Ja maar die gasten zijn lekker makkelijk te trollenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:06 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die mensen achter Q zijn knettergek. Dat is echt geen trollen meer.
"No it isn't!"quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Isdatzo het volgende:
Hè wow een speech van de president die geen verdeeldheid zaait. Is dit echt?
een beetje en een beetje niet. Ze hebben altijd hulp van een professionele speechschrijverquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:05 schreef Skwish het volgende:
Wat een speechzou dat hij dat zelf geschreven hebben?
Begin jij nu ook al? cnn kan er maar niet over ophoudenquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:08 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ik gun het hem ook gewoon na alles wat hij meegemaakt heeft.
Ze hadden 5 uur om de boel te deepcleanen , weet niet precies wanneer de vorige bewoner exact vertrokken isquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Jojoke het volgende:
Gaat hij hierna naar het Witte Huis rijden of zijn ze daar nog aan het schoonmaken?
Genot.quote:
Als jij het die invulling wil geven moet je dat vooral doen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we ook een minuut stilte houden voor alle verkeersdoden?
Alleen voor de verkeersdoden met corona.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we ook een minuut stilte houden voor alle verkeersdoden?
Ja in zigzag met betonblokken rondom las ikquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef Jojoke het volgende:
Gaat hij hierna naar het Witte Huis rijden of zijn ze daar nog aan het schoonmaken?
Ik kijk geen CNN maar het is ook gewoon zoquote:Op woensdag 20 januari 2021 18:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al? cnn kan er maar niet over ophouden
Ja, ik snap de verleiding wel hoor. Maar je hebt echt een hoop gestoorde mensen met wapens voor lul gezet. Als ''trol'' kan ook niet zomaar even naar de overheid stappen voor bescherming. Niet na 6 januari.quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:07 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja maar die gasten zijn lekker makkelijk te trollen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |