Denk wel als je afsluit en weer opnieuw probeert.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:41 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ok, gek, ik kijk hier via de pc, geen foutmeldingen.
ze kan volgens mij eindelijk zichzelf zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 16:39 schreef Sangha het volgende:
Valt op dat Naomi een stuk beter in haar vel zit en wat extraverter is sinds bepaalde mensen pleite zijn.
Denk het ook... Iemand proberen?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk wel als je afsluit en weer opnieuw probeert.
Ja, maar da's niet per se in haar voordeelquote:Op maandag 1 februari 2021 16:39 schreef Sangha het volgende:
Valt op dat Naomi een stuk beter in haar vel zit en wat extraverter is sinds bepaalde mensen pleite zijn.
Jill, begrijpt waarschijnlijk niet waarom de kippen die evt. los gelaten gaan worden, al niet gebraden zijn.quote:
Ja beide streams down. DRM request failed.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:43 schreef GayGuy het volgende:
Liggen bij jullie de streams er ook uit?
Heb even een nieuw tabblad genomen en url ingeladen en inderdaad, zelfde foutmelding.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk wel als je afsluit en weer opnieuw probeert.
quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Wachten op het persbericht. BB Videoland is gestopt met de livestreams en focust nu alleen op de dagelijkse uitzendingen....
Je mag niet stiften als er al een koning ergens in de stapel ligtquote:Op maandag 1 februari 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Wie het snapt mag het uitleggen.. ik zeg de Boer erop terugpakken met de 9 STIFT
[ afbeelding ]
En als je een Heer pakt is het toedeledokie!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
Wie het snapt mag het uitleggen.. ik zeg de Boer erop terugpakken met de 9 STIFT
[ afbeelding ]
Shitquote:Op maandag 1 februari 2021 16:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Je mag niet stiften als er al een koning ergens in de stapel ligt
Ik dacht.. Whut?! Maar zie dat jij dit schrijft:Dquote:Op maandag 1 februari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Wachten op het persbericht. BB is gestopt met de livestreams en focust nu alleen op de dagelijkse uitzendingen....
Heerlijk, slapen met op de achtergrond stemmen. Ben je zo vertrokken.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:42 schreef suzi1 het volgende:
ik snap wel dat ze daar overdag slapen. val hier zelf ook 3xpd in slaap met hun op de achtergrond
Stift, elleboog op tafel!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |