Geen van 2en te vreten, was vroeger wel iets om het langer goed te houden hoor ik net in mijn oor van de Belg hiero.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Blijkbaar typisch Vlaams op oma's wijze. Nou ja, allicht beter dan 20 minuten stukgekookt en met nootmuskaat.
Wat pardon? Mens irriteert ons. Oppleurenquote:
Azijn over de patatquote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Toen hadden ze vis met azijn verpest
Is dat iets Belgisch, overal azijn bij gooien?
zalig met een klontje roomboter offff pittige boontjes, gefruit uitje, knoflook, pepertje en dan de boontjes er door scheppenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Boontjes eet ik liever puur op en nog een beetje beetgaar
Is best te doen hoorquote:Op maandag 1 februari 2021 17:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gadverdamme, of wat dacht je van een rauw ei over de frieten. Brrrr, moet er niet aan denken.
Gadver zeker....niet één liedje ze zijn al en uur bezig denk ik. En nu komt Patrick er ook nog bij.quote:
Trollquote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream aan en hoor dat de meiden het gezellig hebben.
Liese en haar aanhang zijn toch echt wel de smaakmakers van deze BB!
-10000quote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream aan en hoor dat de meiden het gezellig hebben.
Liese en haar aanhang zijn toch echt wel de smaakmakers van deze BB!
Dat laatste nooit gegeten, hou niet zo van pittig etenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
zalig met een klontje roomboter offff pittige boontjes, gefruit uitje, knoflook, pepertje en dan de boontjes er door scheppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |