quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als jullie nou op hem abonneren
Wat is jouw mening over Braddie en zijn aanwezigheid hier?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Die spreek ik eigenlijk niet meer.
[..]
Wtf !
Ik heb ook geen abo op Braadvet en toch zie ik altijd de livestreams langskomen op de homepage, dus nergens voor nodig.quote:
Kun je daar wel per minuut betalen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We gaan naar een wedstrijd van Borussia en daarna bordeelbezoek.
Poffertjesbakker hèquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem dom
Vroegkomers krijgen korting.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je daar wel per minuut betalen?
Keigezellig natuurlijk. Verder til ik er niet te zwaar aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Braddie en zijn aanwezigheid hier?
Dan klik je erg veel op mijn filmpjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen abo op Braadvet en toch zie ik altijd de livestreams langskomen op de homepage, dus nergens voor nodig.
Misschien doordat de kermissen en zo niet doorgingen vanwege corona?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij 18
Hoe geraak je dan van de poffertjeskraam naar onlyfans
Dat kan ie moeilijk ontkennenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan klik je erg veel op mijn filmpjes
I see what you did therequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Verder til ik er niet te zwaar aan.
Die moeten er ook zijn want poffertjesquote:
Mensen die poffertjes verkiezen over pannenkoeken mogen ze levend verbrandenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn want poffertjes
Zonde hoor van zo'n meisjequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien doordat de kermissen en zo niet doorgingen vanwege corona?
@Starhopperquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die poffertjes verkiezen over pannenkoeken mogen ze levend verbranden
Moet zij weten. Ze kiest er gewoon netjes voor om te werkenquote:
Poffertjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Ben jij van de poffertjes of pannenkoeken?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pannenkoeken zijn niet te vreten
@Flippiee kijk deze debiel danquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed antwoordquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo, Braddie is nu toch ook geslaagd YTer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij 18
Hoe geraak je dan van de poffertjeskraam naar onlyfans
Ja pfff die hoef je hier ook niet heen te halen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Flippiee kijk deze debiel dan__
Ik merk wat spanning.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja pfff die hoef je hier ook niet heen te halen hoor
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbijquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet zij weten. Ze kiest er gewoon netjes voor om te werken
Kun je het weer niet alleenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Flippiee kijk deze debiel dan__
Ben je niet in orde?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nee, Starhopper is een geduchte tegenstanderquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbij
Dit perverse gedoe leidt alleen maar tot ellende
Jij weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè. Niet gewoon alle P's eten.
Boh, zo'n hele klont boter dr opquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Chia het volgende:
Nu heb ik wel zin in poffertjes van de poffertjeskraam.
Was dat bij jou vroeger ook een ding ja? Ik lustte alleen de 5 P's als kindquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè. Niet gewoon alle P's eten.
Pizza, patat, pannekoeken, puree en pik?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat bij jou vroeger ook een ding ja? Ik lustte alleen de 5 P's als kind
Ja leuk, die had niemand zien aankomen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pizza, patat, pannekoeken, puree en pik?
Niet echt. Alle andere kinderen vertelden in de kring altijd veel vaker over de P's die ze hadden gegeten. Was voor mij veel zeldzamer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nikonlover tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee, Starhopper is een geduchte tegenstander
Pik, piemel, penis, puddingbuks en plasser zekerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een horror-ouders zegquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet echt. Alle andere kinderen vertelden in de kring altijd veel vaker over de P's die ze hadden gegeten. Was voor mij veel zeldzamer.
quote:
Is echt zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee door een auto-ongeluk zegt @:TARDIS
Gecondoleerd met mijn moeder?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:18 schreef TARDIS het volgende:
@:vloggendechipszak gecondoleerd met je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |