De eed kan wel wat eerder, maar om 12.00 is hij 'pas' officieel president, nu is Trump dat nogquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:50 schreef Moira het volgende:
Ik dacht dat ‘t precies om 12:00 moest maar Joe is dus om 11:50 al president![]()
Hopelijk voor goed. En komt ie nooit meer terug.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
Eindelijk van Trump af![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nooit meer ziens enorme flapdrol en kwaadaardige nietsnut!!!!!
Een terminale ziekte?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef capricia het volgende:
[..]
Hopelijk voor goed. En komt ie nooit meer terug.
JFK jr. is hartstikkene dood.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:52 schreef Mani89 het volgende:
Kom op JFK Jr. nu is het moment. Red ons van deze extreemlinkse president.
Lock him upquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:51 schreef Hexagon het volgende:
Eindelijk van Trump af![]()
![]()
![]()
![]()
Tot nooit meer ziens enorme flapdrol en kwaadaardige nietsnut!!!!!
Liefdesbaby van Pence en Michelle.quote:
Ik wacht nog steeds op THE NETHERLANDS SECOND... duurt me veel te lang.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef Mani89 het volgende:
Hier komen een hele berg platitudes aan.
Vanuit de grond?quote:
Vanuit de toekomst of het verleden?quote:
Is dat zo? Zou een voortzetting van Trumps beleid zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef superniger het volgende:
En morgen gaat hij kinderen kapot dronen.
Yep.quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef DonDruiper het volgende:
Heeft Donald wel een brief achter gelaten begreep ik?
Een gebruikt stuk WC papier misschienquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef DonDruiper het volgende:
Heeft Donald wel een brief achter gelaten begreep ik?
Hoeveel flessen jenever zal Leon de Winter vandaag al in z'n nek hebben gegoten?quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:54 schreef Hexagon het volgende:
Alle Trumpfans nu weer zichzelf huilend in slaap rukken![]()
![]()
![]()
Fake newsquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Is dat zo? Zou een voortzetting van Trumps beleid zijn.
Dat doen de Saoedis al dankzij de wapendeal met Trumpquote:Op woensdag 20 januari 2021 17:55 schreef superniger het volgende:
En morgen gaat hij kinderen kapot dronen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |