Best grappig om te zienquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
12-8 in de halve finale voor Nick. Nick hard op weg naar de finale
Zwartkapje, Zwarte Piet en dergelijke mogen in belië niet meer. Maar ik heb vandaag weer een doos negerinnentetten gekocht (erg gekend in belgië).quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet Zoëy niet dat het sprookje Roodkapje heet.. of kennen ze het in Belgie anders?
Ow ja die hebben we ook nog in het verschiet, gaat een latertje worden vanaaf!quote:
Serieus of neemt gij ons in den maling?!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zwartkapje, Zwarte Piet en dergelijke mogen in belië niet meer. Maar ik heb vandaag weer een doos negerinnentetten gekocht (erg gekend in belgië).
Wij mogen geen Negerzoenen meer.. die heten tegenwoordig gewoon zoenenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zwartkapje, Zwarte Piet en dergelijke mogen in belië niet meer. Maar ik heb vandaag weer een doos negerinnentetten gekocht (erg gekend in belgië).
Omg weet je hoe vies het woord klinkt zoals jij het schrijftquote:
Bijna jammer dat er nieuwe bij komen, deze groep is prima qua sfeer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
De sfeer is nog nooit zo goed geweest vlak voor een liveshow
Toch best ok spel voor als je wat ouder bent en je verder niks hebt, lekker buiten bezig. Heb laatst een baan laten aanleggen voor senioren, kreng kostte 6.000 euro's nog wat. Da's nie zomaar een gravellaagje.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
eentje dan voor de saaie mensen onder ons
Heb het gevoel dat het brave lammetjes zijn die het huis ingaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bijna jammer dat er nieuwe bij komen, deze groep is prima qua sfeer.
Ok top, hou jij die lijst nog bij met cijfers qua populariteit van de bewoners?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi is van mij de beste huismeester tot nu toe
1. Naomi
2. Nick
3. Thomas
4. Liese
5. Jowi
Nadeel van dit hele Corona gedoe.. dan duurt het dus te lang voor de nieuwen erin zittenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Bijna jammer dat er nieuwe bij komen, deze groep is prima qua sfeer.
Gaat nog spannend worden!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar toch : 19-14 voor Nick. Matchpoint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |