Ook goedquote:
Push - Universal Nationquote:
ah ja radler, ook nooit op, begin er niet meer aan. Dus laat ons lekker bier haten.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Nee bij mij ook niet. Zo vies. Als ik het niet lust heefy fay leren geen zin.Shandy vind ik wel lekker en ik bedoelde Radler, maar dat is meer frisdrank.
Radler heeft bijna niets met bier te maken, da's gewoon limonadequote:Op maandag 1 februari 2021 17:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ah ja radler, ook nooit op, begin er niet meer aan. Dus laat ons lekker bier haten.
Oh oke, ik dacht al dat ze op een knopje moesten drikken, ofzo🤣quote:Op maandag 1 februari 2021 17:40 schreef D. het volgende:
[..]
Push - Universal Nation
Het favoriete nummer van Nick, en volgens Liese ook het nummer van haar en haar broer(tje?)
Maar wel bitter waarschijnlijk, ik weet ook precies wat ik haat aan bier, het bittere.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:42 schreef D. het volgende:
[..]
Radler heeft bijna niets met bier te maken, da's gewoon limonade
Er zijn veel verschillende smakenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar wel bitter waarschijnlijk, ik weet ook precies wat ik haat aan bier, het bittere.
Jajajajajajajajajjjajajajaajajajaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:44 schreef ChocoFan het volgende:
Ze zijn nu liedjes aan het doorgeven via hun microfoon die ze willen horen op het feestje.
Ikquote:Op maandag 1 februari 2021 17:44 schreef Soury het volgende:
Kan iemand die jajdjajajajaja afschieten
Ik ga meequote:
Niet mijn smaak. Maar wie weet. Jullie veel plezier alvast.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende smaken
In maart is er weer een bierproeverij, wees welkom
Dank je, komt vast weer goedquote:Op maandag 1 februari 2021 17:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet mijn smaak. Maar wie weet. Jullie veel plezier alvast.
Opa en Omaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Hier is het rustig kijken en luisteren
[ afbeelding ]
hier hoor ik ze helaas nogquote:Op maandag 1 februari 2021 17:45 schreef Ebinas het volgende:
Hier is het rustig kijken en luisteren
[ afbeelding ]
Zal de leeftijd wel zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is echt niet te doen, je hersenpan gaat koken van dat geluid
Toen hadden ze vis met azijn verpestquote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
Boontjes met azijn. Gadverdamme. Hoorde het van de week ook al.
Die heb ik helaas nietquote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En dan heb ik mijn gehoorapparaten al uitgezet
Mee eens, vreselijk irritantquote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Yolk het volgende:
Godsgruwelijk wat zijn die meiden bloedirritant nu
Gadverdamme, goor.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Toen hadden ze vis met azijn verpest
Is dat iets Belgisch, overal azijn bij gooien?
Blijkbaar typisch Vlaams op oma's wijze. Nou ja, allicht beter dan 20 minuten stukgekookt en met nootmuskaat.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
Boontjes met azijn. Gadverdamme. Hoorde het van de week ook al.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |