Ja dat heb je wel goed ja, nog niet over nagedacht zo.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Voor mij is Liese de beste HM geweest. Zij heeft ervoor gezorgd dat Julie niet naast Els op de bank is gekomen. Stel je het horrorscenario eens voor dat Els erin was gebleven, dan hadden we ook die andere twee nog gehad.
Indirect heeft Liese met haar beslissing drie concurrenten weggespeeld.
Compleet andere vrouw. Maar als je zo je best voor moet doen om er zo uit te zien, dan is het niet natuurlijk meer.quote:
Ja dat zou ook nog eens kunnen ja!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het een eis van BB is.
Zou anders ook niet weten waarom ze zich allemaal zo opdirken voor dat ene momentje in de week nee.
Als je zo je best moet doen om er zo’n dragqueen van moet maken.. kun je beter naturel gaanquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Compleet andere vrouw. Maar als je zo je best voor moet doen om er zo uit te zien, dan is het niet natuurlijk meer.
Dit vinnik mooi!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:47 schreef diditje64 het volgende:
Oh Zoey wat een mooi topje 😱 en boeiend als mensen tepels zien. Die hebben we allemaal 😁
Of jij.......betekentquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Leer eens Nederlands dwaas , voordat je met je kutopmerkingen komt. Vers bloed betekend--->Nieuwe bewoners.
Dat wordt een poëzie avond. Of "pussy avond" op z'n Daans.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef engine het volgende:
Ze moeten ook nog speeddatenDat gaan een hoop gedichtjes worden denk ik
Tijdens de live zou stom zijn, maar ja, ik verbaas me nergens meer over.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Straks tijdens de Live uitzending komen alle 5 bewoners binnen ik ben benieuwd. Zal ook denk weer een feest komen met drank om de nieuwe bewoners te verwelkomen😁
Bal ketsenquote:
Dat, en nog een 24/7 op de stream in hun oude kloffie!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef odie22 het volgende:
wat een onnozel volk ook, ze komen elke avond een uur in oude zooi op tv , en voor 3 min liveshow doffen ze zich op
Komt dan ons gekozen bewoner er in 🤔quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:52 schreef aswesleep het volgende:
Zet het in jullie agenda, verplaats alle meetings: morgen om 15u00 stipt is het de grote petanque finale.
Doen ze nog een haka zometeen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:54 schreef greysbones het volgende:
Ook bij Julie gaan de oorlogsstrepen erop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |