Vanochtend waren er voorstelfragmenten te horen van de personen op de schermen in de keuken:
#1 -
BB / [Nieuwe bewoner?] Jerrel"Hey, ik ben Jerrel en ik wil heel graag in Big Brother omdat ik voor mezelf het experiment wil aangaan. Ik ben een echte social media dude. Die niet eens weet of hij het een dag zonder zou kunnen volhouden zonder telefoon of electronica, maar daarvoor is het experiment. Mijn motto is een dag neit gelachen, is een dag niet geleefd. Ik ben altijd vrolijk. Ik ben altijd aan het lachen en probeer het zo leuk mogelijk voor iedereen te maken voor mezelf en positifteit te brengen. Huilen, dansen, gek doen en ook diepgaande gesprekken voeren. Ik wil het gewoon leuk hebben met iedereen en een leuke tijd hebben met z'n allen. Ik ben niet op mijn mondje gevallen en zeg dus waar het op staat, oprecht en eerlijk en dat zal ik ook blijven. En ik ben een echte fanatiekeling. Spelletjes zijn echt mijn ding. Ik hou van spelletjes spelen. Dus game on! En ik hoor gewoon in het Big Brother-huis thuis. Laten we er een leuke tijd van maken."
#2 -
BB / [Nieuwe bewoner?] Jeroen"Hallo bewoners, ik ben Jeroen. De reden waarom ik graag in het Big Brother-huis wil is omdat ik mijn telefoon gruwelijk ga missen na een dag. Nee, natuurlijk is dat niet de hoofdreden. De hoofdreden is dat ik echt een mensen-mens ben. Ik vind het leuk om een luisterend oor te zijn voor iedereen. Ik vind het leuk om iemands beweegredenen zijn, waar je vandaan komt en waarom je dingen doet. Ik denk dat ik een verbindende factor zal zijn binnen het huis. En ik wat ik ook leuk zal vinden is dat we samen dingen kunnen ondernemen. Niet alleen de opdrachten die we moeten doen, maar we kunnen ook onze eigen opdrachten maken. 's morgen elke ochtend een work-out van drie kwartier.Hartstikke leuk om dingen samen te ondernemen. Ik zal mijn mening niet onder stoelen of banken steken. Maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik heb een mening, maar ik sta altijd open om te luisteren. Dus als we verschillen van mening dan kunnen we daar toch gewoon over praten. Volgens mij als je met elkaar blijft communiceren, dan komen we er altijd uit. Ik hoop jullie te zien.. zodirect in het huis"
#3 -
BB / [Nieuwe bewoner?] Mona"Hoi, ik ben Mona. Ik ben 23 jaar en ik kom uit Breda. Ik wil heel graag jullie nieuwe bewoner worden, omdat ik veel enthouasiasme en positiviteit kan brengen naar het huis. Ik kan een luisterend oor bieden voor als jullie het zwaar hebben of voor als jullie gewoon even lekker willen kletsen. Ik ben redelijk recht voor z'n raap, maar het komt altijd uit een goede plek. Dus ik ga heel graag met jullie de uitdaging aan en ik hoop dat ik de kans krijg. Dankjulliewel en succes met de keuze. Doeg!"
#4 -
BB / [Nieuwe bewoner?] Mike"Hallo bewoners, ik ben Mike uit Veghel, in het gezellige Brabant. Vandaar mijn Brabantse gezelligheid. Ik hou van een feestje, spelletjes en natuurlijk van Brabantse worstenbroodjes. Ik hoop dat iedereen een superleuke tijd heeft in het huis. Ik hoop dat te kunnen veranderen, zodat iedereen toch nog een leuke tijd heeft in het huis. Ik hoop dat ik het experiment samen met jullie mag aan gaan. Zie ik jullie snel? Houdoe!"
#5 -
BB / [Nieuwe bewoner?] Matt"Lieve Big Brother bewoners, ik ben Matt en ben 19 jaar. Ik wil supergraag met jullie in het huis. Waarom? Ik denk een superleuke bijdrage te kunnen leveren aan jullie huis. Zowel op social gebied, als op fysiek gebied. Ik ben namelijk zorgzaam, lief en een sfeermaker. En ik ben niet dominant en ook geen muurbloempje. Daarnaast ben ik Best of both worlds, want mijn vader is geboren in Belgie en mijn moeder in Nederland. [..] Mijn leeftijd mag misschien ene beetje jong klinken, maar vrijdag ben ik jarig. Dan word ik twintig. [..] Hopelijk vinden jullie mij tof genoeg om in jullie huis te laten. Want ik heb er in ieder geval zin in om het beste uit dit huis te halen."
[ Bericht 6% gewijzigd door Benny op 03-02-2021 12:10:55 ]