Ik hoop dat Diederik er vandaag is om de tweets over Nathalie te duiden...quote:Dit doen zij o.a. met bekende gasten en volgende experts: Lotte Vanwezemael (psycholoog en seksuoloog), Kas Stuyf (psycholoog) en Diederik Broekhuizen (social media expert).
Ja dat maakt het er allemaal niet duidelijker op nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef Kefke04 het volgende:
toch is het vreemd dat de instagram account spreekt over de nieuwe bewoner. en niet over bewoners
Er komen vanavond 2 nieuwe bewoners en morgen nog een.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef Kefke04 het volgende:
toch is het vreemd dat de instagram account spreekt over de nieuwe bewoner. en niet over bewoners
ja een elvistrui van alie ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Blackprinces het volgende:
Valt me nu pas op die hondeketting die juli om heeft.
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met 9 man, en dus 3 groepjes van 3, kwartfinales te hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
Kwart finale nog maar dus. Ben bang dat ze het toernooi niet afkrijgen vandaag
Daar heeft Nick over nagedacht, dus zal wel O.K. zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met 9 man, en dus 3 groepjes van 3, kwartfinales te hebben
minstens 30 cm te klein, zoey is niet lelijk maar zeker geen beyoncequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef suzi1 het volgende:
zoey lijkt niks op beyonce. hoe komen ze daar toch bij
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met 9 man, en dus 3 groepjes van 3, kwartfinales te hebben
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Blackprinces het volgende:
Valt me nu pas op die hondeketting die juli om heeft.
Jowie is weg. Dus geen paniek. Tot ze die dramaqueen van de nieuwe bewoners (nummer 1) zouden binnen laten natuurlijk.quote:
Vind Zoëy een mooie dame. Zo wat minder troep op moeten doen en aan moeten doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef suzi1 het volgende:
zoey lijkt niks op beyonce. hoe komen ze daar toch bij
precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
Farrah Facet of hoe je het ook schrijft look van Liese
Nee de meeste meiden van die leeftijd zijn daar echt goed in..quote:
Hopelijk kan die ons eindelijk het belang van Instagram followers uitleggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze was zo briljantnog maar een keer
Van de website van goplay.be :
[..]
Ik hoop dat Diederik er vandaag is om de tweets over Nathalie te duiden...
Hoop wat meer live interactie in de live show.. zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hopelijk kan die ons eindelijk het belang van Instagram followers uitleggen.
Ja echt, al dat extra's om mooier te zijn en beter over te komen, terwijl ze au naturel er mooi uitziet. Jammer toch?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Zoëy een mooie dame. Zo wat minder troep op moeten doen en aan moeten doen
Wtf gaat die Zoey doen ? Erger dan ze al is kan niet natuurlijk !quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
ik kijk wel in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
Weet Zoëy niet dat het sprookje Roodkapje heet.. of kennen ze het in Belgie anders?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat ja.. maar is ook wel meer en meer de instgram- generatiequote:Op donderdag 4 februari 2021 20:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt, al dat extra's om mooier te zijn en beter over te komen, terwijl ze au naturel er mooi uitziet. Jammer toch?!
Allemaal eigengeilerij en egotripperij!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hopelijk kan die ons eindelijk het belang van Instagram followers uitleggen.
Verkleedfeestje toch vanavond?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad ja, alles perfectioneren maar het wordt juist helemaal niet perfect maar nep...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat ja.. maar is ook wel meer en meer de instgram- generatie
Best grappig om te zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
12-8 in de halve finale voor Nick. Nick hard op weg naar de finale
Zwartkapje, Zwarte Piet en dergelijke mogen in belië niet meer. Maar ik heb vandaag weer een doos negerinnentetten gekocht (erg gekend in belgië).quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet Zoëy niet dat het sprookje Roodkapje heet.. of kennen ze het in Belgie anders?
Ow ja die hebben we ook nog in het verschiet, gaat een latertje worden vanaaf!quote:
Serieus of neemt gij ons in den maling?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zwartkapje, Zwarte Piet en dergelijke mogen in belië niet meer. Maar ik heb vandaag weer een doos negerinnentetten gekocht (erg gekend in belgië).
Wij mogen geen Negerzoenen meer.. die heten tegenwoordig gewoon zoenenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zwartkapje, Zwarte Piet en dergelijke mogen in belië niet meer. Maar ik heb vandaag weer een doos negerinnentetten gekocht (erg gekend in belgië).
Omg weet je hoe vies het woord klinkt zoals jij het schrijftquote:
Bijna jammer dat er nieuwe bij komen, deze groep is prima qua sfeer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
De sfeer is nog nooit zo goed geweest vlak voor een liveshow
Toch best ok spel voor als je wat ouder bent en je verder niks hebt, lekker buiten bezig. Heb laatst een baan laten aanleggen voor senioren, kreng kostte 6.000 euro's nog wat. Da's nie zomaar een gravellaagje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
eentje dan voor de saaie mensen onder ons
Heb het gevoel dat het brave lammetjes zijn die het huis ingaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bijna jammer dat er nieuwe bij komen, deze groep is prima qua sfeer.
Ok top, hou jij die lijst nog bij met cijfers qua populariteit van de bewoners?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi is van mij de beste huismeester tot nu toe
1. Naomi
2. Nick
3. Thomas
4. Liese
5. Jowi
Nadeel van dit hele Corona gedoe.. dan duurt het dus te lang voor de nieuwen erin zittenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bijna jammer dat er nieuwe bij komen, deze groep is prima qua sfeer.
Gaat nog spannend worden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar toch : 19-14 voor Nick. Matchpoint
Nee vind deze week ook beter, maar dat ligt ook aan de sfeer die 100% beter isquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:12 schreef mario390 het volgende:
Liese heeft vor me
beste huismeesteres week gedaan
Dat houdt je echt geen 5 uur volquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:14 schreef Jockari het volgende:
Als ze toch alle opdrachten herhalen in BB. Liedje maken e.d. nog eens een dansmarathon. Niet 10 uur aan een stuk maar 5 uur is al genoeg voor mij op deze wijze (jumpstyle):
[ afbeelding ]
zelfs geen uur volgens mijquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat houdt je echt geen 5 uur vol
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:15 schreef greysbones het volgende:
Er zit ergens een adertje onder het gras volgens jill
Want?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet kijken naar de Jeu de Boules stream
Jij nog lijstje bijhouden, was benieuwd?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet kijken naar de Jeu de Boules stream
ik heb heel de middag met de 3 biggetjes in men hoofd gezeten,quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:18 schreef Sangha het volgende:
Jill weer met "Ik heb het gevoehoel..." Shit dat weer in mijn kop!
IK hoef niet te schakelen, heb maar 1 streamquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En we schakelen even naar het grasveld, waar de stand 4-3 is voor Thomas
Speeddaten kan wel op de banken tijdens de liveshow. Ze komen toch maar even in beeld.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt erop dat ze nu plots tijd te kort hebbenze moeten nog speeddaten en de liveshow moet nog beginnen
Ach, de plastieke versie van Zoey is erquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als ze nu geen pruik opzet he, dan ziet ze der prima uit
Speeddaten doen ze tijdens de live. Dan moeten ze zo lang wachten steeds.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt erop dat ze nu plots tijd te kort hebbenze moeten nog speeddaten en de liveshow moet nog beginnen
dat is speciaal voor de tv, donkere mensen komen dan beter op beeldquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef rinardo het volgende:
Zoey heeft die gele troep weer op haar gezicht gesmeerd, ze heeft gewoon geel gezicht
Thomasquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef aswesleep het volgende:
10 - 8 maar ik ben kwijt wie er aan de leiding staat.
Is dat live nu?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef Jockari het volgende:
Even naar iets boeiender kijken dan jeu de boules of plamuren:
[ afbeelding ]
Thomas is begonnen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef aswesleep het volgende:
10 - 8 maar ik ben kwijt wie er aan de leiding staat.
ben je nog gezond?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Kom maar op met dat nieuwe bloed in het huis
Patje had ook gepiekt naar dit toernooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef aswesleep het volgende:
Patje kan zijn verlies niet loslaten. Die gaat wakker liggen deze nacht.
Misschien kan hij in de troostfinale nog iets rechtzetten en het brons pakken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef Kefke04 het volgende:
Patje blijft maar zeggen dat hij verloren is door de 4-0 in t beging, anders wou hij het nog wel is zien zegt hij
Ideale voorbereiding voor de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat we na deze BB serie ook wel Curling en Cricket kunnen gaan kijken. Aan dat tempo en spanningsniveau zijn we dan aardig gewend
Ik begrijp die 37 kilo bagage steeds beter. Dacht eerst veel kleding, maar minstens 20 kilo is aan smeerselsquote:
max 3quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Straks tijdens de Live uitzending komen alle 5 bewoners binnen ik ben benieuwd. Zal ook denk weer een feest komen met drank om de nieuwe bewoners te verwelkomen😁
Niet alle 5 de bewoners komen binnen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Straks tijdens de Live uitzending komen alle 5 bewoners binnen ik ben benieuwd. Zal ook denk weer een feest komen met drank om de nieuwe bewoners te verwelkomen😁
ohhh van wie heb je die info dat ze alle 5 binnenkomen, spannend, wij weten niet beter dan dat er 2 komen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Feest?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Curling gelijk stellen aan ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat we na deze BB serie ook wel Curling en Cricket kunnen gaan kijken. Aan dat tempo en spanningsniveau zijn we dan aardig gewend
ik denk niet dat zoey minder populair is dan Julie en denk dat Thomas er ook nog achterkomt in Belgie allesinds.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoop op een twist vanavond in de live uitzending. De minst favoriete bewoner krijgt 5 minuten om haar koffer te pakken. Bye bye Zoëy;)
In Belgenland is Julie nog een pak minder populairder dan Thomas.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:33 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik denk niet dat zoey minder populair is dan Julie en denk dat Thomas er ook nog achterkomt in Belgie allesinds.
Zou ook heel goed kunnen hoor maar van mij mag Zoëy gaan met dat irritante gegil van haar.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:33 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
ik denk niet dat zoey minder populair is dan Julie en denk dat Thomas er ook nog achterkomt in Belgie allesinds.
Het kleine beetje geluk dat we hebben is dat sommige bewoners eigenlijk amper drinken. Krijgen er tenminste nog een paar de kans om beetje aangeschoten te rakenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Feest?
De man 1 pilsje, of 2 glazen wijn, 15 minuten muziek, en een knalfeest als je de tv-uitzending mag geloven.
Zoiets hoop ik ook, even knallen, beetje actie en reuring derin, tis nu teveel cumbaja my lord!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoop op een twist vanavond in de live uitzending. De minst favoriete bewoner krijgt 5 minuten om haar koffer te pakken. Bye bye Zoëy;)
als je facebook bigbrotherbenl leest, wil bijna iedereen Thomas eruit. over Julie wordt niet veel gesprokenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In Belgenland is Julie nog een pak minder populairder dan Thomas.
Internationaal Hamster Katapulteren.quote:
Oh dat heb ik wat gemist wie komen er dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Niet alle 5 de bewoners komen binnen...
Uh, kijk even in de topiclijst van BB forum...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wat gemist wie komen er dan?
Patje zou dat durven zequote:Op donderdag 4 februari 2021 20:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick zet de beker even binnen, dat ie niet gestolen wordt
Precies dit!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als je facebook bigbrotherbenl leest, wil bijna iedereen Thomas eruit. over Julie wordt niet veel gesproken
Die groep bestaat volgens mij voor 80% uit gefrustreerde huisvrouwenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als je facebook bigbrotherbenl leest, wil bijna iedereen Thomas eruit. over Julie wordt niet veel gesproken
Dat is niet bekend, kijk over een uurtje naar de liveshow of hier de stream en dan wordt alles duidelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Oh dat heb ik wat gemist wie komen er dan?
wuttt....waarom dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:35 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat dusssquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die groep bestaat volgens mij voor 80% uit gefrustreerde huisvrouwen
Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, kijk even in de topiclijst van BB forum...
Oeh gezelligquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die groep bestaat volgens mij voor 80% uit gefrustreerde huisvrouwen
Ik begin juist Thomas weer meer te respecteren, stijgt ondertussen naar mijn middenmootquote:
Dat weet je toch van te voren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou me wel kut voelen en ook triestig als ik dat huis niet in zou mogen... Je regelt alles met je werk dat me mogelijk paar maanden niet zal aanwezig zijn enzo.. en dan krijg je te horen dat je het huis niet in mag
Julie heeft vandaag weer meer goodwill gekweekt door haar beslissing.quote:
Ik hoop het.quote:
Thomas staat bij mij nog op 2, op 1 heb ik Jill en op 3 Nick!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik begin juist Thomas weer meer te respecteren, stijgt ondertussen naar mijn middenmoot
Dat denk ik ook, prille liefdes zijn vaak goed kijkvoer voor de mensen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie heeft vandaag weer meer goodwill gekweekt door haar beslissing.
Ik denk ook dat mensen het leuk vinden om te kijken hoe het ontwikkelt met Michel en Julie.
Dat ze spontaan is en een beetje gek in d'r kopquote:
Vrolijkheid, toen het verzuurde trio er nog in zat was ze een leuk tegengewicht. Nu vind ik ze minder doorslaggevend voor de groepssfeer, ze loopt er een beetje bij.quote:
Ik zou ook balen maar ik zou alternatieven hebben, je weet dat de kans er in zit dat het niet doorgaat!quote:
Voor mij is Liese de beste HM geweest. Zij heeft ervoor gezorgd dat Julie niet naast Els op de bank is gekomen. Stel je het horrorscenario eens voor dat Els erin was gebleven, dan hadden we ook die andere twee nog gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi is van mij de beste huismeester tot nu toe
1. Naomi
2. Nick
3. Thomas
4. Liese
5. Jowi
Spontaan, lief, niet achterbaks, houdt niet van roddelen, heeft humor, doet gek, durft kwetsbaar te zijn, zachtaardig, positief ingesteld, houdt van een feestje, etc. etc.quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een funfact zou zijn:
De 2 minst favoriete bewoners zijn genomineerd
De bewoner beslist wie erin mag blijven
Voor mij is Naomi de beste HM geweest. Gewoon omdatquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij is Liese de beste HM geweest. Zij heeft ervoor gezorgd dat Julie niet naast Els op de bank is gekomen. Stel je het horrorscenario eens voor dat Els erin was gebleven, dan hadden we ook die andere twee nog gehad.
Indirect heeft Liese met haar beslissing drie concurrenten weggespeeld.
En dat mag je ook op het conto van Liese bijschrijven.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee vind deze week ook beter, maar dat ligt ook aan de sfeer die 100% beter is
ook wel op ons conto, dat wij Pat erin hebben gehouden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat mag je ook op het conto van Liese bijschrijven.
dat komt vooral door dat Patje niet wist wat te doen bij de nominaties en Naomie nomineerde in plaats van nathalie .quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij is Liese de beste HM geweest. Zij heeft ervoor gezorgd dat Julie niet naast Els op de bank is gekomen. Stel je het horrorscenario eens voor dat Els erin was gebleven, dan hadden we ook die andere twee nog gehad.
Ik denk aan allemaalquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En dat mag je ook op het conto van Liese bijschrijven.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hilarisch johquote:
Heeft ze ergens van de waslijn gepikt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:44 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Is dit niet te casual?"
Nee hoor... wel wat te debiel
Lijkt net of het jurkje van een meisje van 5 heeft gejat en aangetrokken
Je hebt gelijk, zo heb ik het nog niet bekekenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands dwaas , voordat je met je kutopmerkingen komt. Vers bloed betekend--->Nieuwe bewoners.quote:
Laat maar zien danquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef diditje64 het volgende:
Oh Zoey wat een mooi topje 😱 en boeiend als mensen tepels zien. Die hebben we allemaal 😁
Is dit verkleed?quote:
Vraag me af wat over de top is bij Zoëyquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Heeft ze ergens van de waslijn gepikt.
Ik vermoed dat het een eis van BB is.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:49 schreef Sangha het volgende:
Waar is die Zoey allemaal mee bezig joh, dirkt zich op alsof ze naar een party gaat. En dat voor die 9 minuten tv, terwijl we haar de hele week zonder pruik en make up in de badjas op de stream zien, ik begrijp het echt niet!
Ja dat heb je wel goed ja, nog niet over nagedacht zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Compleet andere vrouw. Maar als je zo je best voor moet doen om er zo uit te zien, dan is het niet natuurlijk meer.quote:
Ja dat zou ook nog eens kunnen ja!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een eis van BB is.
Zou anders ook niet weten waarom ze zich allemaal zo opdirken voor dat ene momentje in de week nee.
Als je zo je best moet doen om er zo’n dragqueen van moet maken.. kun je beter naturel gaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Compleet andere vrouw. Maar als je zo je best voor moet doen om er zo uit te zien, dan is het niet natuurlijk meer.
Dit vinnik mooi!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef diditje64 het volgende:
Oh Zoey wat een mooi topje 😱 en boeiend als mensen tepels zien. Die hebben we allemaal 😁
Of jij.......betekentquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands dwaas , voordat je met je kutopmerkingen komt. Vers bloed betekend--->Nieuwe bewoners.
Dat wordt een poëzie avond. Of "pussy avond" op z'n Daans.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef engine het volgende:
Ze moeten ook nog speeddatenDat gaan een hoop gedichtjes worden denk ik
Tijdens de live zou stom zijn, maar ja, ik verbaas me nergens meer over.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Bal ketsenquote:
Dat, en nog een 24/7 op de stream in hun oude kloffie!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef odie22 het volgende:
wat een onnozel volk ook, ze komen elke avond een uur in oude zooi op tv , en voor 3 min liveshow doffen ze zich op
Komt dan ons gekozen bewoner er in 🤔quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef aswesleep het volgende:
Zet het in jullie agenda, verplaats alle meetings: morgen om 15u00 stipt is het de grote petanque finale.
Doen ze nog een haka zometeen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
Ook bij Julie gaan de oorlogsstrepen erop
Lol, zo herkenbaar!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
Ik wordt gewoon nerveus van al dat getut van de dames.
Hetzelfde gevoel als mijn vriendin een uur voor we ergens naar toe moeten begint met optutten. Dan weet je dat het stressen wordt
Haha, dat zou wel briljant zijn. BB, lees je mee!? Groepsopdracht! Haka voor de liveshow!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk het wel met Thomas al leider
Mannen mogen niet zeuren..quote:
wut?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen mogen niet zeuren..
Die moeten altijd als je de deur uitloopt nog ff poepen
Hahaha, lol!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bb kan hier honderden ideeën vandaan halen.. maar een Haka zou eens een heel goede optie zijn.. ipv die stomme liedjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel briljant zijn. BB, lees je mee!? Groepsopdracht! Haka voor de liveshow!
Dat is wat mij betreft niet meer dan een vanzelfsprekendheid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ook wel op ons conto, dat wij Pat erin hebben gehouden.
Je gaf commentaar op spelling maar maakte zelf een spelfout.quote:
dat is min of meer al met Liese gebeurd, denk niet dat ze liese nu direct gaan nominerenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat Nick zegt zie ik nog met Jill gebeuren...
Jill iedere week op de nominatiestoel maar speelt iedereen naar huis
Ik gok na 3 keer dat ze het opgeven
Zou mij niet verbazen dat er vanavond iets gaat gebeurenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tijdens de live zou stom zijn, maar ja, ik verbaas me nergens meer over.
Veel te veel chaos en van een georganiseerde uitzending komt niets meer terecht. Het beste zou zijn als ze bij de aftiteling binnen komen vallen. Hebben ze gelijk een cliffhanger voor de reguliere van morgen.
Had hem idd al door.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:59 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je gaf commentaar op spelling maar maakte zelf een spelfout.
Edit; oh je had hem al door, lol!
Ja niet normaal, echt zo onnodig allemaal!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat een laag make-up gaat er op zeg.
Ik denk dat je niet de enige bent die wat aan het programma zou veranderen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zet mij in de productie en de kijkcijfers stijgen met 30%
Ik zou iedere dag een kleinere opdracht geven da maximaal 2-3 uurtjes duurt Telkens kunnen ze ongeveer 450-500 euro winnen.
Denk dat je groot deel van de Fokkers deze taak wel zou kunnen geven..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou iedere dag een kleinere opdracht geven da maximaal 2-3 uurtjes duurt Telkens kunnen ze ongeveer 450-500 euro winnen.
En de mak-up rantsoeneren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wat er allemaal gaande is als ik dit zit te kijken. Zoveel zalfjes, spraytjes, kammetjes en ga zo maar doorquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat een laag make-up gaat er op zeg.
Meld je aan. Je mag mijn sollicitatiebrief van een paar COS-en terug copy-pastenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neuj. Wij zijn allemaal natural beautiesquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De heren gaan zich niet verkleden?
Die zijn zo klaarquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Whahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meld je aan. Je mag mijn sollicitatiebrief van een paar COS-en terug copy-pasten
welke van de 3 tshirts moet nick aan trekken dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dit is laag over laag je ziet gewoon een dikke laag make-up zitten . Die hele huis verstikt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat er allemaal gaande is als ik dit zit te kijken. Zoveel zalfjes, spraytjes, kammetjes en ga zo maar door![]()
En het is ook weer niet zo dat ik nog nooit een vrouw voor de spiegel gezien heb. Dit heb ik toch nog niet meegemaakt
Quilty.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar zitten die tepel van Zoëy in vredesnaamquote:
Hehe nee! Als ik wordt aangenomen eis ik dat jouw naam + paarse dildo wordt opgenomen in de aftiteling!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha
Graag mijn naam eruit verwijderen
Kan toch ook niet goed zijn voor je huid?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit is laag over laag je ziet gewoon een dikke laag make-up zitten . Die hele huis verstikt.
quote:
uh?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wou dat die Jill een keer zou ophouden met dat gebedel.
Begint me zo te irriteren.
Bijna op haar zijkantquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar zitten die tepel van Zoëy in vredesnaam
Dan moet ik eerst mijn insta naam aanpassen.. dan wordt ik ook insta famousssquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe nee! Als ik wordt aangenomen eis ik dat jouw naam + paarse dildo wordt opgenomen in de aftiteling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |