Denk dat je groot deel van de Fokkers deze taak wel zou kunnen geven..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zet mij in de productie en de kijkcijfers stijgen met 30%
Ik zou iedere dag een kleinere opdracht geven da maximaal 2-3 uurtjes duurt Telkens kunnen ze ongeveer 450-500 euro winnen.
En de mak-up rantsoeneren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zou iedere dag een kleinere opdracht geven da maximaal 2-3 uurtjes duurt Telkens kunnen ze ongeveer 450-500 euro winnen.
Ik heb werkelijk geen idee wat er allemaal gaande is als ik dit zit te kijken. Zoveel zalfjes, spraytjes, kammetjes en ga zo maar doorquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wat een laag make-up gaat er op zeg.
Meld je aan. Je mag mijn sollicitatiebrief van een paar COS-en terug copy-pastenquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neuj. Wij zijn allemaal natural beautiesquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
De heren gaan zich niet verkleden?
Die zijn zo klaarquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Whahahahaquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Meld je aan. Je mag mijn sollicitatiebrief van een paar COS-en terug copy-pasten
welke van de 3 tshirts moet nick aan trekken dan?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Dit is laag over laag je ziet gewoon een dikke laag make-up zitten . Die hele huis verstikt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee wat er allemaal gaande is als ik dit zit te kijken. Zoveel zalfjes, spraytjes, kammetjes en ga zo maar door![]()
En het is ook weer niet zo dat ik nog nooit een vrouw voor de spiegel gezien heb. Dit heb ik toch nog niet meegemaakt
Quilty.quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mannen mogen niet zeuren..
Die moeten altijd als je de deur uitloopt nog ff poepen
Waar zitten die tepel van Zoëy in vredesnaamquote:
Hehe nee! Als ik wordt aangenomen eis ik dat jouw naam + paarse dildo wordt opgenomen in de aftiteling!quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha
Graag mijn naam eruit verwijderen
Kan toch ook niet goed zijn voor je huid?quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit is laag over laag je ziet gewoon een dikke laag make-up zitten . Die hele huis verstikt.
quote:
uh?quote:Op donderdag 4 februari 2021 20:57 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik wou dat die Jill een keer zou ophouden met dat gebedel.
Begint me zo te irriteren.
Bijna op haar zijkantquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waar zitten die tepel van Zoëy in vredesnaam
Dan moet ik eerst mijn insta naam aanpassen.. dan wordt ik ook insta famousssquote:Op donderdag 4 februari 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hehe nee! Als ik wordt aangenomen eis ik dat jouw naam + paarse dildo wordt opgenomen in de aftiteling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |