abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197521132
Het begon zo, heel erg superspannend:



Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:



Toen zei Trump dit:



En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:



Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.



En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:



Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
pi_197521134
Zelf maar een nieuw deel aangemaakt want @very liet het afweten. Foei. o|O
pi_197521139
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 01:54 schreef very het volgende:

[..]

Zelfs deze "ultralinkse" (en trouwens zeer geschikte, ruimdenkende persoon) heeft een interessante kijk op de gang van zaken:


Kijk dit gewoon even, want best vermakelijk én omdat het misschien de moeite waard kan zijn om eens in de zoveel tijd de situatie in een ander licht te bekijken. Meestal leer je het meest door te luisteren naar de waanzin van het tegengeluid.
Vind het helemaal nergens op slaan, alsof we hem misschien zonder het te weten discrimineren. Nee, het is gewoon een tyfuslijer die alles bij elkaar liegt en het land leidt op een historisch slechte manier.
pi_197521305
Het is ook creepy dat ie het zo lang vol heeft gehouden, van het begin dacht ik, dit gaat nooit langer dan een jaar goed.

En ik was het soms met hem eens ook nog, maarja poltiek in de VS, is creepy.
pi_197521757
Mainstream media in de VS is vooral zeer creepy. Als die onpartijdig zouden zijn, en niet met hun politieke agenda's vuurtjes zouden opstoken, zou het echt al de helft schelen.
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:07:44 #6
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197521890
quote:
7s.gif Op woensdag 20 januari 2021 07:47 schreef Dejannn het volgende:
Mainstream media in de VS is vooral zeer creepy. Als die onpartijdig zouden zijn, en niet met hun politieke agenda's vuurtjes zouden opstoken, zou het echt al de helft schelen.
Helemaal eens, de meeste zenders in de VS zijn alles behalve onpartijdig!
Tja vanavond maar even weer een live stream opzetten en bak popcorn er bij!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197522293
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 04:13 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind het helemaal nergens op slaan, alsof we hem misschien zonder het te weten discrimineren. Nee, het is gewoon een tyfuslijer die alles bij elkaar liegt en het land leidt op een historisch slechte manier.
Goede onderbouwing :Y

Wat was dan zo historisch slecht aan zijn beslissingen? Noem eens een paar goede voorbeelden.
People assume too much.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 20 januari 2021 @ 09:40:25 #8
426493 crew  PippenScottie
pi_197522936
Je za maar jarenlang opgehitst zijn door Donald Trump.
Volledig overtuigd van de grote verkiezingsfraude stap je vervolgens in een vliegtuig en laat je je werk en familie achter om te strijden tegen het grote onrecht dat is aangedaan en bestorm je het capitool.

Een week later sta je op no-fly lists, is de FBI naar je op zoek en wil Trump niets met je te maken hebben omdat hij bang is dat hij zelf juridisch ter verantwoording kan worden geroepen. Hij kan je met één pennenstreek een pardon geven, maar zelfs dat vertikt hij.

Dan heb je toch een paar verkeerde keuzes gemaakt in je leven.
pi_197522938
Giuliani is nog lang niet klaar, hij kon wel eens heel politiek actief worden... :Y
pi_197523305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Giuliani is nog lang niet klaar, hij kon wel eens heel politiek actief worden... :Y
Laten we hopen dat hij samen met Trump een eigen partij begint.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197523394
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:06 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Laten we hopen dat hij samen met Trump een eigen partij begint.
met nog wat andere wappies als brannon erbij dat wordt smullen bij de explosie van de eerdere opportunisten van de GOP. *O*
pi_197523874
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Giuliani is nog lang niet klaar, hij kon wel eens heel politiek actief worden... :Y
Dan ga ik snel wat aandelen in tuincentra aanschaffen.
pi_197524209
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 09:40 schreef Bocaj het volgende:
Giuliani is nog lang niet klaar, hij kon wel eens heel politiek actief worden... :Y
Haha, wat een sneue kontkusser, die Rudy. :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197524225
Thank you Donald Trump, you were a great President! :Y
Now relax, sit back and watch the new administration fail! :Y
Is Hunter already seen again? Where is that guy? Has anyone seen him? :')
pi_197524320
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Thank you Donald Trump, you were a great President! :Y
Now relax, sit back and watch the new administration fail! :Y
Is Hunter already seen again? Where is that guy? Has anyone seen him? :')
Verlicht ons eens waarom dat figuur relevant zou zijn? En zo ja voor wat?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197524444
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Verlicht ons eens waarom dat figuur relevant zou zijn? En zo ja voor wat?
De FBI heeft nog een appeltje te schillen met hem... en dat kan zijn vader ook nog wel eens flink schaden! :Y

pi_197524526
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:02 schreef Bocaj het volgende:

[..]

De FBI heeft nog een appeltje te schillen met hem... en dat kan zijn vader ook nog wel eens flink schaden! :Y

Amper. De man is al 50, geen 15 en is volledig wilsbekwaam.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 20 januari 2021 @ 11:38:13 #18
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_197525175
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 10:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Verlicht ons eens waarom dat figuur relevant zou zijn? En zo ja voor wat?
De strohalmen zijn op, dan ga je ze maar recyclen.
Huilen dan.
pi_197525276
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:02 schreef Bocaj het volgende:

[..]

De FBI heeft nog een appeltje te schillen met hem... en dat kan zijn vader ook nog wel eens flink schaden! :Y

Donald Trump Jr. wordt verdacht van belastingontduiking en verkrachtingen, zijn vader van het verdoezelen ervan. Sterker nog, Donald Trump zelf is ook beschuldigd van dezelfde vergrijpen. Niks gebeurd, dus dit zal allemaal ook wel los lopen.
pi_197525374
Geen pardon voor Assange, grote teleurstelling en wederom een flinke smet op zijn nalatenschap.
pi_197525430
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Amper. De man is al 50, geen 15 en is volledig wilsbekwaam.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-fraude-hunter-biden
quote:
Het begin van het presidentschap van Joe Biden wordt al niet makkelijk, met de coronapandemie, een economische crisis en een totaal verdeeld land. Maar daar komt nu nog een probleem bij: zoon Hunter. "Want het is natuurlijk geen goed begin voor een nieuwe president als je zoon wordt onderzocht vanwege belastingfraude."

Dat zegt Amerika-correspondent Erik Mouthaan. "Als er inderdaad voor tonnen aan belasting is verzuimd te betalen, zoals de New York Times schrijft, dan is dat niet oké. Dat is een grote zaak in Amerika, daarvoor kun je de gevangenis ingaan."

Problemen
Zover is het nog niet, maar Amerikaanse media zeggen dat de perikelen rondom Hunter Biden het begin van het presidentschap van zijn vader flink kunnen overschaduwen. Het zal hem ongetwijfeld afleiden van zijn werk als startend president en als hij niet oppast, kan het hem ook in grote politieke problemen brengen.
:{w
pi_197525529
quote:
Maak je geen illusies, de media zal er alles aan doen om dit onderwerp niet te behandelen. Het Amerikaanse volk zal er weinig van meekrijgen en een ieder die er uiteindelijk over begint zal eerst weggezet worden als een wappie die gelooft in samenzweringstheorieën.
Bereid je maar voor op vier jaar lang kont kussen van de media.
pi_197525602
quote:
Dat artikel is uit dezelfde periode dat de jij er nog heilig van overtuigd was dat Trump president zou blijven. Wat is de wereld veranderd sinds dien hè? :D
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197525624
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maak je geen illusies, de media zal er alles aan doen om dit onderwerp niet te behandelen. Het Amerikaanse volk zal er weinig van meekrijgen en een ieder die er uiteindelijk over begint zal eerst weggezet worden als een wappie die gelooft in samenzweringstheorieën.
Bereid je maar voor op vier jaar lang kont kussen van de media.
Fox, OANN en Newsmax behoren niet tot "de media" is het wel?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197525679
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Fox, OANN en Newsmax behoren niet tot "de media" is het wel?
Hoevaak heb je dezelfde domme vraag onderhand gesteld?
pi_197525685
quote:
10s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:57 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat artikel is uit dezelfde periode dat de jij er nog heilig van overtuigd was dat Trump president zou blijven. Wat is de wereld veranderd sinds dien hè? :D
Jazeker pompom, maar dat FBI 'dingetje' zal nog wel een staartje krijgen... denk je niet?

[ Bericht 0% gewijzigd door Bocaj op 20-01-2021 12:12:19 ]
pi_197525698
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoevaak heb je dezelfde domme vraag onderhand gesteld?
Hoe vaak heb jij al dom zitten huilen over "de media"?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197525783
Het blijft toch wel vreemd om mainstream kanalen als Fox News na te blaten over de andere mainstream kanalen om dan zelf nog veel partijdigere en slechtere bronnen te gaan gebruiken ... alsof dat de juiste reactie zou zijn.
pi_197525794
quote:
5s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:01 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Hoe vaak heb jij al dom zitten huilen over "de media"?
Gebaseerd op feiten. Velen papegaaien nog steeds na dat het grootste schandaal onder Obama zijn “tan suit” was.
pi_197525811
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het blijft toch wel vreemd om mainstream kanalen als Fox News na te blaten over de andere mainstream kanalen om dan zelf nog veel partijdigere en slechtere bronnen te gaan gebruiken ... alsof dat de juiste reactie zou zijn.
De ironie......
pi_197525862
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:07 schreef Chivaz het volgende:

[..]

De ironie......
Inderdaad, dat is ironisch.
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:12:50 #32
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197525891
Wtf ik krijg dit bericht van een video op bitchute this video is unavailable as the contents have been deemed potentially illegal within your country by our moderation team.

De westkust van Amerika ligt vol met marineschepen al een maand ofzo :')
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197526019
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:12 schreef Summers het volgende:
Wtf ik krijg dit bericht van een video op bitchute this video is unavailable as the contents have been deemed potentially illegal within your country by our moderation team.

De westkust van Amerika ligt vol met marineschepen al een maand ofzo :')
Heb je de trackers van de schepen ook gechecked of ga je enkel af op een video?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197526032
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:11 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is ironisch.
Hoezo een plaat voor je kop. Heb jij of iemand anders in dit topic mij ooit wel eens Fox, OANN of iets dergelijks zien verdedigen?
Ik heb het over de media, niet links niet rechts maar de media in zijn geheel. Het feit dat niemand van de progressieven hier dat snapt zegt wel een hoop over hoe men de “media” ziet. Nogmaals de ironie van figuren zoals jij is stuitend.
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:21:02 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197526047
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Heb je de trackers van de schepen ook gechecked of ga je enkel af op een video?
De mensen die het hardst roepen dat er dingen gechecked moeten worden zijn meestal de mensen die zelf niks checken .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197526107
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:21 schreef Summers het volgende:

[..]

De mensen die het hardst roepen dat er dingen gechecked moeten worden zijn meestal de mensen die zelf niks checken .
Ik heb het gechecked voor dat ik je beantwoorde, dus mijn vraag staat nog steeds.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 20 januari 2021 @ 12:24:46 #37
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_197526145
quote:
2s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:23 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik heb het gechecked voor dat ik je beantwoorde, dus mijn vraag staat nog steeds.
Fijn voor je , geen tijd voor je spelletjes , fijne dag nog .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_197526165
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Fijn voor je , geen tijd voor je spelletjes , fijne dag nog .
Ok, je hebt alleen maar een filmpje gezien dus.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_197526171
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoezo een plaat voor je kop. Heb jij of iemand anders in dit topic mij ooit wel eens Fox, OANN of iets dergelijks zien verdedigen?
Ik heb het over de media, niet links niet rechts maar de media in zijn geheel. Het feit dat niemand van de progressieven hier dat snapt zegt wel een hoop over hoe men de “media” ziet. Nogmaals de ironie van figuren zoals jij is stuitend.
Jij haalt deze kanalen niet echt aan inderdaad. Wel vage sociale media Pipo’s, wat ook valt onder wat ik zei. Maar het was eerlijk gezegd niet zozeer tegen jou gericht ondanks de timing dat ik het plaatste. Het betrof voor mij een voortzetting over het "muh media" geneuzel wat startte met een opmerking van me vannacht en wat doorliep tot vanochtend. Dat ging over mainstream media (waar ik heel geen media had aangehaald), en dan doel ik in die situatie bv. niet op Dejannn, want hoewel hij erg eenzijdige teksten produceert gaf hij eerder aan naar een outlet als The Hill te gaan, waarvan ik het eens ben dat die redelijk centristisch is (tenzij dat in de tussentijd veranderd is, of OAN ineens wel een goed medium ofzo).

Dus in plaats van op je pik getrapt te zijn kun je ook zeggen dat je het met me eens bent.

Je levert echter geen alternatief voor je geklaag. Welke media volg jij eigenlijk die je wel betrouwbaar en neutraal acht?

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 20-01-2021 12:37:48 ]
pi_197526382
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:20 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Hoezo een plaat voor je kop. Heb jij of iemand anders in dit topic mij ooit wel eens Fox, OANN of iets dergelijks zien verdedigen?
Ik heb het over de media, niet links niet rechts maar de media in zijn geheel. Het feit dat niemand van de progressieven hier dat snapt zegt wel een hoop over hoe men de “media” ziet. Nogmaals de ironie van figuren zoals jij is stuitend.
Je bent alleen maar aan het wijzen naar de media - en ja, journalisten maken fouten en zijn soms niet objectief, het zijn net mensen.

Maar het is niet de schuld van de media dat het presidentschap van Trump is uitgedraaid op een regelrechte ramp. Met zijn beschuldigingen over verkiezingsfraude heeft hij de Amerikaanse democratie ernstige schade toegebracht en het leven van volksvertegenwoordigers in gevaar gebracht. Het was de dramatische apotheose van een presidentschap dat werd gekenmerkt door schandalen, corruptie en leugens. Trump gaat de boeken in als de slechtste president uit de geschiedenis van de VS. De aanval op het Capitool, die een direct gevolg is van Trumps continue aanvallen op de verkiezingen, is de bedorven kers op de rottende taart.

Prima om kritiek te uiten op de media, maar in dit stadium en na alles wat er de afgelopen weken, maanden en jaren is voorgevallen komt het over als lachwekkend en een idiote poging om de aandacht te verleggen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197528113
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 11:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maak je geen illusies, de media zal er alles aan doen om dit onderwerp niet te behandelen. Het Amerikaanse volk zal er weinig van meekrijgen en een ieder die er uiteindelijk over begint zal eerst weggezet worden als een wappie die gelooft in samenzweringstheorieën.
Bereid je maar voor op vier jaar lang kont kussen van de media.
Dus op een link van RTL nieuws reageer jij met gehuil dat de media het negeert?
Droeftoeter.
pi_197530410
Nog maar een paar uurtjes tot Space Force gaat ingrijpen _O_ .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_197530489
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 13:58 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus op een link van RTL nieuws reageer jij met gehuil dat de media het negeert?
Droeftoeter.
Scherp opgemerkt eens kijken hoe de boehoe media is bad mensen zich hier weer uit fantaseren. :D
  woensdag 20 januari 2021 @ 15:02:44 #44
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_197530587
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 12:24 schreef Summers het volgende:

[..]

Fijn voor je , geen tijd voor je spelletjes , fijne dag nog .
Geloof je inmiddels al dat Biden de nieuwe president is, of gaat Powell op de valreep nog even de kraken releasen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_197531531
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 20 januari 2021 @ 16:02:52 #46
54278 crew  Tijger_m
42
pi_197532041
quote:
14s.gif Op woensdag 20 januari 2021 14:57 schreef Ludachrist het volgende:
Nog maar een paar uurtjes tot Space Force gaat ingrijpen _O_ .
Beetje laat wel, Trump is al vertrokken ;)

En als hij niet uit AF One is voor Biden ingezworen is dan brengen ze hem de kosten van AF One in rekening.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 20 januari 2021 @ 16:40:41 #47
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_197532746
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Beetje laat wel, Trump is al vertrokken ;)

En als hij niet uit AF One is voor Biden ingezworen is dan brengen ze hem de kosten van AF One in rekening.
-O- kak ik had net popcorn en bier in huis gehaald!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_197532840
quote:
1s.gif Op woensdag 20 januari 2021 01:39 schreef HetDonkertAan het volgende:
Nogmaals; als Mark Rutte, de paus, Trump of de buurvrouw zegt dat ik van het dak moet springen en ik doe het dan ook nog dan doe ik het toch echt zelf.

Wat denk je met elkaar, dat wanneer die kapitoolbestormers worden overhoord nadat ze zijn opgepakt en de agent in dienst hen vraagt waarom ze dat deden en ze vertellen doodleuk :'Ja moest van Trump' dat die agent dan als de wiedeweerga naar Trump gaat om hem in te rekenen en de daders weer vrij te laten.
Voor mij persoonlijk kan een president gek worden; en het blijft mijn inziens een kwestie van interpretatie. Trump roept publiekelijk wat (ook al was dat letterlijk: we gaan naar het kapitool" en men reageert daarop om er heen te gaan en daar in te breken dan nog kan meneer Trump president zijn; jij breekt in op het kapitool, jij gooit de ramen in en jij breekt de boel daar af; niet Trump.
Al was het Gandhi zelf die zoiets zei; jij bent verantwoordelijk voor jouw daden.
Niet Trump, niet Rutte, geen aliens, niet de buurman en geen dubieuze maatschappij.
Zo zie ik het.
They would not have gotten anywhere near.

Beveiligings/security in zo'n gebouw op zo'n dag zou ook extra strak zijn. Alle beveiligings mensen in dienst bij zo'n situatie heel streng gechekt en gecontrolleerd zou zijn.
ALS het 'n echte 'threat to security' of 'state of national emergency' situatie was, niemand (undesirables) zo dichtbij in de buurt zou ooit kunnen komen. There would have been heavily armed security forces, alarms, cameras everywhere - inside and out. On full alert.

Alle mensen in het gebouw op de hoogte dat er 'n paar duizend boze Trumpites op de weg waren en ook misschien veel van ze wisten al dat er 'n neppe aanslag/inbreek scenario gepland was.
Dan laten ze gewoon 'n aantal 'chosen few' binnen, paar filmpjes en fotos van maken, fake a couple of shootings etc.
Military intelligence, agent provoceurs, actors, plus 'n media bombardement enz. en dit soort scenarios kunnen wel zo geregeld zijn.
En dan hey presto - nog 'n episode in de grote, sensationele reality TV show van maken.
'Wat 'n grote poppenkast!' 'n aantal keren al gepost hier is. Jammer dat zoveel mensen lijkt te denken dat die 'grote poppenkast' echt is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tingo op 20-01-2021 16:51:31 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_197532942
FBI denkt dat de aanval op het capitool mogelijk al op 1 januari was gepland:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_197532959
quote:
0s.gif Op woensdag 20 januari 2021 16:45 schreef Tingo het volgende:

[..]

They would not have gotten anywhere near.

Beveiligings/security in zo'n gebouw op zo'n dag zou ook extra strak zijn. Alle beveiligings mensen in dienst bij zo'n situatie heel streng gechekt en gecontrolleerd zou zijn.
ALS het 'n echte 'threat to security' of 'state of national emergency' situatie was, niemand (undesirables) zo dichtbij in de buurt zou ooit kunnen komen. There would have been heavily armed security forces, alarms, cameras everywhere - inside and out. On full alert.

Alle mensen in het gebouw op de hoogte dat er 'n paar duizend boze Trumpites op de weg waren en ook misschien veel van ze wisten al dat er 'n neppe aanslag/inbreek scenario gepland was.
Dan laten ze gewoon 'n aantal 'chosen few' binnen, paar filmpjes en fotos van maken, fake a couple of shootings etc.
Military intelligence, agent provoceurs, actors, plus 'n media bombardement enz. en dit soort scenarios kunnen wel zo geregeld zijn.
En dan hey presto - nog episode in de grote, sensationele reality TV show van maken.
'Wat 'n grote poppenkast!' 'n aantal keren al gepost hier is. Jammer dat zoveel mensen lijkt te denken dat die 'grote poppenkast' echt is.
[/quote]
Het was ff ploeteren, maar wat je ziet is echt. Ik weet dat het er verschrikkelijk uit ziet, maar die mafkezen wonen daar echt.
Meestal kijken we hier series en films met de wat betere kant, maar vergis je niet die boerenlullen zijn echt.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')