Ik verwacht elke keer dat het dieptepunt wel bereikt is, maar het kan blijkbaar altijd erger.quote:
quote:
Hij blijft je verbazen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik verwacht elke keer dat het dieptepunt wel bereikt is, maar het kan blijkbaar altijd erger.
Maar hij gaat dan ook Nederland weer groots maken! En boreaal! En lavendel-ig!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij denkt echt dat hij Trump is ofzo.
Onze meningen zijn verdeeld!quote:
Zelfs Trump heeft nooit gezegd dat hij gaat strijden voor een wit Amerika.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dan ook Nederland weer groots maken! En boreaal! En lavendel-ig!
I approvequote:
quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:15 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je bent ZELF wa...
Nee, Em is lief.![]()
*Proest.quote:
*Proest.quote:
Gheghequote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef Cee het volgende:
Over anderhalve maand staat ie na de exit poll voor de garagedeur van Hoveniersbedrijf Nederhof wild om zich heen slaand te raaskallen over hoe frauduleus de verkiezingen waren omdat door hem zelf minstens 30 zetels waren beloofd in plaats van de 2 die nu werden verwacht.
*gaat alvast popcorn hamsteren*
Zonder grappen, dit gaat sowieso gebeurenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef Cee het volgende:
Over anderhalve maand staat ie na de exit poll voor de garagedeur van Hoveniersbedrijf Nederhof wild om zich heen slaand te raaskallen over hoe frauduleus de verkiezingen waren omdat door hem zelf minstens 30 zetels waren beloofd in plaats van de 2 die nu werden verwacht.
*gaat alvast popcorn hamsteren*
Nu heb ik La Venda in m’n hoofd.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:13 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Maar hij gaat dan ook Nederland weer groots maken! En boreaal! En lavendel-ig!
Ik heb geruchten gehoord dat Thierry er een boreale lavendel versie van wil maken, als campagne song.quote:
Ons boreale cocaneklantje.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:18 schreef Momo het volgende:
Die zit echt aan de drugs hoor, dit kan toch niet anders.
Wat voor een vraag?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:23 schreef skysherrif het volgende:
weer veel liefde voor ESF bij de upbeatles quiz
Ik gok er wel op dat hij van mening is dat bepaalde landen niet meer mee mogen doen, want niet boreaal genoeg.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:23 schreef Em31 het volgende:
Ik herinner me van die stemwijzer dan FvD graag de Europese cultuur/muziek onder de aandacht wil brengen dus ik gok dat Thierry een behoorlijk grote Songfestivalfan is.
Die had jij natuurlijk goed he ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
in de muziekronde moest je euphoria en heroes raden
Dat moet wel, dat moet je namelijk ook weten voor de ESF SC inburgeringstoets.quote:
Alleen Polen, Hongarije en Rusland zijn welkom.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:26 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik gok er wel op dat hij van mening is dat bepaalde landen niet meer mee mogen doen, want niet boreaal genoeg.
Elk land met 14 inzendingen, zodat we verder niks aan het format hoeven te veranderen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Alleen Polen, Hongarije en Rusland zijn welkom.
Ik heb ze nog even terecht gewezenquote:Op woensdag 10 februari 2021 22:23 schreef skysherrif het volgende:
weer veel liefde voor ESF bij de upbeatles quiz
WAT.quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ze nog even terecht gewezenLoreen deed niet mee namens Duitsland
Dat zijn de organisatoren van Dusseldorf 2013 niet met je eens!quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ze nog even terecht gewezenLoreen deed niet mee namens Duitsland
na maandag in Friesland overdag de plus in, dinsdag wordt er sneeuw verwacht, redt die hele ijsgroei dat zo snel?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
Zodadelijk de Elfstedentocht Commissie bij Op1. Mark Rutte was er eerder al en zei er ook iets over. Dat de KNSB en nog een stelde mogelijkheid van een tocht in een bubble aan het onderzoeken is.
Mits het blijft vriezen ooknogeseenkeer
Nee.quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
na maandag in Friesland overdag de plus in, dinsdag wordt er sneeuw verwacht, redt die hele ijsgroei dat zo snel?
Weer een ronde met Zweedse muziek?quote:Op woensdag 10 februari 2021 22:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
in de muziekronde moest je euphoria en heroes raden
Nee, andere nummers waren Gay Bar, Grace Kelly, Crucified, Whaddaya want from me en nog een paarquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Weer een ronde met Zweedse muziek?
Ah, dat klinkt als een thema waar ik wel goed op zou scorenquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, andere nummers waren Gay Bar, Grace Kelly, Crucified, Whaddaya want from me en nog een paar
Wij hadden ze allemaal, en 9 van de 10 vond ik ook erg leukquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt als een thema waar ik wel goed op zou scoren
Welke vond je dan niet leuk?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij hadden ze allemaal, en 9 van de 10 vond ik ook erg leuk
Gay Bar is top! Whaddaya want from me vind ik niet zoquote:Op woensdag 10 februari 2021 23:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke vond je dan niet leuk?
Toch niet Gay Bar? Die is geweldig
Gelukkig maarquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Gay Bar is top! Whaddaya want from me vind ik niet zo
Ik geen van beidequote:Op donderdag 11 februari 2021 00:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gelukkig maarMorgenavond staan er twee quizzen gepland. De sportquiz van Upbeatles en de muziekquiz van Tivoli. Lastig, lastig. ik ga vast voor de laatste.
Dat klinkt ook als een mooie avondquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geen van beideMorgen schroef ik mijn Ikea-bestelling in elkaar en ga daarna een film kijken vanaf mijn nieuwe bank, want dat is wat ik besteld heb
KRIJG JIJ JE BESTELLING MORGEN VANDAAG ALquote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geen van beideMorgen schroef ik mijn Ikea-bestelling in elkaar en ga daarna een film kijken vanaf mijn nieuwe bank, want dat is wat ik besteld heb
Het heeft er alle schijn vanquote:Op donderdag 11 februari 2021 06:07 schreef Meke het volgende:
[..]
KRIJG JIJ JE BESTELLING MORGEN VANDAAG AL![]()
Welk team waren jullie?quote:Op woensdag 10 februari 2021 23:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Wij hadden ze allemaal, en 9 van de 10 vond ik ook erg leuk
Oh joh dat is een makkie!quote:Op donderdag 11 februari 2021 00:08 schreef H_T het volgende:
[..]
We zijn 15e gewordenquote:
Dank jequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:34 schreef summer52 het volgende:
[..]
Maar succes, en het lukt je vast wel, als ik het kan.
Klopt, mijn bank is ook groot en loeizwaar, ik ben nogal van veranderingen, dus het is steeds een gedoe om die bank te verschuiven.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Dank jeIk denk dat als er iets moeilijk is bij die bank het meer komt door groot/zwaar/onhandig dan doordat het ontwerp zo ingewikkeld is
10km moet er nu ook bij ibgefrot worden hequote:Op donderdag 11 februari 2021 09:58 schreef Strani het volgende:
Hm vandaag maar twee afstanden op het WK Afstanden. Is het dan niet wat overdreven om dit te verspreiden over vier dagen?
Mja maar deze twee afstanden hadden dan nog net zo goed morgen kunnen zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
10km moet er nu ook bij ibgefrot worden he
De WK afstanden worden meestal over vier dagen uitgesmeerd. Zeker sinds de toevoeging van de mass start is dat ook wel nodig.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:58 schreef Strani het volgende:
Hm vandaag maar twee afstanden op het WK Afstanden. Is het dan niet wat overdreven om dit te verspreiden over vier dagen?
Party hardquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:57 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen beste vriendjes en vriendinnetjes! Ik ben vrij vandaag. Voortaan elke donderdag. Dat was eigenlijk altijd dinsdag maar dat lukte de laatste tijd nooit zo want er was altijd wel iets qua calls of dingen die af moesten. Dus ik heb het nu op donderdag gezet en m'n team gezegd dat ze me voor echte urgenties op Whatsapp kunnen bereiken en verder bekijken ze het maar
Hmm nou vooruit dan maar!quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
De WK afstanden worden meestal over vier dagen uitgesmeerd. Zeker sinds de toevoeging van de mass start is dat ook wel nodig.
Oo lekker! Dan heb je op woensdagavond al een bijna-weekend gevoel want de vrijdag vliegt toch altijd zo voorbijquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:57 schreef Strani het volgende:
Een hele goede morgen beste vriendjes en vriendinnetjes! Ik ben vrij vandaag. Voortaan elke donderdag. Dat was eigenlijk altijd dinsdag maar dat lukte de laatste tijd nooit zo want er was altijd wel iets qua calls of dingen die af moesten. Dus ik heb het nu op donderdag gezet en m'n team gezegd dat ze me voor echte urgenties op Whatsapp kunnen bereiken en verder bekijken ze het maar
Ja preciesquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:23 schreef Arizona het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Oo lekker! Dan heb je op woensdagavond al een bijna-weekend gevoel want de vrijdag vliegt toch altijd zo voorbij![]()
Ik heb zojuist mijn eerste vergadering gehad als projectleider in mijn nieuwe functie. Nu voel ik me een baas.![]()
Dus de overgang naar mijn nieuwe baan heeft nu zijn kick-off gehad
Nee, nog steeds dezelfde mensen grotendeels, dus dat is wel fijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies
Ah gaaf!! Gefeliciteerd! En heb je nu ook met andere mensen te maken of valt dat wel mee?
Als de vergadering op Zoom was. Dan kunnen we er voortaan AriZooma van makenquote:
Helaas, via Teams, maar ik waardeer de gedachtequote:Op donderdag 11 februari 2021 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als de vergadering op Zoom was. Dan kunnen we er voortaan AriZooma van maken@:Arizona.
Oh. AriTeama post toch nog net wat minderquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:54 schreef Arizona het volgende:
[..]
Helaas, via Teams, maar ik waardeer de gedachte
Dat kan echt nietquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:05 schreef H_T het volgende:
Ik ben maar vast aan de lunch begonnen, want ik had beste trekVinden jullie niet erg toch?
De smaak van salami doet anders vermoedenquote:
Mijn boterham met smeerkaas is het hiermee eensquote:Op donderdag 11 februari 2021 12:07 schreef H_T het volgende:
[..]
De smaak van salami doet anders vermoeden
Die smeerkaas van jou, daar valt mee te praten!quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn boterham met smeerkaas is het hiermee eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Even buiten een rondje lopen. Dan krijg je daarna weer energie.quote:
Dat ja. Wij hebben ook weer ruim een halfuur gewandeld, het is echt zalig. Zonnig en windstil. Ik had het op een gegeven moment gewoon warm.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even buiten een rondje lopen. Dan krijg je daarna weer energie.
Wij hebben ook een Ikea-bank, hij zit fantastisch alleen is de stof nogal besmettelijk en veel lastiger schoon te krijgen dan we hadden gedachtquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:55 schreef H_T het volgende:
Mijn Ikeabank is binnenHet is nog niet echt een bank want hij zit nog verspreid over twee dozen, maar hij is er en de bezorgers hebben hem niet alleen naar boven gehuft maar ook meteen in de goede kamer gezet, terwijl de informatie zei dat ze alleen tot net over de drempel zouden bezorgen, dus dat hoef ik niet in m'n eentje te doen
Het in elkaar zetten wel, maar daar maak ik me minder zorgen over
@:Meke is jouw Sven al teruggevonden na zijn zoektocht naar je ROMMA?
Ik heb ook een grijze besteldquote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook een Ikea-bank, hij zit fantastisch alleen is de stof nogal besmettelijk en veel lastiger schoon te krijgen dan we hadden gedacht![]()
We hebben nu dus meestal een extra plaid over de bank ter bescherming. Zie je nog bijna niets van zijn mooie lichtgrijze kleur
Wij hebben deze: https://www.ikea.com/nl/n(...)-wit-zwart-30471503/quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb ook een grijze besteldWel donkergrijs volgens de informatie. Als het niet hoeft ga ik er geen plaid op doen, maar ik ga er achter komen
Ik vind zo'n chaise longue-deel hartstikke leuk, maar het deel waar ik mijn zithoek heb is maar 2 meter 90 breed. Dan blijft er aan het eind van de chaise weinig kamer over, dus heb ik dat toch maar niet gedaan. Ik ben wel voor een ultieme hangbank gegaan, zo een waar het echt moeilijk uit opstaan isquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben deze: https://www.ikea.com/nl/n(...)-wit-zwart-30471503/
Dat loungestuk is fantastisch, kun je met zijn tweeen naast elkaar opMaar als er een vlekje in komt krijg je dat er heel lastig uit, als je te hard poetst hou je een witte vlek over.
Ik vind het ook belangrijker dat je lekker kunt hangen en liggen op een bank dan dat je er op kunt zittenquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vind zo'n chaise longue-deel hartstikke leuk, maar het deel waar ik mijn zithoek heb is maar 2 meter 90 breed. Dan blijft er aan het eind van de chaise weinig kamer over, dus heb ik dat toch maar niet gedaan. Ik ben wel voor een ultieme hangbank gegaan, zo een waar het echt moeilijk uit opstaan isBij veel andere banken die ik heb geprobeerd kreeg ik toch te veel het gevoel alsof je op audintie was bij je nieuwe schoonouders
Nooit geweten dat Atomic Kitten dat gecovert heeft maar ik erken het niet. Het is gewoon alleen van The Bangles hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:04 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Ik hoorde daarnet een Noord-Samische versie van Eternal Flame van The Bangles/Atomic Kitten
Ik ken Eternal Flame dankzij Atomic Kittenquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Atomic Kitten dat gecovert heeft maar ik erken het niet. Het is gewoon alleen van The Bangles hoor
Looking back on when we first metquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Atomic Kitten dat gecovert heeft maar ik erken het niet. Het is gewoon alleen van The Bangles hoor
Lekker bezigquote:Op donderdag 11 februari 2021 15:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben ruim een uur buiten geweest, genot. Ook zonnig en totaal niet koud.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 15:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Lekker bezigBen je weer de natuur in gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |