Patat is altijd te zout, de rest te meligquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het al snel bij hetgeen wat hij binnen krijgt.
Plaatje van Anne Frank posten en de hele gang is daar in rep en roerquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo nou weer genaaid? Is toch logisch dat hij dat ziet als je dat in ONZ FB doet? Of deed je dat dit x niet?
Gewoon in DTS doen, zo'n topic is toch dicht voordat iemand naar een eventuele TR kan kijken.
Ik hou het wel bij een kapsalonquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb het in het buut'nland weleens op met een pitabroodje gyros met patat er doorheen. Mokerlekker hoor
Ga je een vaccinatie halen bij je huisarts?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Correct, daarom vrat ik het ook niet op
Heb je weleens eierballen gegeten ik vraag dit voor @D_Aquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:01 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Correct, daarom vrat ik het ook niet op
Jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Ga je een vaccinatie halen bij je huisarts?
Nee nog nooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb je weleens eierballen gegeten ik vraag dit voor @:D_A
Komt omdat ze doof is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf hoor Kim Feenstra nu voor het eerst praten
Sowieso Vlaamse friet stoofvleesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef Makrelis het volgende:
Grote vlaamse frieten met mosselen en een groentestoofpotje.
Nee door een auto-ongeluk zegt @TARDISquote:
Toch niet door elkaar toch?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:02 schreef Makrelis het volgende:
Grote vlaamse frieten met mosselen en een groentestoofpotje.
Dat wil ik best een keer doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kun je bestellen en er een vlog over maken aub
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat wil ik best een keer doen
Daar moet dan ook wel wat tegenover staan hequote:
Met extra stoofvlees.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Sowieso Vlaamse friet stoofvlees
'quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee door een autoongeluk zegt @:TARDIS
Ze praat zo omdat ze doof isquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
'
Ik meende dat het kwam omdat ze (deels) doof is.
Ik maakte een opmerking in dat alex soze fantopic over een-celligen en dat TS er wss ook een is. Werd verwijderd maar andere posts waarin precies hetzelfde stond bleven staan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo nou weer genaaid? Is toch logisch dat hij dat ziet als je dat in ONZ FB doet? Of deed je dat dit x niet?
Gewoon in DTS doen, zo'n topic is toch dicht voordat iemand naar een eventuele TR kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |