Heel de dag kip vasthouden en kroelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:04 schreef Kefke04 het volgende:
is een poging van bb om de sfeer te bedrukken, ze weten dat jill graag kippen wilt, maar ja wat hebben de andere aan kippen.
quote:Op maandag 1 februari 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Lies zit altijd met haar vette tengels in haar haar.
Gewoon de natuur die zijn gang gaat. Dus geen hard feelings naar Michel.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:00 schreef Yolk het volgende:
Is er een reden waarom mensen denken dat Michel relaties stuk zou maken? Dat zou toch zijn reputatie als sympathieke jongen behoorlijk schaden? Zelfde voor de dames. Lijkt me stug.
Ja is bij mij ook vaak, stream 2 die veel voorloopt, dan denk ik wtf, maar dan weet ik wel dat ik moet gaan opletten omdat het 5 minuten later op stream 1 komt.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:04 schreef spapaars het volgende:
Iets zegt mij dat het niet helemaal klopt.
[ afbeelding ]
Verkleedfeestjeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
Maar wat wordt het nou? Dat is me niet duidelijk.
Meerderheid was voor het verkleedfeestje.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
verkleedfeestje voor 150 euroquote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
Plat weerquote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef 5thencounter het volgende:
Mijn grootste wens op dit moment.. dat GeilBeest Lieske het gaat lukken Mr. Macho van zijn vriendin af te helpen... dat skreewe bij het hek van Ikea Asd ZO weer eens zou leuk zijn
Een verkleedfeestje...quote:Op maandag 1 februari 2021 17:06 schreef freaky40 het volgende:
dagelijks eitjes ? Als Jill ze niet in haar muis heeft geramd.quote:Op maandag 1 februari 2021 17:04 schreef Kefke04 het volgende:
is een poging van bb om de sfeer te bedrukken, ze weten dat jill graag kippen wilt, maar ja wat hebben de andere aan kippen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |