Moet snel verandering in komen, is niet eerlijk zo.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:09 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Jill delft sowieso het onderspit vanaf nu met die wijven
is toch beter ook !quote:Op maandag 1 februari 2021 17:08 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze een contract met Heineken
Jip, erg boring weer, hopen dat BB leuke kostuums uitzoekt om ze belachelijk te maken maar zal ook wel weer niet.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:12 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Ik lees alleen hier, hoe boring..
iedereen verzamelen zei naomi, de boodschappen zijn anders ze mogen uit 3 dingen kiezen 1 optie voor 150 euroquote:
one flew over the cuckoo's nestquote:Op maandag 1 februari 2021 17:11 schreef 5thencounter het volgende:
Het lijkt verdomd wel op een zwakzinnige instelling , de manier waarop keer op keer die arme weerloze 1000 stukjes puzzel wordt aangevallen steeds... schokkend
[ afbeelding ]
Het lijkt een beetje een strijd tussen Juli en Liese .....quote:Op maandag 1 februari 2021 16:59 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zou willen dat er daar duimpjes van komen. Dag Souf !
Ik ookquote:
Da's een ander programmaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje een strijd tussen Juli en Liese .....
Nike nietquote:Op maandag 1 februari 2021 17:10 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ze plakken altijd de merkjes af dus niemand die er achter komt.
Dan heb je verkleedfeestjes van BB6 niet gezien!!!!quote:Op maandag 1 februari 2021 17:15 schreef Jockari het volgende:
Helleeeeeep ! Kan iemand die regisseur van BB buiten smijten. Geef een andere producer in de plaats die iets spannends bedenkt ipv een verkleedfeestje.
Een verkleedfeestje kan ook spannend zijn.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:15 schreef Jockari het volgende:
Helleeeeeep ! Kan iemand die regisseur van BB buiten smijten. Geef een andere producer in de plaats die iets spannends bedenkt ipv een verkleedfeestje.
Genoeg voorbeelden op het youtube kanaal van BB Australiaquote:Op maandag 1 februari 2021 17:15 schreef Jockari het volgende:
Ze hebben hier geen zwembadquote:Op maandag 1 februari 2021 17:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heb je verkleedfeestjes van BB6 niet gezien!!!!
Australië heeft 25 miljoen inwonersquote:Op maandag 1 februari 2021 17:17 schreef freaky40 het volgende:
BB Australia, veel groter budget. Dat moge duidelijk zijn.
Maar precies de hoeveelheid die nodig is om zich daar Queen Babe The 1st te wanenquote:
Theo was prima gecast.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar precies de hoeveelheid die nodig is om zich daar Queen Babe The 1st te wanen
Casten is een kunst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |