Blij dat ik nog geen prik hoef te halen......wat een chaos daarquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:04 schreef Tijn het volgende:
Van die overvolle vaccinatiehallen is dus precies waar ik al bang voor wasLekker, zit je het hele jaar binnen je best te doen dat virus niet op te lopen, krijg je het alsnog vlak voordat je je inenting haalt
Nee, ze zijn allemaal grote hallen aan het inrichten die normaal gesproken voor congressen enzo gebruikt worden. Jaarbeurs, Brabanthallen, RAI, dat soort locaties.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het drive thru zou zijn
Prima. Maar regel het gewoon. Het kan, als je wilt en met voldoende inzet. Al komen ze dagen te vroeg, stuur ze weg. Regel opvang, het maakt niet uit. Bedenk en doe het.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zo te zien staan er aardig wat begeleiders tussen, als je er bij de planning vanuit gaat dat iedereen alleen komt terwijl de meesten een begeleider bij zich hebben dan gaat het al snel mis.
Laat je ook niet gek maken door dit soort persfoto's he? Met een mooie lens kun je het laten lijken dat de rij enorm lang is en mensen veel te dicht op elkaar staan. Uit een foto kun je ook niet opmaken of deze mensen er nu 1 minuut staan of al een uur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:04 schreef Tijn het volgende:
Van die overvolle vaccinatiehallen is dus precies waar ik al bang voor wasLekker, zit je het hele jaar binnen je best te doen dat virus niet op te lopen, krijg je het alsnog vlak voordat je je inenting haalt
Zucht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Verplichte vaccinatie om naar de supermarkt te kunnen? Bron?
Staan ze ook allemaal binnen op elkaar. Lijkt wel een event.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker in die vaccinatiestraten
[ afbeelding ]
Als jij een oproep krijgt waarop duidelijk staat, 13:30 en niet eerder dan 5 minuten vooraf melden...quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Blij dat ik nog geen prik hoef te halen......wat een chaos daar
maar het is allemaal heel zorgvuldig
Gewoon een setje speakers bij die wachtrij zetten en Carnaval Festival op oneindige repeat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef Vasilevski het volgende:
Ik zie die rij met die hekken en ik moet onvrijwillig aan pretparken denken. Kunnen ze niet gewoon een vaccinatiestraat in de Droomvlucht of de Fata Morgana inrichten? Dan wil ik ook wel.
Er zijn wel meer problemen, in Doetinchem zijn de mensen maar weer naar huis gestuurd, want geen naaldenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
Maar die problemen met die rijen schijnen toch vooral te komen omdat iedereen direct bij de opening in de ochtend komt terwijl iedereen een tijdsvak heeft toch? Tenminste dat had ik gisteren begrepen ? Of hebben ze gewoon te veel mensen per tijdsvak ingepland?
Als ze afhankelijk zijn van regiotaxi's etc, wat de meesten zijn, hebben ze ook geen keuze.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die bejaarden komen standaard een uur te vroeg, want O wee als ze te tijd zijn. Dan krijg je dit inderdaad.
Luisteren naar wat er gezegd wordt is heel moeilijk voor eigenwijze oudjes.
allemaal een biertje geven, best gezelligquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal binnen op elkaar. Lijkt wel een event.
Ze moesten in de auto blijven wachten, maar dat doen ze niet. Stronteigenwijs en wat mij betreft had het hele zooitje naar huis kunnen gaan zonder prik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima. Maar regel het gewoon. Het kan, als je wilt en met voldoende inzet. Al komen ze dagen te vroeg, stuur ze weg. Regel opvang, het maakt niet uit. Bedenk en doe het.
Dan ga ik liever gewoon dood aan corona. Zat eerder aan deze te denken:quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een setje speakers bij die wachtrij zetten en Carnaval Festival op oneindige repeat.
Hopen dat de vaccins nog niet uit de vriezer gehaald waren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer problemen, in Doetinchem zijn de mensen maar weer naar huis gestuurd, want geen naalden![]()
[ twitter ]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Ken je doelgroep.... Als je een partij 85 en 90+ uitnodigt moet je er van uit gaan dat 90-95% met begeleider komt. Daarbij ook nog vaak met regiotaxi die sowieso al 45-60 minuten te vroeg zijn en je hebt een recept voor chaos....quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zo te zien staan er aardig wat begeleiders tussen, als je er bij de planning vanuit gaat dat iedereen alleen komt terwijl de meesten een begeleider bij zich hebben dan gaat het al snel mis.
Laten we wel vast bij deze afspreken dat dit nu gewoon echt absoluut niet de schuld van Hugo kan zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi worden
Optreden van Corry Konings ook nog, he?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal binnen op elkaar. Lijkt wel een event.
nee, complete onzin, gaat niet gebeuren ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Verplichte vaccinatie om naar de supermarkt te kunnen? Bron?
Dan nemen ze maar een keer een echte taxi... En zeg niet dat ze daar geen geld voor hebben, die hebben flink kunnen potten de afgelopen maanden thuis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als ze afhankelijk zijn van regiotaxi's etc, wat de meesten zijn, hebben ze ook geen keuze.
Ja precies, het is echt best wel bizar. Snap best dat ze te vroeg komen vanwege vervoer e.d. maar als dat een probleem is moet je dat probleem oplossen. Zeker gezien het alternatief letterlijk doden kan opleveren. Je zou denken dat zoiets genoeg urgentie geeft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze moesten in de auto blijven wachten, maar dat doen ze niet. Stronteigenwijs en wat mij betreft had het hele zooitje naar huis kunnen gaan zonder prik.
Daar zet je je oma toch niet tussen?
Ja dat wordt een boel uitstel en administratieve rompslomp.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi worden
Maar het gaat nu om de te lange rijen door mensen die te vroeg komen tegen te gaan. Met Carnaval Festival komen ze echt niet 4 uur te vroegquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:10 schreef Vasilevski het volgende:
Dan ga ik liever gewoon dood aan corona. Zat eerder aan deze te denken:
Gelukkig wel lekker weer vandaag!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Je moet soms het halve land door, he. Een gewone taxi is voor zulke afstanden duurder dan een strandvakantie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar een keer een echte taxi... En zeg niet dat ze daar geen geld voor hebben, die hebben flink kunnen potten de afgelopen maanden thuis.
Jij hebt echt een hekel aan oudjes hè? Weet je dat je er zelf ook ooit een wordt? Of haal je dat niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar een keer een echte taxi... En zeg niet dat ze daar geen geld voor hebben, die hebben flink kunnen potten de afgelopen maanden thuis.
En laat ze hun mondkapje ophouden binnen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja precies, het is echt best wel bizar. Snap best dat ze te vroeg komen vanwege vervoer e.d. maar als dat een probleem is moet je dat probleem oplossen. Zeker gezien het alternatief letterlijk doden kan opleveren. Je zou denken dat zoiets genoeg urgentie geeft.
Glad ijs, zou je kunnen zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel een daling qua besmettingen (en afgenomen tests omdat niemand er kan komen maar dat terzijde).quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat wordt een boel uitstel en administratieve rompslomp.
Het gaat hier om vaccinatiestraten, geen teststraten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel een daling qua besmettingen (en afgenomen tests omdat niemand er kan komen maar dat terzijde).
jezus......wat zorgvuldigquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer problemen, in Doetinchem zijn de mensen maar weer naar huis gestuurd, want geen naalden![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Misschien komen ze wel goed beslagen ten ijs. Denk het niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Glad ijs, zou je kunnen zeggen.
Ik ben blij dat alles zorgvuldig gebeurd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja weet ik, maar ik pak het even wat breder want die teststraten zullen ook wel een puinhoop wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gaat hier om vaccinatiestraten, geen teststraten.
Dit zijn de mensen waar het land al een jaar voor op de kop staat, zo’n foto maakt me bozer dan een foto waar jeugd een lockdown feestje geeft. Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan oudjes hè? Weet je dat je er zelf ook ooit een wordt? Of haal je dat niet?
er is gewoon WEER niet over nagedacht.....en niet voorbereidquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ken je doelgroep.... Als je een partij 85 en 90+ uitnodigt moet je er van uit gaan dat 90-95% met begeleider komt. Daarbij ook nog vaak met regiotaxi die sowieso al 45-60 minuten te vroeg zijn en je hebt een recept voor chaos....
Prima, dan moeten we daar een oplossing voor bedenken. Lijkt me allicht beter dan een ongekend risico lopen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet soms het halve land door, he. Een gewone taxi is voor zulke afstanden duurder dan een strandvakantie.
Nee, want daar blijf je normaliter in je auto zitten toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik pak het even wat breder want die teststraten zullen ook wel een puinhoop worden
maandag eind van de middag maar even langs de GGD's vragen of ze nog wat over hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat wordt een boel uitstel en administratieve rompslomp.
Maar jij denkt dat er nog veel mensen met de auto komen als er een pak sneeuw ligt? Of ijs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, want daar blijf je normaliter in je auto zitten toch?
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Kap eens met continu mijn woorden verdraaien..quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat er nog veel mensen met de auto komen als er een pak sneeuw ligt? Of ijs.
Ja, met al die oude mensen op elkaar gepakt in een overdekte ruimte is echt het laatste wat slim is op dit moment.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima, dan moeten we daar een oplossing voor bedenken. Lijkt me allicht beter dan een ongekend risico lopen.
Nu je het zegt, zullen ze rekening houden met de beperkte houdbaarheid van de vaccins?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maandag eind van de middag maar even langs de GGD's vragen of ze nog wat over hebben
Die tweet ook, zo droogquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Maar hé, bij een #vaccinatie denk je toch niet als eerste dat er naalden moeten zijn.
Godsamme met bijpassende Beatrix zonder mondkapquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
[ afbeelding ]
Beetje zoals in de VS en Israël? Zou wel mooi zijn ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maandag eind van de middag maar even langs de GGD's vragen of ze nog wat over hebben
Een doe het zelf kit opsturen per postquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima, dan moeten we daar een oplossing voor bedenken. Lijkt me allicht beter dan een ongekend risico lopen.
O ja, dan ken jij de bejaarden nog niet. Iedereen blijft binnen en die gaan zo de straat op, ijsbaan of niet...quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat er nog veel mensen met de auto komen als er een pak sneeuw ligt? Of ijs.
Die doen toch weer een andere groep?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Nee maar die oudjes die zo ver moeten reizen he, die hebben volgens mij toch allemaal een huisarts die redelijk dichtbij woont? Kan die ze dan niet zetten?
Hou op, zeg!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen waar het land al een jaar voor op de kop staat, zo’n foto maakt me bozer dan een foto waar jeugd een lockdown feestje geeft. Klopt.
Ja dat wel, maar als het flink sneeuwt en ijzelt zullen mensen minder snel geneigd zijn naar een teststraat te rijden denk ik, dus dan zullen de cijfers ook verder gaan zakken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, want daar blijf je normaliter in je auto zitten toch?
Ik denk als je ze zelf zou laten kiezen dat het land voor het merendeel helemaal niet het hele jaar op zijn kop zou hoeven staan. Dat wordt voor hun bepaald.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit zijn de mensen waar het land al een jaar voor op de kop staat, zo’n foto maakt me bozer dan een foto waar jeugd een lockdown feestje geeft. Klopt.
Ja, ik zie ook dit en wordt daar redelijk hoopvol van, de tories zijn aan de macht nu toch? Zo te zien zijn de parlementsleden en ministers wel normaal van geest 😄quote:Op donderdag 4 februari 2021 14:55 schreef OProg het volgende:
[..]
Sinds wanneer is één wereldvreemde arts uit de UK die iets roept representatief voor wat er gaat gebeuren dan?Zelfs in een stuk waarin staat dat ze zo snel mogelijk terug naar normaal willen.
Nee, daar ging het hele debacle in december over. Dat het Pfizer-vaccin kleinschalig via huisartsen te distribueren niet te doen zou zijn, want het wordt verpakt per 1000 flesjes die bij -70 graden bewaard moeten worden. Daarom moesten er halsoverkop grote vaccinatiehallen worden ingericht door de GGD. En dat is waar deze mensen nu voor in de rij staan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:22 schreef summer2bird het volgende:
Nee maar die oudjes die zo ver moeten reizen he, die hebben volgens mij toch allemaal een huisarts die redelijk dichtbij woont? Kan die ze dan niet zetten?
Dat werd later toch weer ontkracht? dat het totaal niet nodig was om per 1000 flesjes te vervoeren/distribueren maar best kleinschaliger kon per huisartsenpost etc.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daar ging het hele debacle in december over. Dat het niet te doen is om het Pfizer-vaccin kleinschalig via huisartsen te distribueren zou zijn, want het wordt verpakt per 1000 flesjes die bij -70 graden bewaard moeten worden. Daarom moesten er halsoverkop grote vaccinatiehallen worden ingericht door de GGD. En dat is waar deze mensen nu voor in de rij staan.
Iedereen staat vrij om dit soort dingen wat te plaatsen. Plaats gerust positief nieuws over de vaccinatiestraten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Ga je nu daadwerkelijk elke tweet wat negatief is over vaccinstraten hier plaatsen?
Het demoniseren van de bejaarden gaat je niks opleveren behalve frustratie en woede.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O ja, dan ken jij de bejaarden nog niet. Iedereen blijft binnen en die gaan zo de straat op, ijsbaan of niet...
Groot voordeel is dat ze dan direct in het ziekenhuis belanden en niet hun vriendinnen van de bingo nog even gaan besmetten.
Oh, dat heb ik niet meegekregen. Ik heb alleen gelezen dat het RIVM een proef had gedaan en dat daaruit bleek dat herpakken teveel gedoe zou zijn. Dat heeft Hugo de Jonge in december ook vlak voor het kerstreces aan de Tweede Kamer staan vertellen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat werd later toch weer ontkracht? dat het totaal niet nodig was om per 1000 flesjes te vervoeren/distribueren maar best kleinschaliger kon per huisartsenpost etc.
Ah ja, nu weet ik het weer, bedanktquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, daar ging het hele debacle in december over. Dat het Pfizer-vaccin kleinschalig via huisartsen te distribueren niet te doen zou zijn, want het wordt verpakt per 1000 flesjes die bij -70 graden bewaard moeten worden. Daarom moesten er halsoverkop grote vaccinatiehallen worden ingericht door de GGD. En dat is waar deze mensen nu voor in de rij staan.
Misschien dat ze wat verkeersregelaars van de teststraten moeten laten overkomen. Waar ik vorige week was stonden er iets van 8 terwijl er geen mens was (ja ok ik danquote:
Deze groep zijn toch degene die mobiel zijn?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:23 schreef Noek het volgende:
[..]
Hou op, zeg!
Je denkt echt dat die oudjes een uur te vroeg op de fiets zijn gestapt?
Tering hey, beetje lopen bitchen op mensen die al afhankelijk van anderen zijn.
Dat denk ik ook. Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:23 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk als je ze zelf zou laten kiezen dat het land voor het merendeel helemaal niet het hele jaar op zijn kop zou hoeven staan. Dat wordt voor hun bepaald.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Deze groep zijn toch degene die mobiel zijn?
En ik verzin het niet, de oproep vanmorgen was duidelijk. Kom niet eerder dan de aangegeven tijd op de uitnodiging. Daar is dus weer niet naar geluisterd.
Wat is er zo moeilijk aan om wat extra personeel te hebben. Die moeten er toch wel zijn als ze binnenkort gaan opschalen. Zetten ze wat extra mensen in en geef die mensen een window van een uur bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ik verzin het niet, de oproep vanmorgen was duidelijk. Kom niet eerder dan de aangegeven tijd op de uitnodiging. Daar is dus weer niet naar geluisterd.
Als je naar de supermarkt om de hoek kunt lopen met je rollator, ben je "mobiel". Vervolgens wordt deze mensen gevraagd even 50 km te reizen naar een hal op een of ander industrieterrein.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:29 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal de partij van deze man wel geweest zijn, toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net berichten dat er in navolging van medici nu ook politieke partijen zijn die voorstellen om dikke oudere mannen als eerste te vaccineren, zou in het debat benoemd zijn? Ben heel benieuwd welke partijen dat dan precies zijn want het lijkt me nogal een hellend vlak qua criteria
Kunnen ze er direct een informatieve folder over overgewicht bijgeven. Ons weerbaarder maken in de toekomstquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net berichten dat er in navolging van medici nu ook politieke partijen zijn die voorstellen om dikke oudere mannen als eerste te vaccineren, zou in het debat benoemd zijn? Ben heel benieuwd welke partijen dat dan precies zijn want het lijkt me nogal een hellend vlak qua criteria
Wat hier gebeurt is typisch kuddegedrag zoals te lezen valt: auto uit om in de rij te gaan staan want je zult maar eens te laat zijn voor je prik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om wat extra personeel te hebben. Die moeten er toch wel zijn als ze binnenkort gaan opschalen. Zetten ze wat extra mensen in en geef die mensen een window van een uur bijvoorbeeld.
Idee van de VVD zeker?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Denk je dat dat iets helpt danquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Kunnen ze er direct een informatieve folder over overgewicht bijgeven. Ons weerbaarder maken in de toekomst
Het is net inderdaad gevraagd. Ik heb het gehoord, maar weet niet meer wie het vroeg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Maar we moeten ons wel voorbereiden op grotere aantallen en om daar nu al rekening mee te houden lijkt mij niet verkeerd. Als we nu 500 prikken op een locatie kunnen zetten zou er best rekening gehouden kunnen worden met een dubbele hoeveelheid, of meer.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt is typisch kuddegedrag zoals te lezen valt: auto uit om in de rij te gaan staan want je zult maar eens te laat zijn voor je prik.
Nee, maar het lijkt mij wel handig om mensen er wat meer bewust te van gaan maken dat dik zijn ook een keuze is en dat de gevolgen van dik zijn misschien ook maar wat meer onder de eigen verantwoordelijkheid moeten gaan vallen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Denk je dat dat iets helpt dan
Zeker, snap dan ook niet dat ze geen zelfde drive-thru systeem gebruiken voor het prikken. Doen ze in andere landen (zoals de VS) ook met succes. Het is sneller, veiliger en je hebt een betere doorstroom.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar we moeten ons wel voorbereiden op grotere aantallen en om daar nu al rekening mee te houden lijkt mij niet verkeerd. Als we nu 500 prikken op een locatie kunnen zetten zou er best rekening gehouden kunnen worden met een dubbele hoeveelheid, of meer.
Ik snap daar ook helemaal niks van. Alle grote samenkomsten zijn verboden, maar we gaan wel met 100+ ongevaccineerde ouderen in een evenementenhal staanquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker, snap dan ook niet dat ze geen zelfde drive-thru systeem gebruiken voor het prikken. Doen ze in andere landen (zoals de VS) ook met succes. Het is sneller, veiliger en je hebt een betere doorstroom.
‘Zorgvuldigheid’quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zeker, snap dan ook niet dat ze geen zelfde drive-thru systeem gebruiken voor het prikken. Doen ze in andere landen (zoals de VS) ook met succes. Het is sneller, veiliger en je hebt een betere doorstroom.
1000 kilo Eliasquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Zal de partij van deze man wel geweest zijn, toch?
[ afbeelding ]
Volgens mij gaat het meer om personeelstekorten en tekort aan bedden.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)naderende-winterpret
Het is wel al snel paniek he, mi gado. Ik snap dat drukte niet fijn is, maar het is aan de andere kant ook gewoon je werk.
Misschien toveren ze wel een dag/avond/nacht klok uit den hoge hoed.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Het is wel al snel paniek he, mi gado. Ik snap dat drukte niet fijn is, maar het is aan de andere kant ook gewoon je werk.
Snap ook niet helemaal waarom dat allemaal weer zo moeilijk moet hier, zet desnoods een stoeltje neer bij de prikplek voor mensen die niet in de auto willen of kunnen worden geprikt en dan na die prik een 'cooldown' parkeerplaats voor het geval de prik niet helemaal lekker aanslaat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Schaatsverbod aub!11quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef TheVulture het volgende:
95 euro als je gaat schaatsenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien toveren ze wel een dag/avond/nacht klok uit den hoge hoed.
Hahaha zie, klap in het gezicht van de zorg.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef TheVulture het volgende:
Dat is vrij begrijpelijk. Je weet dat er steeds nieuwe mensen zullen bijkomen, hoe lang blijf je dan in de auto zitten, tot 's avonds?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat hier gebeurt is typisch kuddegedrag zoals te lezen valt: auto uit om in de rij te gaan staan want je zult maar eens te laat zijn voor je prik.
Mensen die wel netjes in de auto bleven werden min of meer geforceerd om uiteindelijk toch ook maar in de rij te gaan staan omdat ze er anders nu nog hadden gezeten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ook niet helemaal waarom dat allemaal weer zo moeilijk moet hier, zet desnoods een stoeltje neer bij de prikplek voor mensen die niet in de auto willen of kunnen worden geprikt en dan na die prik een 'cooldown' parkeerplaats voor het geval de prik niet helemaal lekker aanslaat.
Doelde ook op de 'drive-thru' methode die we hier nu niet hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Mensen die wel netjes in de auto bleven werden min of meer geforceerd om uiteindelijk toch ook maar in de rij te gaan staan omdat ze er anders nu nog hadden gezeten.
Lekker allerlei onzin testjes vlak voor het moment dat alles, als het volgens plan gaat, weer los gelaten kan worden. Dit soort initiatieven hadden vorige zomer gedaan moeten worden, dan had je er nog wat aan.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-biddinghuizen.html
Heb normaal weinig met dat soort festivals, maar misschien ga ik wel, ff vakantie van de 1.5m en gewoon paar uur mens mogen zijn!
Dat soort experimenten hadden in de zomer en winter gedaan moeten worden, ook om te kijken of er verschillen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker allerlei onzin testjes vlak voor het moment dat alles, als het volgens plan gaat, weer los gelaten kan worden. Dit soort initiatieven hadden vorige zomer gedaan moeten worden, dan had je er nog wat aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |