Lol, zo herkenbaar!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef Whuzz het volgende:
Ik wordt gewoon nerveus van al dat getut van de dames.
Hetzelfde gevoel als mijn vriendin een uur voor we ergens naar toe moeten begint met optutten. Dan weet je dat het stressen wordt
Denk het wel met Thomas al leiderquote:
Haha, dat zou wel briljant zijn. BB, lees je mee!? Groepsopdracht! Haka voor de liveshow!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk het wel met Thomas al leider
Mannen mogen niet zeuren..quote:
wut?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen mogen niet zeuren..
Die moeten altijd als je de deur uitloopt nog ff poepen
Hahaha, lol!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen mogen niet zeuren..
Die moeten altijd als je de deur uitloopt nog ff poepen
Bb kan hier honderden ideeën vandaan halen.. maar een Haka zou eens een heel goede optie zijn.. ipv die stomme liedjesquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Haha, dat zou wel briljant zijn. BB, lees je mee!? Groepsopdracht! Haka voor de liveshow!
Dat is wat mij betreft niet meer dan een vanzelfsprekendheid.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
ook wel op ons conto, dat wij Pat erin hebben gehouden.
Je gaf commentaar op spelling maar maakte zelf een spelfout.quote:
dat is min of meer al met Liese gebeurd, denk niet dat ze liese nu direct gaan nominerenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat Nick zegt zie ik nog met Jill gebeuren...
Jill iedere week op de nominatiestoel maar speelt iedereen naar huis
Ik gok na 3 keer dat ze het opgeven
Zou mij niet verbazen dat er vanavond iets gaat gebeurenquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tijdens de live zou stom zijn, maar ja, ik verbaas me nergens meer over.
Veel te veel chaos en van een georganiseerde uitzending komt niets meer terecht. Het beste zou zijn als ze bij de aftiteling binnen komen vallen. Hebben ze gelijk een cliffhanger voor de reguliere van morgen.
Had hem idd al door.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:59 schreef Sangha het volgende:
[..]
Je gaf commentaar op spelling maar maakte zelf een spelfout.
Edit; oh je had hem al door, lol!
Ja niet normaal, echt zo onnodig allemaal!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat een laag make-up gaat er op zeg.
Ik denk dat je niet de enige bent die wat aan het programma zou veranderen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zet mij in de productie en de kijkcijfers stijgen met 30%
Ik zou iedere dag een kleinere opdracht geven da maximaal 2-3 uurtjes duurt Telkens kunnen ze ongeveer 450-500 euro winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |