abonnement Unibet Coolblue
  maandag 18 januari 2021 @ 11:46:00 #1
3542 Gia
User under construction
pi_197483152

quote:
Laten we er alles aan doen om de regering duidelijk te maken dat onze grens bereikt is. Zeg NEE tegen de spoedwet, zeg JA tegen het normaal zoals we dat kenden. En laten we dit oude normaal een betere invulling geven.
Laat je horen, sluit je aan, zorg dat je erbij bent, zodat we dit samen tot een onvergetelijke samenkomst maken voor onze toekomst!

DIT WILLEN WE
DIT NIET
X GEEN spoedwet
X GEEN inperking van grondwettelijke vrijheden
X GEEN 1,5 meter samenleving
X GEEN gebruik van de term ‘het nieuwe normaal’
X GEEN maatregelen zonder wetenschappelijke basis buiten
crisissituaties
X GEEN censuur
DIT WEL
V Per direct stopzetten van huidige maatregelen
V Het normale leven weer oppakken
V De economie weer maximaal aan de gang krijgen
V 100% transparante informatievoorziening van RIVM & overheid
V Een open debat over het gevoerde en te voeren beleid
V Een parlementaire enquête
V Een optimale voorbereiding op een eventuele nieuwe

Kom op voor je vrijheid, je rechtenen het leven
Uit angst voor het nog onbekende Covid-19 virus ging Nederland medio maart in lockdown. De maatregelen zorgden voor ingrijpende beperkingen van onze vrijheden. Ook al waren ze minder zwaar dan in sommige andere landen. Met de beelden uit Bergamo en Spanje op het netvlies, offerden we onze vrijheid tijdelijk op om overbelasting van de IC’s te voorkomen. En om verdere verspreiding van het virus in te dammen.
Vraagtekens aanpak
Sindsdien is er veel gebeurd; de druk op de IC’s is er al weken niet meer, de termen ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter maatschappij’ zijn geïntroduceerd, complete sectoren dreigen te verdwijnen, de minister spreekt over een vaccin als enige oplossing en nog veel meer. Ook zijn er verschillende maatregelen genomen die ondanks een gebrek aan wetenschappelijke onderbouwing zijn doorgevoerd en verplicht gesteld. Het omgekeerde is zelfs het geval; er stapelt zich meer en meer bewijs op waardoor er grote vraagtekens geplaatst mogen worden bij de gekozen aanpak en de bijbehorende maatregelen.
Geen spoedwet met maatregelen zonder onderbouwing effectiviteit
De maatregelen en richtlijnen – ZONDER wetenschappelijke onderbouwing van de effectiviteit – dreigen een permanent karakter te krijgen nu het kabinet werkt aan een spoedwet om deze maatregelen wettelijk te verankeren. Dit kunnen we en zullen we NIET laten gebeuren.
Het nieuwe normaal = NIET Normaal
Hoe serieus het virus ook genomen dient te worden; aan onze grondrechten mag en kan niet getornd worden. Deze mogen NIET structureel worden aangetast. Bovendien is er niets normaals aan ‘het nieuwe normaal’ en ‘de 1,5 meter samenleving’. Het druist volledig in tegen de menselijke natuur.
En daarom komen we, hopelijk ook met jou, op 21 juni bij elkaar om de overheid te laten weten dat we de wetswijziging en het ‘nieuwe normaal’ NIET accepteren. In plaats daarvan gaan we SAMEN TERUG NAAR NORMAAL.

Niet alleen omdat we dit willen. Ook omdat er geen onderbouwde reden is om dit niet te doen.

https://viruswaanzin.nl/
pi_197483167
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]

Oh, die gasten houden er ook wel van hoor, absoluut. Maar het is wat dat betreft een beetje geven en nemen van twee kanten.
Iedereen weet dat dat uitlokken is. Met een Ajax sjaal ophangen in een ME bus die feyenoord supporters begeleidt, weet je dat je de orde niet rustig gaat kunnen handhaven.
Waarom zou je dat doen? Waarom?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 11:47:33 #3
3542 Gia
User under construction
pi_197483176
Lapo:
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:30 schreef Harlon het volgende:

Ja inderdaad, je krijgt gewoon dat mensen nog meer op een kluitje komen te staan. Gelukkig is er in de 2e kamer geen meerderheid voor, ik hoop ook heel erg dat ze het als optie gaan verbieden.
Er kan beter gehandhaafd worden op het thuiswerken, voor iedereen die dat qua werkzaamheden kan.
Werkgevers die dit frustreren, omdat ze hun personeel niet vertrouwen, stevig beboeten.

Ben overigens niet per se tegen een avondklok. Wij komen sowieso niet na achten op straat, want waar zou je naartoe moeten?
De inzet is de jongeren die feesten te beperken. Daar gaat die avondklok niet tegen helpen, want dan beginnen ze vóór 8 uur en blijven slapen.
Beter gooien ze de boetes hiervoor flink omhoog.
pi_197483183
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Er kan beter gehandhaafd worden op het thuiswerken, voor iedereen die dat qua werkzaamheden kan.
Werkgevers die dit frustreren, omdat ze hun personeel niet vertrouwen, stevig beboeten.

Ben overigens niet per se tegen een avondklok. Wij komen sowieso niet na achten op straat, want waar zou je naartoe moeten?
De inzet is de jongeren die feesten te beperken. Daar gaat die avondklok niet tegen helpen, want dan beginnen ze vóór 8 uur en blijven slapen.
Beter gooien ze de boetes hiervoor flink omhoog.
Zoals mensen die pas rond 19.00 thuis zijn van hun werk en nog boodschappen willen doen? Mensen die nog even de deur uit willen 's avonds? Sowieso, wat bereik je er mee? De feestjes zijn nu toch al verboden, die gaan iedere week ook gewoon door, een avondklok verandert daar niets aan.

Handhaven op thuiswerken kan ook niet
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197483357
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:45 schreef Gia het volgende:

[..]

Er kan beter gehandhaafd worden op het thuiswerken, voor iedereen die dat qua werkzaamheden kan.
Werkgevers die dit frustreren, omdat ze hun personeel niet vertrouwen, stevig beboeten.
Exact. Bedrijven/organisaties die hun 'shit' nog niet op orde hebben door thuiswerken mogelijk te maken voor de functies waarmee het kan, dienen achter hun oren te krabben. 10 maanden de tijd gehad en het was ook al 2020 toen dit zich voordeed.
quote:
Ben overigens niet per se tegen een avondklok. Wij komen sowieso niet na achten op straat, want waar zou je naartoe moeten?
Boodschappen doen omdat het tussen 20.00 en 22.00 lekker rustig is in de winkels? Spreiding...
Rondje lopen savonds en beweging/zuurstof omdat je overdag door thuiswerken, thuisschool de deur niet uitkomt en savonds wel de kans hebt?
Sporten in je eentje of op afstand? Tennis mag nog steeds. Sport is gezond en helemaal als je de hele dag op je reet hebt gezeten door thuiswerk.

Juist die tijd waarin je zoooooooveel nog kan doen om je hoofd en lijf gezond te houden, wordt nu afgepakt daardoor.
quote:
De inzet is de jongeren die feesten te beperken. Daar gaat die avondklok niet tegen helpen, want dan beginnen ze vóór 8 uur en blijven slapen.
Beter gooien ze de boetes hiervoor flink omhoog.
Exact. In de handhaving van deze maatregelen zit echt wel voldoende rek om harder naar beneden te gaan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 12:00:05 #6
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_197483401
Hier is sinds de horeca dicht zit sowieso al amper iemand op straat s'avonds. Ik zie echt niet in hoe een avondklok nog het aantal besmetting omlaag gaat krijgen. Zoals iemand al zei, die jongeren hou je toch niet meer tegen, dan gaan ze voor 20:00 ergens binnen zitten.

Verder heeft handhaving het al druk genoeg zonder ook nog eens iedere ziel die s'nachts op straat loopt op de bon te moeten slingeren me dunkt.
pi_197483416
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:00 schreef Twiitch het volgende:
Hier is sinds de horeca dicht zit sowieso al amper iemand op straat s'avonds. Ik zie echt niet in hoe een avondklok nog het aantal besmetting omlaag gaat krijgen. Zoals iemand al zei, die jongeren hou je toch niet meer tegen, dan gaan ze voor 20:00 ergens binnen zitten.
Of dat zitten ze simpelweg al als je het hebt over studentenhuizen of complexen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197483516
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit is ook zo'n voorbeeld. 600 mensen preventief insluiten op een brug, letterlijk de bus in slaan en ook geen rekening houden met zwangere vrouwen. Daarna gewoon laten gaan alsof er niks aan de hand was.
[..]

Toevallig was ik één van die 600, maar dat was wel vrij bizar ja. Ben toen in een garagebox van het justiteel gebouw op de kop van Zuid gedumpt met een emmertje water die onder de rolluiken door werd geschoven. Mensen begonnen op een gegeven moment maar in de hoeken van die garagebox te pissen en toen een vrouw flauwviel werd ze door 6 ME'ers eruit getrokken die al om zich heen meppend die kelderbox betraden.

Maar hey, heb inmiddels ook wel dusdanige ervaring dat dat uiteindelijk excessen zijn. En ja, juist onder ME'ers (met name in de randstad) lopen ontzettend veel doorgesnoven mongolen, want waarom zou je je anders aanmelden voor zo'n functie.

Maar het beeld dat nu ontstaat dat die lui zelf te pas en te onpas rellen uitlokken is natuurlijk ook de grootst mogelijke flauwekul.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 januari 2021 @ 12:20:52 #9
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197483785
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Toevallig was ik één van die 600, maar dat was wel vrij bizar ja. Ben toen in een garagebox van het justiteel gebouw op de kop van Zuid gedumpt met een emmertje water die onder de rolluiken door werd geschoven. Mensen begonnen op een gegeven moment maar in de hoeken van die garagebox te pissen en toen een vrouw flauwviel werd ze door 6 ME'ers eruit getrokken die al om zich heen meppend die kelderbox betraden.

Maar hey, heb inmiddels ook wel dusdanige ervaring dat dat uiteindelijk excessen zijn. En ja, juist onder ME'ers (met name in de randstad) lopen ontzettend veel doorgesnoven mongolen, want waarom zou je je anders aanmelden voor zo'n functie.

Maar het beeld dat nu ontstaat dat die lui zelf te pas en te onpas rellen uitlokken is natuurlijk ook de grootst mogelijke flauwekul.
Je hebt naast de ME, ook nog het begrip 'Romeos'. Als ik de verhalen mag geloven, doen zij niets andders dan uitlokken.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  maandag 18 januari 2021 @ 12:23:23 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197483846
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:20 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Je hebt naast de ME, ook nog het begrip 'Romeos'. Als ik de verhalen mag geloven, doen zij niets andders dan uitlokken.
Lijkt me niet, dat is gewoon een arrestatie eenheid die op basis van beelden die worden doorgebeld of eigen waarneming de grootste mongolen er tussenuit proberen te trekken.

Worden, bij het voetbal dan, ook veel te snel herkend om uberhaupt uit te kunnen lokken. Maar die complotgekkies zullen daar vast minder ervaring mee hebben en dus ook niet merken dat er stillen tussen ze in lopen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197483929
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:47 schreef Harlon het volgende:

[..]

Zoals mensen die pas rond 19.00 thuis zijn van hun werk en nog boodschappen willen doen? Mensen die nog even de deur uit willen 's avonds?
Niet snappen dat werken nog best mag onder de avondklok :')

Niet snappen dat je best op andere momenten boodschappen kan doen :') (niemand werkt 7 dagen per week van 7 uur in de ochtend tot 7 uur in de avond)

Sowieso pas om 19:00 of later thuiskomen van werk :')
Als dat zo is omdat je pas einde ochtend bv begint, dan kun je in de ochtend boodschappen doen of even wandelen.

Waarom zou je dan per se er nog even uit moeten? Dat is ook echt een excuus van niets.
  maandag 18 januari 2021 @ 12:28:15 #12
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197483932
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:23 schreef Caland het volgende:

[..]

Lijkt me niet, dat is gewoon een arrestatie eenheid die op basis van beelden die worden doorgebeld of eigen waarneming de grootste mongolen er tussenuit proberen te trekken.

Worden, bij het voetbal dan, ook veel te snel herkend om uberhaupt uit te kunnen lokken. Maar die complotgekkies zullen daar vast minder ervaring mee hebben en dus ook niet merken dat er stillen tussen ze in lopen.
Zelf loop ik nooit mee met demonstraties, dus ik heb er geen enkele ervaring mee. Daarnaast kan ik me best vinden in je redevoering.

Maar ik heb nog een vraag: waarom lokken ze dan rellen uit bij deze demonstraties? Met andere woorden: waarom willen ze bepaalde demonstraties laten escaleren? Jij zegt namelijk dat romeo's de grootste mongolen eruit pikken (wat ze ook trachten te doen), maar waarom zijn er steeds die verhalen dat deze romeo's juist degenen zijn die gevechten beginnen in plaats van beëindigen?
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  maandag 18 januari 2021 @ 12:29:55 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197483954
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:28 schreef Grishenko_ het volgende:

[..]

Zelf loop ik nooit mee met demonstraties, dus ik heb er geen enkele ervaring mee. Daarnaast kan ik me best vinden in je redevoering.

Maar ik heb nog een vraag: waarom lokken ze dan rellen uit bij deze demonstraties? Met andere woorden: waarom willen ze bepaalde demonstraties laten escaleren? Jij zegt namelijk dat romeo's de grootste mongolen eruit pikken (wat ze ook trachten te doen), maar waarom zijn er steeds die verhalen dat deze romeo's juist degenen zijn die gevechten beginnen in plaats van beëindigen?
Dat is veelal gewoon flauwekul. Je ziet het ook steeds met die filmpjes die nu online worden gegooid, je ziet dan alleen de aanhouding dus dan lijkt het net alsof zij het vuurtje opstoken. Maar je ziet natuurlijk niet wat uberhaupt de reden is voor de aanhouding.

Net als die foto gisteren van die dikke die een karatetrap uitvoert op zo'n ME'er. Die wordt echt niet meteen opgepakt maar wel op een rustig moment opeens in zijn nek gegrepen. En dat gebeurt dan door die romeo's.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197483974
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:57 schreef Red_85 het volgende:

Boodschappen doen omdat het tussen 20.00 en 22.00 lekker rustig is in de winkels? Spreiding...
Rondje lopen savonds en beweging/zuurstof omdat je overdag door thuiswerken, thuisschool de deur niet uitkomt en savonds wel de kans hebt?
Sporten in je eentje of op afstand? Tennis mag nog steeds. Sport is gezond en helemaal als je de hele dag op je reet hebt gezeten door thuiswerk.

Juist die tijd waarin je zoooooooveel nog kan doen om je hoofd en lijf gezond te houden, wordt nu afgepakt daardoor.
Boodschappen kun je op zo veel tijden doen dus dat verdwijnt niet door een avondklok.
Ook niet met een flauw excuus als spreiding.

Ik werk ook thuis en ik kan prima even in de pauze een rondje lopen. Next.
En er word je zo veel ontnomen als je na 8 uur niet naar buiten mag? Hou op zeg. Ga je nog naar de disco om die tijd ofzo? Als je al van slag raakt als je na bv 8 uur niet onnodig naar buiten mag dan zit het probleem ergens anders, niet in de avondklok.

Maar ben het er wel mee eens dat de handhaving veel en veel strenger moet en kan.
pi_197484029
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is veelal gewoon flauwekul. Je ziet het ook steeds met die filmpjes die nu online worden gegooid, je ziet dan alleen de aanhouding dus dan lijkt het net alsof zij het vuurtje opstoken. Maar je ziet natuurlijk niet wat uberhaupt de reden is voor de aanhouding.

Net als die foto gisteren van die dikke die een karatetrap uitvoert op zo'n ME'er. Die wordt echt niet meteen opgepakt maar wel op een rustig moment opeens in zijn nek gegrepen. En dat gebeurt dan door die romeo's.
Dit dus exact.

Maar nee, het zijn "acteurs" die rellen uitlokken. :')
twitter
  maandag 18 januari 2021 @ 12:35:24 #16
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_197484042
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is veelal gewoon flauwekul. Je ziet het ook steeds met die filmpjes die nu online worden gegooid, je ziet dan alleen de aanhouding dus dan lijkt het net alsof zij het vuurtje opstoken. Maar je ziet natuurlijk niet wat uberhaupt de reden is voor de aanhouding.

Net als die foto gisteren van die dikke die een karatetrap uitvoert op zo'n ME'er. Die wordt echt niet meteen opgepakt maar wel op een rustig moment opeens in zijn nek gegrepen. En dat gebeurt dan door die romeo's.
Dankjewel voor de genuanceerde uitleg :)
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
pi_197484121
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:06 schreef Caland het volgende:

[..]

Toevallig was ik één van die 600, maar dat was wel vrij bizar ja. Ben toen in een garagebox van het justiteel gebouw op de kop van Zuid gedumpt met een emmertje water die onder de rolluiken door werd geschoven. Mensen begonnen op een gegeven moment maar in de hoeken van die garagebox te pissen en toen een vrouw flauwviel werd ze door 6 ME'ers eruit getrokken die al om zich heen meppend die kelderbox betraden.

Maar hey, heb inmiddels ook wel dusdanige ervaring dat dat uiteindelijk excessen zijn. En ja, juist onder ME'ers (met name in de randstad) lopen ontzettend veel doorgesnoven mongolen, want waarom zou je je anders aanmelden voor zo'n functie.
Bizar.
quote:
Maar het beeld dat nu ontstaat dat die lui zelf te pas en te onpas rellen uitlokken is natuurlijk ook de grootst mogelijke flauwekul.
Heb ik het gevoel van he en dat is mijn ervaring.
Maar ik zoek het ook niet op. Ik ga niet bij Ajacieden staan die uit zijn op rellen. Ik ben gewoon een supporter als velen en niet een van die van een kleine minderheid die bij voorbaat al blauw aanloopt als die blauw ziet.

Stillen/romeo's/wat dan ook zijn wel een feit en zijn wat mij betreft wel vaak verantwoordelijk voor een kutsfeer en uitlokking.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197484160
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Boodschappen kun je op zo veel tijden doen dus dat verdwijnt niet door een avondklok.
Ook niet met een flauw excuus als spreiding.

Ik werk ook thuis en ik kan prima even in de pauze een rondje lopen. Next.
En er word je zo veel ontnomen als je na 8 uur niet naar buiten mag? Hou op zeg. Ga je nog naar de disco om die tijd ofzo? Als je al van slag raakt als je na bv 8 uur niet onnodig naar buiten mag dan zit het probleem ergens anders, niet in de avondklok.

Maar ben het er wel mee eens dat de handhaving veel en veel strenger moet en kan.
Leg jezelf dan een sperrtijd op. Ik snap hieruit dat je graag opgesloten wilt worden.
Steel iets en laat je pakken zodat je een enkelband en huisarrest krijgt. Eens kijken hoe het je bevalt.

Je laat je je bewegingsvrijheid toch niet afpakken?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197484209
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is veelal gewoon flauwekul. Je ziet het ook steeds met die filmpjes die nu online worden gegooid, je ziet dan alleen de aanhouding dus dan lijkt het net alsof zij het vuurtje opstoken. Maar je ziet natuurlijk niet wat uberhaupt de reden is voor de aanhouding.

Net als die foto gisteren van die dikke die een karatetrap uitvoert op zo'n ME'er. Die wordt echt niet meteen opgepakt maar wel op een rustig moment opeens in zijn nek gegrepen. En dat gebeurt dan door die romeo's.
Daar zijn ze voor bedoeld en dat gebeurd ook vaak inderdaad. En daar ben ik het ook wel mee eens.
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze de randen opzoeken van wat mag en daar ook meermaals overheen gaan.

En die ruimte is er ook omdat de beeldvorming heel snel in het voordeel van hun gezet kan worden. 'ja voetbalsupporters, relschoppers, demonstranten'. No questions asked.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 12:55:57 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197484398
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daar zijn ze voor bedoeld en dat gebeurd ook vaak inderdaad. En daar ben ik het ook wel mee eens.
Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat ze de randen opzoeken van wat mag en daar ook meermaals overheen gaan.

En die ruimte is er ook omdat de beeldvorming heel snel in het voordeel van hun gezet kan worden. 'ja voetbalsupporters, relschoppers, demonstranten'. No questions asked.
Ja ongetwijfeld, maar zoals ik al aangaf snijdt dat mes ook wel aan twee kanten. Je hebt enerzijds relschoppers die van een verzetje houden en aan de andere kanten ME'ers die er feitelijk hetzelfde instaan.

Ik vind het acherafgejank wat je nu ziet alleen een beetje kansloos. Uitdelen en incasseren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197484454
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja ongetwijfeld, maar zoals ik al aangaf snijdt dat mes ook wel aan twee kanten. Je hebt enerzijds relschoppers die van een verzetje houden en aan de andere kanten ME'ers die er feitelijk hetzelfde instaan.

Ik vind het acherafgejank wat je nu ziet alleen een beetje kansloos. Uitdelen en incasseren.
Eensch. Met beide hoor.
Wat ik al zei. Als je komt met ploertendoders, boxbeugels en weet ik veel wat, kom je niet om je stem te laten horen. Dan kom je met een idee. Moet je niet gaan janken als je een nachtje op een plank mag liggen met een kriebelend paardendeken.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197485098
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:27 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Niet snappen dat werken nog best mag onder de avondklok :')

Niet snappen dat je best op andere momenten boodschappen kan doen :') (niemand werkt 7 dagen per week van 7 uur in de ochtend tot 7 uur in de avond)

Sowieso pas om 19:00 of later thuiskomen van werk :')
Als dat zo is omdat je pas einde ochtend bv begint, dan kun je in de ochtend boodschappen doen of even wandelen.

Waarom zou je dan per se er nog even uit moeten? Dat is ook echt een excuus van niets.
Waarom zou ik naar buiten moeten? tja, omdat ik dat wil. Niet snappen dat door mensen een beperkter tijdsinterval te geven om te winkelen dat het dan drukker word in winkels waardoor er meer besmettingen komen.

En verder voegt een avondklok natuurlijk niets toe, behalve dan dat een lading NSB adepten er een stijfje van krijgen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197485295
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Boodschappen kun je op zo veel tijden doen dus dat verdwijnt niet door een avondklok.
Ook niet met een flauw excuus als spreiding.

Ik werk ook thuis en ik kan prima even in de pauze een rondje lopen. Next.
En er word je zo veel ontnomen als je na 8 uur niet naar buiten mag? Hou op zeg. Ga je nog naar de disco om die tijd ofzo? Als je al van slag raakt als je na bv 8 uur niet onnodig naar buiten mag dan zit het probleem ergens anders, niet in de avondklok.

Maar ben het er wel mee eens dat de handhaving veel en veel strenger moet en kan.
Ach ja, alles vanuit eigen perspectief bekijken en geen oog hebben voor anderen. Prima, dat jij alles binnen het genoemde tijdsvenster kan. Ik kom op de tijdstippen dat de avondklok waarschijnlijk gaat gelden ook amper buiten, maar dat wil niet zeggen dat ik er voor ben.

Zo veel mensen die aan een lopende band staan. Weinig vrijheid hoe zij hun dag indelen. Pauze hebben ze inderdaad, maar voordat ze van het terrein af zijn, worden ze weer aan de band verwacht. Laat staan dat ze boodschappen kunnen doen. Niet iedereen heeft een laboratorium thuis. Dus die mensen moeten gewoon naar het werk. Na een hele dag coronamonsters te hebben getest, terwijl je stil op je stoel zat, hebben die mensen misschien behoefte aan een blokje om.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 13:47:58 #24
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197485412
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197485690
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:30 schreef Harlon het volgende:
behalve dan dat een lading NSB adepten er een stijfje van krijgen.
Dit vooral.
Volgens sommigen kan het allemaal niet streng genoeg tot we gekneveld met een gasmasker thuis op de bank zitten met dichtgelaste deuren.

Ik kom daar echt niet bij.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197485724
Het mooiste is toch wel al die mensen die eerst stoer gaan doen tegen de ME en vervolgens als een hysterisch wijf gaan lopen janken als ze terecht klappen krijgen.
pi_197485742
Die arts uit het filmpje, met mogelijke naam Piet van Herten, zou in het BIG register staan onder P.W.M. van Herten met BIG-nummer 39056672601

Dan nog. De man doet beweringen op zijn (amateuristische) website over het behandelen van kanker met therapie.
Met therapie is het, volgens deze man, mogelijk om ernstige aandoeningen 'aan te pakken' zoals Autisme, Asperger, ADHD, PPDNOS.

Deze man zal, als dit allemaal klopt, zijn BIG vermelding kwijt raken.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197485746
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:42 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Leg jezelf dan een sperrtijd op. Ik snap hieruit dat je graag opgesloten wilt worden.
Steel iets en laat je pakken zodat je een enkelband en huisarrest krijgt. Eens kijken hoe het je bevalt.

Je laat je je bewegingsvrijheid toch niet afpakken?
Ik raak geen enkele bewegingsvrijheid kwijt?

Ja, je mag niet om 9 uur in de avond een rondje gaan wandelen. Nou boeiend?
Dan doe ik dat toch even in de pauze? Wat ik overigens sowieso al doe.
Waarom zou je in vredesnaam om 9 uur in de avond een rondje gaan wandelen.

Je overdrijft echt zo gigantisch. Alles wat je na de avondklok zou doen kun je met groot gemak voor die tijd doen.
Dus je raakt echt helemaal niets kwijt.

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:40 schreef Red_85 het volgende:

Stillen/romeo's/wat dan ook zijn wel een feit en zijn wat mij betreft wel vaak verantwoordelijk voor een kutsfeer en uitlokking.
Dat is natuurlijk gewoon onzin.
Dat is wat al die wappies en hooligans altijd roepen om maar een excuus te hebben voor een rel.
Als jij niets kwaads in de zin hebt dan boeit het je geen reet als er een stille aanwezig is.
pi_197485786
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:30 schreef Harlon het volgende:

[..]

Waarom zou ik naar buiten moeten? tja, omdat ik dat wil. Niet snappen dat door mensen een beperkter tijdsinterval te geven om te winkelen dat het dan drukker word in winkels waardoor er meer besmettingen komen.

En verder voegt een avondklok natuurlijk niets toe, behalve dan dat een lading NSB adepten er een stijfje van krijgen.
Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om naar buiten te kunnen.
Dus dat mensen dan gaan zeuren om net dat ene moment om 21:00 of 22:00 of wat ook is natuurlijk ook zeuren om het kunnen zeuren.

Nou verwacht ik echt geen avondklok voor 8 uur. Dus die korte tijd boeit echt niet aan spreiding voor supermarkten.
Of het veel toevoegt? Tja het zal voor politie makkelijker zijn mensen weg te sturen en het zal nog een kleine groep wappies hopelijk tegen houden die zich door de huidige maatregelen nog niet laten tegen houden.
Elke maatregel houdt wel weer een aantal tegen.

Het is geen grote toevoeging, maar ach.
pi_197485792
ohjee, de 'arts' gaat viral. iedereen moet zijn uitspraken te horen krijgen want, ja, hij is arts en staat -voorlopig nog- in het BIG register.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197485815
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ik raak geen enkele bewegingsvrijheid kwijt?

Ja, je mag niet om 9 uur in de avond een rondje gaan wandelen. Nou boeiend?
Dan doe ik dat toch even in de pauze? Wat ik overigens sowieso al doe.
Waarom zou je in vredesnaam om 9 uur in de avond een rondje gaan wandelen.

Je overdrijft echt zo gigantisch. Alles wat je na de avondklok zou doen kun je met groot gemak voor die tijd doen.
Dus je raakt echt helemaal niets kwijt.
[..]
Je hebt dus gewoon geen leven.
Kan je ook stellen.

Of ben je nu gewoon weer aan het trollen? Zoals je bekende CV in F1?
Ik zou zeggen, als jij werkelijk een voorstander bent van de sperrtijd, leg die zelf bij je op. Het mensen verplicht thuis te laten zijn is vrijheid afpakken van mensen die niets hebben misdaan.

De cijfers zijn dalende, de kamer is tegen, het is om 1 groep te ontmoedigen samen te komen die er toch omheen afspreken en het heeft een te grote impact op het dagelijkse leven.

Buiten alle proporties om dit in vredestijd in te stellen.
quote:
Dat is natuurlijk gewoon onzin.
Dat is wat al die wappies en hooligans altijd roepen om maar een excuus te hebben voor een rel.
Als jij niets kwaads in de zin hebt dan boeit het je geen reet als er een stille aanwezig is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197485818
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 12:31 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Boodschappen kun je op zo veel tijden doen dus dat verdwijnt niet door een avondklok.
Ook niet met een flauw excuus als spreiding.

Ik werk ook thuis en ik kan prima even in de pauze een rondje lopen. Next.
En er word je zo veel ontnomen als je na 8 uur niet naar buiten mag? Hou op zeg. Ga je nog naar de disco om die tijd ofzo? Als je al van slag raakt als je na bv 8 uur niet onnodig naar buiten mag dan zit het probleem ergens anders, niet in de avondklok.

Maar ben het er wel mee eens dat de handhaving veel en veel strenger moet en kan.
Het kan wel problematisch worden voor hondenbezitters, als je na 8 uur niet meer even je hond kan uitlaten, stijgt de kans aanzienlijk dat je de volgende ochtend een verrassing in je huiskamer vind.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197485855
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om naar buiten te kunnen.
Dus dat mensen dan gaan zeuren om net dat ene moment om 21:00 of 22:00 of wat ook is natuurlijk ook zeuren om het kunnen zeuren.

Nou verwacht ik echt geen avondklok voor 8 uur. Dus die korte tijd boeit echt niet aan spreiding voor supermarkten.
Of het veel toevoegt? Tja het zal voor politie makkelijker zijn mensen weg te sturen en het zal nog een kleine groep wappies hopelijk tegen houden die zich door de huidige maatregelen nog niet laten tegen houden.
Elke maatregel houdt wel weer een aantal tegen.

Het is geen grote toevoeging, maar ach.
Juist de sperrtijd gaat meer mensen over de rand helpen om zich er niet meer aan te houden.

Maar ik denk dat je inmiddels zo wereldvreemd bent geworden dat je dat niet inziet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 14:17:21 #34
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197485877
twitter


_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197485911
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:40 schreef maan_man het volgende:

Ach ja, alles vanuit eigen perspectief bekijken en geen oog hebben voor anderen. Prima, dat jij alles binnen het genoemde tijdsvenster kan. Ik kom op de tijdstippen dat de avondklok waarschijnlijk gaat gelden ook amper buiten, maar dat wil niet zeggen dat ik er voor ben.
Zelfs al kijk ik het vanuit de ogen van een ander dan zie ik alsnog geen enkele reden waarom het een groot probleem is.
Stel je hebt avond en nachtdiensten dan kan je overdag wandelen en boodschappen doen en heb je ook geen probleem.
Werk je overdag dan kun je tijdens je pauze of vroeg op de avond wandelen en/of boodschappen doen en in het weekend.

Alles wat je bv na een 8 of 9 uur 's avonds buiten doet kun je heel gemakkelijk op andere momenten doen.
Dan zeur je echt alleen maar omdat je iets wil hebben om te kunnen zeuren. En niet flexibel bent in je eigen mogelijkheden.

Of een avondklok nut heeft is dan nog weer anders, maar iedereen kan zich er met gemak aan houden.

quote:
Zo veel mensen die aan een lopende band staan. Weinig vrijheid hoe zij hun dag indelen. Pauze hebben ze inderdaad, maar voordat ze van het terrein af zijn, worden ze weer aan de band verwacht. Laat staan dat ze boodschappen kunnen doen. Niet iedereen heeft een laboratorium thuis. Dus die mensen moeten gewoon naar het werk. Na een hele dag coronamonsters te hebben getest, terwijl je stil op je stoel zat, hebben die mensen misschien behoefte aan een blokje om.
Ik heb ook op een kantoor gewerkt eerder en wij hadden altijd echt wel even genoeg pauze om een rondje om te kunnen gaan hoor. Of je lopende band moet 5 km van de ingang zijn, nou oke dan heb je pech.
Maar dan nog ben je niet pas om 8 uur 's avonds thuis lijkt mij toch?

Als je gewoon de typische baan hebt dan ben je om 5 uur vrij. Dan ben je normaal echt om 6 uur wel thuis.
Als je echt in tijdsnood zit dan ga je wandelen of wat dan ook voor het eten aan en dan pas eten.

Want als ik hier kijk dan zie ik echt om 9 uur of later geen mensen nog een blokje om doen hoor.
De gemiddelde persoon doet dat dan allang niet meer. Die zijn voor 8 uur wel binnen.
En die bijzondere gevallen die dat niet voor 8 uur zijn die hebben echt wel de ruimte in het schema om dat wel te zijn. Tenzij je een baan hebt die van bv 8-8 is, maar dat zal uitzonderlijk zijn.

Boodschappen moet je dan maar anders inplannen. 1x per maand doen sommigen het bv.
Vaker dan 1x per week doen de niet gepensioneerden het ook niet lijkt mij.
pi_197486020
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:13 schreef Red_85 het volgende:

Je hebt dus gewoon geen leven.
Kan je ook stellen.

Of ben je nu gewoon weer aan het trollen? Zoals je bekende CV in F1?
Ik zou zeggen, als jij werkelijk een voorstander bent van de sperrtijd, leg die zelf bij je op. Het mensen verplicht thuis te laten zijn is vrijheid afpakken van mensen die niets hebben misdaan.

De cijfers zijn dalende, de kamer is tegen, het is om 1 groep te ontmoedigen samen te komen die er toch omheen afspreken en het heeft een te grote impact op het dagelijkse leven.

Buiten alle proporties om dit in vredestijd in te stellen.

Ik heb nog nooit ergens getrolld, dat voorop stellende.

En omdat jij niet flexibel bent en je maar eigenwijs en koppig aan je eigen schema moet houden heb ik geen leven? Alsof jij PER SE nog na 8 of 9 uur buiten moet zijn.
Dat slaat natuurlijk echt nergens op. Ook jij kan prima je ding nog voor 8 of 9 uur doen.

En anders moet je ergens anders gaan werken ipv voor een baas die je van 8 tot 8 laat werken.

Heb ik geen leven? Oh ik werk gewoon hoor. Maar ik kan schijnbaar beter plannen.
Buiten Corona tijden was ik ook regelmatig na 8 uur buitenshuis. Gezellig op visite bv.
Dat gaat nu toch niet. Alle andere dingen? Zou niet weten wat ik daarvan per se na 8 of 9 uur moet doen?
Wandelen kan ik prima even overdag doen, of begin van de avond.
Boodschappen zat mogelijkheden voor, eventueel in het weekend.

Waarschijnlijk ben jij gewoon aan het trollen hier.
Je bent gewoon aan het zeuren om het zeuren. Zeuren over een zogenaamde vrijheid waar mensen toch niets mee doen. Alsof iemand iets zou gaan zeggen van het om 2 uur in de nacht niet naar buiten mogen ''gewoon omdat het ooit zou kunnen dat ik dan naar buiten wil''.
Belachelijk.

Wat mij betreft treden ze ook op heel andere manier op tegen de jongeren.
Maar als dit ze kan ontmoedigen prima. Niemand heeft er verder last van.

Een te grote impact? Het heeft misschien 0,00001% impact.
Je kunt gewoon alles doen behalve een stiekem nachtelijk feestje houden.
pi_197486053
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Het kan wel problematisch worden voor hondenbezitters, als je na 8 uur niet meer even je hond kan uitlaten, stijgt de kans aanzienlijk dat je de volgende ochtend een verrassing in je huiskamer vind.
Ik ben zelf in Spanje geweest tijdens de volledige lockdown daar en hondenbezitters kregen een uitzondering.
Maar of dat ook voor een avondklok gaat gelden, geen idee.
Ligt ook aan hoe vroeg ze het zetten.

En anders gaat niemand het even erg vinden als jij je hond bij het perkje 50 mtr verderop zijn behoefte laat doen.
  maandag 18 januari 2021 @ 14:36:05 #38
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197486201
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:19 schreef bianconeri het volgende:.

Boodschappen moet je dan maar anders inplannen. 1x per maand doen sommigen het bv.
Vaker dan 1x per week doen de niet gepensioneerden het ook niet lijkt mij.
Tuurlijk wel. Je wilt toch gewoon vers brood, vers vlees, etc? 1x per week lukt dan al niet laat staan 1x per maand.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197486207
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:19 schreef bianconeri het volgende:
Ik heb ook op een kantoor gewerkt
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 13:40 schreef maan_man het volgende:
Ach ja, alles vanuit eigen perspectief bekijken
I rest my case.
pi_197486274
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Er zijn meer dan genoeg mogelijkheden om naar buiten te kunnen.
Dus dat mensen dan gaan zeuren om net dat ene moment om 21:00 of 22:00 of wat ook is natuurlijk ook zeuren om het kunnen zeuren.

Nou verwacht ik echt geen avondklok voor 8 uur. Dus die korte tijd boeit echt niet aan spreiding voor supermarkten.
Of het veel toevoegt? Tja het zal voor politie makkelijker zijn mensen weg te sturen en het zal nog een kleine groep wappies hopelijk tegen houden die zich door de huidige maatregelen nog niet laten tegen houden.
Elke maatregel houdt wel weer een aantal tegen.

Het is geen grote toevoeging, maar ach.
Nee, maar van jou verwacht ook niemand dat je het snapt. Normaal gesproken gaan mensen na werk hun boodschappen doen en is dat over een uur of 4 verspreid, dat word nu een uur of 2. Zelfs de grootste randmongool snapt dat het dan in die 2 uur veel drukker word en dus veel meer mensen besmet gaan raken. Op zich is dat natuurlijk alleen maar positief, want des te meer natuurlijke immuniteit word er opgebouwt.

En de politie geeft al aan dat ze het niet kunnen handhaven, wegsturen hebben ze de mensen niet voor. Enige die je hier mee raakt zijn de mensen die zich aan de regels hielden en dat was al een minderheid. De groep die er toch al schijt aan had zal dat nu net zo hard hebben.
Wat het gelukkig wel gaat bereiken is dat het draagvlak nog verder afbrokkelt en dat is natuurlijk alleen maar positief.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197486305
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dit vooral.
Volgens sommigen kan het allemaal niet streng genoeg tot we gekneveld met een gasmasker thuis op de bank zitten met dichtgelaste deuren.

Ik kom daar echt niet bij.
Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo slim.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197486371
Mensen loop aub niet te zeuren om een avondklok die hopelijk in gaat.
Dan wandel of sport je maar niet meer om 20 uur. Zo simpel is het.
Boodschappen hoeft ook niet meer om 21 uur.

Mensen loop aub niet te zeuren over de demonstraten die tikken hebben gehad gisteren.
Het was nog te hard. Deze droeftoeters laten zien waarom we in zeer strenge lockdown moeten en de uitbraak zal zich wel laten zien. Als hier een britse variant tussen zat heb je over een week of twee ook britse tafarelen.

Ik hoop op een strenge lockdown.
Alleen naar buiten als je moet werken in een vitaal beroep, naar een arts of apotheek moet en als je hond eens moest plassen. Maar dan bv maar een blokje rondom je huis.

Leger inzetten voor controles.
Het zal moeten. Of willen we dadelijk allemaal de ambulances in de rij hebben staan net zoals in Engeland.

Het gezondheidscentrum waar ik werk zijn net 8 koelkontainers geplaatst voor de overledenen die te verwachten zijn over een week of zes. Dus aub mensen ....... hou je aan de regels, kruip in je schulp en slik aub even.
Als de Britse variant aan het roer komt kunnen we ons hart vast houden.
En ja, ik spreek uit nauwe contacten met het RIVM. Ik heb net cijfers gezien, prognoses, die nog lang niet het nieuws bereikt hebben.

De regels moeten mijn inziens zeer streng ingevoerd worden en gehandhaafd.
Met o.a. grote dank aan de mensen die gisteren in amsterdam tekeer gingen.

pi_197486376
Maak je geen zorgen.
Nog voordat er een maatregel komt is er al discussie over hoe je de maatregel kunt omzeilen.
Zo kun je een uitzondering krijgen voor als je in het bezit bent van een hond.
Je kunt ten aller tijden de deur uit, maar roep continu Bello! Bello! en draai je hoofd willekeurig heen en weer.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197486449
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:26 schreef bianconeri het volgende:
Ik heb nog nooit ergens getrolld, dat voorop stellende.
Mjah.
Gestopt met lezen.

Mensen die voor een sperrtijd zijn, zijn niet goed bij hun hoofd. Zeker niet vanwege de primaire reden waarom het ingevoerd wordt: De jongeren ontmoedigen savonds af te spreken.

En daarvoor moet een heel land 'boeten'. En weet je wat? Die jongeren spreken toch wel af, want ze komen om 1930 binnen, gaan zitten zuipen tot 405 en gaan er weer vandoor. Of blijven slapen.

Het is een nucleaire bom voor een muis.

En daarvoor: hoe groot is het aandeel jongeren in de bedden en op de IC?
Deze 'maatregel' staat buiten alle proporties.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197486575
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:44 schreef hartloper het volgende:
Mensen loop aub niet te zeuren om een avondklok die hopelijk in gaat.
Dan wandel of sport je maar niet meer om 20 uur. Zo simpel is het.
Boodschappen hoeft ook niet meer om 21 uur.

Mensen loop aub niet te zeuren over de demonstraten die tikken hebben gehad gisteren.
Het was nog te hard. Deze droeftoeters laten zien waarom we in zeer strenge lockdown moeten en de uitbraak zal zich wel laten zien. Als hier een britse variant tussen zat heb je over een week of twee ook britse tafarelen.

Ik hoop op een strenge lockdown.
Alleen naar buiten als je moet werken in een vitaal beroep, naar een arts of apotheek moet en als je hond eens moest plassen. Maar dan bv maar een blokje rondom je huis.

Leger inzetten voor controles.
Het zal moeten. Of willen we dadelijk allemaal de ambulances in de rij hebben staan net zoals in Engeland.

Het gezondheidscentrum waar ik werk zijn net 8 koelkontainers geplaatst voor de overledenen die te verwachten zijn over een week of zes. Dus aub mensen ....... hou je aan de regels, kruip in je schulp en slik aub even.
Als de Britse variant aan het roer komt kunnen we ons hart vast houden.
En ja, ik spreek uit nauwe contacten met het RIVM. Ik heb net cijfers gezien, prognoses, die nog lang niet het nieuws bereikt hebben.

De regels moeten mijn inziens zeer streng ingevoerd worden en gehandhaafd.
Met o.a. grote dank aan de mensen die gisteren in amsterdam tekeer gingen.


Loop aub niet te zeuren over een paar doden meer of minder, de collectieve economische schade die we oplopen door deze stupide lockdown is zijn die paar bejaarden in leven houden niet waard.
Zet maar even wat extra koelcontainers neer.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197486586
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:44 schreef hartloper het volgende:
Mensen loop aub niet te zeuren om een avondklok die hopelijk in gaat.
Dan wandel of sport je maar niet meer om 20 uur. Zo simpel is het.
Boodschappen hoeft ook niet meer om 21 uur. _O-

Mensen loop aub niet te zeuren over de demonstraten die tikken hebben gehad gisteren.
Het was nog te hard. Deze droeftoeters laten zien waarom we in zeer strenge lockdown moeten en de uitbraak zal zich wel laten zien. Als hier een britse variant tussen zat heb je over een week of twee ook britse tafarelen.

Ik hoop op een strenge lockdown.
Alleen naar buiten als je moet werken in een vitaal beroep, naar een arts of apotheek moet en als je hond eens moest plassen. Maar dan bv maar een blokje rondom je huis.

Leger inzetten voor controles.
Het zal moeten. Of willen we dadelijk allemaal de ambulances in de rij hebben staan net zoals in Engeland.

Het gezondheidscentrum waar ik werk zijn net 8 koelkontainers geplaatst voor de overledenen die te verwachten zijn over een week of zes. Dus aub mensen ....... hou je aan de regels, kruip in je schulp en slik aub even.
Als de Britse variant aan het roer komt kunnen we ons hart vast houden.
En ja, ik spreek uit nauwe contacten met het RIVM. Ik heb net cijfers gezien, prognoses, die nog lang niet het nieuws bereikt hebben.

De regels moeten mijn inziens zeer streng ingevoerd worden en gehandhaafd.
Met o.a. grote dank aan de mensen die gisteren in amsterdam tekeer gingen.


_O-

Wat een gekkies heb je toch hier soms. :X :N
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 15:01:14 #47
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197486608
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef Harlon het volgende:

[..]

Loop aub niet te zeuren over een paar doden meer of minder, de collectieve economische schade die we oplopen door deze stupide lockdown is zijn die paar bejaarden in leven houden niet waard.
Zet maar even wat extra koelcontainers neer.

Lol. Okay.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 januari 2021 @ 15:02:06 #48
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_197486620
De CoLleCtIeVe EcOnOmIsChE sChAdE!!!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 18 januari 2021 @ 15:06:42 #49
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197486691
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maak je geen zorgen.
Nog voordat er een maatregel komt is er al discussie over hoe je de maatregel kunt omzeilen.
Zo kun je een uitzondering krijgen voor als je in het bezit bent van een hond.
Je kunt ten aller tijden de deur uit, maar roep continu Bello! Bello! en draai je hoofd willekeurig heen en weer.
Goeie. Ik koop alvast een riem en zo een stok waar luie hondenbezitters balletjes mee gooien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197486765
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:41 schreef Harlon het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo slim.
Wat het erge ook is, het lijkt een maatregel te zijn met onbeperkte lengte van tijd. Dit kabinet heeft zich werkelijk 1x aan een voorgeschreven datum gehouden, daarna gewoon nooit meer.

Stel het is voor 2/3 weken, dan heb je een hoop minder gezeur. Maar met deze onbetrouwbare clowns aan het roer kan dit net zo goed over 3 jaar nog gelden. Daarom zijn er zoveel mensen op tegen.

Waanzin.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197486806
Probeer ook in die klachten/wappie-modus te raken maar dat lukt gewoon niet.

"Boehoe, we mogen nu alleen nog maar belasting betalen!"
zoiets?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 18 januari 2021 @ 15:18:40 #52
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197486866
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:08 schreef bianconeri het volgende:
Je overdrijft echt zo gigantisch. Alles wat je na de avondklok zou doen kun je met groot gemak voor die tijd doen.
Dus je raakt echt helemaal niets kwijt.
Spreek voor jezelf.
Dat jij de hele avond op je zolderkamer zit moet jij weten.

Ik wil graag nog ergens heen als ik een dag gewerkt heb.
Vooral s'avonds wandelen of stappen is ontspannend.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197486876
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Probeer ook in die klachten/wappie-modus te raken maar dat lukt gewoon niet.

"Boehoe, we mogen nu alleen nog maar belasting betalen!"
zoiets?
Er zit wel een bult nuance daartussen.

Zodra er uit hugo's twitter komt 'dat er geen taboes meer' moeten zijn vanwege instellen van maatregelen, dan gaat het wel heel ver.
Individuele vrijheden van mensen die gewoon leven weg nemen gaat wel heel ver.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 15:19:57 #54
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_197486890
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:26 schreef bianconeri het volgende:
Je bent gewoon aan het zeuren om het zeuren. Zeuren over een zogenaamde vrijheid waar mensen toch niets mee doen. Alsof iemand iets zou gaan zeggen van het om 2 uur in de nacht niet naar buiten mogen ''gewoon omdat het ooit zou kunnen dat ik dan naar buiten wil''.
Belachelijk.
Ongelofelijk dit.
Door mensen als jij ontstaan politiestaten.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_197486980
als in Frankrijk, Duitsland en België een avondklok van kracht is, dan is het naar mijn idee logisch dat Nederland daarin meegaat.
tenzij er goede argumenten zijn die bepleiten dat de situatie van Nederland verschilt met de andere landen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197487156
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:36 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Je wilt toch gewoon vers brood, vers vlees, etc? 1x per week lukt dan al niet laat staan 1x per maand.
Stel dat is zo hard nodig, dan nog heb je zat tijd.

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

_O-

Wat een gekkies heb je toch hier soms. :X :N
Zegt de grootste gekkie en trol hier.

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:39 schreef Harlon het volgende:

[..]

Nee, maar van jou verwacht ook niemand dat je het snapt. Normaal gesproken gaan mensen na werk hun boodschappen doen en is dat over een uur of 4 verspreid, dat word nu een uur of 2. Zelfs de grootste randmongool snapt dat het dan in die 2 uur veel drukker word en dus veel meer mensen besmet gaan raken. Op zich is dat natuurlijk alleen maar positief, want des te meer natuurlijke immuniteit word er opgebouwt.

Wat het gelukkig wel gaat bereiken is dat het draagvlak nog verder afbrokkelt en dat is natuurlijk alleen maar positief.
Mensen gaan na hun werk boodschappen doen, ja heel leuk.
En jij verwacht dat dat tussen 8 en 9 is? Nee inderdaad niet.
Ach van jou verwacht toch niemand dat je dat snapt.

En die 10 mensen die niet meer op eigen tijden boodschappen kunnen doen maken die spreiding echt niet slechter.

Nog meer wappies creëren noem jij goed?
pi_197487271
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:50 schreef Red_85 het volgende:

En daarvoor moet een heel land 'boeten'. En weet je wat? Die jongeren spreken toch wel af, want ze komen om 1930 binnen, gaan zitten zuipen tot 405 en gaan er weer vandoor. Of blijven slapen.

En daarvoor: hoe groot is het aandeel jongeren in de bedden en op de IC?
Deze 'maatregel' staat buiten alle proporties.
Een heel land boeten...
Hoezo een nucleaire bom op een muis gooien met zo'n opmerking. Wat een overdrijving zeg.

Die paar mensen die na 9 uur nog naar buiten gaan kunnen dat met het grootste gemak verplaatsen zonder ook maar enige bewegingsvrijheid in te leveren.

Het gaat toch ook niet over het aandeel van jongeren op het IC......

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat het erge ook is, het lijkt een maatregel te zijn met onbeperkte lengte van tijd. Dit kabinet heeft zich werkelijk 1x aan een voorgeschreven datum gehouden, daarna gewoon nooit meer.

Wellicht omdat het kabinet niet zelf kan bepalen hoe de wappies zich aan de maatregelen houden....
Zelfs dat snap je al niet zucht... Hopeloos.

Als de situatie niet goed is dan kan het kabinet zich niet aan een VOORGENOMEN einddatum houden.
Er is altijd al gezegd dat bv 19 januari er gekeken zou worden naar een einde van de lockdown AFHANKELIJK van de cijfers.
Maar als de wappies zich nergens aan houden schiet dat niet op he....
Dus wees boos op jezelf en de mede wappies en niet op het kabinet, die kunnen daar weinig aan doen.

Ja ok veel harder optreden (terwijl wappies het nu al zo hard vinden _O- )
  maandag 18 januari 2021 @ 15:37:45 #58
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197487304
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:47 schreef Gia het volgende:
Lapo:
Beter gooien ze de boetes hiervoor flink omhoog.
Inderdaad, je leest ook zo vaak dat er 300 man in een pand zijn gevonden en uiteindelijk worden er dan maar 80 mensen beboet. Kom op, beboet iedereen en gooi die boete omhoog. Ze zoeken moedwillig mensenmassa's op.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197487356
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ongelofelijk dit.
Door mensen als jij ontstaan politiestaten.
Goede onderbouwing!
Door dit soort mensen kunnen wappies blijven bestaan.

Wat heeft dat met een politiestaat te maken? Precies niets.
Al dat gejank omdat mensen dat hypothetische geval dat ze om 2 uur in de nacht er uit willen om te wandelen niet kwijt willen raken. En als dat niet kan leven we zogenaamd ineens in een dictatuur of een politiestaat.
Grappig.

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:18 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf.
Dat jij de hele avond op je zolderkamer zit moet jij weten.

Ik wil graag nog ergens heen als ik een dag gewerkt heb.
Vooral s'avonds wandelen of stappen is ontspannend.
Zoals ik al zei kun je prima in je pauze even wandelen of anders in de vroege avond.
Stappen mag sowieso al niet.
En je kan toch verder nergens heen dus tja wat is je probleem?
Ik ben niet zo'n zolderkamer autist zoals jij die niet flexibel kan zijn en geen leven heeft.
pi_197487778
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:19 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ongelofelijk dit.
Door mensen als jij ontstaan politiestaten.
Exact.

I rest my case met die gozer. Ook het beste om te doen in F1. Gewoon negeren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197487813
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:23 schreef spectrumanalyser het volgende:
als in Frankrijk, Duitsland en België een avondklok van kracht is, dan is het naar mijn idee logisch dat Nederland daarin meegaat.
tenzij er goede argumenten zijn die bepleiten dat de situatie van Nederland verschilt met de andere landen.
Als Duitsland, Belgie en Frankrijk in oorlog willen zijn (14-18), moet NL daar juist buiten blijven. Beetje als je vriendje in de sloot springt, doe jij dat dan ook? Nee, juist niet.

Worden we echt wel beter van, want we houden het droog.

We hebben het hier niet nodig, die sperrzeit.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197487984
Kun je een legitiem argument opnoemen waarom er in Nederland geen avondklok nodig is, terwijl dit in Frankrijk en Belgie wel van kracht is?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197488038
Of is het allemaal een groot complot van Just Eat Takeaway, waar thuisbezorgd een dochter van is?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197488086
twitter


Schuld van de stille! Check filmpje :P
  maandag 18 januari 2021 @ 16:09:27 #65
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197488103
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kun je een legitiem argument opnoemen waarom er in Nederland geen avondklok nodig is, terwijl dit in Frankrijk en Belgie wel van kracht is?
Omdat deze buiten de stedelijke gebieden niet te handhaven valt, waardoor de inwoners van deze stedelijke gebieden zich gaan irriteren omdat men buiten de stedelijke gebieden wel hun pizza krijgt na 20.00?
pi_197488157
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Omdat deze buiten de stedelijke gebieden niet te handhaven valt?
hoe sterk is dat argument om geen avondklok in te stellen.
even los van of je nou voor of tegen bent. weet 't zelf ook niet.
echter blijkt dat de meeste besmettingen gewoon thuis plaatsvinden, in de privé-sfeer.
minder op bezoek gaan / visite ontvangen = minder besmettingen. is de gedachte.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 18 januari 2021 @ 16:13:57 #67
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197488207
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:39 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Goede onderbouwing!
Door dit soort mensen kunnen wappies blijven bestaan.

Wat heeft dat met een politiestaat te maken? Precies niets.
Al dat gejank omdat mensen dat hypothetische geval dat ze om 2 uur in de nacht er uit willen om te wandelen niet kwijt willen raken. En als dat niet kan leven we zogenaamd ineens in een dictatuur of een politiestaat.
Grappig.
[..]

Zoals ik al zei kun je prima in je pauze even wandelen of anders in de vroege avond.
Stappen mag sowieso al niet.
En je kan toch verder nergens heen dus tja wat is je probleem?
Ik ben niet zo'n zolderkamer autist zoals jij die niet flexibel kan zijn en geen leven heeft.
Hoevaak zie je om 2 uur snachts boas door je wijk heen rijden?

Een avondklok werkt alleen als er op gehandhaaft kan worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door PaRoDiUzZ op 18-01-2021 16:19:12 ]
  maandag 18 januari 2021 @ 16:18:23 #68
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197488305
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:11 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

hoe sterk is dat argument om geen avondklok in te stellen.
even los van of je nou voor of tegen bent. weet 't zelf ook niet.
echter blijkt dat de meeste besmettingen gewoon thuis plaatsvinden, in de privé-sfeer.
minder op bezoek gaan / visite ontvangen = minder besmettingen. is de gedachte.
Een verbod is alleen te handhaven als er genoeg controle is, daarbij kun je met een evt avondklok juist veroorzaken dat er meer mensen besmet raken omdat de periode dat men buiten mag zijn beperkt word.

Laten we zeggen, als iedereen die nu zn huisdier nu tegen negenen de deur uit doet, dat opeens allemaal om half acht moet doen..,.
pi_197488329
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:08 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]

Schuld van de stille! Check filmpje :P
Ik wil niet lullig doen, maar gisteren even naar de live stream van revolutievrouwtje gekeken. Ze had het zelf niet door maar die heeft ook zo’n actie gefilmd.

Edit:
Ik geloof dit dus wel. De voetbalfans keken namelijk Adam-Feyenoord...
  maandag 18 januari 2021 @ 16:25:25 #70
3542 Gia
User under construction
pi_197488462
quote:
7s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

Omdat deze buiten de stedelijke gebieden niet te handhaven valt, waardoor de inwoners van deze stedelijke gebieden zich gaan irriteren omdat men buiten de stedelijke gebieden wel hun pizza krijgt na 20.00?
Is dat al zeker dan, dat er niet bezorgd mag worden? Is toch gewoon werk. Zijn geen mensen die ergens op bezoek gaan.

Niet dat ik eten bestel, hoor. Al een jaar niet meer. Kook liever zelf.
  maandag 18 januari 2021 @ 16:31:43 #71
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197488582
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Is dat al zeker dan, dat er niet bezorgd mag worden? Is toch gewoon werk. Zijn geen mensen die ergens op bezoek gaan.

Niet dat ik eten bestel, hoor. Al een jaar niet meer. Kook liever zelf.
Dat is dus het punt, een avondklok betekent dat je van x tot y uur de boel niet toestaat en als je er dan op wilt handhaven het ook zou betekenen dat je de bedrijven die nog quitte willen draaien, de nek omdraait.

Je kunt niet zeggen dat een pizza of een portie spareribs of shoarma een noodzakelijk behoefte is tenslotte..
  maandag 18 januari 2021 @ 16:36:25 #72
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_197488660
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat is dus het punt, een avondklok betekent dat je van x tot y uur de boel niet toestaat en als je er dan op wilt handhaven het ook zou betekenen dat je de bedrijven die nog quitte willen draaien, de nek omdraait.

Je kunt niet zeggen dat een pizza of een portie spareribs of shoarma een noodzakelijk behoefte is tenslotte..
Dat kun je wel zeggen. Dat wordt nu ook al gedaan met winkels die wel of niet open mogen.
  maandag 18 januari 2021 @ 16:40:25 #73
80382 manny
30 is best veel
pi_197488749
Van De speld ook voor een aantal users hier wellicht handig even te lezen.

Waarom worden legale demonstraties wel toegestaan en illegale demonstraties niet?

Na de waterkanonnen en ME op het Museumplein afgelopen zondag vragen veel Nederlanders het zich af: waarom worden legale demonstraties wel toegestaan en illegale demonstraties niet?

“Het is echt een nuanceverschil”, legt rechtsgeleerde Bert Bokhoven uit. “Om dit goed uit te kunnen leggen moet je eigenlijk beginnen met de definities ‘legaal’ en ‘illegaal’. Een klein, maar toch belangrijk verschil. Legaal wil eigenlijk zoiets zeggen als ‘toegestaan’. Terwijl ‘illegaal’ meer iets betekent in de trant van ‘het mag niet’. Wanneer je het dus hebt over een ‘illegale demonstratie’ zeg je eigenlijk dat een demonstratie eigenlijk niet mag plaatsvinden. De kans dat zo’n ‘illegale demonstratie’ dus op voorhand niet is goedgekeurd, is aanwezig.

Vervolgens moet je volgens Bokhoven nog kijken naar de vraag hoe dat dan precies zit met het organiseren van demonstraties. “Het klopt dat je voor een demonstratie geen vergunning nodig hebt. Maar de burgemeester kan op grond van de Wet openbare manifestaties wel vooraf voorschriften of beperkingen opleggen. Niet op het gebied van inhoud, maar bijvoorbeeld om de gezondheid van de inwoners te beschermen. Als er een pandemie gaande is en ook nog wordt verwacht dat een deel van de demonstranten illegaal vuurwerk en bakstenen meeneemt, dan kan de burgemeester besluiten om de demonstratie te beperken of te verbieden. Met andere woorden, zo’n demonstratie wordt dan ‘illegaal’.”

“Dus let op!” waarschuwt Bokhoven. “Als je een demonstratie aan hebt gevraagd, betekent dit niet automatisch dat hij ook echt mag plaatsvinden. De partij waar de aanvraag wordt ingediend, in dit geval de gemeente, moet eerst iets afgeven wat we met een moeilijk woord ‘goedkeuring’ noemen. Pas als die zogenaamde ‘goedkeuring’ is afgegeven, is er sprake van een legale demonstratie. En die worden dan ook toegestaan.”
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197488846
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Hoevaak zie je om 2 uur snachts boas door je wijk heen rijden?

Een avondklok werkt alleen als er op gehandhaaft kan worden.
Ik zie ze hier ook overdag niet, politie ook zeer zelden.
Maar ja als we al wetten en maatregelen omdat er niets mee gedaan wordt dan kunnen we halve wetboek wel verwijderen ben ik bang.

Net als met andere maatregelen schrikt het wel een deel af, als goed is.
Wappies blijven wappies, dus een deel zal het niets kunnen schelen. Maar hopelijk toch weer een aantal.

Maar wat mij betreft moet er sowieso vooral meer op harder optreden ingezet worden. Politie voert geen reet uit lijkt het wel. Zelfs op feestjes komen er teveel weg met een waarschuwing.
pi_197488891
quote:
19s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:40 schreef manny het volgende:

Waarom worden legale demonstraties wel toegestaan en illegale demonstraties niet?

Wat is dit voor vraag ook :')

Waarom wordt iets wat legaal is wel toegestaan en iets wat illegaal is niet?
Als je dat soort vragen al voor al die wappies moet beantwoorden dan snap je het niveau van de wappies toch al?
  maandag 18 januari 2021 @ 16:49:58 #76
80382 manny
30 is best veel
pi_197488974
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:46 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat is dit voor vraag ook :')

Waarom wordt iets wat legaal is wel toegestaan en iets wat illegaal is niet?
Als je dat soort vragen al voor al die wappies moet beantwoorden dan snap je het niveau van de wappies toch al?
Gniffel.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197489055
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 14:59 schreef Harlon het volgende:
Loop aub niet te zeuren over een paar doden meer of minder, de collectieve economische schade die we oplopen door deze stupide lockdown is zijn die paar bejaarden in leven houden niet waard.
Zet maar even wat extra koelcontainers neer.
Beloof je me niet te gaan huilen @Harlon als papa of mama of je broer of zus of iemand van je goeie vrienden sterft aan het beademingsmasker en de vrieskist in moet?

Economische gevolgen snap ik wel, maar de gezondheid van een mens blijft toch op 1 staan
pi_197489100
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:06 schreef spectrumanalyser het volgende:
Of is het allemaal een groot complot van Just Eat Takeaway, waar thuisbezorgd een dochter van is?
Ook die mogen dan niet meer de weg op.
Wordt gewoon ouderwets koken jongens.
  maandag 18 januari 2021 @ 16:56:04 #79
80382 manny
30 is best veel
pi_197489119
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef hartloper het volgende:

[..]
Economische gevolgen snap ik wel, maar de gezondheid van een mens blijft toch op 1 staan
Die 2 staan niet los van elkaar overigens.

Daarnaast wordt ook de gezondheid van andere mensen geraakt doordat operaties uitgesteld worden, etc..

Het is lastig balanceren voor de mensen die de verantwoordelijkheid hebben om hier de juiste maatregelen te nemen. Erg lastig.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_197489388
quote:
19s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef manny het volgende:
Daarnaast wordt ook de gezondheid van andere mensen geraakt doordat operaties uitgesteld worden, etc..
Dat bedoel ik. @Harlon zal wel het hardste huilen als papa of mama een hartaandoening krijgt en niet geholpen kan worden doordat de bedden allemaal bezet zijn met covid patienten.

quote:
19s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:56 schreef manny het volgende:
Het is lastig balanceren voor de mensen die de verantwoordelijkheid hebben om hier de juiste maatregelen te nemen. Erg lastig.
Inderdaad ik heb veel respect voor o.a. Rutte en de Jonge, OMT etc etc.
Je zal er maar aanstaan.
pi_197489696
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Beloof je me niet te gaan huilen @:Harlon als papa of mama of je broer of zus of iemand van je goeie vrienden sterft aan het beademingsmasker en de vrieskist in moet?

Economische gevolgen snap ik wel, maar de gezondheid van een mens blijft toch op 1 staan
Tuurlijk, de paar die boven de 70 zijn hebben aangegeven niet aan de beademing te willen omdat je daar op die leeftijd ontzettend slecht uit terugkomt. Uiteraard willen de artsen dat wel, maar goed.

En de economische gevolgen = de gezondheid van de mens, met de huidige economische gevolgen kunnen we de zorg straks in z'n geheel niet meer betalen. Hebben we tenminste wel een paar duizend extra bejaarden er voor over gehouden. Whooptido.

quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:06 schreef hartloper het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. @:Harlon zal wel het hardste huilen als papa of mama een hartaandoening krijgt en niet geholpen kan worden doordat de bedden allemaal bezet zijn met covid patienten.
[..]

Inderdaad ik heb veel respect voor o.a. Rutte en de Jonge, OMT etc etc.
Je zal er maar aanstaan.
Dat bullshit argument. In het "zwarte scenario" word er gekeken naar welke patient de beste overlevingskans maakt en die word geholpen. Als jouw pappie van in de 40 moet worden opgenomen, dan kan dat gewoon. Normale operaties gaan nu ook gewoon door. Er zullen in het zwarte scenario alleen wat eerder bejaarden slechts triage krijgen, mensen met nog een heel leven voor zich worden gewoon geholpen. Dus fuck off met je emotionele argumenten.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197489750
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Stel dat is zo hard nodig, dan nog heb je zat tijd.
[..]

Zegt de grootste gekkie en trol hier.
[..]

Mensen gaan na hun werk boodschappen doen, ja heel leuk.
En jij verwacht dat dat tussen 8 en 9 is? Nee inderdaad niet.
Ach van jou verwacht toch niemand dat je dat snapt.

En die 10 mensen die niet meer op eigen tijden boodschappen kunnen doen maken die spreiding echt niet slechter.

Nog meer wappies creëren noem jij goed?
Nog meer verzet tegen deze onzin is uiteraard goed. Des te meer des te beter, want des te eerder zijn we van deze onzin af.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197490366
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 15:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
Probeer ook in die klachten/wappie-modus te raken maar dat lukt gewoon niet.

"Boehoe, we mogen nu alleen nog maar belasting betalen!"
zoiets?
Ik vermaak me op een andere manier zo zou ik bijvoorbeeld best een maandsalaris overhebben om de volgende keer dat waterkanon te bedienen.
Ik heb dan een dictator outfit aan met spiegelende zonnebril. Het waterkanon is niet gevuld met water maar met de inhoud van een gierput. En terwijl iemand sportief over dat plein crosst terwijl Wagners Walkureritt uit de speakers schalt doordrenk ik al die idioten met poep. Het voordeel daarvan is dat ik gewoon kan bijvullen uit het riool mocht de nood aan de man zijn.
Uiteraard film ik alles zodat de mannen in het blauw die zo genereus hun voertuig ter beschikking hebben gesteld nog wat te lachen hebben tijdens de debriefing op het bureau.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197490455
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:04 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kun je een legitiem argument opnoemen waarom er in Nederland geen avondklok nodig is, terwijl dit in Frankrijk en Belgie wel van kracht is?
Hoe groot is het positieve effect en hoe groot is het maatregel?

Staat in geen verhouding. Er zijn geen Duitsers aan de grens en het is geen ebola of de builenpest. De politiek drijft door op het moment in hun paniek.

Wij spreken ook al niet meer over het virus zelf, maar wat gaat den haag afkondigen? Al maanden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197490530
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Beloof je me niet te gaan huilen @:Harlon als papa of mama of je broer of zus of iemand van je goeie vrienden sterft aan het beademingsmasker en de vrieskist in moet?

Economische gevolgen snap ik wel, maar de gezondheid van een mens blijft toch op 1 staan
Zodra iemand op de persoonlijke emotie gaat zitten, dan weet je bij voorbaat al dat diegene geen argumenten meer heeft.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197490616
Het waterkanon is zeker een machtig ding. Op een open dag kon je dat van dichtbij bekijken. Erg leuk speelgoed.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 januari 2021 @ 18:10:39 #87
426493 crew  PippenScottie
pi_197490638
Is het grapje Waterqanon al gemaakt?
pi_197490686
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe groot is het positieve effect en hoe groot is het maatregel?

Staat in geen verhouding. Er zijn geen Duitsers aan de grens en het is geen ebola of de builenpest. De politiek drijft door op het moment in hun paniek.

Wij spreken ook al niet meer over het virus zelf, maar wat gaat den haag afkondigen? Al maanden.
Er is momenteel maar 1 ding belangrijk en dat is fysiek contact verminderen.
Minder mensen bij elkaar = minder besmettingsmogelijkheid.
Minder contactmomenten.

Suggesties om dit doel te bereiken zijn welkom.

Er is een aanname dat koeien en paarden niet vatbaar zijn en het virus niet overdragen. Oftewel; je kunt in de wei gaan staan als je wilt.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197490795
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:13 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Er is momenteel maar 1 ding belangrijk en dat is fysiek contact verminderen.
Minder mensen bij elkaar = minder besmettingsmogelijkheid.
Minder contactmomenten.

Suggesties om dit doel te bereiken zijn welkom.
Wat denk je van de huidige maatregelen beter handhaven? Daar zit zat rek in.
Niet aankomen met een avondklok omdat er iets gedaan moet worden. Daar is dit veel en veel te zwaar voor. Om uit te stralen dat je 'iets' doet. Daarbij dalen de cijfers met rasse schreden op het moment.

De totale paniek slaat toe in den haag. Terwijl in GB de situatie totaal anders was dan in NL en nu de besmettingen ook al terug gaan. Paniek is een hele slechte raadgever.

En wat denk je van inenten? Gaat snel he? Not...
quote:
Er is een aanname dat koeien en paarden niet vatbaar zijn en het virus niet overdragen. Oftewel; je kunt in de wei gaan staan als je wilt.
Als ik het niet met je eens ben, mag ik de wei op? Is dat wat je zegt?

[ Bericht 8% gewijzigd door Red_85 op 18-01-2021 18:31:49 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197491276
Nee, er blijven altijd uitzonderingen, met of zonder avondklok.
Je geeft zelf al aan dat betere handhaving van de bestaande maatregelen al veel kan opleveren.

Hondenbezitters mogen altijd de deur uit als de avondklok actief is.
Iemand hier beweerde dat Thuisbezorgd niet meer mag bij een avondklok. Dat is onjuist. Maaltijdbezorging valt onder de eerste levensbehoefte.

Wat wel waar is, is dat Thuisbezorgd/Just Eat takeaway een recordomzet draait.
Aangesloten restaurants moeten 25% afstaan, dat is vrij fors.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_197491757
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 17:23 schreef Harlon het volgende:

Nog meer verzet tegen deze onzin is uiteraard goed. Des te meer des te beter, want des te eerder zijn we van deze onzin af.
Des te langer jullie wappies zich blijven verzetten des te langer we in deze onzin zitten....
Als wappies nou even onderzoek doen naar het hoe en wat en gewoon net als iedereen de regels even gaan volgens dan waren we nu allang van de maatregelen af geweest.

Helaas verpesten de wappies het voor de rest van Nederland.
pi_197491786
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 18:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe groot is het positieve effect en hoe groot is het maatregel?

Positieve effect is heel klein, hoe groot is de maatregel nog veel kleiner.
Dus op de balans genomen is het wel positief om het te doen.

Al blijft de vraag over handhaving staan.
pi_197491957
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:11 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Des te langer jullie wappies zich blijven verzetten des te langer we in deze onzin zitten....
Als wappies nou even onderzoek doen naar het hoe en wat en gewoon net als iedereen de regels even gaan volgens dan waren we nu allang van de maatregelen af geweest.

Helaas verpesten de wappies het voor de rest van Nederland.
meer besmettingen = meer natuurlijke immuniteit + vaccinaties = sneller uit de covid en dan mogen maatregel fetishisten weer sneller terug hun kelder in.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197492019
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:20 schreef Harlon het volgende:

[..]

meer besmettingen = meer natuurlijke immuniteit + vaccinaties = sneller uit de covid en dan mogen maatregel fetishisten weer sneller terug hun kelder in.
Tot zoals allang gebleken is een grote groep mensen Corona gezellig voor de 2e keer krijgen en die natuurlijke immuniteit van je nergens op slaat.

Als de wappies zich aan de maatregelen hadden gehouden was het toch ook niet nodig geweest?
Dan had je geen besmettingen of super weinig en waren we ook veel sneller klaar.
Dan hadden al die wappies lekker op de zolderkamers kunnen blijven.
pi_197492127
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Tot zoals allang gebleken is een grote groep mensen Corona gezellig voor de 2e keer krijgen en die natuurlijke immuniteit van je nergens op slaat.

Als de wappies zich aan de maatregelen hadden gehouden was het toch ook niet nodig geweest?
Dan had je geen besmettingen of super weinig en waren we ook veel sneller klaar.
Dan hadden al die wappies lekker op de zolderkamers kunnen blijven.
Als je na het krijgen van covid geen antistoffen hebt dan helpt vaccineren ook niet, aangezien die in principe hetzelfde doen. Dus in tegenstelling tot het domme gelul van jou is natuurlijke immuniteit wel degelijk een optie, slechts een handjevol is opnieuw besmet geraakt en het ging dan vooral om mensen die bijvoorbeeld net een chemo kuur hadden gehad en dus geen enkele vorm van weerstand hadden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 19:42:09 #96
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197492459
De wappies bedreigen iemand die toevallig op het middelpunt van Nederland woont :r :r
quote:
Huijbregts in Dronten als ‘middelpunt van Nederland’ opeens gelinkt aan demonstratie



DRONTEN - Een vliegtuigje boven de demonstratie op het Museumplein met daarachter de tekst ‘koud hè?!’, ondertekend door ‘Videre’. Mensen die op Google het ip-adres van Videre probeerden te achterhalen, kwamen uit bij Jacques Huijbregts in Dronten.„Binnenkort krijgt ie visite”, klinkt het inmiddels dreigend op de social media. Huijbregts benadrukt dat hij er niets mee te maken heeft. Hij heeft voor de zekerheid de politie op de hoogte gebracht.

Op het Museumplein was gisteren een verboden demonstratie tegen het coronabeleid van het kabinet. Daar vloog op een gegeven moment een vliegtuig overheen. Mensen die de verantwoordelijke persoon via Google probeerden te achterhalen, kwamen terecht op het middelpunt van Nederland. En daar woont Jacques Huijbregts. Toevallig.

Middelpunt van Nederland
Eens in de zoveel tijd wordt Huijbregts ermee geconfronteerd dat zijn adres aan de Haringweg in Dronten door Google is aangewezen als middelpunt van Nederland. Bijvoorbeeld als mensen op zoek gaan naar het ip-adres van een internetoplichter. Google constateert dan dat het een adres ‘in Nederland’ is. De zoekmachine geeft geen privacygevoelige informatie en zet dan maar een puntje exact in het midden van het land.

Meestal kan Jacques Huijbregts er wel om lachen. Vandaag gaan de publicaties op Twitter hem net iets te ver. Hij wordt in verband gebracht met dat vliegtuigje boven het Museumplein. Eén twitteraar heeft zelfs de foto van pa Huijbregts erbij gezet. „ff langs gaan met ze alle”, aldus een oproep van een zekere Sylvia Jobse op Facebook.

Jacques Huijbregts benadrukt dat hij niks met het vliegtuigje te maken heeft. Hij heeft Google ooit gevraagd om dat stipje ergens middenop het Markermeer te zetten, zodat niemand er last van heeft. Het is echter moeilijk om door te dringen tot dit bedrijf.

Je weet het nooit…
Hij zit er niet erg over in, omdat er op de social media ook al berichten zijn geplaatst dat hij er niets mee te maken heeft: „Maar je weet het nooit wie zo’n eerste bericht leest en hoe mensen reageren. Daarom vind ik het wel fijn als jullie mijn kant van het verhaal publiceren.”

Voor de zekerheid toch de vraag: bent jij zondag op het Museumplein geweest? „Nee”, lacht de ondernemer uit Dronten, „Wij waren niet op het Museumplein. En ook niet erboven!”

https://www.dedrontenaar.(...)nkt-aan-demonstratie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197492665
quote:
84s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:42 schreef Starhopper het volgende:
De wappies bedreigen iemand die toevallig op het middelpunt van Nederland woont :r :r
[..]

Wappies gonna wap.
pi_197492702
verkeerde topic :D

[ Bericht 12% gewijzigd door Tourniquet op 18-01-2021 19:57:07 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 19:57:12 #99
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197492873
Groenendijk kan helaas zijn geheugenkaartje niet uitlezen :T 6:18

https://www.brighteon.com/81301849-fcae-4e11-92c0-bde06853a068
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197492933
quote:
84s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:57 schreef Starhopper het volgende:
Groenendijk kan helaas zijn geheugenkaartje niet uitlezen :T 6:18

https://www.brighteon.com/81301849-fcae-4e11-92c0-bde06853a068
Dan maar zo:
https://www.brighteon.com/fc76a63c-1c7d-48d6-9ba4-464e9022ce9e
:P
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 19:59:41 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197492962
quote:
:D :D _O- _O- _O-

Staat nog veel meer op zie ik, wat een tijd moet ie daar in gestoken hebben _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197493050
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Beloof je me niet te gaan huilen @:Harlon als papa of mama of je broer of zus of iemand van je goeie vrienden sterft aan het beademingsmasker en de vrieskist in moet?

Economische gevolgen snap ik wel, maar de gezondheid van een mens blijft toch op 1 staan
Deels mee eens, maar voor de gezondheid van een klein aantal mensen hoeft geen hele samenleving maandenlang te bloeden.
Enorme economische en mentale schade omdat er 1200 mensen in het ziekenhuis liggen, waar gaat dit over?

Avondklok of elke vorm van huisarrest is totale waanzin. Maar wat ik eigenlijk nog veel erger vind zijn de mensen die dit soort maatregelen verdedigen en goedpraten.
Al zijn er 20 varianten van het virus die besmettelijker en dodelijker zijn. Van persoonlijke bewegingsvrijheid hoort de overheid in een vrij democratisch land ten alle tijden af te blijven in vredestijd. Dat de bevolking in buurlanden dit zomaar slikt verbaasd me ook enorm.
pi_197494548
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197495166
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:27 schreef Harlon het volgende:

Als je na het krijgen van covid geen antistoffen hebt dan helpt vaccineren ook niet, aangezien die in principe hetzelfde doen. Dus in tegenstelling tot het domme gelul van jou is natuurlijke immuniteit wel degelijk een optie, slechts een handjevol is opnieuw besmet geraakt en het ging dan vooral om mensen die bijvoorbeeld net een chemo kuur hadden gehad en dus geen enkele vorm van weerstand hadden.
In tegenstelling tot het domme gelul van jou is gebleken dat je gewoon geen immuniteit opbouwt tegen Corona.
Je lichaam zal sneller reageren, eerder vol opgebouwd zijn. Maar het gaat niet voorkomen (met zekerheid) dat je geen Corona weer kan krijgen.

Dus een heel leuke idee om iedereen maar Corona te laten krijgen, zou mij ook echt niet boeien.
Als het zo was geweest had ik het ook niet erg gevonden om Corona te krijgen.
Helaas is gebleken dat je het dood leuk nog een keer kan krijgen.

Je kunt dus simpelweg die zekerheid niet geven of je daarna immuun bent. Oftewel hou je met elkaar aan de regels, ook de wappies, en het vaccin gaat immuniteit geven.
pi_197495237
Zondag weer feest!!! Ditmaal in 040

https://www.ed.nl/eindhov(...)terdam-br~ac1c1a9f9/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197495250
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:02 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar voor de gezondheid van een klein aantal mensen hoeft geen hele samenleving maandenlang te bloeden.
Enorme economische en mentale schade omdat er 1200 mensen in het ziekenhuis liggen, waar gaat dit over?

Avondklok of elke vorm van huisarrest is totale waanzin. Maar wat ik eigenlijk nog veel erger vind zijn de mensen die dit soort maatregelen verdedigen en goedpraten.
Al zijn er 20 varianten van het virus die besmettelijker en dodelijker zijn. Van persoonlijke bewegingsvrijheid hoort de overheid in een vrij democratisch land ten alle tijden af te blijven in vredestijd. Dat de bevolking in buurlanden dit zomaar slikt verbaasd me ook enorm.
Er is geen enkele vorm van huisarrest.
Dat overdrijven die paar wappies dus constant.

Persoonlijke bewegingsvrijheid moet je vanaf blijven? Dus onder geen beding mag er iets kleins gedaan worden ter bescherming? Oftewel je mag ook geen mensen in de gevangenis zetten?
Het is echt onzin wat die wappies allemaal ons allemaal proberen te doen geloven alsof de maatregelen je helemaal vast zetten.
We hebben nog volle bewegingsvrijheid, we zitten helemaal niet vast. En wat nou als er een avondklok komt?
Boeiend. Je kunt nog alles doen, een paar uurtjes in de nacht niet. Nou ga lekker slapen dan.

De samenleving hoeft er niet voor te bloeden?
Ja en nee.
Als de samenleving zich nou wat beter aan alle regels had gehouden dan hadden we er ook niet zo lang mee gezeten. En je kunt ook niet simpel als niet kwetsbare zeggen ik ga alle kanten op en boeiend dat al die ouderen dood gaan (waaronder je eigen familie bv).
pi_197495253
Respect voor iedereen die gisteren op het Museumplein gestreden heeft voor de vrijheid! ❤
pi_197495267
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef Moofasah het volgende:
Respect voor iedereen die gisteren op het Museumplein gestreden heeft voor de vrijheid! ❤
Dit is geen wappie hol.
Onzin sub forum is een deurtje verder.

Daar mag je samen met al die museumplein onzin mensjes al die onzin spuwen.
pi_197495286
quote:
Dit soort idioten werden in betere tijden met pek en veren de stad uitgetrapt.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_197495292
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dit is geen wappie hol.
Onzin sub forum is een deurtje verder.

Daar mag je samen met al die museumplein onzin mensjes al die onzin spuwen.
🖕
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 21:38:17 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495364
quote:
Manmanman! Die man denk dat hij autisme kan genezen en dat autisme door vaccins komt :') Die kerel maakt zichzelf nog belachelijker _O- _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 21:39:00 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495395
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit soort idioten werden in betere tijden met pek en veren de stad uitgetrapt.
Ze flikkeren hem iig met pek en veren uit het BIG _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 21:39:31 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495407
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef Moofasah het volgende:
Respect voor iedereen die gisteren op het Museumplein gestreden heeft voor de vrijheid! ❤
:r :r :r :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 18 januari 2021 @ 21:44:13 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495520
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef Moofasah het volgende:
Respect voor iedereen die gisteren op het Museumplein gestreden heeft voor de vrijheid! ❤
#Jesuisvidere
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197496968
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het domme gelul van jou is gebleken dat je gewoon geen immuniteit opbouwt tegen Corona.
Je lichaam zal sneller reageren, eerder vol opgebouwd zijn. Maar het gaat niet voorkomen (met zekerheid) dat je geen Corona weer kan krijgen.

Dus een heel leuke idee om iedereen maar Corona te laten krijgen, zou mij ook echt niet boeien.
Als het zo was geweest had ik het ook niet erg gevonden om Corona te krijgen.
Helaas is gebleken dat je het dood leuk nog een keer kan krijgen.

Je kunt dus simpelweg die zekerheid niet geven of je daarna immuun bent. Oftewel hou je met elkaar aan de regels, ook de wappies, en het vaccin gaat immuniteit geven.
Net zoals een vaccin geen 100% garantie is tegen covid, je kan het nog steeds krijgen. Het vaccin dat hier het meeste gebruikt word is gewoon gebaseerd op het virus en doet hetzelfde als het virus. Ik ging er vanuit dat dat iedereen inmiddels wel duidelijk was, maar sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo snel. Is niet erg hoor.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197496994
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Er is geen enkele vorm van huisarrest.
Dat overdrijven die paar wappies dus constant.

Persoonlijke bewegingsvrijheid moet je vanaf blijven? Dus onder geen beding mag er iets kleins gedaan worden ter bescherming? Oftewel je mag ook geen mensen in de gevangenis zetten?
Het is echt onzin wat die wappies allemaal ons allemaal proberen te doen geloven alsof de maatregelen je helemaal vast zetten.
We hebben nog volle bewegingsvrijheid, we zitten helemaal niet vast. En wat nou als er een avondklok komt?
Boeiend. Je kunt nog alles doen, een paar uurtjes in de nacht niet. Nou ga lekker slapen dan.

De samenleving hoeft er niet voor te bloeden?
Ja en nee.
Als de samenleving zich nou wat beter aan alle regels had gehouden dan hadden we er ook niet zo lang mee gezeten. En je kunt ook niet simpel als niet kwetsbare zeggen ik ga alle kanten op en boeiend dat al die ouderen dood gaan (waaronder je eigen familie bv).
niet iedereen is een grijze muis zonder vrienden, sommige van ons hebben wel een sociaal leven. Sommige van ons parisiteren ook niet op de samenleving en gaan dus naar hun werk.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197497747
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Er is geen enkele vorm van huisarrest.
Dat overdrijven die paar wappies dus constant.

Persoonlijke bewegingsvrijheid moet je vanaf blijven? Dus onder geen beding mag er iets kleins gedaan worden ter bescherming? Oftewel je mag ook geen mensen in de gevangenis zetten?
Het is echt onzin wat die wappies allemaal ons allemaal proberen te doen geloven alsof de maatregelen je helemaal vast zetten.
We hebben nog volle bewegingsvrijheid, we zitten helemaal niet vast. En wat nou als er een avondklok komt?
Boeiend. Je kunt nog alles doen, een paar uurtjes in de nacht niet. Nou ga lekker slapen dan.

De samenleving hoeft er niet voor te bloeden?
Ja en nee.
Als de samenleving zich nou wat beter aan alle regels had gehouden dan hadden we er ook niet zo lang mee gezeten. En je kunt ook niet simpel als niet kwetsbare zeggen ik ga alle kanten op en boeiend dat al die ouderen dood gaan (waaronder je eigen familie bv).
17.5 miljoen onschuldige burgers gijzelen vergelijken met het gevangen zetten van misdadigers :N

En dat vingertje wijzen wordt wie de schuldige is word ik ook doodmoe van. Niemand kan er wat aan doen dat dit virus zich verspreid.

Het middel is al sinds oktober erger dan de kwaal en het lijkt alleen maar erger te worden.
Maar goed. Ik heb me tot nu toe gewoon aan de regels gehouden maar als er avondklokken of uitgaansverbod ingevoerd wordt kunnen ze de pot op en is dat afgelopen.

Solidariteit heeft ook zijn grenzen.
Ik ga op bezoek bij wie en wanneer ik wil(in mijn eentje dus vooralsnog binnen de regels) en laat me dat door Niemand afnemen
pi_197499474
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:34 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

17.5 miljoen onschuldige burgers gijzelen vergelijken met het gevangen zetten van misdadigers :N

En dat vingertje wijzen wordt wie de schuldige is word ik ook doodmoe van. Niemand kan er wat aan doen dat dit virus zich verspreid.

Het middel is al sinds oktober erger dan de kwaal en het lijkt alleen maar erger te worden.
Maar goed. Ik heb me tot nu toe gewoon aan de regels gehouden maar als er avondklokken of uitgaansverbod ingevoerd wordt kunnen ze de pot op en is dat afgelopen.

Solidariteit heeft ook zijn grenzen.
Ik ga op bezoek bij wie en wanneer ik wil(in mijn eentje dus vooralsnog binnen de regels) en laat me dat door Niemand afnemen
Ik moet altijd wel n beetje grinniken om dit soort posts. Meestal als puntje bij paaltje komt, wordt er dan alsnog de regels opgevolgd of wordt er vervolgens geklaagd over n boete (ja, maar zij!).
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 08:15:07 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197499533
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:34 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

17.5 miljoen onschuldige burgers gijzelen vergelijken met het gevangen zetten van misdadigers :N

En dat vingertje wijzen wordt wie de schuldige is word ik ook doodmoe van. Niemand kan er wat aan doen dat dit virus zich verspreid.

Het middel is al sinds oktober erger dan de kwaal en het lijkt alleen maar erger te worden.
Maar goed. Ik heb me tot nu toe gewoon aan de regels gehouden maar als er avondklokken of uitgaansverbod ingevoerd wordt kunnen ze de pot op en is dat afgelopen.

Solidariteit heeft ook zijn grenzen.
Ik ga op bezoek bij wie en wanneer ik wil(in mijn eentje dus vooralsnog binnen de regels) en laat me dat door Niemand afnemen
Je weet dat het door dit soort gedrag nog langer gaat duren?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 08:28:39 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197499639
twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197499647
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je weet dat het door dit soort gedrag nog langer gaat duren?
Welk gedrag bedoel je? Ik geef hier alleen mijn mening over het geheel en dat ik me vooralsnog altijd aan de regels heb gehouden. is dat niet genoeg dan?

Heb je liever dat ik de hele dag gedrogeerd in bed blijf liggen dan, of is iets van mijn leven proberen te maken zonder de regels te overtreden ook al teveel gevraagd.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 08:36:55 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197499695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:29 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Welk gedrag bedoel je? Ik geef hier alleen mijn mening over het geheel en dat ik me vooralsnog altijd aan de regels heb gehouden. is dat niet genoeg dan?

Heb je liever dat ik de hele dag gedrogeerd in bed blijf liggen dan, of is iets van mijn leven proberen te maken zonder de regels te overtreden ook al teveel gevraagd.
Je zegt dat je de regels gaat overtreden als er een avondklok komt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197499749
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je zegt dat je de regels gaat overtreden als er een avondklok komt.
Ja dat klopt inderdaad, ik vind een avonklok een schandalige maatregel. En ik ben niet van plan om me eraan te houden. (zet wel wat geld apart voor eventuele boetes, maar buiten de grote steden verwacht ik weinig problemen)
Maar dat wil niet zeggen dat ik de rest van de regels ga overtreden.

Trouwens, veel regels waar ik het niet mee eens ben kan ik nieteens overtreden, al zou ik dat willen.
pi_197499794
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:52 schreef Harlon het volgende:

niet iedereen is een grijze muis zonder vrienden, sommige van ons hebben wel een sociaal leven. Sommige van ons parisiteren ook niet op de samenleving en gaan dus naar hun werk.
Dus omdat ik thuis werk kan ik niet naar mijn werk toe gaan en parasiteer ik op de samenleving?

Oh ik heb genoeg waar ik naar toe kan gaan, maar misschien ben je het vergeten: Corona.
En die enkele keer dat ik nog wel even overweeg naar iemand toe te gaan dan doe ik dat overdag (en ja ondanks mijn werk kan ik dat doen), vroeg in de avond of in het weekend.

Niet iedereen zit autistisch vast aan een schema.
En ik heb geen wappie club zoals jij waar je heen moet.
pi_197499857
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:34 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

17.5 miljoen onschuldige burgers gijzelen vergelijken met het gevangen zetten van misdadigers :N

En dat vingertje wijzen wordt wie de schuldige is word ik ook doodmoe van. Niemand kan er wat aan doen dat dit virus zich verspreid.

Solidariteit heeft ook zijn grenzen.
Ik ga op bezoek bij wie en wanneer ik wil(in mijn eentje dus vooralsnog binnen de regels) en laat me dat door Niemand afnemen
Heeft Noord-Korea 17,5 miljoen inwoners?

Ik ben niet degene die rare vergelijkingen maakt, dat doe jij.
Jij doet net alsof wij gevangen zitten en niets mogen. Alsof we een dictatuur hebben en een politiestaat.
Nou of jij moet in een gevangenis wonen of niet in Nederland. Maar ik kan echt alle kanten op die ik wil.
Ik heb echt nergens last van, ja ik kan niet echt met vrienden afspreken. Nah ja heel jammer maar is niet anders.

Dat je gezondheidsbescherming durft te vergelijken met gijzelen is gewoon walgelijk.

Je kunt er genoeg aan doen toch?
Al die wappies die constant in grote groepen bij elkaar rondhangen zonder enige bescherming is een bron van besmettingen. En dat is al vanaf het begin zo. En ook de iets mindere wappies die nog overal heen gaan zijn een bron van alles doorgeven.

Wappies vinden het dan wel leuk om de overheid de schuld te geven van de maatregelen.
Maar die kunnen ook niet anders. Wij als burgers moeten er met elkaar op letten en dan waren we zo van de maatregelen af.
pi_197500651
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:04 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik moet altijd wel n beetje grinniken om dit soort posts. Meestal als puntje bij paaltje komt, wordt er dan alsnog de regels opgevolgd of wordt er vervolgens geklaagd over n boete (ja, maar zij!).
Nee in dit geval niet, natuurlijk klaag ik bij alle maatregelen die genomen worden maar zal me er altijd aan houden in de praktijk.

Maar regels die mijn fundamentele behoeftes aantasten zal ik met voeten treden wanneer er geen workaround voor is.
pi_197500701
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:28 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel weer zin in een verzetje. Plus die "arts" hoeft dan niet zo ver te rijden op zijn 80ste
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197500830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Heeft Noord-Korea 17,5 miljoen inwoners?

Ik ben niet degene die rare vergelijkingen maakt, dat doe jij.
Jij doet net alsof wij gevangen zitten en niets mogen. Alsof we een dictatuur hebben en een politiestaat.
Nou of jij moet in een gevangenis wonen of niet in Nederland. Maar ik kan echt alle kanten op die ik wil.
Ik heb echt nergens last van, ja ik kan niet echt met vrienden afspreken. Nah ja heel jammer maar is niet anders.

Dat je gezondheidsbescherming durft te vergelijken met gijzelen is gewoon walgelijk.

Je kunt er genoeg aan doen toch?
Al die wappies die constant in grote groepen bij elkaar rondhangen zonder enige bescherming is een bron van besmettingen. En dat is al vanaf het begin zo. En ook de iets mindere wappies die nog overal heen gaan zijn een bron van alles doorgeven.

Wappies vinden het dan wel leuk om de overheid de schuld te geven van de maatregelen.
Maar die kunnen ook niet anders. Wij als burgers moeten er met elkaar op letten en dan waren we zo van de maatregelen af.
Nee we leven nog niet in een politie staat, gelukkig niet, maar die komt wel steeds dichterbij als je straks je huis niet meer uit mag.
En ja, als die gezondheids bescherming zo ver gaat als het nu dreigt te gaan is het gewoon ordinaire gijzeling of Illegale detentie, valt me nog mee dat de burgers geen enkelband krijgen om de de avondklok te handhaven, maar dat zullen mensen zoals jij ook vast wel prima vinden toch?

Je zou preventief ruimen van besmette mensen ook als gezondheidsbescherming kunnen classificeren maar daarmee nog wel moreel verwerpelijk.

Nogmaals, het is niemands schuld dat de besmettingen opliepen, ook mijn schuld niet want ik doe alles binnen de regels.
Maar het is wel de schuld van de overheid die als een angsthaas met maatregelen smijt die schadelijker zijn dan het virus zelf.

Ik weet dat ankdotisch bewijs geen bewijs is, maar ik ken in mijn omgeving werkelijk niemand die zich ook maar enigszins druk maakt om dat virus, hieronder ook genoeg 60 plussers (op mijn moeder na dan, die ervoor kiest niemand te ontvangen) maar bijna allemaal maken ze zich zorgen om hun vrijheden en de gevolgen van de maatregelen.
pi_197500881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Nee in dit geval niet, natuurlijk klaag ik bij alle maatregelen die genomen worden maar zal me er altijd aan houden in de praktijk.

Maar regels die mijn fundamentele behoeftes aantasten zal ik met voeten treden wanneer er geen workaround voor is.
Eerst zien, dan geloven.
pi_197500980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:09 schreef DW457 het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven.
Zolang er geen militairen met machinegeweren door de straten schieten zal ik huisarrest of een te vroeg ingaande avondklok gewoon negeren wanneer dat nodig is.

En nee, dat is wellicht niet zo voor een ommetje voor de lol, maar zeker wel om samen te zijn met mijn geliefde.

Mensen kunnen veel pikken en goedvinden maar op een gegeven moment is echt de grens bereikt. Ik laat me niet straffen omdat we door omstandigheden niet samen kunnen wonen.
pi_197501053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Zolang er geen militairen met machinegeweren door de straten schieten zal ik huisarrest of een te vroeg ingaande avondklok gewoon negeren wanneer dat nodig is.

En nee, dat is wellicht niet zo voor een ommetje voor de lol, maar zeker wel om samen te zijn met mijn geliefde.

Mensen kunnen veel pikken en goedvinden maar op een gegeven moment is echt de grens bereikt. Ik laat me niet straffen omdat we door omstandigheden niet samen kunnen wonen.

Ok :O
pi_197502399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dus omdat ik thuis werk kan ik niet naar mijn werk toe gaan en parasiteer ik op de samenleving?

Oh ik heb genoeg waar ik naar toe kan gaan, maar misschien ben je het vergeten: Corona.
En die enkele keer dat ik nog wel even overweeg naar iemand toe te gaan dan doe ik dat overdag (en ja ondanks mijn werk kan ik dat doen), vroeg in de avond of in het weekend.

Niet iedereen zit autistisch vast aan een schema.
En ik heb geen wappie club zoals jij waar je heen moet.
Fijn dat je dat zelf inziet ^O^

En tja, sommige mensen zijn inderdaad gewend om vrijwel nooit iemand te zien en hebben dus genoeg aan sporadisch sociaal contact, maar de normale mensen hebben dat wel en hebben vaak ook een normale baan en gaan dus 's avonds bij mensen op bezoek.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197502706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:06 schreef LanaMyst het volgende:
maar die komt wel steeds dichterbij als je straks je huis niet meer uit mag.
Onzin... We wonen in een zeer zeer vrij land.
Dat je even in de nacht er niet uit zou mogen zonder reden doet daar niets aan af.

quote:
En ja, als die gezondheids bescherming zo ver gaat als het nu dreigt te gaan is het gewoon ordinaire gijzeling of Illegale detentie, valt me nog mee dat de burgers geen enkelband krijgen om de de avondklok te handhaven, maar dat zullen mensen zoals jij ook vast wel prima vinden toch?
Een enkelband gaat heel wat verder dan het niet toelaten dat mensen onnodig in de nacht naar buiten mogen.
Niemand heeft bv na 9 uur nog iets buiten te zoeken (tenzij je moet werken bv).
Dus dat je gaat zeiken en het vergelijken met gijzeling of detentie slaat natuurlijk nergens op.

quote:
Je zou preventief ruimen van besmette mensen ook als gezondheidsbescherming kunnen classificeren maar daarmee nog wel moreel verwerpelijk.
Wappies hebben gewoon geen argumenten en daarom blazen ze echt alles op.
Van politiestaten, dictaturen, detenties, gijzelingen tot preventief ruimen.
''Een nucleaire bom op een muis gooien'' verhaal.

quote:
Nogmaals, het is niemands schuld dat de besmettingen opliepen, ook mijn schuld niet want ik doe alles binnen de regels.
Maar het is wel de schuld van de overheid die als een angsthaas met maatregelen smijt die schadelijker zijn dan het virus zelf.
Ja daar hebben wel heel veel mensen schuld aan.
Kijk naar die mafkezen afgelopen weekend. Als je daar met zulke groepen gaat staan dan heb je er volledig schuld aan dat je voor verspreidingen zorgt.
Dan moeten de wappies achteraf ook niet gaan janken dat de overheid niets anders kan dan maatregelen aanhouden, want mensen zijn niet gehoorzaam en daardoor blijven er teveel besmettingen.

De maatregelen zijn, buiten economisch, niet schadelijk.
Angsthaas? Mwah. Corona is amper gevaarlijk, helemaal mee eens.
Maar de Nederlandse overheid is echt een watje wat optreden betreft. Kijk naar China, daar gingen ze er snel op in en konden ze snel weer open. Maar nee hier moet alles lafjes want stel de burgers worden boos.

quote:
Ik weet dat ankdotisch bewijs geen bewijs is, maar ik ken in mijn omgeving werkelijk niemand die zich ook maar enigszins druk maakt om dat virus, hieronder ook genoeg 60 plussers (op mijn moeder na dan, die ervoor kiest niemand te ontvangen) maar bijna allemaal maken ze zich zorgen om hun vrijheden en de gevolgen van de maatregelen.
Misschien omdat wappies alleen wappies opzoeken?

Ik ken een gemengde groep.
Een deel die zich (teveel) zorgen maakt. En het virus overdrijft net zoals bv de NOS dat doet.
En een deel die Corona niet zo gevaarlijk vindt (waaronder ik ook val).

Ik ken echter helemaal niemand die zich berooft voelt van vrijheden of wat dan ook. Echt niemand.
Waarschijnlijk omdat ik niet om ga met wappies, alu hoedjes, complotgekkies en dat soort volk.
pi_197502776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Zolang er geen militairen met machinegeweren door de straten schieten zal ik huisarrest of een te vroeg ingaande avondklok gewoon negeren wanneer dat nodig is.

Stel je lekker aan omdat je niet midden in de macht je ommetje kan maken.
Huil huil.

Ga lekker overdag, begin van de avond of in het weekend wat doen man.
Je weet wat het woord flexibel inhoudt toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Fijn dat je dat zelf inziet ^O^

En tja, sommige mensen zijn inderdaad gewend om vrijwel nooit iemand te zien en hebben dus genoeg aan sporadisch sociaal contact, maar de normale mensen hebben dat wel en hebben vaak ook een normale baan en gaan dus 's avonds bij mensen op bezoek.
Dus in deze situatie is thuis werken niet normaal?
Gek wereldbeeld heb jij.

En omdat ik niet tegen de regels in ga door elke avond en nacht met vriendengroepen bij elkaar te komen ben ik niet goed en sociaal nergens mee bezig?
Buiten dat ik daar sowieso geen belang bij heb om dat elke dag te doen trouwens.
Maar zoals ik al zei zou ik onder normale omstandigheden ook regelmatig later dan een 9 uur van huis zijn met vrienden. Dat kan nou niet, nou heel jammer. Ik Zoom veel, ook met vrienden.
Af en toe wel fysiek ook met vrienden, binnen de regels. En dat kan makkelijk voor een 8 of 9 uur.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:59:54 #135
80382 manny
30 is best veel
pi_197502870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:41 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja dat klopt inderdaad, ik vind een avonklok een schandalige maatregel. En ik ben niet van plan om me eraan te houden. (zet wel wat geld apart voor eventuele boetes, maar buiten de grote steden verwacht ik weinig problemen)
Maar dat wil niet zeggen dat ik de rest van de regels ga overtreden.

Trouwens, veel regels waar ik het niet mee eens ben kan ik nieteens overtreden, al zou ik dat willen.
Perfecte attitude ten opzichte van regels. Je alleen houden aan die regels die jouw bevallen / goed uitkomen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:37:36 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197503695
Nou, zet u maar schrap. Er is ook een Duitse mutatie gefunden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197503836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:37 schreef Red_85 het volgende:
Nou, zet u maar schrap. Er is ook een Duitse mutatie gefunden.
ganz toll. En in dld gaat de lockwon verlengt worden tot half feb. Dus dat zal hier ook wel.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:48:43 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197503906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ganz toll. En in dld gaat de lockwon verlengt worden tot half feb. Dus dat zal hier ook wel.
Jep. Want als mutti merkel in de sloot springt, gaat rutte er achter aan.

Vlak voor de verkiezingen wordt er pas versoepeld onder het mom van 'ons beleid werkt, kijk eens hoe goed we zijn'. Daarbij zijn mensen in een hosana stemming geneigd te stemmen op de zittende macht, dus weet de vvd heel goed wat ze doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 19 januari 2021 @ 12:54:21 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197504000
:D :D _O- _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:17:54 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197508632
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oering-nog-deze-week

Avondklok is er dus door. Met dank aan pvda en gl die hun poot niet kunnen vasthouden. In ieder geval tot 9 februari maar waarschijnlijk langer omdat:
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef belanov het volgende:
Hierbij alvast de beslisboom voor 9 februari:

* Stijgen de besmettingen? Dan hebben 'we' ons niet genoeg aan de maatregelen gehouden maar is erger leed gelukkig voorkomen door het daadkrachtige ingrijpen van het kabinet: zonder avondklok was het immers #codezwart geweest.
* Blijft het gelijk? Zie bovenstaand
* Dalen de besmettingen? Avondklok werkt! Maar nu opheffen is te riskant.
Bereid je maar voor op meer van dit soort demo's.

Rechtsstaat afgebroken, grondrechten met voeten getreden, vrijheid afgepakt, economie naar de klote en de maatschappij stuk. Mensen stem toch geen vvd/cda meer. Niet meer doen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:41:01 #141
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197509179
quote:
Opgelicht: organisatie Museumplein-protest betaalde zelf voor tegenactie

Achter een vliegtuigje dat zondag boven de verboden demonstratie op het Museumplein cirkelde, hing de tekst ‘Koud he?! Videre’. Eigenlijk had er ‘Nooit meer kabinet Rutte’ en ‘Vrijheid = Blijheid’ moeten staan. Het blijkt om een tegenactie te gaan.

Een actiegroep die zich Videre noemt en zegt ‘wappies te bestrijden’, zocht in de dagen voor de demonstratie contact met organisator Michel Reijinga van Nederland in Verzet. Uit openbaar gemaakte sms-gesprekken en e-mails blijkt dat Videre via het pseudoniem Gerda Groen in contact kwam met Reijinga en aanbood om luchtreclame boven het Museumplein te regelen tijdens de demonstratie. Reijinga reageert daar enthousiast op.

Na een mailwisseling geeft hij aan maximaal 850 euro te kunnen missen voor de actie, waarbij twee vliegtuigen 30 minuten boven het Museumplein zullen cirkelen. Afgesproken wordt dat achter de vliegtuigen de teksten ‘Nooit meer kabinet Rutte’ en ‘Vrijheid = Blijheid’ komt te hangen. Groen stuurt een factuur door die iets hoger ligt dan de door Reijinga betaalde 850 euro, maar zegt het restant op zich te willen nemen om zo ‘iets te betekenen’ voor de actie.

Opgelicht

Groen geeft aan tussen 14.00 en 14.45 uur Reijinga te berichten als de vliegtuigjes in de buurt van het Museumplein zijn. Maar als afgelopen zondagmiddag niet twee, maar één vliegtuigje boven het Museumplein verschijnt, lezen demonstranten niet de afgesproken teksten, maar ‘Koud he?! Videre’ in de lucht.

Reijinga was voor commentaar niet bereikbaar, maar zegt tegen het Noordhollands Dagblad geïrriteerd te zijn over de actie en opgelicht te zijn. Hij zegt alles zelf te regelen en het erg druk te hebben. “Dus ik was blij dat iemand aanbood dit uit te zoeken. De afgelopen weken heb ik twee keer meer dan 24 uur achter elkaar doorgewerkt voor de demonstratie,” zegt hij tegen de krant.

Aankomende zondag wil Reijinga weer gaan demonstreren op het Museumplein. Zelf noemt hij het op Facebook ‘koffiedrinken’. ‘Mijn goed recht als Amsterdammer,’ schrijft hij. Afgelopen zondag liep een demonstratie op het plein flink uit de hand. 143 mensen werden gearresteerd en het was lang onrustig rondom het plein.
Mits het geld terug betaald wordt , briljante aktie _O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_197509511
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:54 schreef Starhopper het volgende:
:D :D _O- _O-

[ twitter ]
quote:
Eén van de drie vroeg wat er ging gebeuren op het cellencomplex. Ik kon het niet laten om er een grapje van te maken en te antwoorden dat ze allemaal op het cellencomplex gevaccineerd zouden worden tegen corona en dat ze daarna weer naar huis mochten. Ik had mijn zondag inderdaad anders in willen vullen gisteren, maar de blik van die gasten op mijn grapje maakte alles goed.
_O- briljant!!! _O_
pi_197509530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Nee in dit geval niet, natuurlijk klaag ik bij alle maatregelen die genomen worden maar zal me er altijd aan houden in de praktijk.

Maar regels die mijn fundamentele behoeftes aantasten zal ik met voeten treden wanneer er geen workaround voor is.
Nou, je kan aan de bak! Ik ben heel benieuwd! Pak ze!
pi_197509585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:54 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nou, je kan aan de bak! Ik ben heel benieuwd! Pak ze!
Misschien is er nog een workaround, avondklok is nog wel omheen te werken mits deze niet te vroeg ingaat.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 januari 2021 @ 16:56:50 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197509591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:17 schreef Red_85 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oering-nog-deze-week

Avondklok is er dus door. Met dank aan pvda en gl die hun poot niet kunnen vasthouden. In ieder geval tot 9 februari maar waarschijnlijk langer omdat:
[..]

Bereid je maar voor op meer van dit soort demo's.

Rechtsstaat afgebroken, grondrechten met voeten getreden, vrijheid afgepakt, economie naar de klote en de maatschappij stuk. Mensen stem toch geen vvd/cda meer. Niet meer doen.
Altijd leuk, al die mensen die roepen 'stem toch niet meer op xxx!!'. Maar op wie wel dan? Want niet stemmen is niet echt een realistische optie, en extreme partijen als FvD en PVV voor mij ook niet, en minipartijtjes ook niet, en themapartijtjes als de SGP of 50PLUS ook niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197509626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Misschien is er nog een workaround, avondklok is nog wel omheen te werken mits deze niet te vroeg ingaat.
Oh, toch maar wel aan de regels houden?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:02:50 #147
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197509741
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:17 schreef Red_85 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oering-nog-deze-week

Avondklok is er dus door. Met dank aan pvda en gl die hun poot niet kunnen vasthouden. In ieder geval tot 9 februari maar waarschijnlijk langer omdat:
[..]

Bereid je maar voor op meer van dit soort demo's.

Rechtsstaat afgebroken, grondrechten met voeten getreden, vrijheid afgepakt, economie naar de klote en de maatschappij stuk. Mensen stem toch geen vvd/cda meer. Niet meer doen.
De reden dat mensen juist op deze partijen stemmen is omdat men geen zin heeft in een regering die als deze al te vormen valt, geen stabiele indruk zal maken, betekent ook dat als er teveel gepeild word deze mensen makkelijker bereid zijn om op een andere partij te stemmen waarvan men met zekerheid denkt te weten dat deze niet met x of y een regering in gaat.
pi_197509765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef DW457 het volgende:

[..]

Oh, toch maar wel aan de regels houden?
Dan heb je me niet begrepen, mijn fundamentele behoeftes zijn primair het samenzijn met mijn partner (LAT) en secundair met een drietal vrienden uit mijn kleine sociale bubble. (rest zie ik al maanden niet meer)
Met een avondklok zal ik mijn planning iets aan moeten passen (workaround). Met een bezoekverbod of als die avondklok om 18:00 al in zou gaan is er geen workaround meer. Ja dan hou ik me er niet meer aan.

Ik heb dan toch het gevoel dat ik niets meer te verliezen heb, ik ga dan weliswaar gewoon op pad maar prettig is natuurlijk anders.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:06:41 #149
3542 Gia
User under construction
pi_197509828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:17 schreef Red_85 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oering-nog-deze-week

Avondklok is er dus door. Met dank aan pvda en gl die hun poot niet kunnen vasthouden. In ieder geval tot 9 februari maar waarschijnlijk langer omdat:
[..]

Bereid je maar voor op meer van dit soort demo's.

Rechtsstaat afgebroken, grondrechten met voeten getreden, vrijheid afgepakt, economie naar de klote en de maatschappij stuk. Mensen stem toch geen vvd/cda meer. Niet meer doen.
Gelukkig kan ik zoveel en zo vaak naar buiten als ik wil.
Zeker als het weer wat minder koud is.

Lekker de tuin voorbereiden op het voorjaar. Zaden planten, terrassen schoonspuiten.

Heel veel zin in het voorjaar.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:10:35 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197509939
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik zoveel en zo vaak naar buiten als ik wil.
Zeker als het weer wat minder koud is.

Lekker de tuin voorbereiden op het voorjaar. Zaden planten, terrassen schoonspuiten.

Heel veel zin in het voorjaar.
Als je een grote tuin hebt kun je iig nog wat doen. Of een weiland.
Velen hebben die mogelijkheid niet en wordt dus nu defacto huisarrest gegeven.

Omdat? Het kabinet in paniek is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:12:03 #151
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197509984
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:03 schreef LanaMyst het volgende:
Ik heb dan toch het gevoel dat ik niets meer te verliezen heb, ik ga dan weliswaar gewoon op pad maar prettig is natuurlijk anders.
Daar gaan steeds meer mensen naar toe.

Ageren moeten we er tegen. Dit gaat veel te ver. Veel en veel te ver.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:14:09 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197510044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Altijd leuk, al die mensen die roepen 'stem toch niet meer op xxx!!'. Maar op wie wel dan? Want niet stemmen is niet echt een realistische optie, en extreme partijen als FvD en PVV voor mij ook niet, en minipartijtjes ook niet, en themapartijtjes als de SGP of 50PLUS ook niet.
Ik denk ook dat ik op JA'21 ga stemmen.
Puur omdat als je niet stemt er geen lege stoelen komen, een blanco stem naar de grootste partij gaan en rest idd aan de bovenstaande voldoet.

Ik heb ook echt geen idee. Maar never nooit niet op vvd/gl/pvda/d'666
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:19:23 #153
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197510174
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Altijd leuk, al die mensen die roepen 'stem toch niet meer op xxx!!'. Maar op wie wel dan? Want niet stemmen is niet echt een realistische optie, en extreme partijen als FvD en PVV voor mij ook niet, en minipartijtjes ook niet, en themapartijtjes als de SGP of 50PLUS ook niet.
Kijk naar de partij die het dichts bij je portemonnee ligt, en daarna welke idealen ze nastreven, weeg het af en zo niet is er een andere partij, ik kijk naar geld voor mij>geld voor anderen>shit waar ik last van kan krijgen>shit waar ik niks mee te maken heb.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 januari 2021 @ 17:29:13 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197510391
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Kijk naar de partij die het dichts bij je portemonnee ligt, en daarna welke idealen ze nastreven, weeg het af en zo niet is er een andere partij, ik kijk naar geld voor mij>geld voor anderen>shit waar ik last van kan krijgen>shit waar ik niks mee te maken heb.
Nou ja, ik kijk doorgaans eerst naar wat ik denk dat (in mijn ogen) 'het beste' is (dus in het algemeen, landsbelang, sociaal gebied etc), pas daarna naar mijn eigen portemonnee. Nou snap ik wel dat dat voor een erg kleine minderheid geldt :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 20 januari 2021 @ 08:35:32 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197522159
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197523059
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Altijd leuk, al die mensen die roepen 'stem toch niet meer op xxx!!'. Maar op wie wel dan? Want niet stemmen is niet echt een realistische optie, en extreme partijen als FvD en PVV voor mij ook niet, en minipartijtjes ook niet, en themapartijtjes als de SGP of 50PLUS ook niet.
Ieder normaal mens stemt toch ook nooit? Want die weten dat men toch slechts kan stemmen op politici die marionetten zijn van de vijand. Dat ziet men toch al decennia aan het straatbeeld overal in het land?
pi_197551042
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  donderdag 21 januari 2021 @ 15:01:23 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197551670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef Hathor het volgende:
Paar maanden geleden in Wuhan...


En wij maar binnen zitten. :{
Ja, weet je waarom? Omdat die de eerste maanden streng binnen gezeten hebben, waar wij al jammerden dat we niet naar de sportschool en restaurants mochten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197551879
quote:
2s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, weet je waarom? Omdat die de eerste maanden streng binnen gezeten hebben, waar wij al jammerden dat we niet naar de sportschool en restaurants mochten.
Das waar, die draconische maatregelen in China hebben inderdaad fantastisch geholpen :N

https://www.volkskrant.nl(...)-te-dammen~b021dfb3/
pi_197551925
twitter

LOL :D
pi_197566064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef Hathor het volgende:
Paar maanden geleden in Wuhan...


En wij maar binnen zitten. :{
Moo he dat krijg je als als je luistert. Maar hier hebben we een hele hoop mensen door voor corona al geen perspectief hadden in hun miezerige leventje. Dat verborgen ze door alleen de leuke dingen te laten zien op Facebook. Die mensen stonden afgelopen zondag heel triest te schreeuwen op het museumplein wij zijn Nederland, we staan hier ook voor jouw vrijheid en de meest domme die ik gehoord heb straks worden jouw kinderen ook gevaccineerd.
Corona en de maatregelen is voor hun alleen een middel om te wijzen naar die grote boze Rutte jij bent de reden dat
wij een miezerig bestaan leiden. Dat ligt volledig aan hun zelf maar boos zijn op een ander is makkelijker.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:32:50 #162
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:13 schreef vipergts het volgende:

[..]

Moo he dat krijg je als als je luistert. Maar hier hebben we een hele hoop mensen door voor corona al geen perspectief hadden in hun miezerige leventje. Dat verborgen ze door alleen de leuke dingen te laten zien op Facebook. Die mensen stonden afgelopen zondag heel triest te schreeuwen op het museumplein wij zijn Nederland, we staan hier ook voor jouw vrijheid en de meest domme die ik gehoord heb straks worden jouw kinderen ook gevaccineerd.
Corona en de maatregelen is voor hun alleen een middel om te wijzen naar die grote boze Rutte jij bent de reden dat
wij een miezerig bestaan leiden. Dat ligt volledig aan hun zelf maar boos zijn op een ander is makkelijker.
De voordelen van een zwaar repressieve overheid.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197566264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

De voordelen van een zwaar repressieve overheid.
Ik zit helemaal niet op zo'n Chinese overheid te wachten. Waar ik wel al maanden mee klaar ben is de egoïstische groep Nederlanders die hard gilt puur uit eigenbelang omdat ze geen uitje hebben. Walgelijke mensen zijn het want laten we wel wezen die eenzame Nederlander zonder socisle contacten staat nu niet op de barricaden. Dat zijn de mensen wiens leven voor corona al mislukt was zoals die dokter, en dat tokkie wijf wat wij staan achter de linie stond te brullen afgelopen zomer.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:54:30 #164
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik zit helemaal niet op zo'n Chinese overheid te wachten. Waar ik wel al maanden mee klaar ben is de egoïstische groep Nederlanders die hard gilt puur uit eigenbelang omdat ze geen uitje hebben. Walgelijke mensen zijn het want laten we wel wezen die eenzame Nederlander zonder socisle contacten staat nu niet op de barricaden. Dat zijn de mensen wiens leven voor corona al mislukt was zoals die dokter, en dat tokkie wijf wat wij staan achter de linie stond te brullen afgelopen zomer.
Dat heb je in elk land.

Tenzij je dus een zwaar repressieve overheid hebt.

En het “gillen” is niet omdat er “geen uitje meer is”. Dat gaat wel wat dieper, psychologisch gezien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 22 januari 2021 @ 08:48:37 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197566676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

De voordelen van een zwaar repressieve overheid.
Ach jongen/meisje toch, je mag van mij gerust op excursie naar Wit-Rusland of Eritrea en kom dan weer zeiken (als je uit die laatste uberhaupt terug komt). Met je repressie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 22 januari 2021 @ 08:49:23 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566685
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ach jongen/meisje toch, je mag van mij gerust op excursie naar Wit-Rusland of Eritrea en kom dan weer zeiken (als je uit die laatste uberhaupt terug komt). Met je repressie.
Ik had het over China he ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197567584
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat heb je in elk land.

Tenzij je dus een zwaar repressieve overheid hebt.

En het “gillen” is niet omdat er “geen uitje meer is”. Dat gaat wel wat dieper, psychologisch gezien.
Ja bij die 2000 in Amsterdam vorige week gaat het dieper het zijn stuk voor stuk mislukkingen waar je als maatschappij helemaal niet aan hebt.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:53:39 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197567625
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja bij die 2000 in Amsterdam vorige week gaat het dieper het zijn stuk voor stuk mislukkingen waar je als maatschappij helemaal niet aan hebt.
Blijkbaar ken je ze
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  vrijdag 22 januari 2021 @ 10:07:36 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197567867
Morgen gaan ze toch ‘koffie drinken’ op het Museumplein?
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:36:35 #170
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_197569402
Dus jesuividere is de aivd of iets dergelijks die weer is tactiek van naming and shaming toepast? Want op de site niemand te zien van dit groepje enkel anderen die te kakken worden gezet. Zoals alles inmiddels in NL, lekker goedkoop..
pi_197570135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Blijkbaar ken je ze
Nee geen een voor zover ik weet maar in mijn ogen waren het voor corona en tijdens corona mislukkingen en over een jaar zijn het nog steeds mislukkingen. Want dan hebben ze wel wat anders gevonden om naar te wijzen. Het bier op het festival is te duur, de auto van de buurman is groter de premies van de zorgverzekering moet lager, vluchtelingen díe een guis krijgen verzin zelf maar iets.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:38:16 #172
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197570380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:20 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee geen een voor zover ik weet maar in mijn ogen waren het voor corona en tijdens corona mislukkingen en over een jaar zijn het nog steeds mislukkingen. Want dan hebben ze wel wat anders gevonden om naar te wijzen. Het bier op het festival is te duur, de auto van de buurman is groter de premies van de zorgverzekering moet lager, vluchtelingen díe een guis krijgen verzin zelf maar iets.
Is protesteren volgens jou per definitie voor mislukkingen? Of alleen als er geprotesteerd wordt voor iets wat niet jouw mening is?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 januari 2021 @ 12:39:45 #173
426493 crew  PippenScottie
pi_197570406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja bij die 2000 in Amsterdam vorige week gaat het dieper het zijn stuk voor stuk mislukkingen waar je als maatschappij helemaal niet aan hebt.
Ik ken er één persoonlijk en ik kan alleen voor haar spreken. Ze is een ondernemer, moeder en een lieve, slimme vrouw.
Blijkbaar was ze vatbaar voor de propaganda en is ze diep in de algoritmefuik gevallen.

Ze zal vast niet de enige zijn. Ik ga ze niet allemaal als mislukkeling bestempelen.
pi_197570738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:11 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Das waar, die draconische maatregelen in China hebben inderdaad fantastisch geholpen :N

https://www.volkskrant.nl(...)-te-dammen~b021dfb3/
Inderdaad, China heeft nog steeds te maken met Corona.
ROBODEMONS..................|:(
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 10:49:01 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197604809
quote:
Signalen dat gewapende mensen naar Eindhoven komen: binnenstad is veiligheidsrisicogebied



Het centrum van Eindhoven is vanaf elf uur zondagochtend tot elf uur zondagavond aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Dit heeft burgemeester van Eindhoven John Jorritsma in overleg met de politie en het Openbaar Ministerie besloten. Er zijn signalen binnengekomen dat mensen met wapens en zwaar vuurwerk naar de stad willen komen en bereid zijn geweld te plegen, laat de gemeente zondagochtend weten.

Eerder kondigde anti-islambeweging Pegida aan om in Eindhoven te willen demonstreren. Die demonstratie werd verboden. Toch heeft de politie de burgemeester Jorritsma laten weten 'dat de vrees bestaat voor verstoring van de openbare orde door aanwezigheid van wapens'. Mensen zouden actief zijn opgeroepen geweld te gebruiken.

De politie heeft aangegeven te verwachten dat grote groepen mensen zich tegen haar wil keren. De oproep is daarbij 'onherkenbaar te zijn' en 'wapens en zwaar vuurwerk te gebruiken'. Dat het centrum van Eindhoven nu is aangewezen als veiligheidsrisicogebied betekent dat iedereen die daar aanwezig is preventief kan worden gefouilleerd. Ook wordt er volgens de burgemeester extra cameratoezicht ingezet.

Nederland in Verzet
Behalve Pegida kondigde eerder ook de groepering Nederland in Verzet een demonstratie in Eindhoven aan. Die werd geannuleerd. Maar mogelijk komen er toch demonstranten van die groep naar Eindhoven, om onder het mom van De Koffie Club in het openbaar koffie te drinken. Dit zonder dat de organisator daarvoor verantwoordelijkheid draagt.

Gemeente, politie en OM herhalen zondagochtend het dringende verzoek aan iedereen om niet naar Eindhoven te komen.

Het blauw gearceerde gebied is uitgeroepen tot veiligheidsrisicogebied:


https://www.omroepbrabant(...)ligheidsrisicogebied
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197604873
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Betoogd pegida tegenwoordig al tegen corona maatregelen ? :P
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 10:55:22 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197604945
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Betoogd pegida tegenwoordig al tegen corona maatregelen ? :P
Gezien de hoeveelheid extreemrechtse figuren die op dit soort demonstraties afkomen kijk ik hier niet van op :P
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197605055
Tactiek van NiV is dus eerst een demonstratie aankondigen, die daarna weer ‘afblazen’, maar de mensen komen dan toch om met elkaar ‘koffie te drinken’? :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 11:05:54 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197605114
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef Tourniquet het volgende:
Tactiek van NiV is dus eerst een demonstratie aankondigen, die daarna weer ‘afblazen’, maar de mensen komen dan toch om met elkaar ‘koffie te drinken’? :')
Ja :')

En die organisator loopt er evengoed tussen en roept ook op tot koffiedrinken. Dus ik neem aan dat er wel eea mogelijk is om hem te vervolgen voor het organiseren van een verboden demonstratie
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 24 januari 2021 @ 11:06:58 #180
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197605129
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Betoogd pegida tegenwoordig al tegen corona maatregelen ? :P
BetoogT. Pegida = 3e persoon enkelvoud. Stam + t.


BetoogD is het voltooid deelwoord.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 11:17:22 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197605303
Vanmorgen om 7 uur hebben ze er eentje opgepakt *O*

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197605444
twitter

Lol :D

Zo te zien gaan ze het bij voorbaat helemaal afzetten of goed in de gaten houden
pi_197605531
Het staat helemaal vol met politie in Eindhoven iig.
ME wagens, stuk of 30 op fiets. Stuk of 50 met te voet en veel wagens.
En waterkanon is zojuist gearriveerd.



Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197605585
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef RipCity het volgende:
Het staat helemaal vol met politie in Eindhoven iig.
ME wagens, stuk of 30 op fiets. Stuk of 50 met te voet en veel wagens.
En waterkanon is zojuist gearriveerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mag je wel een BLM demo doen?
  zondag 24 januari 2021 @ 11:32:27 #185
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197605591
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:24 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Lol :D

Zo te zien gaan ze het bij voorbaat helemaal afzetten of goed in de gaten houden
Hopelijk gaan ze preventief fouilleren dan op koffie.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 24 januari 2021 @ 11:43:47 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197605772
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef RipCity het volgende:
Het staat helemaal vol met politie in Eindhoven iig.
ME wagens, stuk of 30 op fiets. Stuk of 50 met te voet en veel wagens.
En waterkanon is zojuist gearriveerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Blij dat de burgemeester zo hard optreedt.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_197605833
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze preventief fouilleren dan op koffie.
Iedereen met flinke grote ogen door de sterke koffie. _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 11:47:39 #188
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197605852
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef RipCity het volgende:
Het staat helemaal vol met politie in Eindhoven iig.
ME wagens, stuk of 30 op fiets. Stuk of 50 met te voet en veel wagens.
En waterkanon is zojuist gearriveerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! Waterkanon _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 24 januari 2021 @ 12:10:05 #189
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197606250
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

BetoogT. Pegida = 3e persoon enkelvoud. Stam + t.


BetoogD is het voltooid deelwoord.
3de, derDe.
pi_197606268
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:17 schreef Starhopper het volgende:
Vanmorgen om 7 uur hebben ze er eentje opgepakt *O*

[ twitter ]
twitter


:D
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 12:23:18 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606405
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]

:D
_O- :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197606461
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]

:D
O nee geen rokershoest lijf wappiestreem van het gebeuren, booohoooo
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 12:28:43 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606470
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:28 schreef VelitoX het volgende:

[..]

O nee geen rokershoest lijf wappiestreem van het gebeuren, booohoooo
Wimpertroela is live:

https://www.facebook.com/100000418599103/videos/4003797726310808/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197606485
quote:
"koffie erbij?"
"ik drink eigelijk nooit koffie"

Ahja, je bent ergens om koffie te drinken... maar eeeh.... ja.......
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 12:30:53 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606504
Politiepaarden O+ O+
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197606512
quote:
Oeh het begint.
*pakt popcorn*
Twiddel
pi_197606545
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:28 schreef VelitoX het volgende:

[..]

O nee geen rokershoest lijf wappiestreem van het gebeuren, booohoooo
Ze heeft vanmorgen nog wel gepost op Facebook, dus of het waar is weet ik niet. De foto bij die tweet is sowieso een oude.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 12:37:05 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606601
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ze heeft vanmorgen nog wel gepost op Facebook, dus of het waar is weet ik niet. De foto bij die tweet is sowieso een oude.
Ze heeft ook een redactie die dingen plaatsen op revrouwlutie, zegt ze. Maarja, we zullen t later wel horen :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197606751
Mita wordt nu kritisch ondervraagd over haar nep perskaart. :P

- "Van welk persbureau bent u dan"
- "Dat wil ik liever niet zeggen"
- "Wil ik toch graag weten"
- "Ja, is een Duits bureau, Freelancing blablabla"

Later:
"Ik denk dat u vandaag weinig beelden kunt schieten, want we bonjouren iedereen naar buiten".
  zondag 24 januari 2021 @ 12:52:57 #201
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197606877
'hoi, hoe is het op het stadhuisplein?,leeg?,oh.'
pi_197606881


:P
pi_197606898
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'hoi, hoe is het op het stadhuisplein?,leeg?,oh.'
"Hoe is het in Amsterdam mensen?"

:')
  zondag 24 januari 2021 @ 12:58:21 #204
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197606991
Een soort van noodverordening en een soort van veligheidsituatie... :')
  zondag 24 januari 2021 @ 13:04:51 #205
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607103
Laat alleen de mensen met vervalsde perskaarten toe, en ze gaan elkaar interviewen.
pi_197607109
Wat een aanfluiting weer :')
Twiddel
  zondag 24 januari 2021 @ 13:05:25 #207
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197607117
quote:
Zo te zien is de Eindhoven demo cancellee
:')
  zondag 24 januari 2021 @ 13:08:04 #208
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197607160
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Mag je wel een BLM demo doen?
Dat wel als t maar deugt
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_197607169
Vorderingen om Eindhoven te verlaten hah, genot
pi_197607189
Is er ergens een stream te zien (ik heb geen Facebook)?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:09:47 #211
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197607192
Arnold Karskens is er ook weer hoor :')
:')
pi_197607199
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
Is er ergens een stream te zien (ik heb geen Facebook)?
https://www.twitch.tv/barryhendelson
Twiddel
  zondag 24 januari 2021 @ 13:11:57 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607243
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Arnold Karskens is er ook weer hoor :')
Zal ook wel beteuterd zijn dat het geen oorlog is.
pi_197607244
quote:
^O^
Hopelijk krijgt de ME nog een leuke middag :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:13:28 #215
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197607277
Wanneer zijn die demo's in Amsterdam en Eindhoven gepland dan :?
:')
  zondag 24 januari 2021 @ 13:13:58 #216
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607286
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer zijn die demo's in Amsterdam en Eindhoven gepland dan :?
29 februari.
pi_197607293
Ik moet zeggen dat die Mitra mevrouw verdacht veel aan het sniffelen is de hele tijd. :X
Twiddel
pi_197607296
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer zijn die demo's in Amsterdam en Eindhoven gepland dan :?
Je bedoelt het "koffie drinken"? A'dam om 14.00 ofzo.

Voor Eindhoven heeft streammevrouwtje geen idee wanneer "alles gepland staat" lol.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:15:47 #219
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197607317
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Je bedoelt het "koffie drinken"? A'dam om 14.00 ofzo.

Voor Eindhoven heeft streammevrouwtje geen idee wanneer "alles gepland staat" lol.
Eindhoven wordt niks zo.
Niet allemaal naar dezelfde plek gaan :')
:')
  zondag 24 januari 2021 @ 13:15:48 #220
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607319
'Ik heb ook geen duidelijk beeld hoe het vandaag geplanned staat' :')
pi_197607338
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef RipCity het volgende:
Het staat helemaal vol met politie in Eindhoven iig.
ME wagens, stuk of 30 op fiets. Stuk of 50 met te voet en veel wagens.
En waterkanon is zojuist gearriveerd.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie Mini :7
pi_197607341
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'Ik heb ook geen duidelijk beeld hoe het vandaag geplanned staat' :')
:Y :Y :Y :Y Je zou denken dat als je een afspraak maakt om koffie te drinken, je het daadwerkelijke tijdstip weet.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:19:28 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607377
Als je naar hamelen moet en je zit in Amsterdam ben je wel erg verdwaald.
pi_197607485
Hey "Video in Verzet", nog meer topjournalistiek die gaat lijfstreemen
  zondag 24 januari 2021 @ 13:28:27 #225
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607560
kunnen ze gewoon niet iedere wappie 10 dagen in quarantaine houden, scheelt een derde van de demonstraties.
pi_197607731
Nou hopelijk krijgen we weer mooie beelden van janklui.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197607846
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:25 schreef VelitoX het volgende:
Hey "Video in Verzet", nog meer topjournalistiek die gaat lijfstreemen
Zijn er ook normale nieuwszenders aanwezig vorige week heb ik me vermaakt met NH nieuws
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197607874
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef RipCity het volgende:
Het staat helemaal vol met politie in Eindhoven iig.
ME wagens, stuk of 30 op fiets. Stuk of 50 met te voet en veel wagens.
En waterkanon is zojuist gearriveerd.
Goed zo, eindelijk een burgemeester die zorgt voor voldoende politie zodat het grondwettelijke recht op demonstratie veilig uitgeoefend kan worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197607928
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef vipergts het volgende:
Zijn er ook normale nieuwszenders aanwezig vorige week heb ik me vermaakt met NH nieuws
Yea die zie je in duidelijk zichtbare hesjes rondlopen vooral idd. Niet alleen een thuisgeprintte "perskaart".
pi_197607947
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Yea die zie je in duidelijk zichtbare hesjes rondlopen vooral idd. Niet alleen een thuisgeprintte "perskaart".
Met livestreams?
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197607972
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:46 schreef vipergts het volgende:

[..]

Met livestreams?
Nah, vooral fotografen enzo, en 1 videoploeg gespot van wss tv noord-brabant ofzo.

"Hoe meer vrije pers hoe beter" :')
pi_197608119
Hier net als vorige week weer wat vliegtuigjes voorbij met teksten van viruswaarheid
pi_197608481
Druk in Eindhoven :D
pi_197608504
quote:
Hij houdt zijn telefoon niet stil net tennis
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197608557
Revrouwlutie is ook live nu :Y
pi_197608609
Hoop gejoel in Eindhoven nu
pi_197608622
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:13 schreef StephanL het volgende:
Revrouwlutie is ook live nu :Y
Oké, tweet klopte dus niet.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:16:49 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608634
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:16 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Oké, tweet klopte dus niet.
Jammer!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:16:59 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608638
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:13 schreef StephanL het volgende:
Revrouwlutie is ook live nu :Y
Die staat in Amsterdam?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608670
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Die staat in Amsterdam?
Eindhoven.

Ze gaan vegen in Eindhoven!
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:18:57 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608682
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Eindhoven.

Ze gaan vegen in Eindhoven!
Ik zie het ja :P Ze zijn 'kankermongolen' aan het roepen :') Wat een triest volk!
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608690
Ja ja het begint bijna in Eindhoven, ME is er klaar voor. Vegen met die handel.
pi_197608714
Paarden naar voren nu, af en toe harde knallen van vuurwerk, veeg de wappies *O*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:20:20 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608717
Jaaaa!!! Ze kreeg klappen _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608724
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:20 schreef Starhopper het volgende:
Jaaaa!!! Ze kreeg klappen _O-
HAHAHA JA
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:20:39 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608725
Arm paard :'( :'( :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608729
Paard gevallen :{
pi_197608741
Wtf!
pi_197608747
Paard glijdt uit en verliest berijder 'ren voor je leven' :') Ja in alleen het verkeer is zo'n dier beter af muts

Paard liep nog helemaal rad, dus vond het niet zo naar.
pi_197608766
Eindhoven stream?!!?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197608767
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:21 schreef Chia het volgende:
Paard glijdt uit en verliest berijder 'ren voor je leven' :') Ja in alleen het verkeer is zo'n dier beter af muts

Paard liep nog helemaal rad, dus vond het niet zo naar.
Ohw gelukkig maar.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:22:04 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608770
Wat sta je te janken? Dat paard was daar omdat jullie daar demonstreren...... Blijf gewoon thuis neusringvrouw .
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608775
Ze doet net alsof het beest live geslacht is :')
Twiddel
pi_197608778
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:21 schreef RipCity het volgende:
Eindhoven stream?!!?
https://www.facebook.com/revrouwlutie
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:23:26 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608806
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Ze doet net alsof het beest live geslacht is :')
Ze staat te janken daar :') Manmanman. Wat een dom wijf.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608831
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
Paard gevallen :{
Dat vind ze zielig maar dat het komt door het vuurwerk snapt ze niet
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:24:43 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608838
Charge *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:25:09 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608847
"wij staan hier ook voor jullie rechten en jullie kinderen" schreeuwen ze tegen de politie :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608857
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:24 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat vind ze zielig maar dat het komt door het vuurwerk snapt ze niet
Ze denkt zeker dat paarden die op een gewone dag zonder onrust in de stad ook zomaar uitglijden.
  zondag 24 januari 2021 @ 14:25:24 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197608859
"Niet te hard trekken!"

Waar denken deze mensen dat de ME voor ingeschakeld wordt? Een lief verzoek om te vertrekken? :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:26:00 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608876
Waterkanon *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608888
Omroep Brabant is live in Eindhoven
  zondag 24 januari 2021 @ 14:27:11 #268
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_197608903
DICTATUUR! DICTATUUR!
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_197608910
Chaos :o
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:28:16 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608926
quote:
Manmanman... Daar ook veel volk :r :r
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608928
quote:
Hier mogen ze gewoon rustig blijven staan?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:28:41 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608935
quote:
Oohnee, dat is die kerel die vorige week klappen heeft gehad
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608944
'Wij betalen jullie salaris!' :')
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:30:05 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608960
Waterkanongenot! Jammer dat het niet vriest
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197608980
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Oohnee, dat is die kerel die vorige week klappen heeft gehad
Arie Paap
pi_197609000
quote:
82s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:28 schreef Chia het volgende:

[..]

Hier mogen ze gewoon rustig blijven staan?
demonstreren is een recht, voor als je het nog niet wist
pi_197609002
Oh van ReVrouwLutie mag je een andere mening hebben, maar gaan lopen trollen of gaan lopen schapen mag niet.
pi_197609006
"De redactie is onlijn, als je gaat trollen of schapen dan wordt je meteen geblokt!"

:')
pi_197609009
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:32 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

demonstreren is een recht, voor als je het nog niet wist
Volgens mij mogen ze daar in het Westerpark gewoon demonstreren hoor. Vorige week iig nog wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2021 14:32:47 ]
pi_197609031
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:30 schreef Starhopper het volgende:
Waterkanongenot! Jammer dat het niet vriest
Ze moeten dat waterkanon ook vullen met koeienstront.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197609036
De roma's :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:34:39 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609048
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:32 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

demonstreren is een recht, voor als je het nog niet wist
Dat is niet waar. Zie onder. Er werd in verschillende groepen opgroepen tot geweld.

Het recht om te demonstreren is echter geen absoluut grondrecht. Artikel 9 lid 2 van de Grondwet en de Nederlandse demonstratiewet – de Wet openbare manifestaties – bieden de burgemeester de bevoegdheid om een demonstratie te beperken en in een uiterst geval zelfs te verbieden. Dit mag hij alleen doen wanneer dit noodzakelijk is in het kader van drie doelcriteria:
1. ter bescherming van de gezondheid;
2. in het belang van het verkeer;
3. ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197609061
Is bij jullie ReVrouwLutie ook al een tijdje heel pixelig?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:35:46 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609067
quote:
Gemist helaas ;(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:36:32 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609076
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:35 schreef Chia het volgende:
Is bij jullie ReVrouwLutie ook al een tijdje heel pixelig?
:Y
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197609077
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:35 schreef Chia het volgende:
Is bij jullie ReVrouwLutie ook al een tijdje heel pixelig?
Ja
pi_197609091
quote:
Omroep branband is ook deapstate
pi_197609093
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Gemist helaas ;(
Gozer stond groep ME-ers uit te dagen en werd vanaf achter keihard onderuit geramd en opgepakt door een groepje Romeo's die uit een busje kwamen rennen.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:37:39 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609094
quote:
9s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Chia het volgende:

[..]

:') :') _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197609099
quote:
9s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Chia het volgende:

[..]

:') _O-
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:37:55 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609101
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Gozer stond groep ME-ers uit te dagen en werd vanaf achter keihard onderuit geramd en opgepakt door een groepje Romeo's die uit een busje kwamen rennen.
Nice! _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197609109
Mita schuilt achter een boompie, maar heeft al wel dr helm op gedaan!
pi_197609111
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Nice! _O-
Kan niet terugspoelen helaas, was een mooi gifje geweest. :P
  zondag 24 januari 2021 @ 14:38:46 #296
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197609114
ME busjes komen nu ook vanuit de Dommelstraat / Groene Toren.
pi_197609119
Daar loopt die met zijn witte mutsje ook weer wat vorige week onder de speed oid zat.

Wat een zielige mensen zijn me daar weer op de been.
Niveau laat zich ook weer zien
pi_197609126
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:39 schreef hartloper het volgende:
Daar loopt die met zijn witte mutsje ook weer wat vorige week onder de speed oid zat.
Amsterdam of Eindhoven? en welke stream kijk jij?
pi_197609136
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Amsterdam of Eindhoven? en welke stream kijk jij?
Eindhoven.
Nou kijken ... zet het zo weer af, want ik erger me groen en geel op dit soort volk
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 24 januari 2021 @ 14:41:10 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609162
Hopelijk worden ze allemaa opgepakt
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197609194
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:41 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk worden ze allemaa opgepakt
Inderdaad en bont en blauw geslagen.

zou die gast met zijn witte mutsje wat vorge week zo strak als een malloot een interview hield afgelopen week ook gewerkt hebben? Of zal hij de hele week op de bank hebben gelegen en zich voorbereid op vandaag?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')