De anti-christ komt in vele gedaanten.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
En toch is Biden op een of andere manier de anti-christ en Trump, die de bijbel omgekeerd hield, de redder en verlosser.
Die logica zal ik nooit begrijpen.
Dat is geen kinderachtig werk. Wat een beest van een boek. Dit was in 2009:quote:
Harry Potter is er niets bijquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat is geen kinderachtig werk. Wat een beest van een boek. Dit was in 2009:
[ afbeelding ]
Oja dat was het.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:29 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De anti-christ komt in vele gedaanten.
Watch your step.
Net zo groot als Trumps Health plan, maar dan zonder 2000 witte bladzijden.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb ook een hele dikkerd. De Statenvertaling plus plaatjes van Rembrandt, de z.g. Rembrandt-Bijbel.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Arme Jill. Hoeveel zal het wel niet wegen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb hier de trouwbijbel van mijn opa en oma van vaderskant liggen. Net zo'n boekwerk. Het Woord kan nu eenmaal niet in formaatje Donald Duckquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:30 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:33 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Ik heb hier de trouwbijbel van mijn opa en oma van vaderskant liggen. Net zo'n boekwerk. Het Woord kan nu eenmaal niet in formaatje Donald Duck
Jawel hoor, je hebt geweldig leuke zakbijbeltjes. Helemaal compleet. Niet aan te bevelen voor ASMR-lijders... je raakt in een chronische euforie van al die ritselende blaadjes.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:33 schreef DuizendGezichten het volgende:
[..]
Ik heb hier de trouwbijbel van mijn opa en oma van vaderskant liggen. Net zo'n boekwerk. Het Woord kan nu eenmaal niet in formaatje Donald Duck
😁quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds vrij groot voor Trump natuurlijk.
Dit was alleen maar het Nieuwe Testament. Het Oude Testament is veul dikker.quote:
Ach dat lezen alleen maar die religie wappies nog toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:35 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit was alleen maar het Nieuwe Testament. Het Oude Testament is veul dikker.
Ik mag graag in de bijbel lezen. Leerzaam, en bovendien is het Oude Testament veel spannender dan het Nieuwe.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ach dat lezen alleen maar die religie wappies nog toch?
J.Lo komt ook nog zo.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:36 schreef Dutch_view het volgende:
Mijn god lady gagawas er niemand anders beschikbaar
Jij kijkt nascar?quote:
Ik ben een beker Ben & Jerry's Cookie Dough aan het leegscheppen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Vlinder het volgende:
Hoe doen jullie dat met eten? Ik heb geen zin om te koken
Ik heb tijdens het begin van het gebeuren hamburgers gebakken.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Vlinder het volgende:
Ik neem zo 2 bolletjes ijs dat is een toepasselijk toetje om afscheid te nemen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Vlinder het volgende:
Jij eet ook echt alleen maar troep hequote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een beker Ben & Jerry's Cookie Dough aan het leegscheppen.
Boerenkool van eergisteren, straks even in de magnetron.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Vlinder het volgende:
Chipsquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Vlinder het volgende:
Eigen mening is:quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:09 schreef martijnde3de het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk het beste en slechtste wat Trump heeft gedaan de afgelopen 4 jaar?
Ben & Jerry's is topkwaliteit.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Jij eet ook echt alleen maar troep he
ik heb nog wat nasi in de diepvries, wat kant en klare sate ajam en een zak wokgroente... daar moet ik maar iets van magnetronnen ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Vlinder het volgende:
Zingen kan ze wel, maar als volger van veel Amerikaanse sporten e.d weet ik niet zo goed wat ik van dat gekke tempo in het nummer moet vinden 😂.quote:
Pizzaaaaaquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:40 schreef Vlinder het volgende:
Vraag ik me ook af, maar het lijkt me dat ze vanaf 18.00 vicepresident is? Het uitspreken van woorden en het exacte tijdstip betekent officieel gezien niet veelquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:44 schreef Leandra het volgende:
Dus nu is Harris VP terwijl Trump nog president is?
Is standaard ja.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:43 schreef svann het volgende:
Was dat eerder ook al dat die binnenlandse vijanden genoemd werden?
quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:44 schreef Leandra het volgende:
Dus nu is Harris VP terwijl Trump nog president is?
Haha mensen met een beperking belachelijk maken. Waar heb ik dat eerder gezienquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:44 schreef Toby56 het volgende:
Gaat Joe straks stotteren?
A. Ja.
B. Nee.
C. G...g...g...g... geen id... idee.
Ik hoop het oprecht niet. Maar elk raar geluid is wel schrikbarend.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:45 schreef damsco het volgende:
Zitten er hier nog ramptoeristen te wachten op wat vuurwerk?
Voor de vicepresident geldt dus iets anders dan voor de president? De nieuwe is immers vanaf exact 12.00 uur president, of hij de eed nou om 11.55 of 12.05 af heeft gelegd.quote:
...and justice for all.quote:
Ow ow.. schaam je.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:44 schreef Toby56 het volgende:
Gaat Joe straks stotteren?
A. Ja.
B. Nee.
C. G...g...g...g... geen id... idee.
25th nu!quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:48 schreef L3gend het volgende:
Technisch gezien is Harris nu Trump VP voor paar minuutjes
Kalm.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:46 schreef Fugue het volgende:
[..]
Haha mensen met een beperking belachelijk maken. Waar heb ik dat eerder gezien
Kan Trump even snel zelfmoord plegen om Biden te kuttenquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:48 schreef L3gend het volgende:
Technisch gezien is Harris nu Trump VP voor paar minuutjes
Nog negen spannende minuten!quote:
De eed kan wel wat eerder, maar om 12.00 is hij 'pas' officieel president, nu is Trump dat nogquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:50 schreef Moira het volgende:
Ik dacht dat ‘t precies om 12:00 moest maar Joe is dus om 11:50 al president![]()
Hopelijk voor goed. En komt ie nooit meer terug.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
Eindelijk van Trump af![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nooit meer ziens enorme flapdrol en kwaadaardige nietsnut!!!!!
Een terminale ziekte?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hopelijk voor goed. En komt ie nooit meer terug.
JFK jr. is hartstikkene dood.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Kom op JFK Jr. nu is het moment. Red ons van deze extreemlinkse president.
Lock him upquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
Eindelijk van Trump af![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nooit meer ziens enorme flapdrol en kwaadaardige nietsnut!!!!!
Liefdesbaby van Pence en Michelle.quote:
Niemand spreekt slechter dan Trumpquote:
Ik wacht nog steeds op THE NETHERLANDS SECOND... duurt me veel te lang.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Hier komen een hele berg platitudes aan.
Vanuit de grond?quote:
Vanuit de toekomst of het verleden?quote:
Is dat zo? Zou een voortzetting van Trumps beleid zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef superniger het volgende:
En morgen gaat hij kinderen kapot dronen.
Yep.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef DonDruiper het volgende:
Heeft Donald wel een brief achter gelaten begreep ik?
Een gebruikt stuk WC papier misschienquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel flessen jenever zal Leon de Winter vandaag al in z'n nek hebben gegoten?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef Hexagon het volgende:
Alle Trumpfans nu weer zichzelf huilend in slaap rukken![]()
![]()
![]()
Fake newsquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou een voortzetting van Trumps beleid zijn.
Dat doen de Saoedis al dankzij de wapendeal met Trumpquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef superniger het volgende:
En morgen gaat hij kinderen kapot dronen.
Ja en Pence ook voor Harris.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef DonDruiper het volgende:
DIe is aan het golfen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:57 schreef vipergts het volgende:
Trump zit nu scheldend voor de tv cheeto's te eten
Is inmiddels verwijderd maar volgens mij was die wel echt.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:57 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Is dit een echte tweet van haar?
Het is nog geen 18:12 toch?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:57 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Is dit een echte tweet van haar?
Sowieso onzin, want een president maakt de call niet om wat kinderen te dronen natuurlijk, maar die vallen soms als onbedoeld slachtoffer bij een strike, waar Trump er veel van op zijn naam heeft staan en de rapportage over burgerslachtoffers heeft afgeschaft.quote:
Heee, dat is de taak van Annex.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:57 schreef Szura het volgende:
Nog 3 minuten! 3 minuten voordat het stopt.
Het is ook geen 2017quote:
quote:
Jaaaaaa je voorganger opsluitenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:00 schreef Hexagon het volgende:
Hopelijk komt de FB Trump nu ophalen op zijn feestje
Stop met drinken.quote:
OMG none of this was real.quote:
Van mij mogen de dames het overnemen.quote:
Lijkt me wel toch? Waarom zou je dat aan toeval overlaten?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:04 schreef wdn het volgende:
Doet hij telepromten?
Want hij speecht goed hier. Beter dan ooit zou ik haast zeggen.
Blijft een verzameling platitudes natuurlijk, maar in de VS hoort dat er bij haha.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:59 schreef Puddington het volgende:
Zijn intonatie klinkt oprecht, medelevend. Dat is wel goed aan z'n speech.
Hoogte kijkcijfers ooit!quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:04 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik kan aan m'n stream wel merken dat er héél veel mensen kijken, want in tegenstelling tot Biden stottert die namelijk behoorlijk.
Je zou maar een trol zijn en daar op die site zittenquote:
Die mensen achter Q zijn knettergek. Dat is echt geen trollen meer.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:05 schreef wdn het volgende:
[..]
Je zou maar een trol zijn en daar op die site zitten
Dan ben je best geslaagd als trol
Dit had Q al voorspeld, ze hebben nu verschillende mollen geplaatst in het kabinet van Biden.quote:
Ja maar die gasten zijn lekker makkelijk te trollenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die mensen achter Q zijn knettergek. Dat is echt geen trollen meer.
"No it isn't!"quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Hè wow een speech van de president die geen verdeeldheid zaait. Is dit echt?
een beetje en een beetje niet. Ze hebben altijd hulp van een professionele speechschrijverquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:05 schreef Skwish het volgende:
Wat een speechzou dat hij dat zelf geschreven hebben?
Begin jij nu ook al? cnn kan er maar niet over ophoudenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik gun het hem ook gewoon na alles wat hij meegemaakt heeft.
Ze hadden 5 uur om de boel te deepcleanen , weet niet precies wanneer de vorige bewoner exact vertrokken isquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Jojoke het volgende:
Gaat hij hierna naar het Witte Huis rijden of zijn ze daar nog aan het schoonmaken?
Genot.quote:
Als jij het die invulling wil geven moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we ook een minuut stilte houden voor alle verkeersdoden?
Alleen voor de verkeersdoden met corona.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we ook een minuut stilte houden voor alle verkeersdoden?
Ja in zigzag met betonblokken rondom las ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Jojoke het volgende:
Gaat hij hierna naar het Witte Huis rijden of zijn ze daar nog aan het schoonmaken?
Ik kijk geen CNN maar het is ook gewoon zoquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? cnn kan er maar niet over ophouden
Ja, ik snap de verleiding wel hoor. Maar je hebt echt een hoop gestoorde mensen met wapens voor lul gezet. Als ''trol'' kan ook niet zomaar even naar de overheid stappen voor bescherming. Niet na 6 januari.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar die gasten zijn lekker makkelijk te trollen
Wc weggooien lijkt me beterquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:11 schreef Nielsch het volgende:
Zo die Trumpdrol is er eindelijk uit. Nu doortrekken en snel de wc pot goed schoonmaken.
Ja, het was heftig daar.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:12 schreef wdn het volgende:
Bommelding bij supreme court wordt genegeerd daar
inderdaad heel lastig te beoordelen vind ik, of dit nou echt is, of dat de trollen de trollen weer trollenquote:
A lump of beautiful clean coal dan toch zeker wel!quote:
Ik vind die laatste daar wel hilarisch. Het was satire hoor!!!quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
inderdaad heel lastig te beoordelen vind ik, of dit nou echt is, of dat de trollen de trollen weer trollen
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:16 schreef damsco het volgende:
Waarom kunnen wij zoiets niet in Nederland hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |