Mwa, ik denk persoonlijk dat dat niveau van complotdenken weer een beetje naar de achtergrond verdwijnt - iets voor de echte wappies zegmaar, waar ze eerst nog aansluiting vonden bij QAnon zal men het nu waarschijnlijk niet snel toegeven dat ze denken dat Trump nog steeds president is achter de schermen.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:02 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik wel bijna zeker, nou ja, in de USA zeker. Krijgt denk nog een staart tje
Uiteindelijk is het allemaal afleiding en misleiding. Vooral niet te veel aandacht schenken wat echt belangrijk is. onze vrijheid die je in een rap tempo ziet verdwijnen
Een beetje complotdenkerij gaat meer over wie of wat achter de schermen regelt wie de president is of wat de president doet.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Mwa, ik denk persoonlijk dat dat niveau van complotdenken weer een beetje naar de achtergrond verdwijnt - iets voor de echte wappies zegmaar, waar ze eerst nog aansluiting vonden bij QAnon zal men het nu waarschijnlijk niet snel toegeven dat ze denken dat Trump nog steeds president is achter de schermen.
Denken dat Trump nog steeds president is is toch wel aardig fringe, zelfs voor complete wappies.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:37 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Een beetje complotdenkerij gaat meer over wie of wat achter de schermen regelt wie de president is of wat de president doet.
Presidentschap is min of meer iets gemaakts; mensen hebben een systeem ontworpen waarbij er een president ontstaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 01:57 schreef illusions het volgende:
[..]
Denken dat Trump nog steeds president is is toch wel aardig fringe, zelfs voor complete wappies.
Eerlijk gezegd den ik niet dat er veel Fans zijn van sleept Joe.quote:Op vrijdag 22 januari 2021 23:55 schreef koosbasterd het volgende:
Plaats hem hier ook maar even. Leuk voor de Sleepy Joe fans
[..]
Dat is wel een heel erg geflatteerd beeld wat mij betreft. Wat ik las op die sites is niets nieuws en geen diepere inzichten over de stand der dingen in de wereld, vooral herhaling van oudere samenzweringstheorieën en een vorm van rabiaat antisemitisme waarbij de nazi's nog rode wangetjes zouden krijgen. Daarom ben ik op gegeven moment ook maar gestopt met het volgen van die troep.quote:Op woensdag 20 januari 2021 21:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ik heb de Qanon-beweging ook gevolgd.
Ondanks dat er in t algemeen een waas overheen hangt die samengaat met president Trump en een zogenoemd plan om de verkiezingen te winnen + dat er enkele 'aanhangers/geïnteresseerden' tussen zitten die verbanden leggen die niet geheel reëel zijn of getuigen van een sterk voorstellingsvermogen zijn er mede door de Qanon-groepering mensen bewuster geworden van het wereldtoneel en zijn ze wel echt actief dingen uit gaan zoeken en/om daar een waarheid in te creëeren. Dat die gevonden waarheid niet altijd almachtig is weet ik en zeker niet wanneer deze zoektocht enkel wordt geleid door tunnelvisie. Maar wanneer je actief in geopolitieke gebeurtenissen pluist kom je natuurlijk veel vreemde zaken en corruptie tegen wat aan het licht kan worden gesteld.
Dus helemaal zinloos was deze missie niet.
Lullig. Sterk staaltje censuur weer dit.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:21 schreef Basp1 het volgende:
Twitter is nu opeens door een duistere macht overgenomen zelfs vanuit Iran mag men niet eens meer dit tweeten, "Wraak zal op het juiste moment plaatsvinden" met een plaatje van trump erbij.![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-khomeini-soleimani
Die berichten met een antisemitische lading (waar je u tegen zegt) kwam ik ook tegen, daar werd in dat forum dan ook wel weer op gereageerd dat het om spam/shills ging.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 09:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erg geflatteerd beeld wat mij betreft. Wat ik las op die sites is niets nieuws en geen diepere inzichten over de stand der dingen in de wereld, vooral herhaling van oudere samenzweringstheorieën en een vorm van rabiaat antisemitisme waarbij de nazi's nog rode wangetjes zouden krijgen. Daarom ben ik op gegeven moment ook maar gestopt met het volgen van die troep.
Heb geduld. De waarheid komt wel aan het licht. Fijn dat je nog steeds voor de zaak vecht. Veel mensen om me heen hebben het al opgegeven.quote:
Wow.. dat is 50 jaar geleden..quote:
Kan het topic al hernoemd worden naar "Donald...who?"quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
Wow.. dat is 50 jaar geleden..
Je moet wel erg diep graven om iets te vinden vind je niet..
Terwijl een trump er gewoon 30.000 in 4 jaar uit heeft gepoept.
Zet de teller maar vast aan dat is +-21 leugens per dag.
We zijn nu al 3 dagen bezig dus als je er 60 hier neer kan ploffen ben ik u zeer dankbaar.
That Guy klinkt beter!quote:Op zaterdag 23 januari 2021 13:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kan het topic al hernoemd worden naar "Donald...who?"
Wauw jongens, healing, unityquote:White House press secretary Jen Psaki was prepared. She was professional. She was noncombative.
quote:The national press — battered by four years of abuse by the president, and by the incompetence and falsehoods of his spokespeople — is in a precarious position. We run the risk of being seduced by an administration that, in many cases, closely reflects our values: multiculturalism, a belief in the principles of liberal democracy, and a kind of wonky idealism. (Cue the “West Wing” theme.)
quote:By the end of the Trump administration, the national press was doing things differently, and better. More than in the past, some journalists (certainly not all) were standing up for democracy without embarrassment, without fearing they’d be called partisan. Some had figured out how to present an election not as a mere horserace, but as a question about substance, character and the nation’s future.
But now that the comfortable norms have returned, and the new administration is so much easier for most national journalists to like, the old journalistic norms may return, too.
Volgens mij is je vertaalmachine kapotquote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:20 schreef Dejannn het volgende:
https://www.washingtonpos(...)6431e03e2_story.html
Zeer interessant stukje dit, waar toch de voorkeuren en bedoelingen van de media even worden blootgelegd.
[..]
Wauw jongens, healing, unity
[..]
[..]![]()
![]()
Translation: onze favoriete politieke partij heeft weer de touwtjes in handen, dus nu kunnen we weer dingen door de vingers zien, leugentjes toestaan en eigenlijk de teugels rustig laten varen en vooral niet te kritisch zijn.
Column bevat mening. Mening staat in Washington Post. Washington Post is extreemlinkse MAINSTREAM media. Mainstream media verspreidt fake news. Dus mening == fake news. Eigenlijk is het gewoon een gruwelijke misdaad. Oproepen tot binnenlands terrorisme.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 18:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
Dat een column geen nieuws is wordt kennelijk niet meer geleerd tegenwoordig.
Misschien is 'ie wel Servisch.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 19:13 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Column bevat mening. Mening staat in Washington Post. Washington Post is extreemlinkse MAINSTREAM media. Mainstream media verspreidt fake news. Dus mening == fake news. Eigenlijk is het gewoon een gruwelijke misdaad. Oproepen tot binnenlands terrorisme.
Voor Dejan:
Stupac sadr¸i mi¨ljenje. View je u Washington Post. Washington Post krajnje je lijevi MAINSTREAM medij. Uobičajeni mediji ¨ire la¸ne vijesti. Pa pogledajte == la¸ne vijesti. Zapravo je to samo grozan zločin. Pozivi na domaći terorizam.
Cyrillischquote:Op zaterdag 23 januari 2021 20:47 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
3 ‘verschillende’ talen. Alle 3 hetzelfde. Paar nuances.
Sorry nooit van gehoord ik kijk geen tv.quote:Op zaterdag 23 januari 2021 14:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Da's toch die gast van MyPillow?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |