quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:27 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik weet niet wat er precies in het recept staat?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Em31 Zou je dan de oven op 50 graden voorverwarmen en daarna krakelingen laten rijzen terwijl de oven dan uitstaat.
TT verzinnen stressquote:
Moet je even een mod vragen om m aan te passen.quote:
quote:
quote:
Nee hoorquote:
Gered door de blauwequote:
Schaken?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 19:46 schreef Redefine het volgende:
Zelf heb ik vanavond The Queen's Gambit afgekeken. Hele goede serieDe eerste aflevering is het nog een beetje er inkomen. Maar daarna
Bakkend het in weekend inquote:
Ik denk dat ik toch wel een redelijk slim mens ben maar van schaken begrijp ik dus absoluut niets.quote:
Nee. Dat is te lang geledenquote:
Voorlopig niets maar als @koffieleuk tijd heeftquote:
U riep?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Voorlopig niets maar als @:koffieleuk tijd heeft
Is dat een schaakster?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@skysherrif wil; schaken met iemand die het wel begrijpt.quote:
Ik heb de Queens Gambit gekeken ja, en ben me vaag bewust van de bekende schakers enzo. Van het schaken zelf niet heel pittig veel.quote:
Is dat onze schaakmeester?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:45 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen. Puur omdat het de finale is. Maar weet nu wel weer waarom het niet altijd meer kijk.quote:
Jammer jammer jammer, krijgen jullie dan allemaal niet de schaakkriebels na de serie hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb de Queens Gambit gekeken ja, en ben me vaag bewust van de bekende schakers enzo. Van het schaken zelf niet heel pittig veel.
Moet ik het nog een keer kijken, is inmiddels al een dikke maand geleden.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jammer jammer jammer, krijgen jullie dan allemaal niet de schaakkriebels na de serie haha
Ja ik vind de eerste ronde vooral leuk eigemlijk, gewoon pure trivia vragenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ben ik ook aan het doen. Puur omdat het de finale is. Maar weet nu wel weer waarom het niet altijd meer kijk.
Moest nog best veel dingen opruimen en doen. Maar toen ik weer ging zitten was het nog niet begonnen met de eerste. Sterker nog, duurde nog een paar minuten
Wel het meest eerlijk ja. Al duurt de ronde erg lang t.o.v. de rest.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik vind de eerste ronde vooral leuk eigemlijk, gewoon pure trivia vragen
Vind ik ook het leukste jaquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik vind de eerste ronde vooral leuk eigemlijk, gewoon pure trivia vragen
Ah, wellicht bij je volgende rewatchquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:53 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Moet ik het nog een keer kijken, is inmiddels al een dikke maand geleden.
Wat zeg ie?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:54 schreef skysherrif het volgende:
Oei alle 40 plussers spitsen de oren
Het gaat om de spelplezierquote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ah, wellicht bij je volgende rewatch
Onder mn vriendengroep zijn we wel een schaaktoernooi begonnen na de serie (overigrns kunnen we er allemaal niets vsn, ik ook niet hoor)
Nicequote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef koffieleuk het volgende:
Ach ja, over een kleine week heb ik wel zin om te schaken
En daarna werd de camera op Maarten gezetquote:
Ik heb dat ook een paar jaar gedaan op de basisschool.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 20:58 schreef Momo het volgende:
Als kind heb ik wel mee gedaan aan de basisschool schaak competitie in de regio. Maar zo goed schaken kon ik ook weer niet als sommigen anderen daar. Die trainde ook actief ervoor toen etc, en waren ook heel goed.
Haha ja. Wij moesten ook met het klokje spelen toen en dan vergeten om erop te drukkenquote:Op vrijdag 22 januari 2021 21:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een paar jaar gedaan op de basisschool.
Kan me nog goed herinneren mijn eerste potje op een scholentoernooi.
Ik maakte van de zenuwen een aangeraakt is zetten fout en verloor na 4 zetten en moest huilen ;dd (ik was 8 ofzo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |