Dat soort experimenten hadden in de zomer en winter gedaan moeten worden, ook om te kijken of er verschillen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Lekker allerlei onzin testjes vlak voor het moment dat alles, als het volgens plan gaat, weer los gelaten kan worden. Dit soort initiatieven hadden vorige zomer gedaan moeten worden, dan had je er nog wat aan.
De geestelijk sterke mensen wel.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:49 schreef eragon2890 het volgende:
MaAR z0nd3r c0r0na bEn je GezONd
https://www.nu.nl/gezondh(...)tten-op-een-dag.html
Je kunt er nog wel tien op bezoek hebben en daar zal niet op gehandhaafd worden, zolang je geen overlast veroorzaakt.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Erasmus het volgende:
Vraagje ivm verjaardagsbezoek: kan je nog wel twee mensen tegelijkertijd op bezoek hebben? Ik neem aan dat er niet wordt gehandhaafd bij het hebben van 2 bezoekers.
Dat 1 persoon per bezoek is louter een advies lijkt mij
Yes, gewoon 2 man bezoek dusquote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Erasmus het volgende:
Vraagje ivm verjaardagsbezoek: kan je nog wel twee mensen tegelijkertijd op bezoek hebben? Ik neem aan dat er niet wordt gehandhaafd bij het hebben van 2 bezoekers.
Is en blijft advies.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Erasmus het volgende:
het is inderdaad een advies.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:55 schreef Erasmus het volgende:
Dat nummertje hebben ze zelfs al, namelijk de tijd waarop ze de afspraak hebben.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:46 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Dat is vrij begrijpelijk. Je weet dat er steeds nieuwe mensen zullen bijkomen, hoe lang blijf je dan in de auto zitten, tot 's avonds?
Zoals iemand reeds zei, ze hadden gewoon iedereen een nummertje moeten geven, dan konden ze terug naar hun auto gaan en daar wachten, zonder hun beurt te verspelen.
Wat wil je dan? Bol.com laten leveren?quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als je naar de supermarkt om de hoek kunt lopen met je rollator, ben je "mobiel". Vervolgens wordt deze mensen gevraagd even 50 km te reizen naar een hal op een of ander industrieterrein.
Top, goed nieuws dus.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je kunt er nog wel tien op bezoek hebben en daar zal niet op gehandhaafd worden, zolang je geen overlast veroorzaakt.
Dat dit soort nieuwtjes gelekt worden is op zich wel positief eigenlijk. Het betekent dat er heftige discussies woeden. Net als met Wopke, Wiebes en de D66-bewindslieden hier die over het algemeen wel pushen om te versoepelen waar mogelijk. Zo heb je daar dus ook de minister van financiën die zijn frustratie over een te eenzijdige virologische aanpak laat uitlekken. Dat betekent dat er overal mensen bezig zijn met hoe we ons weer uit die fuik van steeds strengere maatregelen kunnen losmaken.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:24 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ja, ik zie ook dit en wordt daar redelijk hoopvol van, de tories zijn aan de macht nu toch? Zo te zien zijn de parlementsleden en ministers wel normaal van geest 😄
https://news.sky.com/stor(...)es-minister-12208197
Maar het is niet één expert, het lijkt een consensus daar, dat maakt me bang. Wat als de mening van het omt hier ook omslaat?
Winnen de goeden die ons onze vrijheid direct terug willen geven na vaccinatie het nog wel dan?
Ik mis hier nog de EO-Jongerendag. Kom je gegarandeerd binnen zonder vaccinatie.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-biddinghuizen.html
Heb normaal weinig met dat soort festivals, maar misschien ga ik wel, ff vakantie van de 1.5m en gewoon paar uur mens mogen zijn!
Opsluiten die handel! Schaatsen verboden! Een klap in het gezicht van de zorg!quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien toveren ze wel een dag/avond/nacht klok uit den hoge hoed.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:59 schreef popje het volgende:
[..]
Opsluiten die handel! Schaatsen verboden! Een klapschaats in het gezicht van de zorg!
quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:51 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/muziek/(...)n-biddinghuizen.html
Heb normaal weinig met dat soort festivals, maar misschien ga ik wel, ff vakantie van de 1.5m en gewoon paar uur mens mogen zijn!
Mondkapjesquote:Het gaat om twee evenementen voor 1.500 bezoekers, die vooraf en achteraf getest worden, gefaseerd binnengelaten worden en mondkapjes dragen, maar verder vrij zijn.
Als je een vuurwerkverbod invoert ivm druk op ziekenhuizen, moet je nu ook een schaatsverbod invoeren.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:39 schreef TheVulture het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)naderende-winterpret
Het is wel al snel paniek he, mi gado. Ik snap dat drukte niet fijn is, maar het is aan de andere kant ook gewoon je werk.
https://www.nu.nl/coronav(...)aan-65-plussers.htmlquote:De Gezondheidsraad adviseert om het coronavaccin van farmaceut AstraZeneca en de University of Oxford niet te geven aan mensen van 65 jaar en ouder. Het middel is wél geschikt voor ouderen van 60 tot 65 jaar, schrijft het adviesorgaan donderdag aan demissionair Hugo de Jonge van Volksgezondheid.
Over de werkzaamheid en effectiviteit van het AstraZeneca-vaccin bij 65-plussers is nog te weinig bekend, omdat zij maar in geringe mate meededen aan vaccinstudies. Dat was ook de reden voor landen om ons heen, zoals Duitsland en België, om het vaccin niet aan deze doelgroep te geven.
Opvallend is dat voor de leeftijdsgroep 60-65 jaar ook nog weinig gegevens voorhanden zijn om de effectiviteit van het middel te bepalen. Wel blijkt uit onderzoek van het RIM dat het op korte termijn inenten van deze groep ziekenhuisopnames en sterfte door COVID-19 kan voorkomen. Hier sluit de Gezondheidsraad zich bij aan.
Ik zou gewoon een algeheel verbod op blije mensen invoeren!quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:04 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je een vuurwerkverbod invoert ivm druk op ziekenhuizen, moet je nu ook een schaatsverbod invoeren.
Ja, dat is dus juist wat men wil voorkomen, dat er grote groepen in die hal zijn die vervolgens binnen een uur op hun afspraak gaan wachten. Daarom ook het advies om 5 minuten voor de afspraak aan te komen, en anders te wachten in de auto.quote:Op donderdag 4 februari 2021 16:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap daar ook helemaal niks van. Alle grote samenkomsten zijn verboden, maar we gaan wel met 100+ ongevaccineerde ouderen in een evenementenhal staan
We moeten allemaal ongelukkig zijn. Wie nog lacht krijgt een boete.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:05 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een algeheel verbod op blije mensen invoeren!
Iedereen die nog plezier heeft in februari 95 euro boete
Alleen maar fijn dat ze wat experimenteren. Veel te laat wel, maar toch. Mondkapjes zijn niet optimaal, maar ik zal er graag een dragen als dat betekent dat evenementen weer kunnen.quote:
maar dit zijn allemaal zelfstandig wonende ouderen?quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:05 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, dat is dus juist wat men wil voorkomen, dat er grote groepen in die hal zijn die vervolgens binnen een uur op hun afspraak gaan wachten. Daarom ook het advies om 5 minuten voor de afspraak aan te komen, en anders te wachten in de auto.
Ik wil wel in volledig hazmatsuit gaan als het maar betekend dat we weer wat normaler kunnen doen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 17:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alleen maar fijn dat ze wat experimenteren. Veel te laat wel, maar toch. Mondkapjes zijn niet optimaal, maar ik zal er graag een dragen als dat betekent dat evenementen weer kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |