Je bent in spiegel aan het kijken, effe je scherm draaienquote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
Spelen ze tegen de klok in?
[ afbeelding ]
Voetje wrijven denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
niet altijd, ligt aan de kaart dan moet je de andere kant opspelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
ligt aan de kaart, kan zo maar weer anders zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptopsquote:Op maandag 1 februari 2021 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja beide streams down. DRM request failed.
Ze woont bij een vriendin in... dus die zal de plantjes van de nodige... substanties... kunnen voorzien lijkt me...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef Sangha het volgende:
Wie zou de plantjes van Naomi nu eigenlijk water voeding geven?
Ok, het is dus niet gewoon het spelletje Pesten.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
niet altijd, ligt aan de kaart dan moet je de andere kant opspelen.
Doe eens f5...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptops
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze woont bij een vriendin in... dus die zal de plantjes van de nodige... substanties... kunnen voorzien lijkt me...
Refresh je streams vooral niet en hou ze open anders ben je ook de sjaakquote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptops
Bij pesten doen wij altijd draaien als je de aas legt.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ok, het is dus niet gewoon het spelletje Pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |