Die steek ik er zonder moeite in bij je zusje hoor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:44 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen zin heb er teveel moeite in te steken
Hoe is het met je vriendin?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Die steek ik er zonder moeite in bij je zusje hoor.
Wil je hem pijpen ofzo :squote:Op donderdag 11 februari 2021 18:40 schreef Solotovski het volgende:
Braddie, zorg ff dat marc ook op fok komt
Je kan Marc vragen in een comment. Die sneeuwt heus niet onder hahaaaaatjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Aah please, mag je wat uitzoeken bij de Admiraal
Goed! Ze steunt ons idee voor een bezoekje aan Dortmund.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is het met je vriendin?
Moet je die post niet ff noten, poephoofdquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:46 schreef Haags het volgende:
[..]
Die steek ik er zonder moeite in bij je zusje hoor.
Ga je daar een paar Duitse mokkels uit elkaar trekken met Befbekje?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed! Ze steunt ons idee voor een bezoekje aan Dortmund.
T zijn er bar weinig jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Je kan Marc vragen in een comment. Die sneeuwt heus niet onder hahaaaaatjes
Ja, je kan ook te ver gaanquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als jullie nou op hem abonneren
Boohhhh jaaa!!!! Ga je mee?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga je daar een paar Duitse mokkels uit elkaar trekken met Befbekje?
Niet ouder dan Ferry D geloof ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat moet je doen als je net 18 bent geworden. Mortie is te oud daarvoor
Verleidelijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als jullie nou op hem abonneren dan zien jullie dat als hij live is en vragen jullie het dan
Maar Mortie is geen soapiequote:
Neem opperkleurder ook mee.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Goed! Ze steunt ons idee voor een bezoekje aan Dortmund.
Mortaxx ga je mee naar Dortmund, de auto vanuit Den Haag moet vol want Haags wil graag benzinekosten delen omdat het zo'n fucking KRENT is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar ik ben dan weer niet aantrekkelijk en heb toch nog enige eigenwaarde
Nee joh, krijg hem niet meer omhoogquote:
Die spreek ik eigenlijk niet meer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Neem opperkleurder ook mee.
Wtf !quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee joh, krijg hem niet meer omhoog
Je hebt groot gelijk.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Die spreek ik eigenlijk niet meer.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mortaxx ga je mee naar Dortmund, de auto vanuit Den Haag moet vol want Haags wil graag benzinekosten delen omdat het zo'n fucking KRENT is.
Wat is er in Dortmundquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:53 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mortaxx ga je mee naar Dortmund, de auto vanuit Den Haag moet vol want Haags wil graag benzinekosten delen omdat het zo'n fucking KRENT is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |