abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197816471
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik las net berichten dat er in navolging van medici nu ook politieke partijen zijn die voorstellen om dikke oudere mannen als eerste te vaccineren, zou in het debat benoemd zijn? Ben heel benieuwd welke partijen dat dan precies zijn want het lijkt me nogal een hellend vlak qua criteria :')
Kunnen ze er direct een informatieve folder over overgewicht bijgeven. Ons weerbaarder maken in de toekomst :)
pi_197816478
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Wat is er zo moeilijk aan om wat extra personeel te hebben. Die moeten er toch wel zijn als ze binnenkort gaan opschalen. Zetten ze wat extra mensen in en geef die mensen een window van een uur bijvoorbeeld.
Wat hier gebeurt is typisch kuddegedrag zoals te lezen valt: auto uit om in de rij te gaan staan want je zult maar eens te laat zijn voor je prik.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_197816479
quote:
Ik las net berichten dat er in navolging van medici nu ook politieke partijen zijn die voorstellen om dikke oudere mannen als eerste te vaccineren, zou in het debat benoemd zijn? Ben heel benieuwd welke partijen dat dan precies zijn want het lijkt me nogal een hellend vlak qua criteria :')
Idee van de VVD zeker?
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197816485
quote:
10s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Idee van de VVD zeker?
CDA - Hubert Bruls
pi_197816492
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Kunnen ze er direct een informatieve folder over overgewicht bijgeven. Ons weerbaarder maken in de toekomst :)
Denk je dat dat iets helpt dan :P
Twiddel
pi_197816522
quote:
Het is net inderdaad gevraagd. Ik heb het gehoord, maar weet niet meer wie het vroeg.
Ik zat op de hometrainer met hoofdtelefoon te luisteren, dus geen beeld erbij.
Antwoord was nee, met een hoop uitleg :P
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_197816539
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Wat hier gebeurt is typisch kuddegedrag zoals te lezen valt: auto uit om in de rij te gaan staan want je zult maar eens te laat zijn voor je prik.
Maar we moeten ons wel voorbereiden op grotere aantallen en om daar nu al rekening mee te houden lijkt mij niet verkeerd. Als we nu 500 prikken op een locatie kunnen zetten zou er best rekening gehouden kunnen worden met een dubbele hoeveelheid, of meer.
pi_197816551
quote:
99s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Denk je dat dat iets helpt dan :P
Nee, maar het lijkt mij wel handig om mensen er wat meer bewust te van gaan maken dat dik zijn ook een keuze is en dat de gevolgen van dik zijn misschien ook maar wat meer onder de eigen verantwoordelijkheid moeten gaan vallen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_197816553
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:35 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Maar we moeten ons wel voorbereiden op grotere aantallen en om daar nu al rekening mee te houden lijkt mij niet verkeerd. Als we nu 500 prikken op een locatie kunnen zetten zou er best rekening gehouden kunnen worden met een dubbele hoeveelheid, of meer.
Zeker, snap dan ook niet dat ze geen zelfde drive-thru systeem gebruiken voor het prikken. Doen ze in andere landen (zoals de VS) ook met succes. Het is sneller, veiliger en je hebt een betere doorstroom.
  donderdag 4 februari 2021 @ 16:38:54 #185
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_197816574
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:36 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Zeker, snap dan ook niet dat ze geen zelfde drive-thru systeem gebruiken voor het prikken. Doen ze in andere landen (zoals de VS) ook met succes. Het is sneller, veiliger en je hebt een betere doorstroom.
Ik snap daar ook helemaal niks van. Alle grote samenkomsten zijn verboden, maar we gaan wel met 100+ ongevaccineerde ouderen in een evenementenhal staan 8)7
pi_197816576
quote:

[..]

‘Zorgvuldigheid’
pi_197816580
https://www.telegraaf.nl/(...)naderende-winterpret

Het is wel al snel paniek he, mi gado. Ik snap dat drukte niet fijn is, maar het is aan de andere kant ook gewoon je werk.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_197816591
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Zal de partij van deze man wel geweest zijn, toch?

[ afbeelding ]
1000 kilo Elias
Leipe shit ouwe
pi_197816616
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef TheVulture het volgende:

Het is wel al snel paniek he, mi gado. Ik snap dat drukte niet fijn is, maar het is aan de andere kant ook gewoon je werk.
Volgens mij gaat het meer om personeelstekorten en tekort aan bedden.
pi_197816620
quote:

Misschien toveren ze wel een dag/avond/nacht klok uit den hoge hoed. :)
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Frontpage donderdag 4 februari 2021 @ 16:43:13 #191
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_197816664
quote:

[..]

Snap ook niet helemaal waarom dat allemaal weer zo moeilijk moet hier, zet desnoods een stoeltje neer bij de prikplek voor mensen die niet in de auto willen of kunnen worden geprikt en dan na die prik een 'cooldown' parkeerplaats voor het geval de prik niet helemaal lekker aanslaat.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_197816678
quote:

Schaatsverbod aub!11
pi_197816684
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Haags het volgende:

[..]

Misschien toveren ze wel een dag/avond/nacht klok uit den hoge hoed. :)
95 euro als je gaat schaatsen :)
pi_197816722
quote:

Hahaha zie, klap in het gezicht van de zorg.
Go hard or go home
  donderdag 4 februari 2021 @ 16:46:37 #195
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_197816725
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:32 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is vrij begrijpelijk. Je weet dat er steeds nieuwe mensen zullen bijkomen, hoe lang blijf je dan in de auto zitten, tot 's avonds?
Zoals iemand reeds zei, ze hadden gewoon iedereen een nummertje moeten geven, dan konden ze terug naar hun auto gaan en daar wachten, zonder hun beurt te verspelen.
are we infinite or am I alone
pi_197816753
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:43 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Snap ook niet helemaal waarom dat allemaal weer zo moeilijk moet hier, zet desnoods een stoeltje neer bij de prikplek voor mensen die niet in de auto willen of kunnen worden geprikt en dan na die prik een 'cooldown' parkeerplaats voor het geval de prik niet helemaal lekker aanslaat.
Mensen die wel netjes in de auto bleven werden min of meer geforceerd om uiteindelijk toch ook maar in de rij te gaan staan omdat ze er anders nu nog hadden gezeten.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197816783
MaAR z0nd3r c0r0na bEn je GezONd

https://www.nu.nl/gezondh(...)tten-op-een-dag.html
#WeesGeenWhales
  Redactie Frontpage donderdag 4 februari 2021 @ 16:50:11 #198
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_197816785
quote:
14s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:48 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Mensen die wel netjes in de auto bleven werden min of meer geforceerd om uiteindelijk toch ook maar in de rij te gaan staan omdat ze er anders nu nog hadden gezeten.
Doelde ook op de 'drive-thru' methode die we hier nu niet hebben ;)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_197816799
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-biddinghuizen.html

Heb normaal weinig met dat soort festivals, maar misschien ga ik wel, ff vakantie van de 1.5m en gewoon paar uur mens mogen zijn!
#WeesGeenWhales
pi_197816831
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-biddinghuizen.html

Heb normaal weinig met dat soort festivals, maar misschien ga ik wel, ff vakantie van de 1.5m en gewoon paar uur mens mogen zijn!
Lekker allerlei onzin testjes vlak voor het moment dat alles, als het volgens plan gaat, weer los gelaten kan worden. Dit soort initiatieven hadden vorige zomer gedaan moeten worden, dan had je er nog wat aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')