dat dusssquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die groep bestaat volgens mij voor 80% uit gefrustreerde huisvrouwen
Thanksquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uh, kijk even in de topiclijst van BB forum...
Oeh gezelligquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die groep bestaat volgens mij voor 80% uit gefrustreerde huisvrouwen
Ik begin juist Thomas weer meer te respecteren, stijgt ondertussen naar mijn middenmootquote:
Dat weet je toch van te voren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou me wel kut voelen en ook triestig als ik dat huis niet in zou mogen... Je regelt alles met je werk dat me mogelijk paar maanden niet zal aanwezig zijn enzo.. en dan krijg je te horen dat je het huis niet in mag
Julie heeft vandaag weer meer goodwill gekweekt door haar beslissing.quote:
Ik hoop het.quote:
Thomas staat bij mij nog op 2, op 1 heb ik Jill en op 3 Nick!quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik begin juist Thomas weer meer te respecteren, stijgt ondertussen naar mijn middenmoot
Dat denk ik ook, prille liefdes zijn vaak goed kijkvoer voor de mensen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Julie heeft vandaag weer meer goodwill gekweekt door haar beslissing.
Ik denk ook dat mensen het leuk vinden om te kijken hoe het ontwikkelt met Michel en Julie.
Dat ze spontaan is en een beetje gek in d'r kopquote:
Vrolijkheid, toen het verzuurde trio er nog in zat was ze een leuk tegengewicht. Nu vind ik ze minder doorslaggevend voor de groepssfeer, ze loopt er een beetje bij.quote:
Ik zou ook balen maar ik zou alternatieven hebben, je weet dat de kans er in zit dat het niet doorgaat!quote:
Voor mij is Liese de beste HM geweest. Zij heeft ervoor gezorgd dat Julie niet naast Els op de bank is gekomen. Stel je het horrorscenario eens voor dat Els erin was gebleven, dan hadden we ook die andere twee nog gehad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi is van mij de beste huismeester tot nu toe
1. Naomi
2. Nick
3. Thomas
4. Liese
5. Jowi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |