quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:50 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Als jullie nou op hem abonneren
Wat is jouw mening over Braddie en zijn aanwezigheid hier?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:55 schreef Haags het volgende:
[..]
Die spreek ik eigenlijk niet meer.
[..]
Wtf !
Ik heb ook geen abo op Braadvet en toch zie ik altijd de livestreams langskomen op de homepage, dus nergens voor nodig.quote:
Kun je daar wel per minuut betalen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:57 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
We gaan naar een wedstrijd van Borussia en daarna bordeelbezoek.
Poffertjesbakker hèquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat hoertje wat erbij zit is wel extreem dom
Vroegkomers krijgen korting.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je daar wel per minuut betalen?
Keigezellig natuurlijk. Verder til ik er niet te zwaar aan.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Braddie en zijn aanwezigheid hier?
Dan klik je erg veel op mijn filmpjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:58 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen abo op Braadvet en toch zie ik altijd de livestreams langskomen op de homepage, dus nergens voor nodig.
Misschien doordat de kermissen en zo niet doorgingen vanwege corona?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij 18
Hoe geraak je dan van de poffertjeskraam naar onlyfans
Dat kan ie moeilijk ontkennenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan klik je erg veel op mijn filmpjes
I see what you did therequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Haags het volgende:
[..]
Verder til ik er niet te zwaar aan.
Die moeten er ook zijn want poffertjesquote:
Mensen die poffertjes verkiezen over pannenkoeken mogen ze levend verbrandenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die moeten er ook zijn want poffertjes
Zonde hoor van zo'n meisjequote:Op donderdag 11 februari 2021 19:01 schreef Chia het volgende:
[..]
Misschien doordat de kermissen en zo niet doorgingen vanwege corona?
@Starhopperquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die poffertjes verkiezen over pannenkoeken mogen ze levend verbranden
Moet zij weten. Ze kiest er gewoon netjes voor om te werkenquote:
Poffertjesquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:08 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:starhopper
Ben jij van de poffertjes of pannenkoeken?
quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pannenkoeken zijn niet te vreten
@Flippiee kijk deze debiel danquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed antwoordquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |