Wie de neuk is Alex Sozequote:
Wil best een eierbal betalenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou een paar knaken bijvoorbeeld
Ik ga er even vanuit dat je reageerde op mijn quote en niet schijtlollig aan het acteren bent dat je doof bent lol
Een een-celligequote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een een-cellige
Ja kijk in onz, staat zn fantopic
Ja, kan ze natuurlijk niets aan doenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wtf hoor Kim Feenstra nu voor het eerst praten
Hopelijk is die nog niet keihard onderuit gegaan op een ijzige wegquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]Dat was vroeger de held van @:Starhopper geweest
Je zet alleen nog niet er tussen omdat je niet nog een ban wiltquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk is die nog niet keihard onderuit gegaan op een ijzige weg
Dat heeft er werkelijk niks mee te maken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zet alleen nog niet er tussen omdat je niet nog een ban wilt
Laat even in de comments weten wat jij vindt van Patrick en Thomas.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe is t met onze kiloknaller?
Ben er nogquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hoe is t met onze kiloknaller?
Dat magquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:15 schreef Fok-it het volgende:
`Wat vinden we daar nou van'?
Nou Braddie, ik vind werkelijk helemaal niks van Big Brother.
Daar ben ik blij omquote:
Die filmpjes skip ik al denk ik wel dat er een markt voor isquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:14 schreef Modus het volgende:
[..]
Laat even in de comments weten wat jij vindt van Patrick en Thomas.
Nog buiten geweest de afgelopen dagen?quote:
Loopt aardig storm al, daar in de comments sectie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die filmpjes skip ik al denk ik wel dat er een markt voor is
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem domquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:10 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja, kan ze natuurlijk niets aan doen
Maar t is wel leuk belachelijk maken
Ja, al zij het erg weinig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nog buiten geweest de afgelopen dagen?
Braddie zouden ze dat huis in moeten schoppen rollenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Modus het volgende:
[..]
Loopt aardig storm al, daar in de comments sectie.
Die harkt meer binnen dan wij samen, maatquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem dom
Nog gecondoleerd trouwensquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, al zij het erg weinig.
Waarom doe jij inderdaad niet mee? Zitten genoeg voordelen aan. Je krijgt landelijke tv-aandacht. Gratis eten. Wellicht wat schnabbels als je er weer uit bentquote:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ja, al zij het erg weinig.
Voel daar helemaal niets voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom doe jij inderdaad niet mee? Zitten genoeg voordelen aan. Je krijgt landelijke tv-aandacht. Gratis eten. Wellicht wat schnabbels als je er weer uit bent
Maar wij willen het.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:24 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Voel daar helemaal niets voor.
Er is een verschil tussen aandachtvragen op YouTube met zelfgemaakte filmpjes en livestreams of met je kop op TV + 24/7 gevolgd kunnen worden op 2 streams. Dat 1e vind ik helemaal fijn, anders had ik ook niet 2 kanalen, dat 2e is totaal niet mijn ding.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar wij willen het.
Als je het doet mag je namens ons een keyboard naar keuze uitzoeken
Ik wacht op een kanaal van braddie en het marc saampjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Modus het volgende:
Dat geforceerde 2 kanalen gedoe.Fucking Madonna heeft niet eens 2 kanalen man, noch Elton John, noch Gaga en weetikveelwie.
Naar beide kijken precies dezelfde debielen en het gaat ook gewoon altijd over hetzelfde.
Dat is bij mij dus niet zo.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Modus het volgende:
Dat geforceerde 2 kanalen gedoe.Fucking Madonna heeft niet eens 2 kanalen man, noch Elton John, noch Gaga en weetikveelwie.
Naar beide kijken precies dezelfde debielen en het gaat ook gewoon altijd over hetzelfde.
Oh, ja dat gaat nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:27 schreef Solotovski het volgende:
Maar die moet wel binnen 30 dagen terug als t ff kan
We doen al gezamenlijk streamen. Gaat ook srs een frituurvlog komenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wacht op een kanaal van braddie en het marc saampjes
Dan heb ik aan 4 monitoren nog niet genoeg hahaaatjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik wacht op een kanaal van braddie en het marc saampjes
Hier zit ik srs op te wachtenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:29 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
We doen al gezamenlijk streamen. Gaat ook srs een frituurvlog komen
Nee. Het is allemaal enorm gepiel in de marge.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:28 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dat is bij mij dus niet zo.
Er zit wel degelijk een ander publiek op TheBradge dan op BradgeTV ondanks dat er ook zeker wel een groep mensen is die naar beide kanalen kijkt. Daarnaast is de content verschillend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Dat komt goed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hier zit ik srs op te wachten
@:modus kan ook niet wachten
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:31 schreef Modus het volgende:
[..]
Nee. Het is allemaal enorm gepiel in de marge.
EnZeker niet man, maar als jij dat zo ziet dan respecteer ik jouw mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
En helemaal met jouw spoiler eens, ga het eens overleggen.
Het is natuurlijk wel dikke onzin dat je 0 arbeidsvermogen hebt zoals je zelf post. Dat zijn alleen de kasplantjes die zorgafhankelijk zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Zeker niet man, maar als jij dat zo ziet dan respecteer ik jouw mening.
En helemaal met jouw spoiler eens, ga het eens overleggen.
Ik hoef dan weer geen dildo's in mijn kont te stoppenquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die harkt meer binnen dan wij samen, maat
Ik heb niet gepost dat ik nul arbeidsvermogen heb, maar weinig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel dikke onzin dat je 0 arbeidsvermogen hebt zoals je zelf post. Dat zijn alleen de kasplantjes die zorgafhankelijk zijn
Marc edit heel erg prima, en hij heeft een grote woordenschat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:33 schreef Solotovski het volgende:
Marc zijn edit skills en zijn woordkeuze enz zijn best sws prima
Jij bent jij dus ik denk dat een gezamelijk kanaal een schot in de roos kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |