Vind het helemaal nergens op slaan, alsof we hem misschien zonder het te weten discrimineren. Nee, het is gewoon een tyfuslijer die alles bij elkaar liegt en het land leidt op een historisch slechte manier.quote:Op woensdag 20 januari 2021 01:54 schreef very het volgende:
[..]
Zelfs deze "ultralinkse" (en trouwens zeer geschikte, ruimdenkende persoon) heeft een interessante kijk op de gang van zaken:
Kijk dit gewoon even, want best vermakelijk én omdat het misschien de moeite waard kan zijn om eens in de zoveel tijd de situatie in een ander licht te bekijken. Meestal leer je het meest door te luisteren naar de waanzin van het tegengeluid.
Helemaal eens, de meeste zenders in de VS zijn alles behalve onpartijdig!quote:Op woensdag 20 januari 2021 07:47 schreef Dejannn het volgende:
Mainstream media in de VS is vooral zeer creepy. Als die onpartijdig zouden zijn, en niet met hun politieke agenda's vuurtjes zouden opstoken, zou het echt al de helft schelen.
Goede onderbouwingquote:Op woensdag 20 januari 2021 04:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Vind het helemaal nergens op slaan, alsof we hem misschien zonder het te weten discrimineren. Nee, het is gewoon een tyfuslijer die alles bij elkaar liegt en het land leidt op een historisch slechte manier.
Laten we hopen dat hij samen met Trump een eigen partij begint.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Giuliani is nog lang niet klaar, hij kon wel eens heel politiek actief worden...
met nog wat andere wappies als brannon erbij dat wordt smullen bij de explosie van de eerdere opportunisten van de GOP.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hij samen met Trump een eigen partij begint.
Dan ga ik snel wat aandelen in tuincentra aanschaffen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Giuliani is nog lang niet klaar, hij kon wel eens heel politiek actief worden...
Haha, wat een sneue kontkusser, die Rudy.quote:Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Verlicht ons eens waarom dat figuur relevant zou zijn? En zo ja voor wat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Thank you Donald Trump, you were a great President!
Now relax, sit back and watch the new administration fail!![]()
Is Hunter already seen again? Where is that guy? Has anyone seen him?
De FBI heeft nog een appeltje te schillen met hem... en dat kan zijn vader ook nog wel eens flink schaden!quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verlicht ons eens waarom dat figuur relevant zou zijn? En zo ja voor wat?
Amper. De man is al 50, geen 15 en is volledig wilsbekwaam.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De FBI heeft nog een appeltje te schillen met hem... en dat kan zijn vader ook nog wel eens flink schaden!
De strohalmen zijn op, dan ga je ze maar recyclen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 10:56 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Verlicht ons eens waarom dat figuur relevant zou zijn? En zo ja voor wat?
Donald Trump Jr. wordt verdacht van belastingontduiking en verkrachtingen, zijn vader van het verdoezelen ervan. Sterker nog, Donald Trump zelf is ook beschuldigd van dezelfde vergrijpen. Niks gebeurd, dus dit zal allemaal ook wel los lopen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
De FBI heeft nog een appeltje te schillen met hem... en dat kan zijn vader ook nog wel eens flink schaden!
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-fraude-hunter-bidenquote:Op woensdag 20 januari 2021 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Amper. De man is al 50, geen 15 en is volledig wilsbekwaam.
quote:Het begin van het presidentschap van Joe Biden wordt al niet makkelijk, met de coronapandemie, een economische crisis en een totaal verdeeld land. Maar daar komt nu nog een probleem bij: zoon Hunter. "Want het is natuurlijk geen goed begin voor een nieuwe president als je zoon wordt onderzocht vanwege belastingfraude."
Dat zegt Amerika-correspondent Erik Mouthaan. "Als er inderdaad voor tonnen aan belasting is verzuimd te betalen, zoals de New York Times schrijft, dan is dat niet oké. Dat is een grote zaak in Amerika, daarvoor kun je de gevangenis ingaan."
Problemen
Zover is het nog niet, maar Amerikaanse media zeggen dat de perikelen rondom Hunter Biden het begin van het presidentschap van zijn vader flink kunnen overschaduwen. Het zal hem ongetwijfeld afleiden van zijn werk als startend president en als hij niet oppast, kan het hem ook in grote politieke problemen brengen.
Maak je geen illusies, de media zal er alles aan doen om dit onderwerp niet te behandelen. Het Amerikaanse volk zal er weinig van meekrijgen en een ieder die er uiteindelijk over begint zal eerst weggezet worden als een wappie die gelooft in samenzweringstheorieën.quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-fraude-hunter-biden
[..]
Dat artikel is uit dezelfde periode dat de jij er nog heilig van overtuigd was dat Trump president zou blijven. Wat is de wereld veranderd sinds dien hè?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-fraude-hunter-biden
[..]
Fox, OANN en Newsmax behoren niet tot "de media" is het wel?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, de media zal er alles aan doen om dit onderwerp niet te behandelen. Het Amerikaanse volk zal er weinig van meekrijgen en een ieder die er uiteindelijk over begint zal eerst weggezet worden als een wappie die gelooft in samenzweringstheorieën.
Bereid je maar voor op vier jaar lang kont kussen van de media.
Hoevaak heb je dezelfde domme vraag onderhand gesteld?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Fox, OANN en Newsmax behoren niet tot "de media" is het wel?
Jazeker pompom, maar dat FBI 'dingetje' zal nog wel een staartje krijgen... denk je niet?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat artikel is uit dezelfde periode dat de jij er nog heilig van overtuigd was dat Trump president zou blijven. Wat is de wereld veranderd sinds dien hè?
Hoe vaak heb jij al dom zitten huilen over "de media"?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dezelfde domme vraag onderhand gesteld?
Gebaseerd op feiten. Velen papegaaien nog steeds na dat het grootste schandaal onder Obama zijn “tan suit” was.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:01 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij al dom zitten huilen over "de media"?
De ironie......quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het blijft toch wel vreemd om mainstream kanalen als Fox News na te blaten over de andere mainstream kanalen om dan zelf nog veel partijdigere en slechtere bronnen te gaan gebruiken ... alsof dat de juiste reactie zou zijn.
Inderdaad, dat is ironisch.quote:
Heb je de trackers van de schepen ook gechecked of ga je enkel af op een video?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef Summers het volgende:
Wtf ik krijg dit bericht van een video op bitchute this video is unavailable as the contents have been deemed potentially illegal within your country by our moderation team.
De westkust van Amerika ligt vol met marineschepen al een maand ofzo
Hoezo een plaat voor je kop. Heb jij of iemand anders in dit topic mij ooit wel eens Fox, OANN of iets dergelijks zien verdedigen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ironisch.
De mensen die het hardst roepen dat er dingen gechecked moeten worden zijn meestal de mensen die zelf niks checken .quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je de trackers van de schepen ook gechecked of ga je enkel af op een video?
Ik heb het gechecked voor dat ik je beantwoorde, dus mijn vraag staat nog steeds.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef Summers het volgende:
[..]
De mensen die het hardst roepen dat er dingen gechecked moeten worden zijn meestal de mensen die zelf niks checken .
Fijn voor je , geen tijd voor je spelletjes , fijne dag nog .quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb het gechecked voor dat ik je beantwoorde, dus mijn vraag staat nog steeds.
Ok, je hebt alleen maar een filmpje gezien dus.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Fijn voor je , geen tijd voor je spelletjes , fijne dag nog .
Jij haalt deze kanalen niet echt aan inderdaad. Wel vage sociale media Pipo’s, wat ook valt onder wat ik zei. Maar het was eerlijk gezegd niet zozeer tegen jou gericht ondanks de timing dat ik het plaatste. Het betrof voor mij een voortzetting over het "muh media" geneuzel wat startte met een opmerking van me vannacht en wat doorliep tot vanochtend. Dat ging over mainstream media (waar ik heel geen media had aangehaald), en dan doel ik in die situatie bv. niet op Dejannn, want hoewel hij erg eenzijdige teksten produceert gaf hij eerder aan naar een outlet als The Hill te gaan, waarvan ik het eens ben dat die redelijk centristisch is (tenzij dat in de tussentijd veranderd is, of OAN ineens wel een goed medium ofzo).quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoezo een plaat voor je kop. Heb jij of iemand anders in dit topic mij ooit wel eens Fox, OANN of iets dergelijks zien verdedigen?
Ik heb het over de media, niet links niet rechts maar de media in zijn geheel. Het feit dat niemand van de progressieven hier dat snapt zegt wel een hoop over hoe men de “media” ziet. Nogmaals de ironie van figuren zoals jij is stuitend.
Je bent alleen maar aan het wijzen naar de media - en ja, journalisten maken fouten en zijn soms niet objectief, het zijn net mensen.quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hoezo een plaat voor je kop. Heb jij of iemand anders in dit topic mij ooit wel eens Fox, OANN of iets dergelijks zien verdedigen?
Ik heb het over de media, niet links niet rechts maar de media in zijn geheel. Het feit dat niemand van de progressieven hier dat snapt zegt wel een hoop over hoe men de “media” ziet. Nogmaals de ironie van figuren zoals jij is stuitend.
Dus op een link van RTL nieuws reageer jij met gehuil dat de media het negeert?quote:Op woensdag 20 januari 2021 11:54 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maak je geen illusies, de media zal er alles aan doen om dit onderwerp niet te behandelen. Het Amerikaanse volk zal er weinig van meekrijgen en een ieder die er uiteindelijk over begint zal eerst weggezet worden als een wappie die gelooft in samenzweringstheorieën.
Bereid je maar voor op vier jaar lang kont kussen van de media.
Scherp opgemerkt eens kijken hoe de boehoe media is bad mensen zich hier weer uit fantaseren.quote:Op woensdag 20 januari 2021 13:58 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus op een link van RTL nieuws reageer jij met gehuil dat de media het negeert?
Droeftoeter.
Geloof je inmiddels al dat Biden de nieuwe president is, of gaat Powell op de valreep nog even de kraken releasen?quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef Summers het volgende:
[..]
Fijn voor je , geen tijd voor je spelletjes , fijne dag nog .
Beetje laat wel, Trump is al vertrokkenquote:Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Ludachrist het volgende:
Nog maar een paar uurtjes tot Space Force gaat ingrijpen.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje laat wel, Trump is al vertrokken
En als hij niet uit AF One is voor Biden ingezworen is dan brengen ze hem de kosten van AF One in rekening.
They would not have gotten anywhere near.quote:Op woensdag 20 januari 2021 01:39 schreef HetDonkertAan het volgende:
Nogmaals; als Mark Rutte, de paus, Trump of de buurvrouw zegt dat ik van het dak moet springen en ik doe het dan ook nog dan doe ik het toch echt zelf.
Wat denk je met elkaar, dat wanneer die kapitoolbestormers worden overhoord nadat ze zijn opgepakt en de agent in dienst hen vraagt waarom ze dat deden en ze vertellen doodleuk :'Ja moest van Trump' dat die agent dan als de wiedeweerga naar Trump gaat om hem in te rekenen en de daders weer vrij te laten.
Voor mij persoonlijk kan een president gek worden; en het blijft mijn inziens een kwestie van interpretatie. Trump roept publiekelijk wat (ook al was dat letterlijk: we gaan naar het kapitool" en men reageert daarop om er heen te gaan en daar in te breken dan nog kan meneer Trump president zijn; jij breekt in op het kapitool, jij gooit de ramen in en jij breekt de boel daar af; niet Trump.
Al was het Gandhi zelf die zoiets zei; jij bent verantwoordelijk voor jouw daden.
Niet Trump, niet Rutte, geen aliens, niet de buurman en geen dubieuze maatschappij.
Zo zie ik het.
They would not have gotten anywhere near.quote:
Nee. Dat zie ik zeker niet.quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:51 schreef christmastsunami het volgende:
Het was ff ploeteren, maar wat je ziet is echt. Ik weet dat het er verschrikkelijk uit ziet, maar die mafkezen wonen daar echt.
Meestal kijken we hier series en films met de wat betere kant, maar vergis je niet die boerenlullen zijn echt.
quote:Op woensdag 20 januari 2021 12:25 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ok, je hebt alleen maar een filmpje gezien dus.
Je gelooft niet dat er pissed off trumporters naar toe zijn gegaan?quote:Op woensdag 20 januari 2021 16:56 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee. Dat zie ik zeker niet.
They would not have gotten anywhere near.
Hele inbreek/storming/attack on US democracy gewoon opgezette BS is. IMO.
Hahaha right, ze had gisteren de stekker er toch al uitgetrokken?quote:Op woensdag 20 januari 2021 18:02 schreef Astro_boy het volgende:
Powell wacht gewoon tot morgen.
“Hi Biden, lekker geslapen. Ik heb zojuist ‘the Kraken’ losgelaten. Mwhuuhahaha!!”
Space force vs national guard..quote:Op woensdag 20 januari 2021 17:56 schreef Ludachrist het volgende:
Space Force maakt het wel erg spannend hoor.
#MAGA (again!)quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:06 schreef theguyver het volgende:
Dag voorganger van Biden.
Kreeg mee dat hij een eigen partij gaat oprichten.
Patriot Partyquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:06 schreef theguyver het volgende:
Wie gaat er een een eigen partij oprichten?quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:06 schreef theguyver het volgende:
Trump. Dus de democraten winnen over 4 jaar nog makkelijker.quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Wie gaat er een een eigen partij ortichten?
de meest gore, ooit leuke qanon website met redneks, voat.co is offlinequote:Op woensdag 20 januari 2021 19:11 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Trump. Dus de democraten winnen over 4 jaar nog makkelijker.
Wat?quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef Hallojo het volgende:
[.rednecks[quote]Op woensdag 20 januari 2021 19:20 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wat?
. Ik was nieuwsgierig waar die rednecks rondhingenquote:
Die adverenties springen de hele tijd op en neer en ik zit de helft van de tijd mijn posts te corrigeren, omdat mijn pointer steeds ergens boven midden in iemands quote geplaatst wordt, maw wel de advertenties toe laten werkt zo niet Dannyquote:Op woensdag 20 januari 2021 19:26 schreef Hallojo het volgende:
Wat gaat hier telkens mis met quoten?
Die oranje knakker!quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:10 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Wie gaat er een een eigen partij oprichten?
De meeste die op hem gestemd hadden zullen waarschijnlijk aangeven dat ze of niet op Hildog wouden stemmen, of gewoon een republikein..quote:Op woensdag 20 januari 2021 19:09 schreef illusions het volgende:
[..]
Patriot Party
Alsof dat voet aan de grond zal krijgen.
Ik heb de Qanon-beweging ook gevolgd.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Kijkertje het volgende:
Sommigen worden wakker.
[ twitter ]
"We all just got played"
Eens.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik heb de Qanon-beweging ook gevolgd.
Ondanks dat er in t algemeen een waas overheen hangt die samengaat met president Trump en een zogenoemd plan om de verkiezingen te winnen + dat er enkele 'aanhangers/geïnteresseerden' tussen zitten die verbanden leggen die niet geheel reëel zijn of getuigen van een sterk voorstellingsvermogen zijn er mede door de Qanon-groepering mensen bewuster geworden van het wereldtoneel en zijn ze wel echt actief dingen uit gaan zoeken en/om daar een waarheid in te creëeren. Dat die gevonden waarheid niet altijd almachtig is weet ik en zeker niet wanneer deze zoektocht enkel wordt geleid door tunnelvisie. Maar wanneer je actief in geopolitieke gebeurtenissen pluist kom je natuurlijk veel vreemde zaken en corruptie tegen wat aan het licht kan worden gesteld.
Dus helemaal zinloos was deze missie niet.
Geen idee waar jij pluist, dat is nogal belangrijk.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ondanks dat er in t algemeen een waas overheen hangt die samengaat met president Trump en een zogenoemd plan om de verkiezingen te winnen + dat er enkele 'aanhangers/geïnteresseerden' tussen zitten die verbanden leggen die niet geheel reëel zijn of getuigen van een sterk voorstellingsvermogen zijn er mede door de Qanon-groepering mensen bewuster geworden van het wereldtoneel en zijn ze wel echt actief dingen uit gaan zoeken en/om daar een waarheid in te creëeren. Dat die gevonden waarheid niet altijd almachtig is weet ik en zeker niet wanneer deze zoektocht enkel wordt geleid door tunnelvisie. Maar wanneer je actief in geopolitieke gebeurtenissen pluist kom je natuurlijk veel vreemde zaken en corruptie tegen wat aan het licht kan worden gesteld.
Owjee, ze krijgen geld van de overheid! om een sport te kunnen beoefenen..quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:29 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Een donkere dag voor vrouwen die een sport beoefenen. Die kunnen nu dus de concurrentie aan met biologische mannen.
Omgebouwde mannen mogen nu samen sporten met vrouwen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen wat daar problematisch aan is.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:39 schreef theguyver het volgende:
[..]
Owjee, ze krijgen geld van de overheid! om een sport te kunnen beoefenen..
Wat erg!!
btw, wanneer gaat er nu wat spannends gebeuren? ik heb gisteren met krat pils en popcorn naar een wat saaie inhuldiging gekeken, je had me van alles belooft!!
Als die mensen er zelf geen probleem van maken is het niet jou taak om daar een probleem van te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omgebouwde mannen mogen nu samen sporten met vrouwen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen wat daar problematisch aan is.
En wat heb ik je precies beloofd? Kun je dat quoten aub?
Waar staat dat in de eo? Heb je misschien wat analyze erbij in plaats van een random twittermevrouw die zonder argument iets als feit stelt?quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Omgebouwde mannen mogen nu samen sporten met vrouwen. Ik denk niet dat ik hoef uit te leggen wat daar problematisch aan is.
We zullen zien wat de effecten zijn op meisjes als ze weggevaagd worden door omgebouwde mannen. Ik hoop ieder geval dat ze verstandig genoeg zijn om de vechtsporten erbuiten te laten, dat word immers ronduit gevaarlijk.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als die mensen er zelf geen probleem van maken is het niet jou taak om daar een probleem van te maken.
Zie vorige topic.. ben geen uithangbord.
Je kan het uiteraard gewoon even lezen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waar staat dat in de eo? Heb je misschien wat analyze erbij in plaats van een random twittermevrouw die zonder argument iets als feit stelt?
Daarin staat een uitleg van dat hij geen discriminatie op dit punt wil wat via wetgeving en rechterlijke uitspraken al vaak bevestigd zou zijn ofwel; in feite een stuk context waaraan hij vindt dat de federale overheid zich dient te houden. Niet wat er verder in actie omgezet wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard gewoon even lezen.
Children should be able to learn without worrying about whether they will be denied access to the restroom, the locker room, or school sports. Adults should be able to earn a living and pursue a vocation knowing that they will not be fired, demoted, or mistreated because of whom they go home to or because how they dress does not conform to sex-based stereotypes. People should be able to access healthcare and secure a roof over their heads without being subjected to sex discrimination. All persons should receive equal treatment under the law, no matter their gender identity or sexual orientation.
These principles are reflected in the Constitution, which promises equal protection of the laws. These principles are also enshrined in our Nation’s anti-discrimination laws, among them Title VII of the Civil Rights Act of 1964, as amended (42 U.S.C. 2000e et seq.). In Bostock v. Clayton County, 590 U.S. ___ (2020), the Supreme Court held that Title VII’s prohibition on discrimination “because of . . . sex” covers discrimination on the basis of gender identity and sexual orientation. Under Bostock‘s reasoning, laws that prohibit sex discrimination — including Title IX of the Education Amendments of 1972, as amended (20 U.S.C. 1681 et seq.), the Fair Housing Act, as amended (42 U.S.C. 3601 et seq.), and section 412 of the Immigration and Nationality Act, as amended (8 U.S.C. 1522), along with their respective implementing regulations — prohibit discrimination on the basis of gender identity or sexual orientation, so long as the laws do not contain sufficient indications to the contrary.
excuus dat was je collega!quote:Op donderdag 21 januari 2021 11:48 schreef Chivaz het volgende:
[..]
nou?quote:Op dinsdag 19 januari 2021 21:23 schreef Ixnay het volgende:
Morgen een staatsgreep met arrestatie van Joe Biden, Nancy Pelosi en meer, door het leger.
Indeed.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:13 schreef Kijkertje het volgende:
Sommigen worden wakker.
[ twitter ]
"We all just got played"
En in welk opzicht heeft dat met de verkiezingen te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2021 12:35 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je kan het uiteraard gewoon even lezen.
Children should be able to learn without worrying about whether they will be denied access to the restroom, the locker room, or school sports. Adults should be able to earn a living and pursue a vocation knowing that they will not be fired, demoted, or mistreated because of whom they go home to or because how they dress does not conform to sex-based stereotypes. People should be able to access healthcare and secure a roof over their heads without being subjected to sex discrimination. All persons should receive equal treatment under the law, no matter their gender identity or sexual orientation.
These principles are reflected in the Constitution, which promises equal protection of the laws. These principles are also enshrined in our Nation’s anti-discrimination laws, among them Title VII of the Civil Rights Act of 1964, as amended (42 U.S.C. 2000e et seq.). In Bostock v. Clayton County, 590 U.S. ___ (2020), the Supreme Court held that Title VII’s prohibition on discrimination “because of . . . sex” covers discrimination on the basis of gender identity and sexual orientation. Under Bostock‘s reasoning, laws that prohibit sex discrimination — including Title IX of the Education Amendments of 1972, as amended (20 U.S.C. 1681 et seq.), the Fair Housing Act, as amended (42 U.S.C. 3601 et seq.), and section 412 of the Immigration and Nationality Act, as amended (8 U.S.C. 1522), along with their respective implementing regulations — prohibit discrimination on the basis of gender identity or sexual orientation, so long as the laws do not contain sufficient indications to the contrary.
Nou, bel Trump maar op dat ie terug mag komen.quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:53 schreef Bocaj het volgende:
[ twitter ]
We gaan toch nog de boel onderzoeken!![]()
En dan?quote:Op donderdag 21 januari 2021 18:53 schreef Bocaj het volgende:
[ twitter ]
We gaan toch nog de boel onderzoeken!![]()
Tja, eerst maar onderzoeken!quote:
Als Trump dat nou ook had gedaan, voordat ie z'n grote muil open trok om moord en brand te schreeuwen, stond ie misschien niet zo keihard voor lul.quote:
#ImpeachBidenNow Is trending op Twitter...quote:
Iedereen met een beetje netwerk kan een hashtag trending maken, dat zegt verder vrij weinig.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
#ImpeachBidenNow Is trending op Twitter...
Dan zijn er veel domme mensen.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:51 schreef Bocaj het volgende:
[..]
#ImpeachBidenNow Is trending op Twitter...
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:54 schreef illusions het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje netwerk kan een hashtag trending maken, dat zegt verder vrij weinig.
Waar zou je hem voor willen impeachen? Ik vind dat je een beetje (nogal) uit je nek kletst en niet beschikt over verstand noch kennis als je dit soort oliedomme dingen roept.
Het is ook meer een grap!quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:54 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dan zijn er veel domme mensen.Het is aardig van de gekke dat ik beter weet hoe het Amerikaanse systeem in elkaar zit dan boze maga-sneuneuzen. Alhoewel, die hoeven dan weer niet zoveel moeite te doen om ongeletterd over te komen.
Jammer. Ik hoopte op een nieuwe Kraken. Verveel me nu al door het gebrek aan gekkigheid.quote:
Waarom heeft die seniele gek een mondkapje om achter zijn bureau?quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 17:58 schreef illusions het volgende:
Als je even verder kijkt dan je neus lang is trouwens, zie je dat de meesten die #ImpeachBidenNow gebruiken, juist Trump simpletons belachelijk maken. Maarja, dat heb je natuurlijk niet door als Trumpist.
Omdat er duidelijk ook andere mensen in de ruimte zijn, die foto is toch door iemand genomen, helder lichtje van me.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom heeft die seniele gek een mondkapje om achter zijn bureau?
[ afbeelding ]
Dit lijkt me te hoog gegrepen voor sommigen hier.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:11 schreef illusions het volgende:
[..]
Omdat er duidelijk ook andere mensen in de ruimte zijn, die foto is toch door iemand genomen, helder lichtje van me.
Pas op hoor, hier doe je Bideners echt pijn mee...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:04 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Waarom heeft die seniele gek een mondkapje om achter zijn bureau?
[ afbeelding ]
Ga jij lekker naar het Coronatopic met je fabeltjesgelul.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:12 schreef controlaltdelete het volgende:
Oja die fabel, die houdt Creepy Joe natuurlijk in stand.
Prima, dan neemt Harris het stokje over. En anders Pelosi.quote:
Ja ik merk het.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas op hoor, hier doe je Bideners echt pijn mee...
Grappig. Ik hoor jou in het corona-topic toch regelmatig roepen dat mensen ergens anders moeten gaan posten.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:18 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat bepaal jij niet voor mij. Ik post waar ik wil.
Ik voorzie dat je helemaal niets over verkiezingen te vertellen hebt.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
[ afbeelding ]
Je zou denken dat het allemaal kolder is maar de man zegt echt zulke vreemde dingen. Ik voorzie een hoop geweldige memes en cartoons de komende tijd.
De regels gelden niet voor cad, en als er iets over gezegd wordt gaat ze even lekker strijken.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Grappig. Ik hoor jou in het corona-topic toch regelmatig roepen dat mensen ergens anders moeten gaan posten.
Nooit naar Trump geluisterd neem ik aan?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
[ afbeelding ]
Je zou denken dat het allemaal kolder is maar de man zegt echt zulke vreemde dingen. Ik voorzie een hoop geweldige memes en cartoons de komende tijd.
Is het een wijf? Wow...quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:51 schreef illusions het volgende:
[..]
De regels gelden niet voor cad, en als er iets over gezegd wordt gaat ze even lekker strijken.
Mwah, Biden zit in de Oval Room in het Witte Huis en Trump....eh....wie was dat ook alweer? Hoor je nooit meer iets van.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Pas op hoor, hier doe je Bideners echt pijn mee...
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
[ afbeelding ]
bron?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:13 schreef SnertMetChoco het volgende:
Vast, maar de quote is geen quote van Biden. Dat iemand dat in een plaatje zet maakt het niet ineens waar.
En maar klagen over die onbetrouwbare media.
Donald Trump heeft gezegd dat hij een neger het liefst een kogel door het hoofd jaagt.quote:
Zet het in een plaatje, gooi het op Twitter en je hebt zo duizenden die het nog geloven ook.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Donald Trump heeft gezegd dat hij een neger het liefst een kogel door het hoofd jaagt.
Zo zeggen we allemaal wel eens wat.
Precies. Dat was mijn puntquote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zet het in een plaatje, gooi het op Twitter en je hebt zo duizenden die het nog geloven ook.
Daar was ik toevallig bij. maar hij zei destijds dat hij een negen voor hoofdrekenen had op de lagere school.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:21 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Donald Trump heeft gezegd dat hij een neger het liefst een kogel door het hoofd jaagt.
Zo zeggen we allemaal wel eens wat.
Ah, k.quote:
Waarschijnlijk dus een Trump fanboy met het IQ van een stoeptegel.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ah, k.
Het stomme is eigenlijk dat als een andere tekst gekozen was, dan was er geen site waaruit expliciet bleek dat het niet bij hem vandaan kwam.
Jij hebt je grapjurk aan vandaag?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:25 schreef Orwell het volgende:
[..]
Daar was ik toevallig bij. maar hij zei destijds dat hij een negen voor hoofdrekenen had op de lagere school.
dat is later verdraaid door de pers.
Die is echt niet meer te verstaan , een afgeschreven boekquote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:23 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
[ afbeelding ]
Als iets ongeloofwaardig is, is dat het wel haha 😆quote:Op vrijdag 22 januari 2021 22:25 schreef Orwell het volgende:
[..]
Daar was ik toevallig bij. maar hij zei destijds dat hij een negen voor hoofdrekenen had op de lagere school.
dat is later verdraaid door de pers.
snap je..?quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:13 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Als iets ongeloofwaardig is, is dat het wel haha 😆
Weet je wie afgeschreven is? Trump.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Die is echt niet meer te verstaan , een afgeschreven boek
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:54 schreef koosbasterd het volgende:
Biden is de president van de corperation, dus niet van de United States of America
Trump is nog steeds president.
Het is nog niet gedaan zegt dit slimme ventje (duurt totaal 2 minuut 47)
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:55 schreef koosbasterd het volgende:
Plaats hem hier ook maar even. Leuk voor de Sleepy Joe fans
[..]
LOLquote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:54 schreef koosbasterd het volgende:
Biden is de president van de corperation, dus niet van de United States of America
Trump is nog steeds president.
Het is nog niet gedaan zegt dit slimme ventje (duurt totaal 2 minuut 47)
Jij denkt echt dat Trump nog steeds president is achter de schermen, maar dat hij vanuit DC niet kon regeren?quote:
Jongen, het boeit me geen reet wie de president is. We worden evengoed genaaid.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:06 schreef illusions het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat Trump nog steeds president is achter de schermen, maar dat hij vanuit DC niet kon regeren?
Ik vraag niet of het je boeit, kun je begrijpend lezen?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:07 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Jongen, het boeit me geen reet wie de president is. We worden evengoed genaaid.
Als ik toch mag kiezen, dan Trumpie natuurlijk
Waarom wil je zo graag weten wat ik ervan vindt? Is het nou een drang of een dwang van je?quote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:08 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik vraag niet of het je boeit, kun je begrijpend lezen?
Denk je echt dat Trump nog steeds president is?
Ja, dat denk ik wel bijna zeker, nou ja, in de USA zeker. Krijgt denk nog een staart tjequote:Op zaterdag 23 januari 2021 00:44 schreef illusions het volgende:
[..]
Omdat het mijns inziens nogal achterlijk is om op dit moment te geloven dat Trump nog steeds president is, vandaar dat ik me afvraag of er iemand is die dat echt gelooft.
Mwa, ik denk persoonlijk dat dat niveau van complotdenken weer een beetje naar de achtergrond verdwijnt - iets voor de echte wappies zegmaar, waar ze eerst nog aansluiting vonden bij QAnon zal men het nu waarschijnlijk niet snel toegeven dat ze denken dat Trump nog steeds president is achter de schermen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:02 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel bijna zeker, nou ja, in de USA zeker. Krijgt denk nog een staart tje
Uiteindelijk is het allemaal afleiding en misleiding. Vooral niet te veel aandacht schenken wat echt belangrijk is. onze vrijheid die je in een rap tempo ziet verdwijnen
Een beetje complotdenkerij gaat meer over wie of wat achter de schermen regelt wie de president is of wat de president doet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Mwa, ik denk persoonlijk dat dat niveau van complotdenken weer een beetje naar de achtergrond verdwijnt - iets voor de echte wappies zegmaar, waar ze eerst nog aansluiting vonden bij QAnon zal men het nu waarschijnlijk niet snel toegeven dat ze denken dat Trump nog steeds president is achter de schermen.
Denken dat Trump nog steeds president is is toch wel aardig fringe, zelfs voor complete wappies.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:37 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Een beetje complotdenkerij gaat meer over wie of wat achter de schermen regelt wie de president is of wat de president doet.
Presidentschap is min of meer iets gemaakts; mensen hebben een systeem ontworpen waarbij er een president ontstaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Denken dat Trump nog steeds president is is toch wel aardig fringe, zelfs voor complete wappies.
Eerlijk gezegd den ik niet dat er veel Fans zijn van sleept Joe.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:55 schreef koosbasterd het volgende:
Plaats hem hier ook maar even. Leuk voor de Sleepy Joe fans
[..]
Dat is wel een heel erg geflatteerd beeld wat mij betreft. Wat ik las op die sites is niets nieuws en geen diepere inzichten over de stand der dingen in de wereld, vooral herhaling van oudere samenzweringstheorieën en een vorm van rabiaat antisemitisme waarbij de nazi's nog rode wangetjes zouden krijgen. Daarom ben ik op gegeven moment ook maar gestopt met het volgen van die troep.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Lullig. Sterk staaltje censuur weer dit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:21 schreef Basp1 het volgende:
Twitter is nu opeens door een duistere macht overgenomen zelfs vanuit Iran mag men niet eens meer dit tweeten, "Wraak zal op het juiste moment plaatsvinden" met een plaatje van trump erbij.![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-khomeini-soleimani
Die berichten met een antisemitische lading (waar je u tegen zegt) kwam ik ook tegen, daar werd in dat forum dan ook wel weer op gereageerd dat het om spam/shills ging.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg geflatteerd beeld wat mij betreft. Wat ik las op die sites is niets nieuws en geen diepere inzichten over de stand der dingen in de wereld, vooral herhaling van oudere samenzweringstheorieën en een vorm van rabiaat antisemitisme waarbij de nazi's nog rode wangetjes zouden krijgen. Daarom ben ik op gegeven moment ook maar gestopt met het volgen van die troep.
Heb geduld. De waarheid komt wel aan het licht. Fijn dat je nog steeds voor de zaak vecht. Veel mensen om me heen hebben het al opgegeven.quote:
Wow.. dat is 50 jaar geleden..quote:
Kan het topic al hernoemd worden naar "Donald...who?"quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wow.. dat is 50 jaar geleden..
Je moet wel erg diep graven om iets te vinden vind je niet..
Terwijl een trump er gewoon 30.000 in 4 jaar uit heeft gepoept.
Zet de teller maar vast aan dat is +-21 leugens per dag.
We zijn nu al 3 dagen bezig dus als je er 60 hier neer kan ploffen ben ik u zeer dankbaar.
That Guy klinkt beter!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan het topic al hernoemd worden naar "Donald...who?"
Wauw jongens, healing, unityquote:White House press secretary Jen Psaki was prepared. She was professional. She was noncombative.
quote:The national press — battered by four years of abuse by the president, and by the incompetence and falsehoods of his spokespeople — is in a precarious position. We run the risk of being seduced by an administration that, in many cases, closely reflects our values: multiculturalism, a belief in the principles of liberal democracy, and a kind of wonky idealism. (Cue the “West Wing” theme.)
quote:By the end of the Trump administration, the national press was doing things differently, and better. More than in the past, some journalists (certainly not all) were standing up for democracy without embarrassment, without fearing they’d be called partisan. Some had figured out how to present an election not as a mere horserace, but as a question about substance, character and the nation’s future.
But now that the comfortable norms have returned, and the new administration is so much easier for most national journalists to like, the old journalistic norms may return, too.
Volgens mij is je vertaalmachine kapotquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:20 schreef Dejannn het volgende:
https://www.washingtonpos(...)6431e03e2_story.html
Zeer interessant stukje dit, waar toch de voorkeuren en bedoelingen van de media even worden blootgelegd.
[..]
Wauw jongens, healing, unity
[..]
[..]![]()
![]()
Translation: onze favoriete politieke partij heeft weer de touwtjes in handen, dus nu kunnen we weer dingen door de vingers zien, leugentjes toestaan en eigenlijk de teugels rustig laten varen en vooral niet te kritisch zijn.
Column bevat mening. Mening staat in Washington Post. Washington Post is extreemlinkse MAINSTREAM media. Mainstream media verspreidt fake news. Dus mening == fake news. Eigenlijk is het gewoon een gruwelijke misdaad. Oproepen tot binnenlands terrorisme.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat een column geen nieuws is wordt kennelijk niet meer geleerd tegenwoordig.
Misschien is 'ie wel Servisch.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:13 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Column bevat mening. Mening staat in Washington Post. Washington Post is extreemlinkse MAINSTREAM media. Mainstream media verspreidt fake news. Dus mening == fake news. Eigenlijk is het gewoon een gruwelijke misdaad. Oproepen tot binnenlands terrorisme.
Voor Dejan:
Stupac sadr¸i mi¨ljenje. View je u Washington Post. Washington Post krajnje je lijevi MAINSTREAM medij. Uobičajeni mediji ¨ire la¸ne vijesti. Pa pogledajte == la¸ne vijesti. Zapravo je to samo grozan zločin. Pozivi na domaći terorizam.
Cyrillischquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
3 ‘verschillende’ talen. Alle 3 hetzelfde. Paar nuances.
Sorry nooit van gehoord ik kijk geen tv.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch die gast van MyPillow?
Jep.quote:Op zondag 24 januari 2021 01:23 schreef Ixnay het volgende:
Dreiging van aanslag op Trump met drone door Khamenei?
Vanwege Soleimani?
Nee hoor, het interesseert me werkelijk geen reet maar ik heb wel zoiets van "Boontje komt om z'n loontje".quote:Op zondag 24 januari 2021 06:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ben jij hier nou werkelijk blij mee??
Een moord toejuichen daar zag ik zelfs jou niet voor aan.quote:Op zondag 24 januari 2021 07:25 schreef illusions het volgende:
[..]
Nee hoor, het interesseert me werkelijk geen reet maar ik heb wel zoiets van "Boontje komt om z'n loontje".
Tevens is jouw verontwaardigde reactie als hopeloze Trump fanboy wel grappig.
Ik juich geen moord toe. Je verdraait.quote:Op zondag 24 januari 2021 07:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een moord toejuichen daar zag ik zelfs jou niet voor aan.
Dat heb ik even gemist..quote:Op zondag 24 januari 2021 01:23 schreef Ixnay het volgende:
Dreiging van aanslag op Trump met drone door Khamenei?
Vanwege Soleimani?
Er was geen drone. Het was ook geen echte foto, maar nagebootst. zo van we kunnen je pakken wanneer we willen.quote:Op zondag 24 januari 2021 08:36 schreef theguyver het volgende:
Ondertussen word er nu ook in Rusland geprotesteerd om Putin af te zetten omdat hij een klein zomerhuisje heeft gebouwd.
[..]
Dat heb ik even gemist..
En de drone hem ook?
Dat nu opeens "Wraak zal op het juiste moment plaatsvinden" al door de woke republikeinen als ernstige bedreiging gezien wordt zal neem ik aan een precedent zijn. En we dus gaan zien dat veel Amerikaanse bedreigende Twitteraars uit het verleden ook allemaal een ban gaan krijgen, en door de autoriteiten nog ondervraagt gaan worden.quote:Op zondag 24 januari 2021 07:30 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik juich geen moord toe. Je verdraait.
Ik reageer laconiek op de bedreiging van een walgelijke vent. Heel iets anders.
Dus eigenlijk niks aan het handje.quote:Op zondag 24 januari 2021 08:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Er was geen drone. Het was ook geen echte foto, maar nagebootst. zo van we kunnen je pakken wanneer we willen.
Play with the bull, you get the horns.
Daarnaast weet hij dan eens hoe het is aan de andere kant van een drone.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niks aan het handje.
Nja als hij gedroned word, zijn de enige die er om moeten janken de schuldeisers.
Nja hij is niet de enige president die drones gebruikt heeft Bush en Obama voor hem.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:13 schreef illusions het volgende:
[..]
Daarnaast weet hij dan eens hoe het is aan de andere kant van een drone.
Die mogen ook best dezelfde behandeling van me krijgen hoor. Maar inderdaad, begrijpelijk dat de technologie wordt gebruikt, ik zou het zelf ook doen.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja hij is niet de enige president die drones gebruikt heeft Bush en Obama voor hem.
Ik snap het gebruik wel, het is toch gewoon super makkelijk om een potentieel gevaar uit de weg te ruimen, zondag dat je een mensen in gevaar brengt.
Een ex president die gedroned word betekent het einde van Iran. De TDS zit erg diep als je denkt dat slechts de schuldeisers hier problemen mee zouden hebben.quote:Op zondag 24 januari 2021 09:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus eigenlijk niks aan het handje.
Nja als hij gedroned word, zijn de enige die er om moeten janken de schuldeisers.
Er waren ook andere organisaties die claimden dat de fact checks etc zullen stoppen. Fijn hè dat de pers zo overduidelijk een kant kiest, gelukkig is het vertrouwen in de media op een absoluut dieptepunt.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:20 schreef Dejannn het volgende:
https://www.washingtonpos(...)6431e03e2_story.html
Zeer interessant stukje dit, waar toch de voorkeuren en bedoelingen van de media even worden blootgelegd.
[..]
Wauw jongens, healing, unity
[..]
[..]![]()
![]()
Translation: onze favoriete politieke partij heeft weer de touwtjes in handen, dus nu kunnen we weer dingen door de vingers zien, leugentjes toestaan en eigenlijk de teugels rustig laten varen en vooral niet te kritisch zijn.
Neuh een heel volk hoeft niet gestraft worden voor de dood van een persoon.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een ex president die gedroned word betekent het einde van Iran. De TDS zit erg diep als je denkt dat slechts de schuldeisers hier problemen mee zouden hebben.
Dat was zo tot vorige week en stijgt nu weer, aangezien de niet zo mainstream nogal wat dingen heeft verkondigd wat niet uitkwam.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er waren ook andere organisaties die claimden dat de fact checks etc zullen stoppen. Fijn hè dat de pers zo overduidelijk een kant kiest, gelukkig is het vertrouwen in de media op een absoluut dieptepunt.
hebben die ook drones in bevriende landen gebruikt om een gast uit een ander land te vermoorden?quote:Op zondag 24 januari 2021 09:37 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja hij is niet de enige president die drones gebruikt heeft Bush en Obama voor hem.
Onzin.quote:Op zondag 24 januari 2021 11:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Een ex president die gedroned word betekent het einde van Iran. De TDS zit erg diep als je denkt dat slechts de schuldeisers hier problemen mee zouden hebben.
Behoorlijk naïef van je als je werkelijk gelooft dat de Amerikanen niet ten strijde zullen trekken als een ex president word gedroned.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Neuh een heel volk hoeft niet gestraft worden voor de dood van een persoon.
Her en der heeft That guy nog wel wat fans maar dit is al heel wat minder, nu mensen eindelijk realiseren dat het niet de beloofde president was.
Als hij nog president was dan was het een ander verhaal, er is daar een leuke actiefilm reeks van gemaakt.
9-11 gebeurde en we hebben the war on terror gehad. Afghanistan is bezet, guantanamo bay werd volgezet met terroristen en er zijn talloze terroristen vermoord en of opgesloten.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Onzin.
9/11 gebeurde en wat is er toen met Saudi Arabië gebeurd? Vrij weinig.
Als een ex-president gedroned wordt en het komt over als een lone gunman, gaat er helemaal niets gebeuren.
Ik zou het ook behoorlijk naïef hebben gevonden als je een paar jaar geleden had beweerd dat Amerika de andere kant op zou kijken als een van hun staatsburgers door een schurkenstaat zou worden gemarteld, vermoord en in stukken gezaagd. Toch is dat precies wat Trump deed, want deze "anti-oorlogspresident" vond wapendeals belangrijker.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Behoorlijk naïef van je als je werkelijk gelooft dat de Amerikanen niet ten strijde zullen trekken als een ex president word gedroned.
Lijkt me niet, een aanval op een president misschien. Een aanval op zo'n debiel als Trump, wat ongetwijfeld zal overkomen alsof het door een lone gunman is uitgevoerd, zal waarschijnlijk enkel met gejuich worden beantwoord.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
9-11 gebeurde en we hebben the war on terror gehad. Afghanistan is bezet, guantanamo bay werd volgezet met terroristen en er zijn talloze terroristen vermoord en of opgesloten.
Een aanval op een ex-president word toch gezien als een aanval op het ambt zelf.
We gaan een journalist toch niet vergelijken met een ex president hè.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:13 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik zou het ook behoorlijk naïef hebben gevonden als je een paar jaar geleden had beweerd dat Amerika de andere kant op zou kijken als een van hun staatsburgers door een schurkenstaat zou worden gemarteld, vermoord en in stukken gezaagd. Toch is dat precies wat Trump deed, want deze "anti-oorlogspresident" vond wapendeals belangrijker.
Geen idee waar jij dat vandaan haalt maar sinds de “kroning” van Biden is het nog verder gedaald.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat was zo tot vorige week en stijgt nu weer, aangezien de niet zo mainstream nogal wat dingen heeft verkondigd wat niet uitkwam.
Journalisten mogen wel vermoord worden?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We gaan een journalist toch niet vergelijken met een ex president hè.
Moet ik hier nu serieus antwoord op geven?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:19 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Journalisten mogen wel vermoord worden?
Waarom niet? Is een ex-president als Trump belangrijker?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
We gaan een journalist toch niet vergelijken met een ex president hè.
Obama heeft bin laden laten vermoorden in Pakistan, wel zonder drones, Irak is sinds het opknopen van Saddam een bevriend land zelfde geld voor Afghanistan.. en daar zijn behoorlijk wat drone aanslagen geweest.. dus ja. Er zijn er vast wel wat meer.. maar dat zou ik uit moeten zoeken.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:04 schreef Basp1 het volgende:
[..]
hebben die ook drones in bevriende landen gebruikt om een gast uit een ander land te vermoorden?
Die zal politiek als belangrijker worden ervaren lijkt me. Ik zie niet in hoe dat anders te zien is. Of ze daarom maar weer eens biljoenen over de balk zouden gooien voor een echte oorlog lijkt me sterk echter. Misschien dat ze wat meer gerichte drone strikes ergens zouden uitvoeren in dit hypothetische scenario als vergelding/borstkas getrommel.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom niet? Is een ex-president als Trump belangrijker?
Ik snap je manier van benadering, maar de heisa die over die jongen is gemaakt brengt het wel op een vergelijkbaar niveau van ernst lijkt me.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:36 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die zal politiek als belangrijker worden ervaren lijkt me. Ik zie niet in hoe dat anders te zien is. Of ze daarom maar weer eens biljoenen over de balk zouden gooien voor een echte oorlog lijkt me sterk echter. Misschien dat ze wat meer gerichte drone strikes ergens zouden uitvoeren in dit hypothetische scenario als vergelding/borstkas getrommel.
Zou je hetzelfde zeggen als het een andere president betreft?quote:Op zondag 24 januari 2021 12:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Waarom niet? Is een ex-president als Trump belangrijker?
Nee.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:50 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Zou je hetzelfde zeggen als het een andere president betreft?
Uiteraard. We hebben het dan ook over de Toddler In Chief.quote:
Ik ben zeer zeker niet neutraal, maar om de reactie op een aanslag op een ex president te laten afhangen van mijn politieke voorkeur is toch echt een nieuw dieptepunt. Dit soort gedrag zie je slechts bij religieuze fanaten en cultleden.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:56 schreef illusions het volgende:
[..]
Uiteraard. We hebben het dan ook over de Toddler In Chief.
Jij hoeft verder ook niet te doen alsof je er neutraal in staat hoor, samen met een handjevol anderen sta je ook te boek als hopeloze Trump fanboy die liever niet naar feiten kijkt.
Zoals ik ook al tegen een andere Trump-fanboy heb gezegd, juich ik geen moord of aanslag toe, ik reageer enkel laconiek op een bedreiging. Dat schijnen jullie maar niet te begrijpen.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:09 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet neutraal, maar om de reactie op een aanslag op een ex president te laten afhangen van mijn politieke voorkeur is toch echt een nieuw dieptepunt. Dit soort gedrag zie je slechts bij religieuze fanaten en cultleden.
Tuurlijk pik ik geloof je meteen.quote:Op zondag 24 januari 2021 13:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Zoals ik ook al tegen een andere Trump-fanboy heb gezegd, juich ik geen moord of aanslag toe, ik reageer enkel laconiek op een bedreiging. Dat schijnen jullie maar niet te begrijpen.
Dat jij dat verder wilt gebruiken om te insinueren dat ik een religieus fanaat of cultlid ben lijkt er meer op dat je gewoon iets te zeggen wilt hebben, maar mijn zegen heb je hoor.
Dat jij geloof ziet in iemand die compleet niet gelovig is, verklaart ook waarom je iets in Trump ziet. Je ziet namelijk kennelijk vaker dingen die er niet zijn.quote:
Het ging om een plaatje van iemand die golf speelt.quote:
Er zijn wel gekkere dingen gezegd op dit forum hoor.....quote:Op zondag 24 januari 2021 13:26 schreef Kansenjongere het volgende:
Dus nu valt Chivaz mensen aan op hun vermeende reactie na een hypothetische aanslag?
Bijzonder.
Aangezien jij journalisten regelmatig 'enemy of the people' noemt, vraag ik mij inderdaad of jij daar moeite mee hebt.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Moet ik hier nu serieus antwoord op geven?
Neuh, misschien dat paar personen een drone op de bakkes krijgen maar meer ook niet, het is geen 1914.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Behoorlijk naïef van je als je werkelijk gelooft dat de Amerikanen niet ten strijde zullen trekken als een ex president word gedroned.
Simpele logica, en niet een dodgy website.quote:Op zondag 24 januari 2021 12:17 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee waar jij dat vandaan haalt maar sinds de “kroning” van Biden is het nog verder gedaald.
https://www.axios.com/med(...)nic&utm_content=1100
Ben het overigens wel eens met Chivaz. Er zijn media, zoals OAN en Newsmax, die zonder blikken of blazen flagrante leugens verspreiden over vermeende verkiezingsfraude. Dat beschouw ik als een absoluut dieptepunt.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpele logica, en niet een dodgy website.
Of ga je me nou vertellen dat alles wel uit is gekomen.
Trump nog vrolijk president is.
Biden en de rest van de aanwezige van de inhuldiging is opgepakt.
En tig andere voorspellingen.
Nee.. dat was niet het geval.. het reguliere nieuws had gelijk, dit topic is ook vrijwel volledig stil gevallen, degene die het wel geloofden zijn vertrokken.
Ja de media zat in een diepte punt, maar krabbelt nu weer overeind.
Klopt maar dat gedoe is geweest.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben het overigens wel eens met Chivaz. Er zijn media, zoals OAN en Newsmax, die zonder blikken of blazen flagrante leugens verspreiden over vermeende verkiezingsfraude. Dat beschouw ik als een absoluut dieptepunt.
Ik kan er ook niet bij met mijn verstand. Ik ben zelf journalist - weliswaar op een meer bescheiden niveau - en zulke ongeverifieerde claims zou ik nooit in een artikel mogen verwerken. Ik zou een stevige reprimande krijgen mijn leidinggevenden en worden ontslagen als ik dat kunstje zou herhalen.
Je beweert dat het vertrouwen in de media weer aan het stijgen is en je trekt die conclusie vanwege simpele logica?quote:Op zondag 24 januari 2021 17:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Simpele logica, en niet een dodgy website.
Of ga je me nou vertellen dat alles wel uit is gekomen.
Trump nog vrolijk president is.
Biden en de rest van de aanwezige van de inhuldiging is opgepakt.
En tig andere voorspellingen.
Nee.. dat was niet het geval.. het reguliere nieuws had gelijk, dit topic is ook vrijwel volledig stil gevallen, degene die het wel geloofden zijn vertrokken.
Ja de media zat in een diepte punt, maar krabbelt nu weer overeind.
Dat de gemiddelde Amerikaan steeds minder vertrouwen heeft in de media, zoals Chivaz claimt, kan ik mij goed voorstellen. Als wij zenders zoals OAN en Newsmax hadden, en nieuwssites zoals Breitbart en The Gateway Pundit, dan was mijn vertrouwen ook tot het nulpunt gedaald.quote:Op zondag 24 januari 2021 17:45 schreef theguyver het volgende:
[..]
Klopt maar dat gedoe is geweest.
Domme gedoe ging door tot aan de inhuldiging.
De inhuldiging is voorbij nu zijn mensen boos dat er niks van terecht kwam en dat ze zijn voorgelogen, zie andere topic.
Kan wel, maar ik vrees dat het boven je pet uit gaat.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:00 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Je beweert dat het vertrouwen in de media weer aan het stijgen is en je trekt die conclusie vanwege simpele logica?
Kun je mij even de logische stappen uitleggen?
Oh ja enigszins maar dat was vorige week..quote:Op zondag 24 januari 2021 18:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde Amerikaan steeds minder vertrouwen heeft in de media, zoals Chivaz claimt, kan ik mij goed voorstellen. Als wij zenders zoals OAN en Newsmax hadden, en nieuwssites zoals Breitbart en The Gateway Pundit, dan was mijn vertrouwen ook tot het nulpunt gedaald.
Biden was in zijn eerste dagen anders aardig actief met het terugdraaien van beslissingen van zijn voorganger. Verder vraag ik mij af waar het idee vandaan komt dat Biden oorlogszuchtig is.quote:
Maar de genoemde media zijn nog altijd actief. En het is uitgesloten dat zij hun leven beteren.quote:Op zondag 24 januari 2021 18:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh ja enigszins maar dat was vorige week..
That Guy is nu weg.
True, nou heb je in de VS veel te veel van die reclame zenders..quote:Op zondag 24 januari 2021 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar de genoemde media zijn nog altijd actief. En het is uitgesloten dat zij hun leven beteren.
Ze denkt dat we hier allemaal Biden fans zijn. Vertederend wel.quote:Op zondag 24 januari 2021 19:19 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wow! Dit wist ik niet!!1! Kwam dit nieuwsbericht nog niet tegen...
Slechtste keuze die de Dems konden maken wat mij betreft. Maar ik ben geen Amerikaan, dat scheelt.quote:Op zondag 24 januari 2021 22:42 schreef illusions het volgende:
[..]
Ze denkt dat we hier allemaal Biden fans zijn. Vertederend wel.
De link tussen Trump en tia vind ik dan wel weer begrijpelijk.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef illusions het volgende:
Haha, Trump heeft zijn adviseurs gevraagd hoe hij een vliegveld naar zichzelf kon laten vernoemen. Deze kwamen toen met het idee om Palm Beach International Airport in Florida naar hem te vernoemen (Trump International Airport), helaas heeft vrijwel iedereen tegen gestemd.
Wat bedoel je?quote:Op zondag 24 januari 2021 23:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
De link tussen Trump en tia vind ik dan wel weer begrijpelijk.
Dat kan al niet meer, er is al een wetsvoorstel ingediend en goedgekeurd dat dit niet mogelijk is.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:26 schreef illusions het volgende:
Haha, Trump heeft zijn adviseurs gevraagd hoe hij een vliegveld naar zichzelf kon laten vernoemen. Deze kwamen toen met het idee om Palm Beach International Airport in Florida naar hem te vernoemen (Trump International Airport), helaas heeft vrijwel iedereen tegen gestemd.
Als je mijn bericht even leest, is dat dus precies wat er staat.quote:Op zondag 24 januari 2021 23:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat kan al niet meer, er is al een wetsvoorstel ingediend en goedgekeurd dat dit niet mogelijk is.
Een TIA (Transient Ischemic Attack) is een tijdelijke afsluiting van een bloedvat in de hersenen.quote:
Ah, kwartje valt.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Een TIA (Transient Ischemic Attack) is een tijdelijke afsluiting van een bloedvat in de hersenen.
Ik denk dat we kunnen uitkijken naar de dag van zijn veroordeling.quote:Op maandag 25 januari 2021 00:21 schreef Merkie het volgende:
Naar welke datum moeten we nu uitkijken eigenlijk? Wanneer gaat Trump weer opstaan? Of is dit boek nu gesloten?
Yes, nog meer politiek theater in een tijd van een pandemie!quote:Op maandag 25 januari 2021 11:00 schreef illusions het volgende:
De motie tot impeachment wordt vandaag ingeleverd bij de Senaat.
Theater? Een zeer terechte rechtszaak zou ik het noemen.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Yes, nog meer politiek theater in een tijd van een pandemie!
Jij vind het gedrag van Trump niet voldoende kwalijk voor impeachment?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, incitement valt niet te bewijzen. Bovendien is hij geen president meer, deze impeachment is nog kanslozer dan de vorige. Kortom politiek theater waar echt niemand beter van word.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij vind het gedrag van Trump niet voldoende kwalijk voor impeachment?
Mwah, als Trump veroordeelt word en geen publiek ambt meer mag bekleden dan word de hele wereld daar beter vanquote:Op maandag 25 januari 2021 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, incitement valt niet te bewijzen. Bovendien is hij geen president meer, deze impeachment is nog kanslozer dan de vorige. Kortom politiek theater waar echt niemand beter van word.
Ik geloof niet dat hij nog een keer president wilt worden. Over 4 jaar is hij al over de 80 heen, tegen die tijd zal er wel een andere/betere kandidaat zijn om president te worden.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mwah, als Trump veroordeelt word en geen publiek ambt meer mag bekleden dan word de hele wereld daar beter van
Ach, je kan het maar voor zijnquote:Op maandag 25 januari 2021 11:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij nog een keer president wilt worden. Over 4 jaar is hij al over de 80 heen, tegen die tijd zal er wel een andere/betere kandidaat zijn om president te worden.
Overigens is het ook niet wenselijk nog een keer Trump maar dan 4 jaar later. Zijn agenda wel maar dan met iemand die wat welbespraakter is en die niet zo blijft hangen in zijn eigen gelijk. Na 4 jaar Biden moet het toch redelijk makkelijk zijn voor de Republikeinen om te winnen.quote:
Dat hij geen president is, is niet heel relevant hier. Het gaat dan vooral om dat voorkomen dat hij nog een keer een publiek ambt bekleed.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nee, incitement valt niet te bewijzen. Bovendien is hij geen president meer, deze impeachment is nog kanslozer dan de vorige. Kortom politiek theater waar echt niemand beter van word.
Trump had niet eens een agenda voor de komende vier jaar.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Overigens is het ook niet wenselijk nog een keer Trump maar dan 4 jaar later. Zijn agenda wel maar dan met iemand die wat welbespraakter is en die niet zo blijft hangen in zijn eigen gelijk. Na 4 jaar Biden moet het toch redelijk makkelijk zijn voor de Republikeinen om te winnen.
Dat zegt wel wat over het vertrouwen in Biden.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat hij geen president is, is niet heel relevant hier. Het gaat dan vooral om dat voorkomen dat hij nog een keer een publiek ambt bekleed.
Het stoppen van uitzetten van criminele illegalen, jongens de mogelijkheid samen te sporten met meisjes, het uitbannen van fracking (gebroken belofte), ik vind het niet echt een fantastische start. Ik ben benieuwd of er na 4 jaar van dit soort waanzin hij nog steeds zo geliefd is.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump had niet eens een agenda voor de komende vier jaar.
De besluiten die Biden tot dusver heeft genomen, vallen goed in de smaak bij de meerderheid van de Amerikanen. En als hij dat nieuwe coronapakket erdoor krijgt, maakt hij zichzelf helemaal geliefd.
Hier hebben we het nog over gehad. Bleek fake news.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:16 schreef Chivaz het volgende:
jongens de mogelijkheid samen te sporten met meisjes
Wat jij en ik vinden boeit dan ook niet. Wij hebben geen stemrecht in de VS.quote:Op maandag 25 januari 2021 12:16 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het stoppen van uitzetten van criminele illegalen, jongens de mogelijkheid samen te sporten met meisjes, het uitbannen van fracking (gebroken belofte), ik vind het niet echt een fantastische start. Ik ben benieuwd of er na 4 jaar van dit soort waanzin hij nog steeds zo geliefd is.
Hoezo?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat over het vertrouwen in Biden.
O nu die oplichter weg is, is corona opeens wel iets waar rekening mee moet worden gehouden?quote:Op maandag 25 januari 2021 11:13 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Heb ik ooit iets anders beweert?quote:Op maandag 25 januari 2021 12:55 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
O nu die oplichter weg is, is corona opeens wel iets waar rekening mee moet worden gehouden?
Als Trump een gooi zou doen naar het presidentschap dan moet hij toch gewoon verliezen. Het narratief is dat hij de slechtste president is aller tijden.quote:
We weten nog niet eens of Biden dan mee doet. Is ook compleet irrelevant. Het gaat om Trump en wat hij heeft gedaan.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als Trump een gooi zou doen naar het presidentschap dan moet hij toch gewoon verliezen. Het narratief is dat hij de slechtste president is aller tijden.
Voor een Trump fanboy ben je behoorlijk slecht op de hoogte, hij is nu 74. Over 4 jaar is hij nog niet over de 80 dus.quote:Op maandag 25 januari 2021 11:55 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij nog een keer president wilt worden. Over 4 jaar is hij al over de 80 heen, tegen die tijd zal er wel een andere/betere kandidaat zijn om president te worden.
Ik ben er ook niet zo mee bezig zoals sommige hier.quote:Op maandag 25 januari 2021 14:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Voor een Trump fanboy ben je behoorlijk slecht op de hoogte, hij is nu 74. Over 4 jaar is hij nog niet over de 80 dus.
Net ging het er nog om dat hij vooral niet mee kan doen met de volgende verkiezingen. Nogmaals het incitement verhaal valt niet te bewijzen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
We weten nog niet eens of Biden dan mee doet. Is ook compleet irrelevant. Het gaat om Trump en wat hij heeft gedaan.
Niet alleen dat, hij staat ongeveer op dezelfde voet met Hitler, Stalin en Mussolini volgens sommigen.quote:Op maandag 25 januari 2021 13:33 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als Trump een gooi zou doen naar het presidentschap dan moet hij toch gewoon verliezen. Het narratief is dat hij de slechtste president is aller tijden.
Over welke incidenten heb jij het?quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Net ging het er nog om dat hij vooral niet mee kan doen met de volgende verkiezingen. Nogmaals het incitement verhaal valt niet te bewijzen.
Nee..quote:Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij staat ongeveer op dezelfde voet met Hitler, Stalin en Mussolini volgens sommigen.
Dan heb je wel echt geld te veel als je het in zoiets stopt. Mijn hemel.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:13 schreef Basp1 het volgende:
Trump wordt in Florida gepest.![]()
Vliegtuigjes met teksten boven mar a lago.
https://sg.news.yahoo.com(...)-near-223718999.html
Ik kan het wel uitleggen, maar ik vrees dat het boven je pet uit gaat.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Over welke incidenten heb jij het?
[..]
quote:Op maandag 25 januari 2021 16:25 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik kan het wel uitleggen, maar ik vrees dat het boven je pet uit gaat.
Hmmm nee, ik ga mijn forel maar eens prepareren. Zit nog te twijfelen of ik Italiaanse kruiden moet gebruiken of lekker safe met tijm.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:33 schreef theguyver het volgende:
[..]probeer het eens, en vrees niet, je zal je verbazen!
Daar gaat het nog steeds om ja. Of het specifiek incitement is doet er daar ook niet zo toe.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Net ging het er nog om dat hij vooral niet mee kan doen met de volgende verkiezingen. Nogmaals het incitement verhaal valt niet te bewijzen.
gewoon rouwquote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hmmm nee, ik ga mijn forel maar eens prepareren. Zit nog te twijfelen of ik Italiaanse kruiden moet gebruiken of lekker safe met tijm.
!quote:Op maandag 25 januari 2021 19:21 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik vind de dood van de vis niet zo’n probleem.
4 maartquote:Op maandag 25 januari 2021 00:21 schreef Merkie het volgende:
Naar welke datum moeten we nu uitkijken eigenlijk? Wanneer gaat Trump weer opstaan? Of is dit boek nu gesloten?
Een paar weken aan Twitter tantrums en een gros schumbekkende rednecks zijn het daarmee oneens.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:26 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Wow, een triple Godwin.quote:Op maandag 25 januari 2021 15:39 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Niet alleen dat, hij staat ongeveer op dezelfde voet met Hitler, Stalin en Mussolini volgens sommigen.
Zou een goeie Trump Steak pakken met een goeie portie freedom-saus.quote:Op maandag 25 januari 2021 16:38 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Hmmm nee, ik ga mijn forel maar eens prepareren. Zit nog te twijfelen of ik Italiaanse kruiden moet gebruiken of lekker safe met tijm.
Je krijgt geen 16 republikeinse senatoren mee.quote:Op donderdag 28 januari 2021 17:44 schreef illusions het volgende:
Dat ze maar opschieten met de impeachment. Het proces wordt op 9 februari gestart.
Dat deze oranje vlek in de geschiedenis maar snel vergeten wordt.
Kan hier wel een strafrechtelijke veroordeling uit komen eigenlijk?quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je krijgt geen 16 republikeinse senatoren mee.
Maar laat zoveel mogelijk mensen publiekelijk getuigen, zodat duidelijk is waar de republikeinse partij anno 2021 voor staat. Hoeveel dode en gewonde politieagenten waren er ook al weer, 140 meen ik?
Dat gebeurt natuurlijk al voor de bestormers.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Kan hier wel een strafrechtelijke veroordeling uit komen eigenlijk?
Voor Trump lijkt dat niet zo waarschijnlijk van wat ik begrijp, omdat incitement strafrechtelijk een vrij nauwe definitie daar heeft. Misschien dat er nog wel andere zaken zijn, zoals het onder druk zetten om de verkiezingsuitslag te vervalsen door zogenaamd stemmen te vinden in Georgia, maar daar is verder voor zover ik weet geen nieuws meer over geweest en zou ook betekenen dat de Republikeinse AG uit Georgia het tegen hem op moet nemen die daar electoraal waarschijnlijk geen belang bij heeft.quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:38 schreef illusions het volgende:
[..]
Kan hier wel een strafrechtelijke veroordeling uit komen eigenlijk?
Ja, alleen volgt geen hond de daadwerkelijke zaak. Na afloop zal de uitslag tot zich genomen worden (via één van de biased media) en daarop de conclusie bepaald. De getuigenissen zullen ze niets over weten ben ik bang..quote:Op donderdag 28 januari 2021 18:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je krijgt geen 16 republikeinse senatoren mee.
Maar laat zoveel mogelijk mensen publiekelijk getuigen, zodat duidelijk is waar de republikeinse partij anno 2021 voor staat. Hoeveel dode en gewonde politieagenten waren er ook al weer, 140 meen ik?
Dank, duidelijke info. Eigenlijk ben ik allang blij dat die oranje pisvlek op het wereldtoneel geen enkele rol van betekenis meer heeft, maar hij zou best een goeie tik op zijn vingers mogen krijgen.quote:Op donderdag 28 januari 2021 19:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Voor Trump lijkt dat niet zo waarschijnlijk van wat ik begrijp, omdat incitement strafrechtelijk een vrij nauwe definitie daar heeft. Misschien dat er nog wel andere zaken zijn, zoals het onder druk zetten om de verkiezingsuitslag te vervalsen door zogenaamd stemmen te vinden in Georgia, maar daar is verder voor zover ik weet geen nieuws meer over geweest en zou ook betekenen dat de Republikeinse AG uit Georgia het tegen hem op moet nemen die daar electoraal waarschijnlijk geen belang bij heeft.
Ik ben bang dat je daar gelijk in hebtquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, alleen volgt geen hond de daadwerkelijke zaak. Na afloop zal de uitslag tot zich genomen worden (via één van de biased media) en daarop de conclusie bepaald. De getuigenissen zullen ze niets over weten ben ik bang..
Het is sws te bizar voor woorden dat de senatoren bij de 'trial' zowel getuigen als rechters kunnen zijnquote:Op donderdag 28 januari 2021 19:57 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ja, alleen volgt geen hond de daadwerkelijke zaak. Na afloop zal de uitslag tot zich genomen worden (via één van de biased media) en daarop de conclusie bepaald. De getuigenissen zullen ze niets over weten ben ik bang..
Verbijsterend hoe er echt alleen maar intelligente uitspraken uit jouw toetsenbord komen.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:01 schreef Summers het volgende:
De demente " president of the dead "Wat een wereld (zombieapocalypse )
Verbijsterend hoeveel mensen zich aangetrokken voelen door een president of the deadquote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Verbijsterend hoe er echt alleen maar intelligente uitspraken uit jouw toetsenbord komen.
Het is pas verbijsterend dat jij maar niet wilt of kan begrijpen dat de man nauwelijks fans heeft, de meerderheid van de wereld is gewoon enorm opgelucht dat jouw oranje held uit het zadel is geheven, en terecht.quote:Op vrijdag 29 januari 2021 12:08 schreef Summers het volgende:
[..]
Verbijsterend hoeveel mensen zich aangetrokken voelen door een president of the dead
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |