Ze hebben een budget. Voor veel mensen is dat goedkoperquote:Op maandag 1 februari 2021 17:21 schreef zodeju het volgende:
Het is wel vaak kip of gehakt daar. Heb nog geen lekkere karbonade of schnitzel gezien daar
Heinekenquote:
okquote:Op maandag 1 februari 2021 17:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hebben een budget. Voor veel mensen is dat goedkoper
Ik zou nieuwe vrienden zoekenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:26 schreef zodeju het volgende:
Ik ken mensen die geen ander bier drinken als Heineken en is dat er niet dan maar niet.....
Ik ken niemand die Heineken drinkt, als ze de keuze hebbenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:26 schreef zodeju het volgende:
Ik ken mensen die geen ander bier drinken als Heineken en is dat er niet dan maar niet.....
Naominnitusquote:Op maandag 1 februari 2021 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Naomi kan aardig ratelen.
Het tettert in mien euren
Volgens mij vroeg ze het Juliequote:Op maandag 1 februari 2021 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer weer he Jill vraagt aan al die meiden wat voor werk doen jullie eigenlijk
\en Julie is de enige die antwoord
In het begin was het nog wel ok. Ik denk ook dat ze er een beetje aan moesten denken. Nu gaat het los en versta er geen zak meer vanquote:Op maandag 1 februari 2021 17:30 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik moet wel wennen aan de Belgisch taal haha
Ik half maar ze praat ook best snelquote:Op maandag 1 februari 2021 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
In het begin was het nog wel ok. Ik denk ook dat ze er een beetje aan moesten denken. Nu gaat het los en versta er geen zak meer van
Het is gewoon nog wennen dat wanneer je aan een bewoner iets vraagt je niet automatisch ook een sneer van Snapjuh krijgtquote:
Gewoon helemaal geen bier, ik vind het echt ranzig, zelfs krieken of hoe dat zoete bier heet. Ieuw.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:22 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Laatst toen er bier kwam dronk Patje het ook en het viel hem niet eens tegen, ik drink ook liever ander bier maar over het algemeen zeiken mensen heineken af omdat andere het ook doen, beter heineken dan niets
Ze vroeg het aan Juliequote:Op maandag 1 februari 2021 17:31 schreef Joyce-43 het volgende:
zo jammer weer he Jill vraagt aan al die meiden wat voor werk doen jullie eigenlijk
\en Julie is de enige die antwoord
Kriek is ook smerig bier. Maar een lekkere trippel sla ik niet afquote:Op maandag 1 februari 2021 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen bier, ik vind het echt ranzig, zelfs krieken of hoe dat zoete bier heet. Ieuw.
En vaak dingetje tussen hun oren ook vermoed ik.
Ik vind het ook niet lekker, ze zeggen wel eens dat je het moet leren drinken, maar nee, het blijft goor vind ik. Enige dat ik lekker vind is die frisdrank waar wat bier inzit, weet ff de naam niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gewoon helemaal geen bier, ik vind het echt ranzig, zelfs krieken of hoe dat zoete bier heet. Ieuw.
En vaak dingetje tussen hun oren ook vermoed ik.
Zet de afspeelsnelheid op 0.5xquote:Op maandag 1 februari 2021 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Kan het ook niet meer bijbenen, zo rap ze nu praten
Snorquote:Op maandag 1 februari 2021 17:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, ze zeggen wel eens dat je het moet leren drinken, maar nee, het blijft goor vind ik. Enige dat ik lekker vind is die frisdrank waar wat bier inzit, weet ff de naam niet.
Of een Irma in een bovenhoekjequote:Op maandag 1 februari 2021 17:36 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zet de afspeelsnelheid op 0.5x
Oeh als jij dat zelfs smerig vindquote:Op maandag 1 februari 2021 17:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Kriek is ook smerig bier. Maar een lekkere trippel sla ik niet af
Die kan ik ook niet zo goed volgenquote:
Ik zuip allesquote:Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh als jij dat zelfs smerig vindafijn, ik haatte het en nu nog steeds en heb toch van alles geprobeerd de afgelopen jaren, conclusie, ik vind alle bier goor.
Ja leren drinken, dat ging hem dus niet worden bij mij, en shandy of zo, dat lust ik overigens ook niet, allemaal te bitter voor mij.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:36 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet lekker, ze zeggen wel eens dat je het moet leren drinken, maar nee, het blijft goor vind ik. Enige dat ik lekker vind is die frisdrank waar wat bier inzit, weet ff de naam niet.
Wat is push?quote:Op maandag 1 februari 2021 17:37 schreef D. het volgende:
Ze hebben al toezegging dat Push voorbij gaat komen?
Nee bij mij ook niet. Zo vies. Als ik het niet lust heeft dat leren geen zin.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja leren drinken, dat ging hem dus niet worden bij mij, en shandy of zo, dat lust ik overigens ook niet, allemaal te bitter voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |