Goede sepoquote:
tussen die honden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 08:54 schreef scrupuleus het volgende:
Er hangt seksuele spanning in de lucht
Kilootje of 30.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:37 schreef Chia het volgende:
Hoeveel kg zouden jullie bereid zijn om aan te komen als je toch al fatty bent om op korte termijn dat vaccin te krijgen als na vaccinatie de coronaregels niet meer zouden gelden voor jou?
Veel te koud man. Misschien over 3 maanden als het een keertje 17,7 graden is zonder wind, met zon en geen regen de dagen ervoor geweest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:58 schreef Catkiller het volgende:
Goed nieuws, mensen met morbide obesitas mogen snel een coronavaccin dus onze Braddie kan binnenkort weer veilig naar buiten om iets te doen aan zijn overtollige kilo's.
0quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:37 schreef Chia het volgende:
Hoeveel kg zouden jullie bereid zijn om aan te komen als je toch al fatty bent om op korte termijn dat vaccin te krijgen als na vaccinatie de coronaregels niet meer zouden gelden voor jou?
Dat lukt toch niet op korte termijn? Dus dan heb je er al niet zoveel meer aan, omdat er dan vanzelf al weer versoepelingen komen vanwege mooier weer en meer gevaccineerde mensen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:38 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kilootje of 30.
Lekker elke dag pizzaatje of kapsalon klappen
maar kun je dan naar een weegmoment toe werken? want is het makkelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat lukt toch niet op korte termijn? Dus dan heb je er al niet zoveel meer aan, omdat er dan vanzelf al weer versoepelingen komen vanwege mooier weer en meer gevaccineerde mensen.
Een kg of 7 zou ik misschien wel pogen te overbruggen met een beetje aankomen en kijken hoeveel ik erbij kan krijgen met vocht.
Ja gewoon het moment dat je bij de huisarts voor het eerst langs gaat of zo? Misschien mag je al direct langskomen voor het vaccin, maar denk dat de huisarts je wel gaat wegen om gezeik te voorkomen dat ze mensen die niet in aanmerking kwamen gevaccineerd hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar kun je dan naar een weegmoment toe werken? want is het makkelijk.
dan kun je gewoon vooraf nog even 2,5 liter water naar binnen kiepen
De dagen ervoor niet bewegen en heel veel drinken kan misschien nog helpen vocht in je voeten en zo te krijgen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar kun je dan naar een weegmoment toe werken? want is het makkelijk.
dan kun je gewoon vooraf nog even 2,5 liter water naar binnen kiepen
Ja flauw hè. Normaal is morbide obesitas al vanaf een BMI van 35, maar dat waren zeker nog teveel mensen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
hmm, ik zie dat je een bmi van 40 moet hebben. dan moet ik 38 kilo er bij gaan vreten. dat is me wat veel van het goede
Je kunt het, ik geloof in je.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:04 schreef gianni61 het volgende:
hmm, ik zie dat je een bmi van 40 moet hebben. dan moet ik 38 kilo er bij gaan vreten. dat is me wat veel van het goede
Ik zal lokale snackbar alvast inlichten dat ze een extra voorraad mexicano's aanleggenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je kunt het, ik geloof in je.
Gewoon stukken lood in je broekzak stoppen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat lukt toch niet op korte termijn? Dus dan heb je er al niet zoveel meer aan, omdat er dan vanzelf al weer versoepelingen komen vanwege mooier weer en meer gevaccineerde mensen.
Een kg of 7 zou ik misschien wel pogen te overbruggen met een beetje aankomen en kijken hoeveel ik erbij kan krijgen met vocht.
Is dat een loden pijp, of ben je blij om mij te zien?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon stukken lood in je broekzak stoppen.
Gewoon bij supermarkt een doosje halenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
Broodje mexicano zou er nu wel in gaan trouwens
zin in een mexitowerquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:31 schreef gianni61 het volgende:
Broodje mexicano zou er nu wel in gaan trouwens
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt goed.quote:
5 mexicano's opgestapeld met tussen elke een laagje knoflooksaus of satesausquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar het klinkt goed.
Lijkt me niks met satesaus.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
5 mexicano's opgestapeld met tussen elke een laagje knoflooksaus of satesaus
een hermann original
het is een vrij landquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lijkt me niks met satesaus.
beter met samuraisaus.
haha, nee, dat is het niet.quote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:59 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
5 mexicano's opgestapeld met tussen elke een laagje knoflooksaus of satesaus
een hermann original
nee, tussen 2 xxl mexicano'squote:Op donderdag 11 februari 2021 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En dit op een broodje?
dat gaat te verquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En dit op een broodje?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:58 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Sinds 2009 in de Wajong. 2 jaar vrijwilligerswerk gedaan, daarna jaren op kleine dingetjes na praktisch niks, 2017 herkeurd, en toen werd duidelijk dat ik weinig arbeidsvermogen heb, het toch 2,5 maand geprobeerd te werken bij een bedrijfje maar liep ook stuk. 2018 tot vorig jaar veel gesolliciteerd d.m.v een re-integratie traject maar is allemaal uitgelopen op niks.Als je voor jezelf video's kunt editten, kan je dat (met beleid) ook voor een ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vrouwelijke mitrailleur.quote:
Aldus de ik ben volwassen geworden Solotovskiquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef Solotovski het volgende:
Dat was nummer 3 van t jaar
Miemiemiemiemie je mag niks
quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mitraillette
Dit mag wel overkomen vanuit Belgenlandquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Whie hie hieeeeetjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:46 schreef Solotovski het volgende:
Dat was nummer 3 van t jaar
Miemiemiemiemie je mag niks
Werd je hoerenmoeder maar volwassenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aldus de ik ben volwassen geworden Solotovski
Die denkt af en toe nog steeds dat ze 16 is ja, dat klopt. Maar goed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Werd je hoerenmoeder maar volwassen
Hoe is t met onze kiloknaller?quote:
Daar ben ik het zeker mee eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die denkt af en toe nog steeds dat ze 16 is ja, dat klopt. Maar goed.
Dat is altijd nog beter dan een Ria als moeder hebben waaraan je aan het korte rode kapsel ziet dat ze al af aan het sterven is.
Wat heb je nu weer gedaan danquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daar ben ik het zeker mee eens
Patat op brood?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik was iig niet aan het bashen op paul om er vervolgens bijgenaaid te worden door iemand andersquote:
Heb het in het buut'nland weleens op met een pitabroodje gyros met patat er doorheen. Mokerlekker hoorquote:
Arm jong. Ik hou het voorlopig alleen bij notes sparenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was iig niet aan het bashen op paul om er vervolgens bijgenaaid te worden door iemand anders
Dus ik heb echt geen idee wat ik gedaan heb
Hoezo nou weer genaaid? Is toch logisch dat hij dat ziet als je dat in ONZ FB doet? Of deed je dat dit x niet?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik was iig niet aan het bashen op paul om er vervolgens bijgenaaid te worden door iemand anders
Dus ik heb echt geen idee wat ik gedaan heb
Te zout zekerquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gegeten in België 2 jaar terug, niet te vreten
Je bent wat je eetquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Het was een vieze melige bende
Dat is het al snel bij hetgeen wat hij binnen krijgt.quote:
Patat is altijd te zout, de rest te meligquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het al snel bij hetgeen wat hij binnen krijgt.
Plaatje van Anne Frank posten en de hele gang is daar in rep en roerquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo nou weer genaaid? Is toch logisch dat hij dat ziet als je dat in ONZ FB doet? Of deed je dat dit x niet?
Gewoon in DTS doen, zo'n topic is toch dicht voordat iemand naar een eventuele TR kan kijken.
Ik hou het wel bij een kapsalonquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het in het buut'nland weleens op met een pitabroodje gyros met patat er doorheen. Mokerlekker hoor
Ga je een vaccinatie halen bij je huisarts?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Correct, daarom vrat ik het ook niet op
Heb je weleens eierballen gegeten ik vraag dit voor @D_Aquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Correct, daarom vrat ik het ook niet op
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ga je een vaccinatie halen bij je huisarts?
Nee nog nooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je weleens eierballen gegeten ik vraag dit voor @:D_A
Komt omdat ze doof is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf hoor Kim Feenstra nu voor het eerst praten
Sowieso Vlaamse friet stoofvleesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef Makrelis het volgende:
Grote vlaamse frieten met mosselen en een groentestoofpotje.
Nee door een auto-ongeluk zegt @TARDISquote:
Toch niet door elkaar toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef Makrelis het volgende:
Grote vlaamse frieten met mosselen en een groentestoofpotje.
Dat wil ik best een keer doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kun je bestellen en er een vlog over maken aub
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat wil ik best een keer doen
Daar moet dan ook wel wat tegenover staan hequote:
Met extra stoofvlees.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sowieso Vlaamse friet stoofvlees
'quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee door een autoongeluk zegt @:TARDIS
Ze praat zo omdat ze doof isquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
'
Ik meende dat het kwam omdat ze (deels) doof is.
Ik maakte een opmerking in dat alex soze fantopic over een-celligen en dat TS er wss ook een is. Werd verwijderd maar andere posts waarin precies hetzelfde stond bleven staan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo nou weer genaaid? Is toch logisch dat hij dat ziet als je dat in ONZ FB doet? Of deed je dat dit x niet?
Gewoon in DTS doen, zo'n topic is toch dicht voordat iemand naar een eventuele TR kan kijken.
Nou een paar knaken bijvoorbeeldquote:
Wie de neuk is Alex Sozequote:
Wil best een eierbal betalenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een paar knaken bijvoorbeeld
Ik ga er even vanuit dat je reageerde op mijn quote en niet schijtlollig aan het acteren bent dat je doof bent lol
Een een-celligequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een een-cellige
Ja kijk in onz, staat zn fantopic
Ja, kan ze natuurlijk niets aan doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf hoor Kim Feenstra nu voor het eerst praten
Hopelijk is die nog niet keihard onderuit gegaan op een ijzige wegquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat was vroeger de held van @:Starhopper geweest
Je zet alleen nog niet er tussen omdat je niet nog een ban wiltquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk is die nog niet keihard onderuit gegaan op een ijzige weg
Dat heeft er werkelijk niks mee te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zet alleen nog niet er tussen omdat je niet nog een ban wilt
Laat even in de comments weten wat jij vindt van Patrick en Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe is t met onze kiloknaller?
Ben er nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe is t met onze kiloknaller?
Dat magquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:15 schreef Fok-it het volgende:
`Wat vinden we daar nou van'?
Nou Braddie, ik vind werkelijk helemaal niks van Big Brother.
Daar ben ik blij omquote:
Die filmpjes skip ik al denk ik wel dat er een markt voor isquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Laat even in de comments weten wat jij vindt van Patrick en Thomas.
Nog buiten geweest de afgelopen dagen?quote:
Loopt aardig storm al, daar in de comments sectie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die filmpjes skip ik al denk ik wel dat er een markt voor is
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem domquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, kan ze natuurlijk niets aan doen
Maar t is wel leuk belachelijk maken
Ja, al zij het erg weinig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog buiten geweest de afgelopen dagen?
Braddie zouden ze dat huis in moeten schoppen rollenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Loopt aardig storm al, daar in de comments sectie.
Die harkt meer binnen dan wij samen, maatquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem dom
Nog gecondoleerd trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, al zij het erg weinig.
Waarom doe jij inderdaad niet mee? Zitten genoeg voordelen aan. Je krijgt landelijke tv-aandacht. Gratis eten. Wellicht wat schnabbels als je er weer uit bentquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, al zij het erg weinig.
Voel daar helemaal niets voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe jij inderdaad niet mee? Zitten genoeg voordelen aan. Je krijgt landelijke tv-aandacht. Gratis eten. Wellicht wat schnabbels als je er weer uit bent
Maar wij willen het.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Voel daar helemaal niets voor.
Er is een verschil tussen aandachtvragen op YouTube met zelfgemaakte filmpjes en livestreams of met je kop op TV + 24/7 gevolgd kunnen worden op 2 streams. Dat 1e vind ik helemaal fijn, anders had ik ook niet 2 kanalen, dat 2e is totaal niet mijn ding.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar wij willen het.
Als je het doet mag je namens ons een keyboard naar keuze uitzoeken
Ik wacht op een kanaal van braddie en het marc saampjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Modus het volgende:
Dat geforceerde 2 kanalen gedoe.Fucking Madonna heeft niet eens 2 kanalen man, noch Elton John, noch Gaga en weetikveelwie.
Naar beide kijken precies dezelfde debielen en het gaat ook gewoon altijd over hetzelfde.
Dat is bij mij dus niet zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Modus het volgende:
Dat geforceerde 2 kanalen gedoe.Fucking Madonna heeft niet eens 2 kanalen man, noch Elton John, noch Gaga en weetikveelwie.
Naar beide kijken precies dezelfde debielen en het gaat ook gewoon altijd over hetzelfde.
Oh, ja dat gaat nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Solotovski het volgende:
Maar die moet wel binnen 30 dagen terug als t ff kan
We doen al gezamenlijk streamen. Gaat ook srs een frituurvlog komenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wacht op een kanaal van braddie en het marc saampjes
Dan heb ik aan 4 monitoren nog niet genoeg hahaaatjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wacht op een kanaal van braddie en het marc saampjes
Hier zit ik srs op te wachtenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
We doen al gezamenlijk streamen. Gaat ook srs een frituurvlog komen
Nee. Het is allemaal enorm gepiel in de marge.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus niet zo.
Er zit wel degelijk een ander publiek op TheBradge dan op BradgeTV ondanks dat er ook zeker wel een groep mensen is die naar beide kanalen kijkt. Daarnaast is de content verschillend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dat komt goed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier zit ik srs op te wachten
@:modus kan ook niet wachten
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Het is allemaal enorm gepiel in de marge.
EnZeker niet man, maar als jij dat zo ziet dan respecteer ik jouw mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En helemaal met jouw spoiler eens, ga het eens overleggen.
Het is natuurlijk wel dikke onzin dat je 0 arbeidsvermogen hebt zoals je zelf post. Dat zijn alleen de kasplantjes die zorgafhankelijk zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zeker niet man, maar als jij dat zo ziet dan respecteer ik jouw mening.
En helemaal met jouw spoiler eens, ga het eens overleggen.
Ik hoef dan weer geen dildo's in mijn kont te stoppenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die harkt meer binnen dan wij samen, maat
Ik heb niet gepost dat ik nul arbeidsvermogen heb, maar weinig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel dikke onzin dat je 0 arbeidsvermogen hebt zoals je zelf post. Dat zijn alleen de kasplantjes die zorgafhankelijk zijn
Marc edit heel erg prima, en hij heeft een grote woordenschat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef Solotovski het volgende:
Marc zijn edit skills en zijn woordkeuze enz zijn best sws prima
Jij bent jij dus ik denk dat een gezamelijk kanaal een schot in de roos kan zijn
Donder je lekker weer op naar vblquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Gaat die discussie zelfs hier door?
Sinds wanneer ben jij zo pro-Braddiequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Donder je lekker weer op naar vbl
Grgr
watquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik hoef dan weer geen dildo's in mijn kont te stoppen
@:Coco
Krijg een fistel in je hol, ouwe pijpsnavel.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Donder je lekker weer op naar vbl
Grgr
Vanaf welk bedrag zou je dat doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder met een dikke blaar in haar gehemeltequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Krijg een fistel in je hol, ouwe pijpsnavel.
50kquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag zou je dat doen
Als k zin heb om te lachenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo pro-Braddie
Kom dan, flikker.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je hoerenmoeder met een dikke blaar in haar gehemelte
Moet t wel in de buurt zijn, met je zikahoofdquote:
Hahahahaha, heb je nog geen rijbewijs, vieze coño.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet t wel in de buurt zijn, met je zikahoofd
Dat moet je doen als je net 18 bent geworden. Mortie is te oud daarvoorquote:
Die is de helft van het jaar verlopenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb je nog geen rijbewijs, vieze coño.
Neequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, zorg ff dat marc ook op fok komt
Het is meer dat ik geen zin heb er teveel moeite in te stekenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahaha, heb je nog geen rijbewijs, vieze coño.
Wil jij mij niet meer taggen in KLB?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aah please, mag je wat uitzoeken bij de Admiraalquote:
Not a chancequote:Op donderdag 11 februari 2021 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aah please, mag je wat uitzoeken bij de Admiraal
Heb de boete nog steeds niet binnenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die is de helft van het jaar verlopen
Bang.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen zin heb er teveel moeite in te steken
Die steek ik er zonder moeite in bij je zusje hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen zin heb er teveel moeite in te steken
Hoe is het met je vriendin?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Die steek ik er zonder moeite in bij je zusje hoor.
Wil je hem pijpen ofzo :squote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Je kan Marc vragen in een comment. Die sneeuwt heus niet onder hahaaaaatjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aah please, mag je wat uitzoeken bij de Admiraal
Goed! Ze steunt ons idee voor een bezoekje aan Dortmund.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin?
Moet je die post niet ff noten, poephoofdquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Die steek ik er zonder moeite in bij je zusje hoor.
Ga je daar een paar Duitse mokkels uit elkaar trekken met Befbekje?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed! Ze steunt ons idee voor een bezoekje aan Dortmund.
T zijn er bar weinig jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan Marc vragen in een comment. Die sneeuwt heus niet onder hahaaaaatjes
Ja, je kan ook te ver gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als jullie nou op hem abonneren
Boohhhh jaaa!!!! Ga je mee?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je daar een paar Duitse mokkels uit elkaar trekken met Befbekje?
Niet ouder dan Ferry D geloof ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je doen als je net 18 bent geworden. Mortie is te oud daarvoor
Verleidelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als jullie nou op hem abonneren dan zien jullie dat als hij live is en vragen jullie het dan
Maar Mortie is geen soapiequote:
Neem opperkleurder ook mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed! Ze steunt ons idee voor een bezoekje aan Dortmund.
Mortaxx ga je mee naar Dortmund, de auto vanuit Den Haag moet vol want Haags wil graag benzinekosten delen omdat het zo'n fucking KRENT is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik ben dan weer niet aantrekkelijk en heb toch nog enige eigenwaarde
Nee joh, krijg hem niet meer omhoogquote:
Die spreek ik eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem opperkleurder ook mee.
Wtf !quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, krijg hem niet meer omhoog
Je hebt groot gelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Die spreek ik eigenlijk niet meer.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mortaxx ga je mee naar Dortmund, de auto vanuit Den Haag moet vol want Haags wil graag benzinekosten delen omdat het zo'n fucking KRENT is.
Wat is er in Dortmundquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mortaxx ga je mee naar Dortmund, de auto vanuit Den Haag moet vol want Haags wil graag benzinekosten delen omdat het zo'n fucking KRENT is.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als jullie nou op hem abonneren
Wat is jouw mening over Braddie en zijn aanwezigheid hier?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Die spreek ik eigenlijk niet meer.
[..]
Wtf !
Ik heb ook geen abo op Braadvet en toch zie ik altijd de livestreams langskomen op de homepage, dus nergens voor nodig.quote:
Kun je daar wel per minuut betalen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We gaan naar een wedstrijd van Borussia en daarna bordeelbezoek.
Poffertjesbakker hèquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem dom
Vroegkomers krijgen korting.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je daar wel per minuut betalen?
Keigezellig natuurlijk. Verder til ik er niet te zwaar aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Braddie en zijn aanwezigheid hier?
Dan klik je erg veel op mijn filmpjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen abo op Braadvet en toch zie ik altijd de livestreams langskomen op de homepage, dus nergens voor nodig.
Misschien doordat de kermissen en zo niet doorgingen vanwege corona?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij 18
Hoe geraak je dan van de poffertjeskraam naar onlyfans
Dat kan ie moeilijk ontkennenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan klik je erg veel op mijn filmpjes
I see what you did therequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Verder til ik er niet te zwaar aan.
Die moeten er ook zijn want poffertjesquote:
Mensen die poffertjes verkiezen over pannenkoeken mogen ze levend verbrandenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn want poffertjes
Zonde hoor van zo'n meisjequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien doordat de kermissen en zo niet doorgingen vanwege corona?
@Starhopperquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die poffertjes verkiezen over pannenkoeken mogen ze levend verbranden
Moet zij weten. Ze kiest er gewoon netjes voor om te werkenquote:
Poffertjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Ben jij van de poffertjes of pannenkoeken?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pannenkoeken zijn niet te vreten
@Flippiee kijk deze debiel danquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed antwoordquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo, Braddie is nu toch ook geslaagd YTer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij 18
Hoe geraak je dan van de poffertjeskraam naar onlyfans
Ja pfff die hoef je hier ook niet heen te halen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Flippiee kijk deze debiel dan__
Ik merk wat spanning.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja pfff die hoef je hier ook niet heen te halen hoor
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbijquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet zij weten. Ze kiest er gewoon netjes voor om te werken
Kun je het weer niet alleenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Flippiee kijk deze debiel dan__
Ben je niet in orde?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nee, Starhopper is een geduchte tegenstanderquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbij
Dit perverse gedoe leidt alleen maar tot ellende
Jij weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè. Niet gewoon alle P's eten.
Boh, zo'n hele klont boter dr opquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Chia het volgende:
Nu heb ik wel zin in poffertjes van de poffertjeskraam.
Was dat bij jou vroeger ook een ding ja? Ik lustte alleen de 5 P's als kindquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè. Niet gewoon alle P's eten.
Pizza, patat, pannekoeken, puree en pik?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat bij jou vroeger ook een ding ja? Ik lustte alleen de 5 P's als kind
Ja leuk, die had niemand zien aankomen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pizza, patat, pannekoeken, puree en pik?
Niet echt. Alle andere kinderen vertelden in de kring altijd veel vaker over de P's die ze hadden gegeten. Was voor mij veel zeldzamer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nikonlover tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee, Starhopper is een geduchte tegenstander
Pik, piemel, penis, puddingbuks en plasser zekerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een horror-ouders zegquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet echt. Alle andere kinderen vertelden in de kring altijd veel vaker over de P's die ze hadden gegeten. Was voor mij veel zeldzamer.
quote:
Is echt zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee door een auto-ongeluk zegt @:TARDIS
Gecondoleerd met mijn moeder?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:18 schreef TARDIS het volgende:
@:vloggendechipszak gecondoleerd met je moeder
Oh ik dacht ook iets te lezen over je moeder.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gecondoleerd met mijn moeder?
Opa bedoel je denk ik... Dank je wel man
Thanks manquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Oh ik dacht ook iets te lezen over je moeder.
Maar gecondoleerd met je opa. Hou je haaks hè.
Als je paar grammetjes citalopram wil holler @ je boyquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:20 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Thanks man
Heb het meerdere malen per dag echt vrij moeilijk maar komt wel goed
Kutspul is datquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Als je paar grammetjes citalopram wil holler @ je boy
Sissing?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef Chia het volgende:
Ik heb het nog wekelijks moeilijk met de dood van Frits.
Is dat een beetje wat?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:21 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Als je paar grammetjes citalopram wil holler @ je boy
Eigen subforum.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Als je viesdik wilt worden en er als een zombie bij wilt lopen wel jaquote:
Wat vind je van doorgefokte hondjes met een te kleine schedel die hun hele leven druk op hun hoofd ervaren en uitpuilende ogen hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hondje Frits
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Emotionele beslissing genomen.
F&F / Hond overleden!
Aaaaah zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Beetje een aanslag op m’n eigen risico ja.
Geen gram aangekomen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je viesdik wilt worden en er als een zombie bij wilt lopen wel ja
Geeft niet.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aaaaah zo.
Dan heb ik geen interesse
Hoelang slik je het al? Heb het jaar geslikt en +10 kgquote:
Nog even doorgaan dan mag je een vaccinatiequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang slik je het al? Heb het jaar geslikt en +10 kg
Komt door de seksualisering via tiktok en insta. Dan is de stap naar Onlyfans snel gemaaktquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbij
Dit perverse gedoe leidt alleen maar tot ellende
Iets meer dan een halfjaar nu denk ik. Maar heb niet het gevoel dat ik er iets aan heb.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoelang slik je het al? Heb het jaar geslikt en +10 kg
Snuif hetquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Iets meer dan een halfjaar nu denk ik. Maar heb niet het gevoel dat ik er iets aan heb.
Als na goed zoeken je blote meut niet op het web te vinden is hoor je er eigenlijk niet meer bij in het jongevrouwencollectief.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door de seksualisering via tiktok en insta. Dan is de stap naar Onlyfans snel gemaakt
Zeg je nou bewust niks meer op mijn berichtje in het topic over uitkeringen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Gecondoleerd met mijn moeder?
Opa bedoel je denk ik... Dank je wel man
Hoe kom je daaraanquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Iets meer dan een halfjaar nu denk ik. Maar heb niet het gevoel dat ik er iets aan heb.
Vragen om een andere dan. Je hebt er zoveelquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef TARDIS het volgende:
[..]
En dat komt ironisch genoeg indirect door de patriarchale trekjes van onze samenleving waren trouwen en jezelf voortplanten verheerlijkt wordt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Komt door de seksualisering via tiktok en insta. Dan is de stap naar Onlyfans snel gemaakt
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUHquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je nou bewust niks meer op mijn berichtje in het topic over uitkeringen?
jammer dat ze dat hondje nog zo lang hebben laten lijdenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee hondje Frits
F&F / Hond loopt al 2 dagen te hoesten!
F&F / Emotionele beslissing genomen.
F&F / Hond overleden!
Nee, ik heb niets gezienquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeg je nou bewust niks meer op mijn berichtje in het topic over uitkeringen?
sowquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezien
Wordt daar echt een beetje verdrietig van. Onze beschaving staat op instortenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon niet je blote meut rondsturenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef TARDIS het volgende:
[..]
Als na goed zoeken je blote meut niet op het web te vinden is hoor je er eigenlijk niet meer bij in het jongevrouwencollectief.
Maar gelukkig heeft hij zijn verjaardag nog mee kunnen maken en is hij natuurlijk overledenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
jammer dat ze dat hondje nog zo lang hebben laten lijden
Hoe dan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Chia het volgende:
[..]
En dat komt ironisch genoeg indirect door de patriarchale trekjes van onze samenleving waren trouwen en jezelf voortplanten verheerlijkt wordt.
Dit gelooft niemandquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee, ik heb niets gezien
als ik op je pohi klik zie ik alleen big brother en wat andere wijvenprogramma's, is dat serieus het enige wat je nu de hele dag doetquote:
Wat een onzin.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:29 schreef Chia het volgende:
de patriarchale trekjes van onze samenleving waren trouwen en jezelf voortplanten verheerlijkt wordt.
Ik kijk vooral dat soort programma's jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik op je pohi klik zie ik alleen big brother en wat andere wijvenprogramma's, is dat serieus het enige wat je nu de hele dag doet
dat je ze kijkt vind ik geen probleem maar serieus de hele kankerdagquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk vooral dat soort programma's ja
Wajongleef toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als ik op je pohi klik zie ik alleen big brother en wat andere wijvenprogramma's, is dat serieus het enige wat je nu de hele dag doet
Waarom je bewust dom houden met dat soort zielloze onzin? Als je later oud bent wil je jezelf toch ontwikkeld hebbenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:34 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik kijk vooral dat soort programma's ja
Dat valt wel mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
dat je ze kijkt vind ik geen probleem maar serieus de hele kankerdag
Heuuuuuuquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ik kijk het 4 uurtjes per avond, valt mee man.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom je bewust dom houden met dat soort zielloze onzin? Als je later oud bent wil je jezelf toch ontwikkeld hebben
Ach hij doet er niemand mee kwaad. Als hij de familie business in was gegaan had hij nu 3 moorden op z'n geweten gehadquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:35 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
Ja vrouwen die geen trouwmateriaal zijn mogen dan ongegeneerd geseksualiseerd en geobjectificeerd worden en zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |