Wie de neuk is Alex Sozequote:
Wil best een eierbal betalenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een paar knaken bijvoorbeeld
Ik ga er even vanuit dat je reageerde op mijn quote en niet schijtlollig aan het acteren bent dat je doof bent lol
Een een-celligequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een een-cellige
Ja kijk in onz, staat zn fantopic
Ja, kan ze natuurlijk niets aan doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf hoor Kim Feenstra nu voor het eerst praten
Hopelijk is die nog niet keihard onderuit gegaan op een ijzige wegquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat was vroeger de held van @:Starhopper geweest
Je zet alleen nog niet er tussen omdat je niet nog een ban wiltquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk is die nog niet keihard onderuit gegaan op een ijzige weg
Dat heeft er werkelijk niks mee te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zet alleen nog niet er tussen omdat je niet nog een ban wilt
Laat even in de comments weten wat jij vindt van Patrick en Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe is t met onze kiloknaller?
Ben er nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe is t met onze kiloknaller?
Dat magquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:15 schreef Fok-it het volgende:
`Wat vinden we daar nou van'?
Nou Braddie, ik vind werkelijk helemaal niks van Big Brother.
Daar ben ik blij omquote:
Die filmpjes skip ik al denk ik wel dat er een markt voor isquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Laat even in de comments weten wat jij vindt van Patrick en Thomas.
Nog buiten geweest de afgelopen dagen?quote:
Loopt aardig storm al, daar in de comments sectie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die filmpjes skip ik al denk ik wel dat er een markt voor is
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem domquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, kan ze natuurlijk niets aan doen
Maar t is wel leuk belachelijk maken
Ja, al zij het erg weinig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog buiten geweest de afgelopen dagen?
Braddie zouden ze dat huis in moeten schoppen rollenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Loopt aardig storm al, daar in de comments sectie.
Die harkt meer binnen dan wij samen, maatquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem dom
Nog gecondoleerd trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, al zij het erg weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |