Ze hebben een budget. Voor veel mensen is dat goedkoperquote:Op maandag 1 februari 2021 17:21 schreef zodeju het volgende:
Het is wel vaak kip of gehakt daar. Heb nog geen lekkere karbonade of schnitzel gezien daar
Heinekenquote:
okquote:Op maandag 1 februari 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben een budget. Voor veel mensen is dat goedkoper
Ik zou nieuwe vrienden zoekenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:26 schreef zodeju het volgende:
Ik ken mensen die geen ander bier drinken als Heineken en is dat er niet dan maar niet.....
Ik ken niemand die Heineken drinkt, als ze de keuze hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:26 schreef zodeju het volgende:
Ik ken mensen die geen ander bier drinken als Heineken en is dat er niet dan maar niet.....
Naominnitusquote:Op maandag 1 februari 2021 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Naomi kan aardig ratelen.
Het tettert in mien euren
Volgens mij vroeg ze het Juliequote:Op maandag 1 februari 2021 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer weer he Jill vraagt aan al die meiden wat voor werk doen jullie eigenlijk
\en Julie is de enige die antwoord
In het begin was het nog wel ok. Ik denk ook dat ze er een beetje aan moesten denken. Nu gaat het los en versta er geen zak meer vanquote:Op maandag 1 februari 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet wel wennen aan de Belgisch taal haha
Ik half maar ze praat ook best snelquote:Op maandag 1 februari 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin was het nog wel ok. Ik denk ook dat ze er een beetje aan moesten denken. Nu gaat het los en versta er geen zak meer van
Het is gewoon nog wennen dat wanneer je aan een bewoner iets vraagt je niet automatisch ook een sneer van Snapjuh krijgtquote:
Gewoon helemaal geen bier, ik vind het echt ranzig, zelfs krieken of hoe dat zoete bier heet. Ieuw.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Laatst toen er bier kwam dronk Patje het ook en het viel hem niet eens tegen, ik drink ook liever ander bier maar over het algemeen zeiken mensen heineken af omdat andere het ook doen, beter heineken dan niets
Ze vroeg het aan Juliequote:Op maandag 1 februari 2021 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer weer he Jill vraagt aan al die meiden wat voor werk doen jullie eigenlijk
\en Julie is de enige die antwoord
Kriek is ook smerig bier. Maar een lekkere trippel sla ik niet afquote:Op maandag 1 februari 2021 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen bier, ik vind het echt ranzig, zelfs krieken of hoe dat zoete bier heet. Ieuw.
En vaak dingetje tussen hun oren ook vermoed ik.
Ik vind het ook niet lekker, ze zeggen wel eens dat je het moet leren drinken, maar nee, het blijft goor vind ik. Enige dat ik lekker vind is die frisdrank waar wat bier inzit, weet ff de naam niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen bier, ik vind het echt ranzig, zelfs krieken of hoe dat zoete bier heet. Ieuw.
En vaak dingetje tussen hun oren ook vermoed ik.
Zet de afspeelsnelheid op 0.5xquote:Op maandag 1 februari 2021 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Kan het ook niet meer bijbenen, zo rap ze nu praten
Snorquote:Op maandag 1 februari 2021 17:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, ze zeggen wel eens dat je het moet leren drinken, maar nee, het blijft goor vind ik. Enige dat ik lekker vind is die frisdrank waar wat bier inzit, weet ff de naam niet.
Of een Irma in een bovenhoekjequote:Op maandag 1 februari 2021 17:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zet de afspeelsnelheid op 0.5x
Oeh als jij dat zelfs smerig vindquote:Op maandag 1 februari 2021 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kriek is ook smerig bier. Maar een lekkere trippel sla ik niet af
Die kan ik ook niet zo goed volgenquote:
Ik zuip allesquote:Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh als jij dat zelfs smerig vindafijn, ik haatte het en nu nog steeds en heb toch van alles geprobeerd de afgelopen jaren, conclusie, ik vind alle bier goor.
Ja leren drinken, dat ging hem dus niet worden bij mij, en shandy of zo, dat lust ik overigens ook niet, allemaal te bitter voor mij.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, ze zeggen wel eens dat je het moet leren drinken, maar nee, het blijft goor vind ik. Enige dat ik lekker vind is die frisdrank waar wat bier inzit, weet ff de naam niet.
Wat is push?quote:Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef D. het volgende:
Ze hebben al toezegging dat Push voorbij gaat komen?
Nee bij mij ook niet. Zo vies. Als ik het niet lust heeft dat leren geen zin.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja leren drinken, dat ging hem dus niet worden bij mij, en shandy of zo, dat lust ik overigens ook niet, allemaal te bitter voor mij.
Ook goedquote:
Push - Universal Nationquote:
ah ja radler, ook nooit op, begin er niet meer aan. Dus laat ons lekker bier haten.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee bij mij ook niet. Zo vies. Als ik het niet lust heefy fay leren geen zin.Shandy vind ik wel lekker en ik bedoelde Radler, maar dat is meer frisdrank.
Radler heeft bijna niets met bier te maken, da's gewoon limonadequote:Op maandag 1 februari 2021 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ah ja radler, ook nooit op, begin er niet meer aan. Dus laat ons lekker bier haten.
Oh oke, ik dacht al dat ze op een knopje moesten drikken, ofzo🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Push - Universal Nation
Het favoriete nummer van Nick, en volgens Liese ook het nummer van haar en haar broer(tje?)
Maar wel bitter waarschijnlijk, ik weet ook precies wat ik haat aan bier, het bittere.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Radler heeft bijna niets met bier te maken, da's gewoon limonade
Er zijn veel verschillende smakenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar wel bitter waarschijnlijk, ik weet ook precies wat ik haat aan bier, het bittere.
Jajajajajajajajajjjajajajaajajajaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ze zijn nu liedjes aan het doorgeven via hun microfoon die ze willen horen op het feestje.
Ikquote:Op maandag 1 februari 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
Kan iemand die jajdjajajajaja afschieten
Ik ga meequote:
Niet mijn smaak. Maar wie weet. Jullie veel plezier alvast.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende smaken
In maart is er weer een bierproeverij, wees welkom
Dank je, komt vast weer goedquote:Op maandag 1 februari 2021 17:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Maar wie weet. Jullie veel plezier alvast.
Opa en Omaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Hier is het rustig kijken en luisteren
[ afbeelding ]
hier hoor ik ze helaas nogquote:Op maandag 1 februari 2021 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Hier is het rustig kijken en luisteren
[ afbeelding ]
Zal de leeftijd wel zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is echt niet te doen, je hersenpan gaat koken van dat geluid
Toen hadden ze vis met azijn verpestquote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
Boontjes met azijn. Gadverdamme. Hoorde het van de week ook al.
Die heb ik helaas nietquote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan heb ik mijn gehoorapparaten al uitgezet
Mee eens, vreselijk irritantquote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Yolk het volgende:
Godsgruwelijk wat zijn die meiden bloedirritant nu
Gadverdamme, goor.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Toen hadden ze vis met azijn verpest
Is dat iets Belgisch, overal azijn bij gooien?
Blijkbaar typisch Vlaams op oma's wijze. Nou ja, allicht beter dan 20 minuten stukgekookt en met nootmuskaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
Boontjes met azijn. Gadverdamme. Hoorde het van de week ook al.
Geen van 2en te vreten, was vroeger wel iets om het langer goed te houden hoor ik net in mijn oor van de Belg hiero.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Blijkbaar typisch Vlaams op oma's wijze. Nou ja, allicht beter dan 20 minuten stukgekookt en met nootmuskaat.
Wat pardon? Mens irriteert ons. Oppleurenquote:
Azijn over de patatquote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Toen hadden ze vis met azijn verpest
Is dat iets Belgisch, overal azijn bij gooien?
zalig met een klontje roomboter offff pittige boontjes, gefruit uitje, knoflook, pepertje en dan de boontjes er door scheppenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Boontjes eet ik liever puur op en nog een beetje beetgaar
Is best te doen hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme, of wat dacht je van een rauw ei over de frieten. Brrrr, moet er niet aan denken.
Gadver zeker....niet één liedje ze zijn al en uur bezig denk ik. En nu komt Patrick er ook nog bij.quote:
Trollquote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream aan en hoor dat de meiden het gezellig hebben.
Liese en haar aanhang zijn toch echt wel de smaakmakers van deze BB!
-10000quote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat laatste nooit gegeten, hou niet zo van pittig etenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zalig met een klontje roomboter offff pittige boontjes, gefruit uitje, knoflook, pepertje en dan de boontjes er door scheppen
Op stream 3 heb ik ze....quote:Op maandag 1 februari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Streamwissel![]()
Ik wil de meiden zien!!!!!
quote:
Walgelijke reacties, ze is gewoon vrolijk, en vandaag misschien ietwat druk. Maar kennelijk zien jullie liever hele dag mensen met kleedjes op de bank liggen chagrijnenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat pardon? Mens irriteert ons. Oppleuren
Ga erheen en neem die kutjes meteen mee. Irritante wijfen. Ze gaan eten, dan houden ze hun smoel eindelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Kijk in de spiegel, dan zie je wat walgelijk isquote:Op maandag 1 februari 2021 17:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
[..]
Walgelijke reacties, ze is gewoon vrolijk, en vandaag misschien ietwat druk. Maar kennelijk zien jullie liever hele dag mensen met kleedjes op de bank liggen chagrijnen.
Nounou, dat hoeft nu ook weer nietquote:Op maandag 1 februari 2021 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, dan zie je wat walgelijk is
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, dan zie je wat walgelijk is
Je moet je smaak een keer aanpassenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze zijn geweldig!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Yolk het volgende:
Godsgruwelijk wat zijn die meiden bloedirritant nu
Ach laat ze, voor sommigen is het nooit goed. Zijn de NL’se dames weg, moeten ze weer nieuwe mensen hebben op te zeiken en hatenquote:
Ze hebben denk geen jus omdat de kip in de oven gebakken wordt.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Eten ze nu droge aardappels of is het puree?
tis ter over zoals ze zelf zouden zeggenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt er te dik bovenop, niet geloofwaardig meer zo
Volgens mij puree, alleen Naomi heeft droge aardappels.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Je kan toch jus makenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben denk geen jus omdat de kip in de oven gebakken wordt.
Ow dat is hetquote:Op maandag 1 februari 2021 18:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach laat ze, voor sommigen is het nooit goed. Zijn de NL’se dames weg, moeten ze weer nieuwe mensen hebben op te zeiken en haten.
Ah oke,quote:Op maandag 1 februari 2021 18:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij puree, alleen Naomi heeft droge aardappels.
Puree, Michel heeft net staan te stampen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze zijn vreselijk !quote:
Okquote:Op maandag 1 februari 2021 18:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Puree, Michel heeft net staan te stampen.
Vreselijk leuk ja.quote:
Zoals bij nieuwelingen in een voetbalelftal: 'ze worden voorzichtig gebracht'....quote:Op maandag 1 februari 2021 18:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Laat die nieuwen maar komen, duurt te lang
Zet er een etterbak in, die staat er meteen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zoals bij nieuwelingen in een voetbalelftal: 'ze worden voorzichtig gebracht'....
Meestal zit er een kaartje aan, wat voor wie is.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:00 schreef rinardo het volgende:
Jill was de winnaar van het toernooi en krijgt 1e kledingkeuze bij het verkleedfeestje
Ze hebben niets te willen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Je zou zeggen dat de bewoners niet echt op nieuwe indringers zitten te wachten, maar ze zijn laaiend enthousiast.
Michiel kookt ook nu. Hij heeft 2 dagen de BBQ gedaan.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ik snap ook niet waarom nick iedere dag kookt, wil dan niemand anders koken daar of heeft hij dit naar zich toe getrokken of zijn ze zo lui dat ze het wel best vinden dat nick iedere dag kookt.
de dames onderling hebben dit net afgesprokenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Meestal zit er een kaartje aan, wat voor wie is.
Oh ja, bbq was ik ff vergeten.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michiel kookt ook nu. Hij herft 2 dagen de BBQ gedaan.
Ze zien profielen en een beroeps omschrijving van potentiele nieuwenquote:
Nee, maar ik ken ook nog een paar bewoners (we noemen geen namen, maar ze zijn nu weg) die met dat vooruitzicht de hele dag met een lange bakkes zouden lopen.quote:
Ja ik hoor het nu. Ben benieuwd hoe dit gaat verlopen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze zien profielen en een beroeps omschrijving van de nieuwen
Snap ik ook niet, maar ik kook en eet graag.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:07 schreef ChocoFan het volgende:
Ik snap ook niet waarom nick iedere dag kookt, wil dan niemand anders koken daar of heeft hij dit naar zich toe getrokken of zijn ze zo lui dat ze het wel best vinden dat nick iedere dag kookt.
Dan snappen we het beide niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, maar ik kook en eet graag.
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Lekker handig dat we geen closejes van die profielen krijgen.
die regie is zo kut met peren als maar kanquote:Op maandag 1 februari 2021 18:12 schreef freaky40 het volgende:
Dat krijg je als je josties als regie- en productie medewerkers neerzet.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:12 schreef freaky40 het volgende:
GAAP !!!!!!quote:
de rest van de zin heb je niet gehoord of wat, jullie kiezen wie er in mijn huis komt wonenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee dit zijn jullie nieuwe huisgenoten, dus alle 5.
De voice over doet me ook afhaken Wie was dat ook al weerquote:Op maandag 1 februari 2021 18:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat krijg je als je josties als regie- en productie medewerkers neerzet.
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:16 schreef freaky40 het volgende:
Wat een gelul, ze komen gewoon alle 5, net als met Patrick die er later ook gewoon bij kwam.
19 is mooie leeftijd.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er zat toch een meisje van 19 erbij?![]()
Lijkt me zeer jong dit.
Maatje voor Jill?
Is een man helaasss pearlquote:Op maandag 1 februari 2021 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
19 is mooie leeftijd.
Rekt het niet dan scheurt het wel.
Ik helemaal terugspoelen, maar we krijgen dus niks mee?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:19 schreef freaky40 het volgende:
Lekker onduidelijk van BB om moet er niet bij te zeggen uit hoeveel ze mogen kiezen uit de 5. Gewoon een mindfuck dit dus.
Dame is 23 zie ik. Ook goed.quote:
Ik vond Patjes idee wel aardig: alle 5 op zicht en er dan 3 wegstemmen.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon alle 5 er in gooien. Bij de eerstvolgende nominaties die 5 vrijstellen. Dan wordt het daarna heel moeilijk om met de "oude"bewoners allemaal de nieuwe weg te stemmen en zal er dus weer lekker tactisch gespeeld moeten worden.
Hoe meer vrouwen hoe liever.quote:
Komt door de kleuren.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
jammer, omdat het verder weg is is het niet zo duidelijk
op zich wel aardig alleen moet de huidige kliek ook gebroken worden, anders zijn die nieuwe straks zo weer weg...quote:Op maandag 1 februari 2021 18:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vond Patjes idee wel aardig: alle 5 op zicht en er dan 3 wegstemmen.
Nee een paar kerels erin graag die niet menstruerenquote:
Gun een ander ook watquote:
als bij en 19jarige eventmanager staat komt mequote:
Ze kunnen anders vast het cupje van Naomi wel lenen🤪🤪🤪quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een paar kerels erin graag die niet menstrueren
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
als bij en 19jarige eventmanager staat komt me
de koffie hoog![]()
![]()
wat heeft dat jong in leven geleistet,helemal niks
Kopje koffie erbij?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koffie hoog![]()
![]()
En wat nu als het een dame was geweest Mario?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koffie hoog![]()
![]()
En dan liggen de evenemten ook al een jaar stil, dus was hij dat al op zijn 18equote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koffie hoog![]()
![]()
Ja. Dan is één paarse dildo niet meer genoegquote:
1 en 4 ook man, één daarvan beroep: Make-up artistquote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
???
51 - man - eigenaar sportschool - vrolijk en sociaal
23 - vrouw - net afgestudeerd - positief en gezellig
???
19 - man - event manager - zorgzaam en lief
Die beroepen zijn altijd wat belachelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan liggen de evenemten ook al een jaar stil, dus was hij dat al op zijn 18e?
Heb je al een aanmelding gedaan? Bij het BB challenge team?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Dan is één paarse dildo niet meer genoeg
Zoey is ook "DJ"quote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
En dan liggen de evenemten ook al een jaar stil, dus was hij dat al op zijn 18e?
de went zall wat werken gaan,waarschijnlik 2quote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ga jij er ook in danquote:Op maandag 1 februari 2021 18:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gooi die 19 jarige broekkie er maar in. Wordt hij misschien man
Ben net thuis joh. Kan toch niet vanaf mijn werk gaan lopen solliciteren voor BBquote:Op maandag 1 februari 2021 18:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je al een aanmelding gedaan? Bij het BB challenge team?
Ah ja, kun je meteen even over Fok vertellen en hoe lief we zijnquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:21 schreef Whuzz het volgende:
Gewoon alle 5 er in gooien. Bij de eerstvolgende nominaties die 5 vrijstellen. Dan wordt het daarna heel moeilijk om met de "oude"bewoners allemaal de nieuwe weg te stemmen en zal er dus weer lekker tactisch gespeeld moeten worden.
Die liep er na twee weken al uitquote:Op maandag 1 februari 2021 18:27 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Doe maar een paar stoere rauwe kerels met veel humor.
en het afgelopen jaar geen event door gegaan, en in het huis ook weinig tot niets te eventen. Alle mensen met een beetje levendig beroep gaat de verveling niet trekken toch daarquote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
de koffie hoog![]()
![]()
Als je ok je werk kan streamen kan je er ook een open sollicitatie uitgooien👍quote:Op maandag 1 februari 2021 18:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben net thuis joh. Kan toch niet vanaf mijn werk gaan lopen solliciteren voor BB
Volgens henzelf waren ze "pittig", "eerlijk", "voor het groepsbelang". Snapjuh?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die omschrijvingen zijn zo positief:
Zorgzaam en lief
Vrolijk en gezellig
...
Was er bij Nathalie/Daniëlle dan: Achterbaks en zuur?
Theo was niet stoer en rauw,quote:
Had wel pit en maakte het leuk, maar de viva en fok gastjes vonden het leuk dat Theo eruit ging.quote:
Liese zei er al iets van:"Mogen wij ook mee lachen".quote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef Mjelleke het volgende:
Kan er niets aan doen maar vind Naomi vet irritant aan het worden
Ben sowieso allergisch voor het woordje ‘zorgzaam’, tegenwoordig omschrijft vrijwel iedereen zich als zorgzaamquote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
Al die omschrijvingen zijn zo positief:
Zorgzaam en lief
Vrolijk en gezellig
...
Was er bij Nathalie/Daniëlle dan: Achterbaks en zuur?
Die was niet stoer, geen humor en niet rauw maar lauw.quote:
en 19 jarig jongetje kann en speleevent of lego event managenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en het afgelopen jaar geen event door gegaan, en in het huis ook weinig tot niets te eventen. Alle mensen met een beetje levendig beroep gaat de verveling niet trekken toch daar
Ik vermoed alle vijf erin en er 3 uit as donderdagquote:Op maandag 1 februari 2021 18:29 schreef bb-fan-1999 het volgende:
het zou toch lachen zijn als ze er gewoon alle 5 in komen en 3 van de huidige groep moeten gaan, reset
quote:Op maandag 1 februari 2021 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je ok je werk kan streamen kan je er ook een open sollicitatie uitgooien👍
Het maakt niet zo veel uit he? Hij was een spraakmaker.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Die was niet stoer, geen humor en niet rauw maar lauw.
Hopelijk👍quote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat als ze alle 5 erin gaan en die persoon die ze kiezen wordt meteen huismeester
quote me, ik ga nog gelijk krijgen
Ik denk dat het snel boven je pet gaat, mits hij op de plee zitquote:Op maandag 1 februari 2021 18:30 schreef mario390 het volgende:
[..]
en 19 jarig jongetje kann en speleevent of lego event managen
Lauwe hapquote:Op maandag 1 februari 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Theo was niet stoer en rauw,
Eerder grote bek en nep
Had van mij mogen blijven.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Had wel pit en maakte het leuk, maar de viva en fok gastjes vonden het leuk dat Theo eruit ging.
Merkte ik ook op.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:31 schreef zodeju het volgende:
Zo en dan zeggen dat Juli een grijze muis is......
Zoey en Naomi bleven maar giechelen en fluisteren.....Juli die tegenover hunzit zegt: Mogen wij ook mee lachen of wa is da?? Allebei stil en gaven geen anwoord terug. Waren net betrapte kinderen.![]()
![]()
Vond je?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Het maakt niet zo veel uit he? Hij was een spraakmaker.
Jij niet dit is leuker iddquote:
Voor het eerst ben ik het je eens. Meer mannen graagquote:Op maandag 1 februari 2021 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee een paar kerels erin graag die niet menstrueren
Wordt nieuw maatje voor zoey danquote:Op maandag 1 februari 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Make-Up artist van 23. Nieuwe homo ipv Jowi.
Ik vind dit ook niets. Theo had veel praat en niets daar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |