bij het speedneuken aan het eind gaat het bij mij altijd misquote:Op maandag 1 februari 2021 16:07 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig
IRL dan, in het huis weet ik niet
Slaat toch nergens op. Irl ook nietquote:Op maandag 1 februari 2021 16:07 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me best grappig
IRL dan, in het huis weet ik niet
Ik sta er altijd van te kijken hoe Australië zoon dure progamma’s heeft en het in Nederland altijd zo low budget is. Qua inwoners aantallen scheelt het niet eens zo veel tussen NLBE en Australië.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus man, wat ben ik jaloers op BB Australië
Hier kan BB BENL nog van leren
Wereld van verschil dit, en vast ook 10 keer zo duur
Ah, wist niet dat dat inbegrepen wasquote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
bij het speedneuken aan het eind gaat het bij mij altijd mis
Ik heb daar geen account , Weet verder ook helemaal niets van hoe dat werkt . Ik heb Videolandquote:Op maandag 1 februari 2021 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
goplay stream doet het nog wel. Videoland 2x kapot
Je moet doen alsof je vanuit Belgie komt. Dus via een VPN. Maar goed, Videoland zou het gewoon moeten doen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb daar geen account , Weet verder ook helemaal niets van hoe dat werkt . Ik heb Videoland
Die snap ik nietquote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef rinardo het volgende:
omg de optie 90-100 is ook 2 x aangeklikt
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:09 schreef waxmask het volgende:
[..]
niet altijd, soms moet je wel 3 keer speeddaten voor je een kusje krijgt
Zei ik vanmorgen al. Afgelopen seizoen was iets soberder door corona, maar ook goed. Mijn favoriete editie de Australische.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus man, wat ben ik jaloers op BB Australië
Hier kan BB BENL nog van leren
Wereld van verschil dit, en vast ook 10 keer zo duur
quote:Op maandag 1 februari 2021 16:13 schreef rinardo het volgende:
OMG liese zegt het is 5 voor 6, dus thomas heeft alweer lopen kloten met de klok, want met luchtalarm wisten ze hoe laat het was en liep ie uur achter
Mee eensquote:Op maandag 1 februari 2021 16:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Z
[..]
Zei ik vanmorgen al. Afgelopen seizoen wad iets soberder door corona, maar ook goed. Mijn favoriete editie de Australische.
Geheim opdrachtje?quote:
toch vind ik het wel ver af van het echte idee van BB, daar worden ze echt vermaakt volgens mijnquote:Op maandag 1 februari 2021 16:08 schreef Koekeloeren het volgende:
[..]
Ik sta er altijd van te kijken hoe Australië zoon dure progamma’s heeft en het in Nederland altijd zo low budget is. Qua inwoners aantallen scheelt het niet eens zo veel tussen NLBE en Australië.
one two en wat staat er ?quote:
Dat vind ik dus ook.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Gaan ze nu werkelijk waar speeddaten nu ze al 1 maand in het huis zitten? Wat een rare wending.
Dat denk ik dan eerder.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:21 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook.
Toch misschien voor nieuwe bewoners?
Er zitten er nog steeds tussen die heel weinig persoonlijks hebben verteld. Dus wel een goede. Is ook niet daten. Meer elkaar leren kennen.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Gaan ze nu werkelijk waar speeddaten nu ze al 1 maand in het huis zitten? Wat een rare wending.
Dit is dus een eigen opdracht van Naomi, geen BB opdracht?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
nogmaals
dat was om elkaar beter te leren kennen maar die regels had naomi al gemaakt toen de andere er nog waren ook
en ze weer 1 groep te laten maken omdat er zo spanning was
ja dit is een huismeester regelquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is dus een eigen opdracht van Naomi, geen BB opdracht?
Eensquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Noami is een leuke meid, maar die stem. Niet te harden.
zogenaamd Naomi maar denk dat febo een hele dikke vinger in de pap heeftquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit is dus een eigen opdracht van Naomi, geen BB opdracht?
Maar BB zou het wel goed kunnen gebruiken.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:23 schreef Joyce-43 het volgende:
nogmaals
dat was om elkaar beter te leren kennen maar die regels had naomi al gemaakt toen de andere er nog waren ook
en ze weer 1 groep te laten maken omdat er zo spanning was
Uiteraard want die keurt de regels goed die de nieuwe huismeester aandraagt.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:26 schreef danilel het volgende:
[..]
zogenaamd Naomi maar denk dat febo een hele dikke vinger in de pap heeft
Ik kon er niet opkomen aan wie hij me deed denken, maar inderdaad, Marc de Hond.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:47 schreef Ebinas het volgende:
Regelmatig als ik Michel zie, doet hij me aan Marc de Hond denken
quote:Op zondag 31 januari 2021 17:10 schreef Benny het volgende:
Regels van huismeester Naomi:
- Iedereen doet een dagelijkse speeddate van 5 minuten
- elke dag moet iemand een toernooi organiseren
-Na het ontbijt doen we een dansje op muziek onder leiding van 1 bewoner
Straf:
Een Big Brother-gedicht van minstens 10 regels voordragen voor de hele groep
Wat is het verschil danquote:
Erg he zo schel en hoogquote:Op maandag 1 februari 2021 16:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Noami is een leuke meid, maar die stem. Niet te harden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |