nee, complete onzin, gaat niet gebeuren ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Verplichte vaccinatie om naar de supermarkt te kunnen? Bron?
Dan nemen ze maar een keer een echte taxi... En zeg niet dat ze daar geen geld voor hebben, die hebben flink kunnen potten de afgelopen maanden thuis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als ze afhankelijk zijn van regiotaxi's etc, wat de meesten zijn, hebben ze ook geen keuze.
Ja precies, het is echt best wel bizar. Snap best dat ze te vroeg komen vanwege vervoer e.d. maar als dat een probleem is moet je dat probleem oplossen. Zeker gezien het alternatief letterlijk doden kan opleveren. Je zou denken dat zoiets genoeg urgentie geeft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze moesten in de auto blijven wachten, maar dat doen ze niet. Stronteigenwijs en wat mij betreft had het hele zooitje naar huis kunnen gaan zonder prik.
Daar zet je je oma toch niet tussen?
Ja dat wordt een boel uitstel en administratieve rompslomp.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi worden
Maar het gaat nu om de te lange rijen door mensen die te vroeg komen tegen te gaan. Met Carnaval Festival komen ze echt niet 4 uur te vroegquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:10 schreef Vasilevski het volgende:
Dan ga ik liever gewoon dood aan corona. Zat eerder aan deze te denken:
Gelukkig wel lekker weer vandaag!quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker in die vaccinatiestraten
[ afbeelding ]
Je moet soms het halve land door, he. Een gewone taxi is voor zulke afstanden duurder dan een strandvakantie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar een keer een echte taxi... En zeg niet dat ze daar geen geld voor hebben, die hebben flink kunnen potten de afgelopen maanden thuis.
Jij hebt echt een hekel aan oudjes hè? Weet je dat je er zelf ook ooit een wordt? Of haal je dat niet?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan nemen ze maar een keer een echte taxi... En zeg niet dat ze daar geen geld voor hebben, die hebben flink kunnen potten de afgelopen maanden thuis.
En laat ze hun mondkapje ophouden binnen!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja precies, het is echt best wel bizar. Snap best dat ze te vroeg komen vanwege vervoer e.d. maar als dat een probleem is moet je dat probleem oplossen. Zeker gezien het alternatief letterlijk doden kan opleveren. Je zou denken dat zoiets genoeg urgentie geeft.
Glad ijs, zou je kunnen zeggen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi worden
Maar wel een daling qua besmettingen (en afgenomen tests omdat niemand er kan komen maar dat terzijde).quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat wordt een boel uitstel en administratieve rompslomp.
Het gaat hier om vaccinatiestraten, geen teststraten.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar wel een daling qua besmettingen (en afgenomen tests omdat niemand er kan komen maar dat terzijde).
jezus......wat zorgvuldigquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer problemen, in Doetinchem zijn de mensen maar weer naar huis gestuurd, want geen naalden![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Misschien komen ze wel goed beslagen ten ijs. Denk het niet.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:14 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Glad ijs, zou je kunnen zeggen.
Ik ben blij dat alles zorgvuldig gebeurd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer problemen, in Doetinchem zijn de mensen maar weer naar huis gestuurd, want geen naalden![]()
[ twitter ]
[ twitter ]
Ja weet ik, maar ik pak het even wat breder want die teststraten zullen ook wel een puinhoop wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het gaat hier om vaccinatiestraten, geen teststraten.
Dit zijn de mensen waar het land al een jaar voor op de kop staat, zo’n foto maakt me bozer dan een foto waar jeugd een lockdown feestje geeft. Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan oudjes hè? Weet je dat je er zelf ook ooit een wordt? Of haal je dat niet?
er is gewoon WEER niet over nagedacht.....en niet voorbereidquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef diedrick het volgende:
[..]
Ken je doelgroep.... Als je een partij 85 en 90+ uitnodigt moet je er van uit gaan dat 90-95% met begeleider komt. Daarbij ook nog vaak met regiotaxi die sowieso al 45-60 minuten te vroeg zijn en je hebt een recept voor chaos....
Prima, dan moeten we daar een oplossing voor bedenken. Lijkt me allicht beter dan een ongekend risico lopen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je moet soms het halve land door, he. Een gewone taxi is voor zulke afstanden duurder dan een strandvakantie.
Nee, want daar blijf je normaliter in je auto zitten toch?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik pak het even wat breder want die teststraten zullen ook wel een puinhoop worden
maandag eind van de middag maar even langs de GGD's vragen of ze nog wat over hebbenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ja dat wordt een boel uitstel en administratieve rompslomp.
Maar jij denkt dat er nog veel mensen met de auto komen als er een pak sneeuw ligt? Of ijs.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nee, want daar blijf je normaliter in je auto zitten toch?
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Kap eens met continu mijn woorden verdraaien..quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Maar jij denkt dat er nog veel mensen met de auto komen als er een pak sneeuw ligt? Of ijs.
Ja, met al die oude mensen op elkaar gepakt in een overdekte ruimte is echt het laatste wat slim is op dit moment.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima, dan moeten we daar een oplossing voor bedenken. Lijkt me allicht beter dan een ongekend risico lopen.
Nu je het zegt, zullen ze rekening houden met de beperkte houdbaarheid van de vaccins?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maandag eind van de middag maar even langs de GGD's vragen of ze nog wat over hebben
Die tweet ook, zo droogquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
quote:Maar hé, bij een #vaccinatie denk je toch niet als eerste dat er naalden moeten zijn.
Godsamme met bijpassende Beatrix zonder mondkapquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker in die vaccinatiestraten
[ afbeelding ]
Beetje zoals in de VS en Israël? Zou wel mooi zijn ja.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maandag eind van de middag maar even langs de GGD's vragen of ze nog wat over hebben
Een doe het zelf kit opsturen per postquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:17 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima, dan moeten we daar een oplossing voor bedenken. Lijkt me allicht beter dan een ongekend risico lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |