Ik hoop dat Diederik er vandaag is om de tweets over Nathalie te duiden...quote:Dit doen zij o.a. met bekende gasten en volgende experts: Lotte Vanwezemael (psycholoog en seksuoloog), Kas Stuyf (psycholoog) en Diederik Broekhuizen (social media expert).
Ja dat maakt het er allemaal niet duidelijker op nee.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef Kefke04 het volgende:
toch is het vreemd dat de instagram account spreekt over de nieuwe bewoner. en niet over bewoners
Er komen vanavond 2 nieuwe bewoners en morgen nog een.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef Kefke04 het volgende:
toch is het vreemd dat de instagram account spreekt over de nieuwe bewoner. en niet over bewoners
ja een elvistrui van alie ofzoquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Blackprinces het volgende:
Valt me nu pas op die hondeketting die juli om heeft.
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met 9 man, en dus 3 groepjes van 3, kwartfinales te hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
Kwart finale nog maar dus. Ben bang dat ze het toernooi niet afkrijgen vandaag
Daar heeft Nick over nagedacht, dus zal wel O.K. zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met 9 man, en dus 3 groepjes van 3, kwartfinales te hebben
minstens 30 cm te klein, zoey is niet lelijk maar zeker geen beyoncequote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef suzi1 het volgende:
zoey lijkt niks op beyonce. hoe komen ze daar toch bij
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar om met 9 man, en dus 3 groepjes van 3, kwartfinales te hebben
quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:53 schreef Blackprinces het volgende:
Valt me nu pas op die hondeketting die juli om heeft.
Jowie is weg. Dus geen paniek. Tot ze die dramaqueen van de nieuwe bewoners (nummer 1) zouden binnen laten natuurlijk.quote:
Vind Zoëy een mooie dame. Zo wat minder troep op moeten doen en aan moeten doenquote:Op donderdag 4 februari 2021 19:55 schreef suzi1 het volgende:
zoey lijkt niks op beyonce. hoe komen ze daar toch bij
precies wat ik dacht!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:58 schreef greysbones het volgende:
Farrah Facet of hoe je het ook schrijft look van Liese
Nee de meeste meiden van die leeftijd zijn daar echt goed in..quote:
Hopelijk kan die ons eindelijk het belang van Instagram followers uitleggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze was zo briljantnog maar een keer
Van de website van goplay.be :
[..]
Ik hoop dat Diederik er vandaag is om de tweets over Nathalie te duiden...
Hoop wat meer live interactie in de live show.. zo moeilijk kan dat toch niet zijnquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hopelijk kan die ons eindelijk het belang van Instagram followers uitleggen.
Ja echt, al dat extra's om mooier te zijn en beter over te komen, terwijl ze au naturel er mooi uitziet. Jammer toch?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind Zoëy een mooie dame. Zo wat minder troep op moeten doen en aan moeten doen
Wtf gaat die Zoey doen ? Erger dan ze al is kan niet natuurlijk !quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
ik kijk wel in de badkamer![]()
[ afbeelding ]
Weet Zoëy niet dat het sprookje Roodkapje heet.. of kennen ze het in Belgie anders?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat ja.. maar is ook wel meer en meer de instgram- generatiequote:Op donderdag 4 februari 2021 20:03 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja echt, al dat extra's om mooier te zijn en beter over te komen, terwijl ze au naturel er mooi uitziet. Jammer toch?!
Allemaal eigengeilerij en egotripperij!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:01 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Hopelijk kan die ons eindelijk het belang van Instagram followers uitleggen.
Verkleedfeestje toch vanavond?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad ja, alles perfectioneren maar het wordt juist helemaal niet perfect maar nep...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nou dat ja.. maar is ook wel meer en meer de instgram- generatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |