IK hoef niet te schakelen, heb maar 1 streamquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
En we schakelen even naar het grasveld, waar de stand 4-3 is voor Thomas
Speeddaten kan wel op de banken tijdens de liveshow. Ze komen toch maar even in beeld.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt erop dat ze nu plots tijd te kort hebbenze moeten nog speeddaten en de liveshow moet nog beginnen
Ach, de plastieke versie van Zoey is erquote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als ze nu geen pruik opzet he, dan ziet ze der prima uit
Speeddaten doen ze tijdens de live. Dan moeten ze zo lang wachten steeds.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt erop dat ze nu plots tijd te kort hebbenze moeten nog speeddaten en de liveshow moet nog beginnen
dat is speciaal voor de tv, donkere mensen komen dan beter op beeldquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:26 schreef rinardo het volgende:
Zoey heeft die gele troep weer op haar gezicht gesmeerd, ze heeft gewoon geel gezicht
Thomasquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef aswesleep het volgende:
10 - 8 maar ik ben kwijt wie er aan de leiding staat.
Is dat live nu?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef Jockari het volgende:
Even naar iets boeiender kijken dan jeu de boules of plamuren:
[ afbeelding ]
Thomas is begonnen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:27 schreef aswesleep het volgende:
10 - 8 maar ik ben kwijt wie er aan de leiding staat.
ben je nog gezond?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Kom maar op met dat nieuwe bloed in het huis
Patje had ook gepiekt naar dit toernooi.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef aswesleep het volgende:
Patje kan zijn verlies niet loslaten. Die gaat wakker liggen deze nacht.
Misschien kan hij in de troostfinale nog iets rechtzetten en het brons pakken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:29 schreef Kefke04 het volgende:
Patje blijft maar zeggen dat hij verloren is door de 4-0 in t beging, anders wou hij het nog wel is zien zegt hij
Ideale voorbereiding voor de Olympische Spelen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat we na deze BB serie ook wel Curling en Cricket kunnen gaan kijken. Aan dat tempo en spanningsniveau zijn we dan aardig gewend
Ik begrijp die 37 kilo bagage steeds beter. Dacht eerst veel kleding, maar minstens 20 kilo is aan smeerselsquote:
max 3quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Straks tijdens de Live uitzending komen alle 5 bewoners binnen ik ben benieuwd. Zal ook denk weer een feest komen met drank om de nieuwe bewoners te verwelkomen😁
Niet alle 5 de bewoners komen binnen...quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Straks tijdens de Live uitzending komen alle 5 bewoners binnen ik ben benieuwd. Zal ook denk weer een feest komen met drank om de nieuwe bewoners te verwelkomen😁
ohhh van wie heb je die info dat ze alle 5 binnenkomen, spannend, wij weten niet beter dan dat er 2 komen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Feest?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Clasientje het volgende:
Curling gelijk stellen aan ditquote:Op donderdag 4 februari 2021 20:31 schreef Whuzz het volgende:
Ik denk dat we na deze BB serie ook wel Curling en Cricket kunnen gaan kijken. Aan dat tempo en spanningsniveau zijn we dan aardig gewend
ik denk niet dat zoey minder populair is dan Julie en denk dat Thomas er ook nog achterkomt in Belgie allesinds.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:32 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoop op een twist vanavond in de live uitzending. De minst favoriete bewoner krijgt 5 minuten om haar koffer te pakken. Bye bye Zoëy;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |