Ze zeggen er ook bij dat dit ook weer kan veranderen. Dat deze man niet meer gezond gaat worden lijkt mij wel duidelijk. Het is gewoon propaganda.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wat ik wel frappant vind is dat dat Turkse ziekenhuis zegt dat er verbetering is...
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Wat ik wel frappant vind is dat dat Turkse ziekenhuis zegt dat er verbetering is...
Een kleine verbetering terwijl hij, na wat rekenen, waarschijnlijk al bijna een maand aan de beademing op de IC ligt. Als je voor elke dag IC een week herstel rekent dan is hij straks al een half jaar zoet als hij morgen op miraculeuze wijze geneest.quote:Het ziekenhuis in Ankara waar de vader van Furkan op dit moment nog ligt, laat aan de NOS weten dat de situatie per dag bekeken wordt en dat collega's in Nederland wellicht kijken naar een waardig leven op lange termijn. De man ligt in Turkije nog aan de beademing. Volgens het ziekenhuis is er een kleine verbetering te zien, maar er wordt wel benadrukt dat de situatie elke dag kan veranderen.
Denk idd dat het vooral hiermee te maken heeft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Een kleine verbetering terwijl hij, na wat rekenen, waarschijnlijk al bijna een maand aan de beademing op de IC ligt. Als je voor elke dag IC een week herstel rekent dan is hij straks al een half jaar zoet als hij morgen op miraculeuze wijze geneest.
De realiteit is gewoon dat we in Nederland niet genoeg zorgcapaciteit hebben, dan heb je de keuze of je deze man 3 tot 4 maanden op de IC houdt of in diezelfde tijd 3 anderen helpt.
Moeten de Turken weten. Niet ons probleem wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:34 schreef Discombobulate het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ndere-landen-op.html
Jezus, dit kost toch klauwen met geld? Even een IC patiënt in een speciaal vliegtuig naar Ankara vliegen.
Volgens cijfers van gisteren is ons totaalpercentage nu 2,69 in elk geval.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Caland het volgende:
Volgens de T zijn we flink gestegen op de vaccinatieranglijst![]()
HUGOD
Iemand de meest actuele cijfers?
Het zouden er deze week 250k zijn toch? Ik zie het alweer voor me dat Hugo volgende week met de mededeling komt, ja, door de sneeuw zijn het er toch maar 115k geworden...quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Volgens cijfers van gisteren is ons totaalpercentage nu 2,69 in elk geval.
Je ziet bij veel van die patiënten een wat schommelend ziektebeeld waarbij een lichte verbetering weer gevolgd wordt door een flinke terugval.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Een kleine verbetering terwijl hij, na wat rekenen, waarschijnlijk al bijna een maand aan de beademing op de IC ligt. Als je voor elke dag IC een week herstel rekent dan is hij straks al een half jaar zoet als hij morgen op miraculeuze wijze geneest.
De realiteit is gewoon dat we in Nederland niet genoeg zorgcapaciteit hebben, dan heb je de keuze of je deze man 3 tot 4 maanden op de IC houdt of in diezelfde tijd 3 anderen helpt.
115.000 krokettenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:21 schreef popje het volgende:
[..]
Het zouden er deze week 250k zijn toch? Ik zie het alweer voor me dat Hugo volgende week met de mededeling komt, ja, door de sneeuw zijn het er toch maar 115k geworden...
Maar wat is een goed alternatief, uedereen zijn eigen voedsel verbouwen en verder van god los of communisme en iedereen honger?quote:Op donderdag 11 februari 2021 16:45 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dat heet kapitalisme. Een samenleving die gebouwd is op alleen maar groeien groeien groeien. Aandeelhouders die groei eisen of anders boos worden.
In die zin is een great reset niet eens een slecht idee. Het huidige hyper kapitalisme is verrotter dan verrot.
Hugo is al véle malen door het ijs gezaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iedereen ondertussen nu wat je moet doen als je door het ijs valt?
Zwemmenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
weet iedereen ondertussen nu wat je moet doen als je door het ijs valt?
Lockdown tegen terroristen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Gaarne avondklok en lockdown verlenging voor deze dodelijke mutatie!!
Dat virus is veel gevaarlijker en daar doen we al jaren niks aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Lul niet zo stom. AIVD in Nederland heeft al vele aanslagen verijdeld.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:42 schreef asco het volgende:
[..]
Dat virus is veel gevaarlijker en daar doen we al jaren niks aan.
Je kinderen zullen je later wel eens vertellen wie er stom lulde.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Lul niet zo stom. AIVD in Nederland heeft al vele aanslagen verijdeld.
Nou, vertel, hoezo doen we al jaren 'niks' tegen IS?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef asco het volgende:
[..]
Je kinderen zullen je later wel eens vertellen wie er stom lulde.
Het aantal doden aan terrorisme stelt anders niets voor in vergelijking met het aantal covid 19 doden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:42 schreef asco het volgende:
[..]
Dat virus is veel gevaarlijker en daar doen we al jaren niks aan.
Daar zijn andere topics voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:48 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Nou, vertel, hoezo doen we al jaren 'niks' tegen IS?
Het schijnt ook dat IS naamsverandering overweegt naar IV.... ... (Islamitische Variant)quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |