Op stream 3 heb ik ze....quote:Op maandag 1 februari 2021 17:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Streamwissel![]()
Ik wil de meiden zien!!!!!
quote:
Walgelijke reacties, ze is gewoon vrolijk, en vandaag misschien ietwat druk. Maar kennelijk zien jullie liever hele dag mensen met kleedjes op de bank liggen chagrijnenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat pardon? Mens irriteert ons. Oppleuren
Ga erheen en neem die kutjes meteen mee. Irritante wijfen. Ze gaan eten, dan houden ze hun smoel eindelijkquote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream aan en hoor dat de meiden het gezellig hebben.
Liese en haar aanhang zijn toch echt wel de smaakmakers van deze BB!
Kijk in de spiegel, dan zie je wat walgelijk isquote:Op maandag 1 februari 2021 17:56 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
[..]
Walgelijke reacties, ze is gewoon vrolijk, en vandaag misschien ietwat druk. Maar kennelijk zien jullie liever hele dag mensen met kleedjes op de bank liggen chagrijnen.
Nounou, dat hoeft nu ook weer nietquote:Op maandag 1 februari 2021 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, dan zie je wat walgelijk is
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk in de spiegel, dan zie je wat walgelijk is
Je moet je smaak een keer aanpassenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik slinger net de stream aan en hoor dat de meiden het gezellig hebben.
Liese en haar aanhang zijn toch echt wel de smaakmakers van deze BB!
Ze zijn geweldig!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:46 schreef Yolk het volgende:
Godsgruwelijk wat zijn die meiden bloedirritant nu
Ach laat ze, voor sommigen is het nooit goed. Zijn de NL’se dames weg, moeten ze weer nieuwe mensen hebben op te zeiken en hatenquote:
Ze hebben denk geen jus omdat de kip in de oven gebakken wordt.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Eten ze nu droge aardappels of is het puree?
tis ter over zoals ze zelf zouden zeggenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Het ligt er te dik bovenop, niet geloofwaardig meer zo
Volgens mij puree, alleen Naomi heeft droge aardappels.quote:Op maandag 1 februari 2021 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
Eten ze nu droge aardappels of is het puree?
Je kan toch jus makenquote:Op maandag 1 februari 2021 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben denk geen jus omdat de kip in de oven gebakken wordt.
Ow dat is hetquote:Op maandag 1 februari 2021 18:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ach laat ze, voor sommigen is het nooit goed. Zijn de NL’se dames weg, moeten ze weer nieuwe mensen hebben op te zeiken en haten.
Ah oke,quote:Op maandag 1 februari 2021 18:02 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Volgens mij puree, alleen Naomi heeft droge aardappels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |