Je bent in spiegel aan het kijken, effe je scherm draaienquote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
Spelen ze tegen de klok in?
[ afbeelding ]
Voetje wrijven denk ik.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
niet altijd, ligt aan de kaart dan moet je de andere kant opspelen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
ligt aan de kaart, kan zo maar weer anders zijnquote:Op maandag 1 februari 2021 16:48 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptopsquote:Op maandag 1 februari 2021 16:43 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja beide streams down. DRM request failed.
Ze woont bij een vriendin in... dus die zal de plantjes van de nodige... substanties... kunnen voorzien lijkt me...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef Sangha het volgende:
Wie zou de plantjes van Naomi nu eigenlijk water voeding geven?
Ok, het is dus niet gewoon het spelletje Pesten.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
niet altijd, ligt aan de kaart dan moet je de andere kant opspelen.
Doe eens f5...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptops
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze woont bij een vriendin in... dus die zal de plantjes van de nodige... substanties... kunnen voorzien lijkt me...
Refresh je streams vooral niet en hou ze open anders ben je ook de sjaakquote:Op maandag 1 februari 2021 16:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee hier heel de dag al geen problemen 2 streams naast elkaar op 2 laptops
Bij pesten doen wij altijd draaien als je de aas legt.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ok, het is dus niet gewoon het spelletje Pesten.
Lees eens terug...quote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef MMXMMX het volgende:
Heb een probleempje hier heb dit in beeld :
License request failed
(DRM_FAILED_LICENSE_REQUEST)
Heeft iemand dit al opgelost ?
Nee er wordt aan gewerkt volgens tweet van videoland, tweet is al 45 minuten terug dus ze zijn niet snelquote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef MMXMMX het volgende:
License request failed
Ja, hier hebben ze daar een oplossing voorquote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef MMXMMX het volgende:
License request failed
Die spelregel zie ik voor het eerst.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:53 schreef Sangha het volgende:
[..]
Bij pesten doen wij altijd draaien als je de aas legt.
Hoi Freakyquote:Op maandag 1 februari 2021 16:54 schreef Jockari het volgende:
Dit wordt nog iets binnen een paar dagen
[ afbeelding ]
Huh !!!quote:Op maandag 1 februari 2021 16:56 schreef rinardo het volgende:
https://twitter.com/Bigbr(...)103440183296/photo/1
hier werkt videoland ineens ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 16:50 schreef chufi het volgende:
Dan maar naar de Belg verhuizen, Videoland hier op al mn device niet werken
hier gelukkig nog steeds welquote:Op maandag 1 februari 2021 16:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hier werkt videoland ineens ook niet
Ah, els gaat knalluhquote:Op maandag 1 februari 2021 16:56 schreef rinardo het volgende:
https://twitter.com/Bigbr(...)103440183296/photo/1
Ik zou willen dat er daar duimpjes van komen. Dag Souf !quote:Op maandag 1 februari 2021 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lieske zit wel steeds vaker en steeds dichter bij Mr Macho valt me op
Haartjes goeddoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja als je ingelogd bent gebleven is er niks aan de hand, maar vooral niet uitloggen of browser weg klikken.quote:
Lies zit altijd met haar vette tengels in haar haar.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:58 schreef 5thencounter het volgende:
Lieske zit wel steeds vaker en steeds dichter bij Mr Macho valt me op
Haartjes goeddoen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |