Waarom laat je het dan niet leeg ?quote:Op maandag 1 februari 2021 15:57 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, nee, in dit geval was geen TT beter geweest
*wijst naar TSquote:Op maandag 1 februari 2021 15:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom laat het dan niet leeg ?
same DRM License Request failedquote:Op maandag 1 februari 2021 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Hmmm ik kan ineens geen streams meer zien..
dat was om elkaar beter te leren kennen maar die regels had naomi al gemaakt toen de andere er nog waren ookquote:Op maandag 1 februari 2021 16:00 schreef waxmask het volgende:
ugh wtf is dat achterlijke speeddaten? met welk doel?
Volgende keer moeten ze dat er maar op zettenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Brief had wss later moeten gelezen worden
Had Naomi nog bedacht voor de 3 eruit stapten. Het idee was om elkaar beter te leren kennen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:02 schreef Blackprinces het volgende:
Snap heel het nut niet van dat speed daten
dat was om elkaar beter te leren kennen maar die regels had naomi al gemaakt toen de andere er nog waren ookquote:Op maandag 1 februari 2021 16:02 schreef Blackprinces het volgende:
???quote:Op maandag 1 februari 2021 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
goplay stream doet het nog wel. Videoland 2x kapot
Ik ging van stream wisselen en toen poef geen beeldquote:
in het echt vind ik het al kut, of je neemt de tijd voor elkaar of je date niet, dat speeddaten is een ziektequote:Op maandag 1 februari 2021 16:02 schreef Blackprinces het volgende:
Zie het nu door even 1 van de streams nog een keer te openen, de al geopende 2 werken gewoon.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ging van stream wisselen en toen poef geen beeld
Lijkt me best grappigquote:Op maandag 1 februari 2021 16:03 schreef waxmask het volgende:
[..]
in het echt vind ik het al kut, of je neemt de tijd voor elkaar of je date niet, dat speeddaten is een ziekte
Nja ik mis toch niet zoveel, doen het straks vast wel weerquote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie het nu door even 1 van de streams nog een keer te openen, de al geopende 2 werken gewoon.
Ik heb die aangekliktquote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef rinardo het volgende:
omg de optie 90-100 is ook 2 x aangeklikt
bij het speedneuken aan het eind gaat het bij mij altijd misquote:Op maandag 1 februari 2021 16:07 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig
IRL dan, in het huis weet ik niet
Slaat toch nergens op. Irl ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 16:07 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig
IRL dan, in het huis weet ik niet
Ik sta er altijd van te kijken hoe Australië zoon dure progamma’s heeft en het in Nederland altijd zo low budget is. Qua inwoners aantallen scheelt het niet eens zo veel tussen NLBE en Australië.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus man, wat ben ik jaloers op BB Australië
Hier kan BB BENL nog van leren
Wereld van verschil dit, en vast ook 10 keer zo duur
Ah, wist niet dat dat inbegrepen wasquote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij het speedneuken aan het eind gaat het bij mij altijd mis
Ik heb daar geen account , Weet verder ook helemaal niets van hoe dat werkt . Ik heb Videolandquote:Op maandag 1 februari 2021 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
goplay stream doet het nog wel. Videoland 2x kapot
Je moet doen alsof je vanuit Belgie komt. Dus via een VPN. Maar goed, Videoland zou het gewoon moeten doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen account , Weet verder ook helemaal niets van hoe dat werkt . Ik heb Videoland
Die snap ik nietquote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef rinardo het volgende:
omg de optie 90-100 is ook 2 x aangeklikt
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet altijd, soms moet je wel 3 keer speeddaten voor je een kusje krijgt
Zei ik vanmorgen al. Afgelopen seizoen was iets soberder door corona, maar ook goed. Mijn favoriete editie de Australische.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus man, wat ben ik jaloers op BB Australië
Hier kan BB BENL nog van leren
Wereld van verschil dit, en vast ook 10 keer zo duur
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:13 schreef rinardo het volgende:
OMG liese zegt het is 5 voor 6, dus thomas heeft alweer lopen kloten met de klok, want met luchtalarm wisten ze hoe laat het was en liep ie uur achter
Mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 16:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Z
[..]
Zei ik vanmorgen al. Afgelopen seizoen wad iets soberder door corona, maar ook goed. Mijn favoriete editie de Australische.
Geheim opdrachtje?quote:
toch vind ik het wel ver af van het echte idee van BB, daar worden ze echt vermaakt volgens mijnquote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken hoe Australië zoon dure progamma’s heeft en het in Nederland altijd zo low budget is. Qua inwoners aantallen scheelt het niet eens zo veel tussen NLBE en Australië.
one two en wat staat er ?quote:
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Gaan ze nu werkelijk waar speeddaten nu ze al 1 maand in het huis zitten? Wat een rare wending.
Dat denk ik dan eerder.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Toch misschien voor nieuwe bewoners?
Er zitten er nog steeds tussen die heel weinig persoonlijks hebben verteld. Dus wel een goede. Is ook niet daten. Meer elkaar leren kennen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Gaan ze nu werkelijk waar speeddaten nu ze al 1 maand in het huis zitten? Wat een rare wending.
Dit is dus een eigen opdracht van Naomi, geen BB opdracht?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
nogmaals
dat was om elkaar beter te leren kennen maar die regels had naomi al gemaakt toen de andere er nog waren ook
en ze weer 1 groep te laten maken omdat er zo spanning was
ja dit is een huismeester regelquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is dus een eigen opdracht van Naomi, geen BB opdracht?
Eensquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Noami is een leuke meid, maar die stem. Niet te harden.
zogenaamd Naomi maar denk dat febo een hele dikke vinger in de pap heeftquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is dus een eigen opdracht van Naomi, geen BB opdracht?
Maar BB zou het wel goed kunnen gebruiken.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
nogmaals
dat was om elkaar beter te leren kennen maar die regels had naomi al gemaakt toen de andere er nog waren ook
en ze weer 1 groep te laten maken omdat er zo spanning was
Uiteraard want die keurt de regels goed die de nieuwe huismeester aandraagt.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:26 schreef danilel het volgende:
[..]
zogenaamd Naomi maar denk dat febo een hele dikke vinger in de pap heeft
Ik kon er niet opkomen aan wie hij me deed denken, maar inderdaad, Marc de Hond.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef Ebinas het volgende:
Regelmatig als ik Michel zie, doet hij me aan Marc de Hond denken
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef Benny het volgende:
Regels van huismeester Naomi:
- Iedereen doet een dagelijkse speeddate van 5 minuten
- elke dag moet iemand een toernooi organiseren
-Na het ontbijt doen we een dansje op muziek onder leiding van 1 bewoner
Straf:
Een Big Brother-gedicht van minstens 10 regels voordragen voor de hele groep
Wat is het verschil danquote:
Erg he zo schel en hoogquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Noami is een leuke meid, maar die stem. Niet te harden.
Niet per se, er zijn ook fornuizen op stroomquote:Op maandag 1 februari 2021 16:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
de 1 heb je gas voor nodig de ander stroom
Een broodbarbaar!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:35 schreef suzi1 het volgende:
zo, wie duwt daar dat brood zo plat en dubbel?
naomi kookt elke dag voor zich zelfquote:Op maandag 1 februari 2021 16:37 schreef Jockari het volgende:
Is er iemand van de vrouwen die iets van eten kan klaar maken, buiten Liese die een ei kan klaar maken ?
Ik heb hier goede streams, kijk je via Videoland?quote:
Wat gras op een bord smijten bedoel je ?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
naomi kookt elke dag voor zich zelf
Ja. DRM request failed en ook op de Iphone app down.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:40 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ik heb hier goede streams, kijk je via Videoland?
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat gras op een bord smijten bedoel je ?
Dat mag je aannemen, toch?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:37 schreef Jockari het volgende:
Is er iemand van de vrouwen die iets van eten kan klaar maken, buiten Liese die een ei kan klaar maken ?
Ah dacht dat het aan mij lag... Begon al een beetje gek te wordenquote:
Ok, gek, ik kijk hier via de pc, geen foutmeldingen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja. DRM request failed en ook op de Iphone app down.
Denk wel als je afsluit en weer opnieuw probeert.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, gek, ik kijk hier via de pc, geen foutmeldingen.
ze kan volgens mij eindelijk zichzelf zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 16:39 schreef Sangha het volgende:
Valt op dat Naomi een stuk beter in haar vel zit en wat extraverter is sinds bepaalde mensen pleite zijn.
Denk het ook... Iemand proberen?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk wel als je afsluit en weer opnieuw probeert.
Ja, maar da's niet per se in haar voordeelquote:Op maandag 1 februari 2021 16:39 schreef Sangha het volgende:
Valt op dat Naomi een stuk beter in haar vel zit en wat extraverter is sinds bepaalde mensen pleite zijn.
Jill, begrijpt waarschijnlijk niet waarom de kippen die evt. los gelaten gaan worden, al niet gebraden zijn.quote:
Ja beide streams down. DRM request failed.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:43 schreef GayGuy het volgende:
Liggen bij jullie de streams er ook uit?
Heb even een nieuw tabblad genomen en url ingeladen en inderdaad, zelfde foutmelding.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk wel als je afsluit en weer opnieuw probeert.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Wachten op het persbericht. BB Videoland is gestopt met de livestreams en focust nu alleen op de dagelijkse uitzendingen....
Je mag niet stiften als er al een koning ergens in de stapel ligtquote:Op maandag 1 februari 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Wie het snapt mag het uitleggen.. ik zeg de Boer erop terugpakken met de 9 STIFT
[ afbeelding ]
En als je een Heer pakt is het toedeledokie!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Wie het snapt mag het uitleggen.. ik zeg de Boer erop terugpakken met de 9 STIFT
[ afbeelding ]
Shitquote:Op maandag 1 februari 2021 16:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je mag niet stiften als er al een koning ergens in de stapel ligt
Ik dacht.. Whut?! Maar zie dat jij dit schrijft:Dquote:Op maandag 1 februari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Wachten op het persbericht. BB is gestopt met de livestreams en focust nu alleen op de dagelijkse uitzendingen....
Heerlijk, slapen met op de achtergrond stemmen. Ben je zo vertrokken.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:42 schreef suzi1 het volgende:
ik snap wel dat ze daar overdag slapen. val hier zelf ook 3xpd in slaap met hun op de achtergrond
Stift, elleboog op tafel!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent in spiegel aan het kijken, effe je scherm draaienquote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
Spelen ze tegen de klok in?
[ afbeelding ]
Voetje wrijven denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
niet altijd, ligt aan de kaart dan moet je de andere kant opspelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
ligt aan de kaart, kan zo maar weer anders zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptopsquote:Op maandag 1 februari 2021 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja beide streams down. DRM request failed.
Ze woont bij een vriendin in... dus die zal de plantjes van de nodige... substanties... kunnen voorzien lijkt me...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef Sangha het volgende:
Wie zou de plantjes van Naomi nu eigenlijk water voeding geven?
Ok, het is dus niet gewoon het spelletje Pesten.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
niet altijd, ligt aan de kaart dan moet je de andere kant opspelen.
Doe eens f5...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptops
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze woont bij een vriendin in... dus die zal de plantjes van de nodige... substanties... kunnen voorzien lijkt me...
Refresh je streams vooral niet en hou ze open anders ben je ook de sjaakquote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptops
Bij pesten doen wij altijd draaien als je de aas legt.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ok, het is dus niet gewoon het spelletje Pesten.
Lees eens terug...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef MMXMMX het volgende:
Heb een probleempje hier heb dit in beeld :
License request failed
(DRM_FAILED_LICENSE_REQUEST)
Heeft iemand dit al opgelost ?
Nee er wordt aan gewerkt volgens tweet van videoland, tweet is al 45 minuten terug dus ze zijn niet snelquote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef MMXMMX het volgende:
License request failed
Ja, hier hebben ze daar een oplossing voorquote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef MMXMMX het volgende:
License request failed
Die spelregel zie ik voor het eerst.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bij pesten doen wij altijd draaien als je de aas legt.
Hoi Freakyquote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef Jockari het volgende:
Dit wordt nog iets binnen een paar dagen
[ afbeelding ]
Huh !!!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:56 schreef rinardo het volgende:
https://twitter.com/Bigbr(...)103440183296/photo/1
hier werkt videoland ineens ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 16:50 schreef chufi het volgende:
Dan maar naar de Belg verhuizen, Videoland hier op al mn device niet werken
hier gelukkig nog steeds welquote:Op maandag 1 februari 2021 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier werkt videoland ineens ook niet
Ah, els gaat knalluhquote:Op maandag 1 februari 2021 16:56 schreef rinardo het volgende:
https://twitter.com/Bigbr(...)103440183296/photo/1
Ik zou willen dat er daar duimpjes van komen. Dag Souf !quote:Op maandag 1 februari 2021 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lieske zit wel steeds vaker en steeds dichter bij Mr Macho valt me op
Haartjes goeddoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja als je ingelogd bent gebleven is er niks aan de hand, maar vooral niet uitloggen of browser weg klikken.quote:
Lies zit altijd met haar vette tengels in haar haar.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lieske zit wel steeds vaker en steeds dichter bij Mr Macho valt me op
Haartjes goeddoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet dusquote:Op maandag 1 februari 2021 16:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, hier hebben ze daar een oplossing voor
Hoezo?quote:
Maar zelden met zo'n ongemakkelijk blik erbij.. meestal is het die Mij Kan Geen Zak Gebeuren Wat IK Ben Het Geilste Beest Hier houdingquote:Op maandag 1 februari 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies zit altijd met haar vette tengels in haar haar.
Kippen!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:01 schreef D. het volgende:
Dringende medeling
De boodschappen zijn 'anders'
Ze hebben 3 opties, en mogen er eentje kiezen
of 2 kippen
Of Verkleedfeestje
Of taarten bakken
Taart !!!!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:02 schreef ChocoFan het volgende:
3 opties, 1 is verkleedfeestje, 2 is 2 kippen of 3, taarten bakken
Je snapt het gelukkigquote:
Heel de dag kip vasthouden en kroelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:04 schreef Kefke04 het volgende:
is een poging van bb om de sfeer te bedrukken, ze weten dat jill graag kippen wilt, maar ja wat hebben de andere aan kippen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies zit altijd met haar vette tengels in haar haar.
Gewoon de natuur die zijn gang gaat. Dus geen hard feelings naar Michel.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:00 schreef Yolk het volgende:
Is er een reden waarom mensen denken dat Michel relaties stuk zou maken? Dat zou toch zijn reputatie als sympathieke jongen behoorlijk schaden? Zelfde voor de dames. Lijkt me stug.
Ja is bij mij ook vaak, stream 2 die veel voorloopt, dan denk ik wtf, maar dan weet ik wel dat ik moet gaan opletten omdat het 5 minuten later op stream 1 komt.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:04 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat het niet helemaal klopt.
[ afbeelding ]
Verkleedfeestjeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
Maar wat wordt het nou? Dat is me niet duidelijk.
Meerderheid was voor het verkleedfeestje.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
verkleedfeestje voor 150 euroquote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
Plat weerquote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mijn grootste wens op dit moment.. dat GeilBeest Lieske het gaat lukken Mr. Macho van zijn vriendin af te helpen... dat skreewe bij het hek van Ikea Asd ZO weer eens zou leuk zijn
Een verkleedfeestje...quote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
dagelijks eitjes ? Als Jill ze niet in haar muis heeft geramd.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:04 schreef Kefke04 het volgende:
is een poging van bb om de sfeer te bedrukken, ze weten dat jill graag kippen wilt, maar ja wat hebben de andere aan kippen.
Volgens mij hebben ze een contract met Heinekenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:07 schreef ChocoFan het volgende:
Naomi heeft ook om belgisch bier gevraagd en muziek.
In de volksmond noemen we Heineken kattenpisquote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Een belg heineken geven is ook geen goed plan.
Hoop ik wel op een reactie van Souf, en dan op de tvquote:Op maandag 1 februari 2021 17:05 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gewoon de natuur die zijn gang gaat. Dus geen hard feelings naar Michel.
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Erg lullig voor de belgen dan, die willen echt alles drinken behalve heineken. Iets met paardenzeik of zo.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een contract met Heineken
Zuid Nederlanders doe je daar ook geen plezier meequote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ik dacht paardenzeik.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
In de volksmond noemen we Heineken kattenpis
Waarom plakken ze dat dan af ?quote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
volg je BB wel ?quote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mijn grootste wens op dit moment.. dat GeilBeest Lieske het gaat lukken Mr. Macho van zijn vriendin af te helpen... dat skreewe bij het hek van Ikea Asd ZO weer eens zou leuk zijn
Ze plakken altijd de merkjes af dus niemand die er achter komt.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat is ook te dicht bij belgie, dat snap ik wel.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:09 schreef D. het volgende:
[..]
Zuid Nederlanders doe je daar ook geen plezier mee
Je ziet het aan de gezichtenquote:Op maandag 1 februari 2021 17:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze plakken altijd de merkjes af dus niemand die er achter komt.
Wel klein plusje voor Liese die dit ook zei.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:10 schreef JimLaFleur het volgende:
Had het leuker gevonden als Jill mocht kiezen, zij het wel het toernooi gewonnen
Moet snel verandering in komen, is niet eerlijk zo.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jill delft sowieso het onderspit vanaf nu met die wijven
is toch beter ook !quote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Jip, erg boring weer, hopen dat BB leuke kostuums uitzoekt om ze belachelijk te maken maar zal ook wel weer niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik lees alleen hier, hoe boring..
iedereen verzamelen zei naomi, de boodschappen zijn anders ze mogen uit 3 dingen kiezen 1 optie voor 150 euroquote:
one flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 1 februari 2021 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt verdomd wel op een zwakzinnige instelling , de manier waarop keer op keer die arme weerloze 1000 stukjes puzzel wordt aangevallen steeds... schokkend
[ afbeelding ]
Het lijkt een beetje een strijd tussen Juli en Liese .....quote:Op maandag 1 februari 2021 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er daar duimpjes van komen. Dag Souf !
Ik ookquote:
Da's een ander programmaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje een strijd tussen Juli en Liese .....
Nike nietquote:Op maandag 1 februari 2021 17:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze plakken altijd de merkjes af dus niemand die er achter komt.
Dan heb je verkleedfeestjes van BB6 niet gezien!!!!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:15 schreef Jockari het volgende:
Helleeeeeep ! Kan iemand die regisseur van BB buiten smijten. Geef een andere producer in de plaats die iets spannends bedenkt ipv een verkleedfeestje.
Een verkleedfeestje kan ook spannend zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:15 schreef Jockari het volgende:
Helleeeeeep ! Kan iemand die regisseur van BB buiten smijten. Geef een andere producer in de plaats die iets spannends bedenkt ipv een verkleedfeestje.
Genoeg voorbeelden op het youtube kanaal van BB Australiaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:15 schreef Jockari het volgende:
Ze hebben hier geen zwembadquote:Op maandag 1 februari 2021 17:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heb je verkleedfeestjes van BB6 niet gezien!!!!
Australië heeft 25 miljoen inwonersquote:Op maandag 1 februari 2021 17:17 schreef freaky40 het volgende:
BB Australia, veel groter budget. Dat moge duidelijk zijn.
Maar precies de hoeveelheid die nodig is om zich daar Queen Babe The 1st te wanenquote:
Theo was prima gecast.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar precies de hoeveelheid die nodig is om zich daar Queen Babe The 1st te wanen
Casten is een kunst
Laatst toen er bier kwam dronk Patje het ook en het viel hem niet eens tegen, ik drink ook liever ander bier maar over het algemeen zeiken mensen heineken af omdat andere het ook doen, beter heineken dan nietsquote:Op maandag 1 februari 2021 17:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Erg lullig voor de belgen dan, die willen echt alles drinken behalve heineken. Iets met paardenzeik of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |