Neequote:Op maandag 1 februari 2021 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is het topic voor heel februari trouwens, dus rustig aan met posten.
In kleine kring toch?quote:
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:42 schreef Dave het volgende:
Ik had eerst ook nog Hamlampjes - toen had ik alle combinaties van m en p wel zo'n beetje gehad.
quote:Op maandag 1 februari 2021 13:35 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is het topic voor heel februari trouwens, dus rustig aan met posten.
Geen idee waar dat vandaan kwam. To hump?quote:
Dat duurt nog even. Ik denk dat de kinderen eerder weer naar school kunnen dan dat ik jarig ben.quote:Op maandag 1 februari 2021 13:46 schreef Hamlapjes het volgende:
Laten we de verjaardag van @:Daive deze maand ook zeker niet vergeten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C’est Davie :o)
Nu wil ik bellenblazen en pannenkoeken. (Ik heb overigens nog pannekoek geleerd en dat is lastig af te leren.)quote:Op maandag 1 februari 2021 13:56 schreef usagi414 het volgende:
IJspannenkoeken en zeepbellen. Bijzondere verschijnsels
[ twitter ]
Bijzonder natuurverschijnsel in Gelderse beek: ijspannenkoeken
[ afbeelding ]
Ik ben schatmeester.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Zijn jullie ook fok ambassadeurs?
Hamlampje was leuker geweest.quote:
Jij wel. Want jij werkt voor FOK!quote:Op maandag 1 februari 2021 14:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Kreeg ik er maar geld voorquote:Op maandag 1 februari 2021 14:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wel. Want jij werkt voor FOK!
Ik vind 'gewoon bij uw thuis laten bezorgen' ook wel apart. Het is 'bij u thuis', of 'bij uw huis'.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:01 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
'Bij uw thuis' is meer Vlaams, volgens mij.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:52 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik vind 'gewoon bij uw thuis laten bezorgen' ook wel apart. Het is 'bij u thuis', of 'bij uw huis'.
#taalambassadeur
https://www.vlaanderen.be/taaladvies/bij-u-thuis-bij-uw-thuisquote:Op maandag 1 februari 2021 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
'Bij uw thuis' is meer Vlaams, volgens mij.
Met stip, mei. Dan is de lente in volle gang, is het ESF, heb je al wat leuke dingen achter de rug (Pasen, vrije dagen her en der), kijk je uit naar de zomer (vakantie). Steeds langer licht, rustige periode op het werk dus niet te veel stress.quote:Op maandag 1 februari 2021 12:33 schreef Strani het volgende:
Wat is eigenlijk echt jullie favoriete maand? Voor mij toch echt mei. Fijn weer, echte lentesferen en nog niet te warm. Langere avonden al, en dan ook nog veel leuke evenementen in een normaal jaar. ESF, Champions League finale enz.
Ik vind dat altijd de vervelendste maand, juist vanwege het carnaval.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar is het dus ook gewoon fout.quote:Op maandag 1 februari 2021 14:58 schreef Dave het volgende:
[..]
https://www.vlaanderen.be/taaladvies/bij-u-thuis-bij-uw-thuis
Procentenpolonaisequote:Op maandag 1 februari 2021 15:38 schreef Mandy040986 het volgende:
Laagste aantal besmettingen sinds september.![]()
[ afbeelding ]
Het begin is in ieder geval goed.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Procentenpolonaise
Februari wordt een TOPmaand
@:cyan9 hopelijk ga jij je ook beter voelen nuRot dat je in de knoop zit met jezelf
Ripquote:
Daar is nog wel wat meer voor nodig.quote:Op maandag 1 februari 2021 15:44 schreef Arizona het volgende:
[..]
Procentenpolonaise
Februari wordt een TOPmaand
@:cyan9 hopelijk ga jij je ook beter voelen nuRot dat je in de knoop zit met jezelf
Dit gifje houden we erin als de cijfers dalenquote:Op maandag 1 februari 2021 15:38 schreef Mandy040986 het volgende:
Laagste aantal besmettingen sinds september.![]()
[ afbeelding ]
Upbeatles?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:12 schreef skysherrif het volgende:
Doen mensen vanavknd mee met die alternatieve muziekquiz?
Wil wel meedoen. Hoe laat ook al weer?quote:
Ik vermoed half 9, zo even checkenquote:Op maandag 1 februari 2021 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil wel meedoen. Hoe laat ook al weer?
Vrijwilligerswerk is ook werk hquote:
In Discord al gereageerd. Maar ook even hier. Denk het wel. Maar ik laat het nog even weten.quote:Op maandag 1 februari 2021 16:12 schreef skysherrif het volgende:
Doen mensen vanavknd mee met die alternatieve muziekquiz?
20:00 zie ik trouwensquote:Op maandag 1 februari 2021 16:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil wel meedoen. Hoe laat ook al weer?
Ok, ik doe meequote:Op maandag 1 februari 2021 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
20:00 zie ik trouwens(oh dan begint stream gewoon weer en 20:30 de quiz zelf)
quote:
Is dat een soort Opsporing Verzocht op de radio?quote:Op maandag 1 februari 2021 18:21 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Lol, ik werd daarnet genoemd op de Engelse radiozender Hot Radio uit Poole.
Hahaha, goeie!quote:Op maandag 1 februari 2021 18:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat een soort Opsporing Verzocht op de radio?
En en enquote:
MEKE RUSTAAGquote:
Sorry komt nog door het TELEGRAAFvirusquote:Op maandag 1 februari 2021 18:49 schreef molloot200 het volgende:
[..]
MEKE RUSTAAG
TofNog niet heel veel gedaan zoals jij zei, maar de paar medewerkers die op kantoor aanwezig waren waren fijne mensen
Moet het altijd eerst even aftasten maar ik denk dat dit wel “mijn mensen” zijn.
Alleen nu kom ik dus de komende tijd weer niet op kantoor en zie ik iedereen via een schermpje
Ik ben er ook bij. Hoe gaan we het doen. In Discord met de chat of wat anders?quote:Op maandag 1 februari 2021 16:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
20:00 zie ik trouwens(oh dan begint stream gewoon weer en 20:30 de quiz zelf)
Yes discord lijkt me prima, ik kom zo wel op voicequote:Op maandag 1 februari 2021 20:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ben er ook bij. Hoe gaan we het doen. In Discord met de chat of wat anders?
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Yes discord lijkt me prima, ik kom zo wel op voice
quote:Op maandag 1 februari 2021 20:21 schreef Strani het volgende:
Oh wow, Screech is dood
https://www.nu.nl/film/61(...)eden-aan-kanker.html
Oh wow, Screech is dood
Zo dan op 44-jarige leeftijd... RIPquote:Begin januari meldde Diamond zich met gezondheidsklachten in het ziekenhuis, waarna de diagnose longkanker werd gesteld. "In die tijd wist het zich snel door zijn systeem te verspreiden; de enige genade die de ziekte toonde, was het snelle verloop", aldus een woordvoerder. "Dustin heeft niet geleden. Hij heeft geen vreselijke pijn gehad. Daar zijn we dankbaar voor."
Oh wow, Screech is dood
Oh wow, Screech is dood
Ja. Ik begin het steeds leuker te vinden. Ook met alle inside informatie van Selmar.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor Hunted vips
Zijn er nog meer kijkers?
Dat feest duurde kort, want hij gaat alweer weg. Tenminste aan het eind van het seizoen. Samen met TD Martin van Geel voor een lucratief avontuur bij een niet nader genoemde Turkse club, volgens het doorgaans goed genformeerde FeyenoordTM.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 09:08 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen!
De babbelzieke Joegoslaaf Zeljko Petrovic wordt genoemd als waarschijnlijke opvolger van Adrie Koster om Willem II in de Eredivisie te houden ().
Ik geef Matthijssen het te doen, met zo'n vent als Van Geel te moeten werken.quote:Op maandag 1 februari 2021 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat feest duurde kort, want hij gaat alweer weg. Tenminste aan het eind van het seizoen. Samen met TD Martin van Geel voor een lucratief avontuur bij een niet nader genoemde Turkse club, volgens het doorgaans goed genformeerde FeyenoordTM.
Yes, al vind ik het met 'gewone' Nederlanders leuker.quote:Op maandag 1 februari 2021 20:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd voor Hunted vips
Zijn er nog meer kijkers?
Misschien...quote:Op maandag 1 februari 2021 22:02 schreef Dave het volgende:
Waarom is #piemeltaart trending op Twitter? Heb ik iets gemist?
Dit is voor de eerste keer dat ik het zie eigenlijk. Dus ik kan geen vergelijking maken met de 'gewone' Nederlanders.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Yes, al vind ik het met 'gewone' Nederlanders leuker.
En vindt dat 'we hebben z'n computer en daarmee al z'n wachtwoorden' ook een beetje flauw.
Maar het kijkt verder lekker weg. Hoe dom kunnen sommigen zijn.
Deze VIPS versie heeft minder uitzendingen, en ze hoeven 'maar' een week uit handen te blijven van de hunters. In het origineel volgens mij 21 dagen.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is voor de eerste keer dat ik het zie eigenlijk. Dus ik kan geen vergelijking maken met de 'gewone' Nederlanders.
Corona vindt dit leukquote:Op maandag 1 februari 2021 22:19 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Als dit uitkomt gaat het flink koud worden
Corona houdt niet van koude temperaturen.quote:
Zeker.quote:
Ok. Misschien de volgende keer de normale eens kijken dan.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:10 schreef Dave het volgende:
[..]
Deze VIPS versie heeft minder uitzendingen, en ze hoeven 'maar' een week uit handen te blijven van de hunters. In het origineel volgens mij 21 dagen.
Happy dayquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Ik krijg 2 pakketjes eerder dan verwacht
Misschien sneeuw in mijn regioquote:
Ik ben ook meer fan van de reguliere Hunted. In deze serie worden wel weer beginnersfouten gemaakt hoor.quote:Op maandag 1 februari 2021 22:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Yes, al vind ik het met 'gewone' Nederlanders leuker.
En vindt dat 'we hebben z'n computer en daarmee al z'n wachtwoorden' ook een beetje flauw.
Maar het kijkt verder lekker weg. Hoe dom kunnen sommigen zijn.
sneeuw?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Misschien sneeuw in mijn regio![]()
De vraag is of pakketjes in mijn brievenbus worden gedaan, dan moet ik de deur uit om ze op te halen. Mag ik dan na 9 uur wel naar de brievenbus lopen.
Ik wou vanavond boodschappen doen, maar ja de pakketdienst komt langs.
Ligt er nog niet. Wordt wel voorspeld voor het Noorden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
sneeuw?
't is hier nu al 2 graden en loopt naar de 8 later vandaag, dus weinig sneeuw en ijs
lastig wel inderdaad...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Teatopic: liever 1 jaar vooruit of 1 jaar terug.
Dat vond ik ook wel wat treurig.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer fan van de reguliere Hunted. In deze serie worden wel weer beginnersfouten gemaakt hoor.
En huilen dat je niet op je Instagram kanHad je misschien vooraf kunnen bedenken toen je zei dat je mee ging doen?
dat klinkt net zo treurig als die criminelen die janken dat ze door lockdown en avondklok hun "werk" niet meer kunnen doenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ook meer fan van de reguliere Hunted. In deze serie worden wel weer beginnersfouten gemaakt hoor.
En huilen dat je niet op je Instagram kanHad je misschien vooraf kunnen bedenken toen je zei dat je mee ging doen?
1 jaar terug: Corona was een chinees dingetje en was het lang leve de lolquote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Teatopic: liever 1 jaar vooruit of 1 jaar terug.
Ik ook, want je weet niet wat voor ellende er is als je 1 vooruit gaat.quote:
misschien dan in lockdown vanwege nog veel besmettelijkere Turkse variant oid. Dan maar ff struisvogel spelen, relaxte zomer en vakantie 2020 nog een keer met weinig Corona ellendequote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ook, want je weet niet wat voor ellende er is als je 1 vooruit gaat.
en riep de overheid in maart dat de maatregelen een paar weken zouden durenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Een jaar terug dacht je aan alle leuke evenementen die komen: ESF in Rotterdam & The Dutch GP in zandvoort.
en voor het eerst Irma tijdens de persconferenties, NL opeens helemaal doventolk-mindedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
Was je handen stuk en geen handen schudden
Toen faalde Rutte en van Dissel beide erin toen de presco was afgelopen
Eind deze maand hadden we eerste besmettingquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:06 schreef Koen66 het volgende:
how little did we know dat we een jaar later nog in de shit zouden zitten
Later dat jaar kregen we een beter seizoen van WIDMquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:09 schreef Fred_B het volgende:
Een jaar terug waren onze grootste problemen een matig seizoen van WIDM en verkeerde keuzes in ESF-voorrondes
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 07:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lastig wel inderdaad...
1 jaar ouder, corona "wellicht voorbij" of
Hadden we wellicht betere maatregelen kunnen nemen om het niet zo uit de hand laten lopen en dat het enkel in China zou blijven.quote:1 jaar jonger, weten welke ellende gaat komen en je er makkelijker op in kunnen stellen
Zoals alle chinezen werenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]grapjas
![]()
[..]
Hadden we wellicht betere maatregelen kunnen nemen om het niet zo uit de hand laten lopen en dat het enkel in China zou blijven.
ja, maar als alleen een enkele Nederlander dat zou weten, zouden ze ons geloven?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]grapjas
![]()
[..]
Hadden we wellicht betere maatregelen kunnen nemen om het niet zo uit de hand laten lopen en dat het enkel in China zou blijven.
Wij worden niet ziek en het valt wel mee....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Eind deze maand hadden we eerste besmetting
Ik verbaas me wel dat mensen vorig massaal op wintersport gingen, terwijl het in Itali helemaal mis ging.
mja als je dat een jaar terug was gaan roepen werd je weggezet als een Wildersquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso goed.
het is maar een griepjequote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij worden niet ziek en het valt wel mee....
Altijd nog beter dan Baudetquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja als je dat een jaar terug was gaan roepen werd je weggezet als een Wilders
Toen was er al een algemene corona topic in NWSquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja als je dat een jaar terug was gaan roepen werd je weggezet als een Wilders
Fok was z'n tijd ver voorruitquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:20 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toen was er al een algemene corona topic in NWS
Wat moeten we zonder FOK!quote:
Carnaval verbieden en mensen die van wintersport terugkwamen verplicht in quarantaine was effectiever geweest voor ons land.quote:
Minder racistisch ook...quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Carnaval verbieden en mensen die van wintersport terugkwamen verplicht in quarantaine was effectiever geweest voor ons land.
Ja, dat was ook het jaar dat we niet aan het ESF en het WK meededen, dus was dit wel een hoogtepunt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:57 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen en tevens wil ik de koning en koningin graag feliciteren met hun 19-jarige huwelijk, voor het geval ze meelezen (en daar ga ik eigenlijk wel vanuit).
Dat vond ik wel echt een mooie dag toen, in 2002.
In het algemeen of i.v.m. Corona?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sowieso goed.
Dat moest haast ook wel. Je hoorde toch wel een aantal mensen die typische Corona klachten heeft gehad toen. Waarbij huisartsen toen nog niet wisten wat het was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Minder racistisch ook...
Bovendien was het virus naar het schijnt al in Q4 in Europa.
Dus komt allemaal door het koninklijke trouwerij 😠quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat was ook het jaar dat we niet aan het ESF en het WK meededen, dus was dit wel een hoogtepunt.
In het algemeen en dan met name tijdens vakanties.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
In het algemeen of i.v.m. Corona?
Dus buiten Corona om, moeten Chinezen ook wegblijven?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In het algemeen en dan met name tijdens vakanties.
Wat minder mag wel en 1 foto is genoeg i.p.v. allemaal apart en dan nog samen in alle mogelijke combinaties.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus buiten Corona om, moeten Chinezen ook wegblijven?
Japanners en Koreanen mogen dat nog wel? Of zie jij het verschil niet tussen zequote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat minder mag wel en 1 foto is genoeg i.p.v. allemaal apart en dan nog samen in alle mogelijke combinaties.
Ik zie inderdaad het verschil niet tussen een Chinees, Japanner en Koreaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Japanners en Koreanen mogen dat nog wel? Of zie jij het verschil niet tussen ze![]()
Toeristen zijn in dat opzicht inderdaad een zegen en een vloek.quote:En toeristen kunnen inderdaad irritant zijn. Maar uiteindelijk moet je blij zijn dat ze komen. Ze leveren veel geld op.
Inderdaad. Of in ieder geval in mindere mate.quote:En als ik jou gedachten volg. Mogen wij niet meer naar Zuid-Europa met vakantie. Want teveel landgenoten die zich daar misdragen/gedragen als een hork.
Ik doelde er niet op dat het niet vooral Chinezen zijn. Want die komen juist wel degelijk met busladingen naar toeristische plekken. En gemiddeld genomen zijn de Chinezen toeristen storender aanwezig zijn dan Japanners. Maar voor die laatste geldt dat ook nogal van het foto's nemen zijn op verkeerde plekken. Dus ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad het verschil niet tussen een Chinees, Japanner en Koreaan.Dus wellicht gedragen de Chinezen zich voorbeeldig en misdragen de Koreanen of Japanners het. En worden de Chinezen er vervolgens op aangesproken.
Ik heb echter niet de illusie dat Aziaten het verschil zien tussen de verschillende Europeanen.
[..]
Toeristen zijn in dat opzicht inderdaad een zegen en een vloek.
[..]
Inderdaad. Of in ieder geval in mindere mate.
Dan ga ik even wapperenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 08:57 schreef Strani het volgende:
Goedemorgen en tevens wil ik de koning en koningin graag feliciteren met hun 19-jarige huwelijk, voor het geval ze meelezen (en daar ga ik eigenlijk wel vanuit).
Dat vond ik wel echt een mooie dag toen, in 2002.
quote:De schoenbekooievaar (Balaeniceps rex) is een vogel uit de familie Balaenicipitidae. Het is het enige lid van deze familie.
quote:Deze vogel heeft een grijs verenkleed. Dankzij zijn brede bek kan hij makkelijk vis vangen (scheppen) in het troebele water. De lichaamslengte bedraagt 110 tot 140 cm[2] en het gewicht 5,5 tot 6,5 kg.
Hij kijkt je ook best boos aan.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:26 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Wat een engerd.
En daar kom je nu mee naar buiten?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik was vorig jaar januari zo ziek, dat ik gekneusde ribben had door het hoesten. Wie weet was ik patient zero.
Zou me weer niks verbazenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef Em31 het volgende:
Ik was vorig jaar januari zo ziek, dat ik gekneusde ribben had door het hoesten. Wie weet was ik patient zero.
bijna niets, die hadden de milde variant, maar konden het dus wel gewoon verspreiden.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:53 schreef Em31 het volgende:
![]()
![]()
Nou ik was er wel 3/4 weken ziek van, maar dan had ik ook mijn hele familie aan moeten steken rond kerst/oud&nieuw en met hen was (bijna) niets aan de hand
Hele opluchting dat ik het dan niet ben, terwijl ik toch in februari flink aan het hoesten was in een volle kroegquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef Em31 het volgende:
Oh bah.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Hele opluchting dat ik het dan niet ben, terwijl ik toch in februari flink aan het hoesten was in een volle kroeg
Officieel was er toen nog geen corona in Nederland, dus ik heb deniabilityquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:01 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Februari, kijk dan wordt het verhaal al iets realistischer
Ja anders hadden we haar preventief geruimdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En daar kom je nu mee naar buiten?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja anders hadden we haar preventief geruimd
Nou nou nou nou nouquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Em31quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Patint 31 dan toch.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 10:44 schreef Em31 het volgende:
Hier ook. Wel een voordeel.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
Fucking quarantaine en isolatie heeft wel voor gezorgd dat ik het hele jaar niet verkouden ben geweest. Een unicum.
Ik ben trots op je, je hebt eindelijk weerstand opgebouwd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
Fucking quarantaine en isolatie heeft wel voor gezorgd dat ik het hele jaar niet verkouden ben geweest. Een unicum.
Die weerstand heeft die juist niet opgebouwdquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, je hebt eindelijk weerstand opgebouwd.
Einde tijdperk softijs_beerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je, je hebt eindelijk weerstand opgebouwd.
Ik ben letterlijk op 1 januari 2020 verkouden geworden, en flink ook, en daarna het hele jaar niet meer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:19 schreef ijs_beer het volgende:
Hardijs_beer klinkt zo twijfelachtig.quote:
Eigenwijs_beer dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hardijs_beer klinkt zo twijfelachtig.
Roomijs_beer trouwens ook.
Dus jij was patint zero in Spanje?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben letterlijk op 1 januari 2020 verkouden geworden, en flink ook, en daarna het hele jaar niet meer.
Schepijs_beer?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:38 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hardijs_beer klinkt zo twijfelachtig.
Roomijs_beer trouwens ook.
Haha nou wie weet!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus jij was patint zero in Spanje?
Je kunt het niet krijgen als jij het hen hebt gegeven hquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou wie weet!
Maar zeker in februari zijn hier wel meer mensen echt flink ziek geworden, ook met hoge koorts en flink hoesten, ook weken later nog. En ik heb zelf recht tegenover een paar van die mensen gezeten, gedurende meer dan een uur, en nooit iets gekregen.
Maar ook even serieus. Je zou dan wel denken dat die mensen al Corona hadden. En geluk dat ze jou niet besmet hebben.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nou wie weet!
Maar zeker in februari zijn hier wel meer mensen echt flink ziek geworden, ook met hoge koorts en flink hoesten, ook weken later nog. En ik heb zelf recht tegenover een paar van die mensen gezeten, gedurende meer dan een uur, en nooit iets gekregen.
Ik denk dat achteraf dus wel ja. Ik heb nota bene gewoon direct voor die mensen zitten eten. M'n vrouw is wel ziek geworden (in Colombia) en moest ook nog wekenlang hoesten. En haar ouders ook. Alleen bij hen was de koorts er verder niet zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieus. Je zou dan wel denken dat die mensen al Corona hadden. En geluk dat ze jou niet besmet hebben.
Ook alweer bijna een jaar geleden zeker dat we hier in spanning zaten of je vrouw nog wel terug naar Spanje kon komenquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat achteraf dus wel ja. Ik heb nota bene gewoon direct voor die mensen zitten eten. M'n vrouw is wel ziek geworden (in Colombia) en moest ook nog wekenlang hoesten. En haar ouders ook. Alleen bij hen was de koorts er verder niet zo.
Dus ik vrees dat er een goeie kans is dat m'n vrouw het virus heeft helpen meeverhuizen naar Zuid-Amerika.
Inderdaad ja! Rond 20 maart was datquote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook alweer bijna een jaar geleden zeker dat we hier in spanning zaten of je vrouw nog wel terug naar Spanje kon komen
Zwaar teleurgesteld in jullie!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:11 schreef Redefine het volgende:
Weer zijn gisteren veertiende geworden bij de Upbeatles/Kink quiz. 99 punten, dus helaas net geen 100.
In Vredenburg heb ik wel eens meegespeeld met een vrij moeilijke muziekquiz. En team bestond uit redacteuren van Oor, Aardschok en dat soort dingen. Die deden het meestal vrij goedquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af wat voor rare types er in die eerste 13 teams moeten zitten...
Nou weet jij ook eens hoe wij ons over jou voelen.quote:
Kan het nog raarder dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af wat voor rare types er in die eerste 13 teams moeten zitten...
Superieur, maar toch is het ‘m nt niet?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou weet jij ook eens hoe wij ons over jou voelen.
Nee dat is hoe wij ons voelen tegenover jou. Niet over jouquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Superieur, maar toch is het ‘m nt niet?
Daarom.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja dat kon ik me inderdaad al niet echt voorstellen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee dat is hoe wij ons voelen tegenover jou. Niet over jou
De uitgever is Netflix dankbaar.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef Em31 het volgende:
Lupin op Netflix is een aanrader trouwens
Wauwquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De uitgever is Netflix dankbaar.
Er zijn in 3 weken nu 10.000 boeken van verkocht en normaal is de totale oplage tussen de 1000 en 2000.
Patrijs_beer lijkt me wel wat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 11:46 schreef Strani het volgende:
Strafeis_beer? Past goed bij z'n modschap ook.
Geloof het of niet maar daar had ik ook nog aan gedachtquote:
Ja die is leuk jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef Em31 het volgende:
Was jou team het Among is team? Of waren dat weer anderen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
Volgens mij heeft het ESF team net een puntje meer gehaald dan mijn team gisteren in de pubquiz.
Buh, jammerWel goed gedaan
Je ziet hoezeer zo'n serie inlvoed kan hebben. Eerder ook al dat er veel meer interesse in schaken is gekomen door The Queens Gambit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
De uitgever is Netflix dankbaar.
Er zijn in 3 weken nu 10.000 boeken van verkocht en normaal is de totale oplage tussen de 1000 en 2000.
Hoeveel gaan we er hier nog van krijgen?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:18 schreef Strani het volgende:
Hoe noemt Rafael van der Vaart z'n ex nu dat ze altijd koud naar 'm doet?
Sylvie Meisbeer.
Welk wild dier smaakt naar ouzo?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:18 schreef Strani het volgende:
Hoe noemt Rafael van der Vaart z'n ex nu dat ze altijd koud naar 'm doet?
Sylvie Meisbeer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ik wilde ook al net reageren met dat het zo wel genoeg was.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel gaan we er hier nog van krijgen?
Nee. Dan zou ik eerder met jullie meedoen. Ik deed mee met mijn vaste quizteam. Het Among Us team had 72 punten. Ook heel knap!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was jou team het Among is team? Of waren dat weer anderen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:20 schreef H_T het volgende:
[..]
Welk wild dier smaakt naar ouzo?Een nieuwe wielerklassieker over berenkopjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ah. Beter ook. Want dat Among Is team was alles aan het opzoeken. Dus zo knap is dat nietquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee. Dan zou ik eerder met jullie meedoen. Ik deed mee met mijn vaste quizteam. Het Among Us team had 72 punten. Ook heel knap!
Nog een stuk of 300 denk ikquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel gaan we er hier nog van krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Ik denk dat het pas afgelopen is in het volgende topicquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde ook al net reageren met dat het zo wel genoeg was.
Ik verbaasde me erover dat ze Isabelle Brinkman en Arjen Grolleman moesten opzoeken. Dat zijn geen onbekende namen. Jullie hadden 77 punten toch? Dat was de eerste ESF-achtige naam die ik tegenkwam.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah. Beter ook. Want dat Among Is team was alles aan het opzoeken. Dus zo knap is dat niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Wij hadden 99 punten. Onze teamnaam: Welcome to the Kinkparade.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover dat ze Isabelle Brinkman en Arjen Grolleman moesten opzoeken. Dat zijn geen onbekende namen. Jullie hadden 77 punten toch? Dat was de eerste ESF-achtige naam die ik tegenkwam.
Wij hadden ons puntenaantal flink opgehaald bij de festivalronde, daar hadden we 10 uit 10
Oh jee. Of er komt een TT die er naar verwijsbeert en we gaan nog een heel topic ermee door.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het pas afgelopen is in het volgende topic
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:27 schreef Fred_B het volgende:
Alcoholisch zoogdier.Daarvoor hadden we in de tijd van @ijs_beer Go home you're drunk, geen andere naam voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ierse ESF-winnaar over een beer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
WAT!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wij hadden 99 punten. Onze teamnaam: Welcome to the Kinkparade.Ik dacht 'Edsilia Rombly fanclub'. wow, dat is heel knap.
![]()
Wild dier dat tot bloei komt hoog in de AlpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Een demografische ontwikkelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Het laatste wat ik op Netflix heb gekeken is Fate, die vond ik eigenlijk best leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 12:48 schreef Em31 het volgende:
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Welk wild dier slaat het ene na het andere glas pils achterover nadat hij met een kabel iets omhoog heeft getild?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Welk wild dier woont als een koning?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Zoogdier dat een oude show van Hennie Huisman nieuw leven inblaast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Werkt bij de ANWBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Wit dier dat zijn trips zorgvuldig voorbereidt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Enorme schrokop, tot aan papier aan toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wild dier met ouderwets maaigereedschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Heeft het topografisch vermogen van een doperwt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Duits wild dier, prima geschikt om jam van te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ontsnapt dier uit Blijdorp.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wat krijgt Erben Wennemars die IJs_Beer moet hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Wild dier dat nooit teleursteltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Ook maar 6 aflevering zie ik, wie weet begin ik er nog eens aanquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het laatste wat ik op Netflix heb gekeken is Fate, die vond ik eigenlijk best leuk.![]()
![]()
Sow, de Sputnik V werkt volgens The Lancet, en wel voor zo’n 92%.Nou kom maar door met die Putinprik.
![]()
Haha nee. Als we al een ESF naam gebruiken dan is dat ESF On Tourquote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WAT!Ik dacht 'Edsilia Rombly fanclub'. wow, dat is heel knap.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Ja ik had m gezien en hier ook gepost, maar jullie niet getagd.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:47 schreef skysherrif het volgende:
@:redefine @:esf1gamer @:aoibhin @:hamlapjes
14e, net 1 puntje onder de 100Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Uit welk testlab komen die cijfers?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:57 schreef Cee het volgende:
Sow, de Sputnik V werkt volgens The Lancet, en wel voor zo’n 92%.Nou kom maar door met die Putinprik.
Een koud dier dat het in Duitsland te warm heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoogstpersoonlijk door Poetin zelf getest.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uit welk testlab komen die cijfers?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:00 schreef Cee het volgende:
Een koud dier dat het in Duitsland te warm heeft.Ik vind dat we nu eigenlijk cht de essentie van deze SC te pakken hebben. Dt is wat het moet zijn gewoon, elke dag, de hele dag door ijsbeergrappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neem aan de the Lancet dat niet zomaar publiceertquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uit welk testlab komen die cijfers?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Die zijn al een keer gigantisch op hun muil gegaan, dus het is te hopen dat ze nu wat beter opletten.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neem aan de the Lancet dat niet zomaar publiceertIk ben de kleur MAGENTA
Diezelfde die ook de Russische dopingtests afhandelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uit welk testlab komen die cijfers?![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:17 schreef Em31 het volgende:
Ik hoef die Russische niethoop dat er genoeg anderen binnen zijn dan.
![]()
![]()
Ondertussen in Ruslandquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:17 schreef Em31 het volgende:
Ik ben de kleur MAGENTA
Gewoon tussen de haringen en de bitterballen door inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Doe mij maar de HOLLANDSE Janssen
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
En dan liefst verkocht door Gwoon.![]()
De vaccinatiebereidheid schiet omhoog met dit fantastische idee.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon tussen de haringen en de bitterballen door inderdaad![]()
![]()
![]()
En dan liefst verkocht door Gwoon.![]()
Wien Neerlands vaccin door d'aderen vloeit
Van vreemde smetten vrij!Ik ben de kleur MAGENTA
Wuppie er bij en klaarquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon tussen de haringen en de bitterballen door inderdaad![]()
![]()
![]()
En dan liefst verkocht door Gwoon.Ik ben de kleur MAGENTA
Ah dan mogen de Russen binnenkort niet meer deelnemen aan wetenschap wedstrijden etc. Geen volkslied meer bij Russische overwinningen etc.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Diezelfde die ook de Russische dopingtests afhandelt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Nou ja wat Tim al zegt. Plus dat zelfs de besten fouten kunnen maken bij het controleren van hun bronnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:13 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Neem aan de the Lancet dat niet zomaar publiceertBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Oh ja, ik heb/had een doorlopende reisverzekering. Krijg er net een factuur voor binnen. Maar goed ook, met het afgelopen jaar nog vers in het geheugenIk ben de kleur MAGENTA
Ik vind het geen enkel probleem om een Russisch vaccin te krijgen. Maar dan wel pas als deze is goedgekeurd en onderzocht na onafhankelijk onderzoek. En in principe zal en vaccin niet worden gebruikt hier als dat niet het geval is, dus jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:17 schreef Em31 het volgende:
![]()
Maar berichtgeving over het vaccin neem ik met een korreltje zout. Omdat Rusland al dat vaccin van eerder vorig jaar ook al had overschat. En ze daarbuiten zoveel mogelijk liegen om zichzelf beter te kunnen laten lijken.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
die waren 170e ofzo, ondanks....quote:Op dinsdag 2 februari 2021 13:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was jou team het Among is team? Of waren dat weer anderen?![]()
![]()
Bij pubquizzen heb je meestal ook niet zo veel te vrezen van teams die alles willen opzoeken. De teams die drie dingen (eventueel) willen opzoeken zijn vaak een stuk gevaarlijkerquote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die waren 170e ofzo, ondanks....Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
die waren 170e ofzo, ondanks....
Ja dat klopt wel. Er zijn genoeg dingen die je niet kunt opzoeken. Dus dan gaan dat soort teams wel hard onderuit.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij pubquizzen heb je meestal ook niet zo veel te vrezen van teams die alles willen opzoeken. De teams die drie dingen (eventueel) willen opzoeken zijn vaak een stuk gevaarlijkerBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Welke?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:45 schreef skysherrif het volgende:
Heb na gister ook een paar nieuwe nummers in mn playlist gezet dus dat is sowieso al winstBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Goedemiddag!
Ik wil hem! Nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Ik wil hem! Nu!Ik weet niet of die zo snel bij jou kan komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bush - Glycerine (nummer komt me wel bekend voor, maar luisterde het nooit)quote:
Babylon Zoo - Spaceman
Fall Out Boy - Sugar were going down
Screaming Trees uberhaupt als band![]()
Streaming Trees vergeet ik altijd. Maar dat is een prima band.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Bush - Glycerine (nummer komt me wel bekend voor, maar luisterde het nooit)
Babylon Zoo - Spaceman
Fall Out Boy - Sugar were going down
Screaming Trees uberhaupt als band
De andere kende ik wel al.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja best wel kort, dat is wel jammer.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 14:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ook maar 6 aflevering zie ik, wie weet begin ik er nog eens aan
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Zeer luide beer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongenteresseerd maar toch aanwezig.![]()
Pikant bestand dat oudere FOK’ers aanspreekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Ergens in de zomer/najaar heb ik een document getest en dat is nu live en ik ben wel blij dat er niks is gedaan met mijn opmerkingen.
Fuck the EBU.![]()
Maar dat laatste ben je hier toch wel gewend?quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ergens in de zomer/najaar heb ik een document getest en dat is nu live en ik ben wel blij dat er niks is gedaan met mijn opmerkingen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Ja, hier wel, maar op het werk, had ik verwacht dat ze er wel iets mee zouden doen, want waarom heb ik anders moeten testen.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar dat laatste ben je hier toch wel gewend?
Fuck the EBU.![]()
![]()
Kijk toch eens wat een hoop mensen! Wat een sfeer! Wat weinig close-ups van Dana die de microfoon vaker naast haar mond houdt dan ervoor!Ik ben de kleur MAGENTA
Hebbes. @Luctor.et.Emergo werkt voor de GGD, Belastingdienst of het ministerie van Justitie.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier wel, maar op het werk, had ik verwacht dat ze er wel iets mee zouden doen, want waarom heb ik anders moeten testen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 15:51 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag!
Ik wil hem! Nu!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
KOM ER AANOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Dat blijft altijd stom dat er niks met feedback gedaan wordtquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, hier wel, maar op het werk, had ik verwacht dat ze er wel iets mee zouden doen, want waarom heb ik anders moeten testen.
Sowieso voor de overheidquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hebbes. @:Luctor.et.Emergo werkt voor de GGD, Belastingdienst of het ministerie van Justitie.
Dat sorry zeggen hebben we er toch wel mooi uitgekregen hier, he? Bedenk ik me nu.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
quote:
Ik ben de kleur MAGENTA
Krijg het heenenweer met je sorry!quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:56 schreef ijs_beer het volgende:
Dat sorry zeggen hebben we er toch wel mooi uitgekregen hier, he? Bedenk ik me nu.Ik ben de kleur MAGENTA
Dat heeft goed gewerkt jaquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:56 schreef ijs_beer het volgende:
Dat sorry zeggen hebben we er toch wel mooi uitgekregen hier, he? Bedenk ik me nu.
Sorry seems to be the hardest wordquote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:56 schreef ijs_beer het volgende:
Dat sorry zeggen hebben we er toch wel mooi uitgekregen hier, he? Bedenk ik me nu.
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2021 16:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hebbes. @:Luctor.et.Emergo werkt voor de GGD, Belastingdienst of het ministerie van Justitie.Ja, ze hebben er wel wat mee gedaan. Naast henzelf neer gelegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.![]()
Onze klanten zijn soort van overheid.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Gefeliciteerd met 14e plek met de pubquizFuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto![]()
Dat verklaart het welquote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze klanten zijn soort van overheid.
Dank je wel, was moeilijk maar tevreden met het resultaat.quote:Op dinsdag 2 februari 2021 17:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
Gefeliciteerd met 14e plek met de pubquiz![]()
Wat sneu. Moge hij rusten in vrede.quote:You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Forum Opties Forumhop: Hop naar: