Moet zeggen dat op een wat stroef begin na het vaccineren toch wel aardig vorm begint te krijgen. Benieuwd hoe dat gaat als de ketchupfles op gang begint te komen.quote:
Uhh ik post een bron van de Nederlandse overheid die notabene vandaag is geupdate. Mag er toch wel vanuit gaan dat die informatie klopt?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:31 schreef Predator40 het volgende:
[..]
belgie in is geen advies en volgende week strenge controles.
dus werkgeversverklaring van de klant/werkgever bij je hebben
dat is als je terugkomt uit België, wij hebben het hoe kom je België in.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uhh ik post een bron van de Nederlandse overheid die notabene vandaag is geupdate. Mag er toch wel vanuit gaan dat die informatie klopt?
Mischien nuttiger om de informatie van de Belgische overheid te checken?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Uhh ik post een bron van de Nederlandse overheid die notabene vandaag is geupdate. Mag er toch wel vanuit gaan dat die informatie klopt?
Ik heb het overigens niet over na 21uur hè. Dan snap ik dat een papiertje nodig is. Maar gewoon overdag.
Ik lees daar niks over op die site. Maar lees er wellicht overheen ergens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:32 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je moet toch een verklaring van eer invullen en bij je hebben, vooral ze nu strenger gaan controleren in belgie.
https://www.1limburg.nl/s(...)ie-dit-moet-je-wetenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik lees daar niks over op die site. Maar lees er wellicht overheen ergens.
Ja halloquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mischien nuttiger om de informatie van de Belgische overheid te checken?
Dat is geen bron van onze overheid. Maar goed, die verklaring kan ik zo fixen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.1limburg.nl/s(...)ie-dit-moet-je-weten
staat wel een link in naar de bewijs van eer, ff uitprinten en invullen, dat voeg je bij je werkgeversverklaring, anders even met het RIVM bellen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:40 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is geen bron van onze overheid.
Werkgeversverklaring zie ik ook niet staan. Maar bedankt voor het meedenkenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
staat wel een link in naar de bewijs van eer, ff uitprinten en invullen, dat voeg je bij je werkgeversverklaring, anders even met het RIVM bellen.
https://www.belgium.be/nl(...)tbreiding_isolatie_0quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Werkgeversverklaring zie ik ook niet staan. Maar bedankt voor het meedenken
Wat een bullshit ook eigenlijk allemaal hè pffff![]()
je kan ook met de klant zoomenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Werkgeversverklaring zie ik ook niet staan. Maar bedankt voor het meedenken
Wat een bullshit ook eigenlijk allemaal hè pffff![]()
Van NOS.nlquote:De landelijke GGD GHOR ziet geen terugloop in het aantal mensen dat zich laat testen of vaccineren vanwege het winterse weer. Zondag besloot de GGD alle test- en vaccinatielocaties vanwege code rood te sluiten. De 40.000 afspraken voor prikken en vaccineren op die dag zijn verzet naar een later moment.
"We maken nu extra meters om dit in te lopen, maar er is voldoende capaciteit", verzekert woordvoerder Jacqueline Toonen. "Ondanks de sneeuw wisten mensen de afgelopen dagen onze test- en priklocaties wel te vinden. Heel fijn."
Maandag heeft een kwart van de mensen die een vaccinatie zou krijgen de afspraak moeten verzetten. "Er zijn maandag 19.411 mensen gevaccineerd, 6000 minder dan gepland. En op de testlocaties zijn er maandag 24.150 tests afgenomen, ongeveer 2000 minder dan gepland. Dinsdag werden er 30.920 mensen getest, 1900 minder dan gepland", aldus de woordvoerder.
Ach andere sporten mogen ook niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:46 schreef trein2000 het volgende:
NK marathon mag niet doorgaan.
Wat een grapjassen.
Ik heb sterk het idee dat beeldvorming hier bepalender is dan daadwerkelijk risico.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)on-op-natuurijs.html
![]()
Een te groot risico voor de volksgezondheid... Wat triest.
dan zijn de verkiezingen helemaal er al aan, met deze voorwaardenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef popje het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)on-op-natuurijs.html
![]()
Een te groot risico voor de volksgezondheid... Wat triest.
Ik kijk iedere week voetbal en de zaalsporten (binnen!) zijn voor de hoogste klassen ook gewoon aan de gang. Dus dat is onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach andere sporten mogen ook niet.
Volgend jaar weer nieuwe kans.
Alleen hier?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat beeldvorming hier bepalender is dan daadwerkelijk risico.
Onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ach andere sporten mogen ook niet.
Volgend jaar weer nieuwe kans.
Rosanne heeft geen zin om 2 weken plat op de bank te liggen. Maar de hele samenleving plat blijven leggen is wel gerechtvaardigd? Dan kan ze haarzelf toch ook opsluiten in haar eigen huis? Ze merkt het ook niet in haar portemonnee deze crisis, makkelijk praten heeft ze.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:24 schreef popje het volgende:
https://debalie.nl/programma/het-virus-blijft-09-02-2021/
Echt, die Rosanne Hertzberger, zum kotzen! 'Ik heb geen zin om ziek te worden, dus laat de rest van de maatschappij maar lekker opgesloten blijven, ook al zijn alle kwetsbaren gevaccineerd!'
Wel extra onvoldoende. Beetje waardeloos compromis. Je mag al best veel onvoldoendes halen. Wat is dan nog de waarde van het diploma? Dan wordt het meer een diagnostisch instrument. (Niet dat ik daar perse tegen ben.)quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:53 schreef Janneke141 het volgende:
Examens gaan door, volgens de Telegraaf.
* Janneke141 is blij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |