Die bejaarden komen standaard een uur te vroeg, want O wee als ze te tijd zijn. Dan krijg je dit inderdaad.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
Maar die problemen met die rijen schijnen toch vooral te komen omdat iedereen direct bij de opening in de ochtend komt terwijl iedereen een tijdsvak heeft toch? Tenminste dat had ik gisteren begrepen ? Of hebben ze gewoon te veel mensen per tijdsvak ingepland?
Blij dat ik nog geen prik hoef te halen......wat een chaos daarquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:04 schreef Tijn het volgende:
Van die overvolle vaccinatiehallen is dus precies waar ik al bang voor wasLekker, zit je het hele jaar binnen je best te doen dat virus niet op te lopen, krijg je het alsnog vlak voordat je je inenting haalt
Nee, ze zijn allemaal grote hallen aan het inrichten die normaal gesproken voor congressen enzo gebruikt worden. Jaarbeurs, Brabanthallen, RAI, dat soort locaties.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik dacht dat het drive thru zou zijn
Prima. Maar regel het gewoon. Het kan, als je wilt en met voldoende inzet. Al komen ze dagen te vroeg, stuur ze weg. Regel opvang, het maakt niet uit. Bedenk en doe het.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zo te zien staan er aardig wat begeleiders tussen, als je er bij de planning vanuit gaat dat iedereen alleen komt terwijl de meesten een begeleider bij zich hebben dan gaat het al snel mis.
Laat je ook niet gek maken door dit soort persfoto's he? Met een mooie lens kun je het laten lijken dat de rij enorm lang is en mensen veel te dicht op elkaar staan. Uit een foto kun je ook niet opmaken of deze mensen er nu 1 minuut staan of al een uur.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:04 schreef Tijn het volgende:
Van die overvolle vaccinatiehallen is dus precies waar ik al bang voor wasLekker, zit je het hele jaar binnen je best te doen dat virus niet op te lopen, krijg je het alsnog vlak voordat je je inenting haalt
Zucht.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Verplichte vaccinatie om naar de supermarkt te kunnen? Bron?
Staan ze ook allemaal binnen op elkaar. Lijkt wel een event.quote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker in die vaccinatiestraten
[ afbeelding ]
Als jij een oproep krijgt waarop duidelijk staat, 13:30 en niet eerder dan 5 minuten vooraf melden...quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Blij dat ik nog geen prik hoef te halen......wat een chaos daar
maar het is allemaal heel zorgvuldig
Gewoon een setje speakers bij die wachtrij zetten en Carnaval Festival op oneindige repeat.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef Vasilevski het volgende:
Ik zie die rij met die hekken en ik moet onvrijwillig aan pretparken denken. Kunnen ze niet gewoon een vaccinatiestraat in de Droomvlucht of de Fata Morgana inrichten? Dan wil ik ook wel.
Er zijn wel meer problemen, in Doetinchem zijn de mensen maar weer naar huis gestuurd, want geen naaldenquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:05 schreef Momo het volgende:
Maar die problemen met die rijen schijnen toch vooral te komen omdat iedereen direct bij de opening in de ochtend komt terwijl iedereen een tijdsvak heeft toch? Tenminste dat had ik gisteren begrepen ? Of hebben ze gewoon te veel mensen per tijdsvak ingepland?
Als ze afhankelijk zijn van regiotaxi's etc, wat de meesten zijn, hebben ze ook geen keuze.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die bejaarden komen standaard een uur te vroeg, want O wee als ze te tijd zijn. Dan krijg je dit inderdaad.
Luisteren naar wat er gezegd wordt is heel moeilijk voor eigenwijze oudjes.
allemaal een biertje geven, best gezelligquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal binnen op elkaar. Lijkt wel een event.
Ze moesten in de auto blijven wachten, maar dat doen ze niet. Stronteigenwijs en wat mij betreft had het hele zooitje naar huis kunnen gaan zonder prik.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Prima. Maar regel het gewoon. Het kan, als je wilt en met voldoende inzet. Al komen ze dagen te vroeg, stuur ze weg. Regel opvang, het maakt niet uit. Bedenk en doe het.
Dan ga ik liever gewoon dood aan corona. Zat eerder aan deze te denken:quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een setje speakers bij die wachtrij zetten en Carnaval Festival op oneindige repeat.
Hopen dat de vaccins nog niet uit de vriezer gehaald waren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er zijn wel meer problemen, in Doetinchem zijn de mensen maar weer naar huis gestuurd, want geen naalden![]()
[ twitter ]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi wordenquote:Op donderdag 4 februari 2021 15:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]
Gaat lekker in die vaccinatiestraten
[ afbeelding ]
Ken je doelgroep.... Als je een partij 85 en 90+ uitnodigt moet je er van uit gaan dat 90-95% met begeleider komt. Daarbij ook nog vaak met regiotaxi die sowieso al 45-60 minuten te vroeg zijn en je hebt een recept voor chaos....quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zo te zien staan er aardig wat begeleiders tussen, als je er bij de planning vanuit gaat dat iedereen alleen komt terwijl de meesten een begeleider bij zich hebben dan gaat het al snel mis.
Laten we wel vast bij deze afspreken dat dit nu gewoon echt absoluut niet de schuld van Hugo kan zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi worden
Optreden van Corry Konings ook nog, he?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Staan ze ook allemaal binnen op elkaar. Lijkt wel een event.
nee, complete onzin, gaat niet gebeuren ookquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:08 schreef Draak31 het volgende:
Verplichte vaccinatie om naar de supermarkt te kunnen? Bron?
Dan nemen ze maar een keer een echte taxi... En zeg niet dat ze daar geen geld voor hebben, die hebben flink kunnen potten de afgelopen maanden thuis.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:09 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Als ze afhankelijk zijn van regiotaxi's etc, wat de meesten zijn, hebben ze ook geen keuze.
Ja precies, het is echt best wel bizar. Snap best dat ze te vroeg komen vanwege vervoer e.d. maar als dat een probleem is moet je dat probleem oplossen. Zeker gezien het alternatief letterlijk doden kan opleveren. Je zou denken dat zoiets genoeg urgentie geeft.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ze moesten in de auto blijven wachten, maar dat doen ze niet. Stronteigenwijs en wat mij betreft had het hele zooitje naar huis kunnen gaan zonder prik.
Daar zet je je oma toch niet tussen?
Ja dat wordt een boel uitstel en administratieve rompslomp.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat komende week met die verwachtte sneeuwval natuurlijk helemaal een grote teringzooi worden
Maar het gaat nu om de te lange rijen door mensen die te vroeg komen tegen te gaan. Met Carnaval Festival komen ze echt niet 4 uur te vroegquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:10 schreef Vasilevski het volgende:
Dan ga ik liever gewoon dood aan corona. Zat eerder aan deze te denken:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |