abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:14:09 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197510044
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Altijd leuk, al die mensen die roepen 'stem toch niet meer op xxx!!'. Maar op wie wel dan? Want niet stemmen is niet echt een realistische optie, en extreme partijen als FvD en PVV voor mij ook niet, en minipartijtjes ook niet, en themapartijtjes als de SGP of 50PLUS ook niet.
Ik denk ook dat ik op JA'21 ga stemmen.
Puur omdat als je niet stemt er geen lege stoelen komen, een blanco stem naar de grootste partij gaan en rest idd aan de bovenstaande voldoet.

Ik heb ook echt geen idee. Maar never nooit niet op vvd/gl/pvda/d'666
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:19:23 #153
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197510174
quote:

[..]

Altijd leuk, al die mensen die roepen 'stem toch niet meer op xxx!!'. Maar op wie wel dan? Want niet stemmen is niet echt een realistische optie, en extreme partijen als FvD en PVV voor mij ook niet, en minipartijtjes ook niet, en themapartijtjes als de SGP of 50PLUS ook niet.
Kijk naar de partij die het dichts bij je portemonnee ligt, en daarna welke idealen ze nastreven, weeg het af en zo niet is er een andere partij, ik kijk naar geld voor mij>geld voor anderen>shit waar ik last van kan krijgen>shit waar ik niks mee te maken heb.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 januari 2021 @ 17:29:13 #154
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197510391
quote:
7s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Kijk naar de partij die het dichts bij je portemonnee ligt, en daarna welke idealen ze nastreven, weeg het af en zo niet is er een andere partij, ik kijk naar geld voor mij>geld voor anderen>shit waar ik last van kan krijgen>shit waar ik niks mee te maken heb.
Nou ja, ik kijk doorgaans eerst naar wat ik denk dat (in mijn ogen) 'het beste' is (dus in het algemeen, landsbelang, sociaal gebied etc), pas daarna naar mijn eigen portemonnee. Nou snap ik wel dat dat voor een erg kleine minderheid geldt :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 20 januari 2021 @ 08:35:32 #155
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197522159
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197523059
quote:

[..]

Ieder normaal mens stemt toch ook nooit? Want die weten dat men toch slechts kan stemmen op politici die marionetten zijn van de vijand. Dat ziet men toch al decennia aan het straatbeeld overal in het land?
pi_197551042
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 21 januari 2021 @ 15:01:23 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197551670
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef Hathor het volgende:
Paar maanden geleden in Wuhan...

En wij maar binnen zitten. :{
Ja, weet je waarom? Omdat die de eerste maanden streng binnen gezeten hebben, waar wij al jammerden dat we niet naar de sportschool en restaurants mochten.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_197551879
quote:
2s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:01 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja, weet je waarom? Omdat die de eerste maanden streng binnen gezeten hebben, waar wij al jammerden dat we niet naar de sportschool en restaurants mochten.
Das waar, die draconische maatregelen in China hebben inderdaad fantastisch geholpen :N

https://www.volkskrant.nl(...)-te-dammen~b021dfb3/
pi_197551925
twitter

LOL :D
pi_197566064
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 14:33 schreef Hathor het volgende:
Paar maanden geleden in Wuhan...

En wij maar binnen zitten. :{
Moo he dat krijg je als als je luistert. Maar hier hebben we een hele hoop mensen door voor corona al geen perspectief hadden in hun miezerige leventje. Dat verborgen ze door alleen de leuke dingen te laten zien op Facebook. Die mensen stonden afgelopen zondag heel triest te schreeuwen op het museumplein wij zijn Nederland, we staan hier ook voor jouw vrijheid en de meest domme die ik gehoord heb straks worden jouw kinderen ook gevaccineerd.
Corona en de maatregelen is voor hun alleen een middel om te wijzen naar die grote boze Rutte jij bent de reden dat
wij een miezerig bestaan leiden. Dat ligt volledig aan hun zelf maar boos zijn op een ander is makkelijker.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:32:50 #162
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566153
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:13 schreef vipergts het volgende:

[..]

Moo he dat krijg je als als je luistert. Maar hier hebben we een hele hoop mensen door voor corona al geen perspectief hadden in hun miezerige leventje. Dat verborgen ze door alleen de leuke dingen te laten zien op Facebook. Die mensen stonden afgelopen zondag heel triest te schreeuwen op het museumplein wij zijn Nederland, we staan hier ook voor jouw vrijheid en de meest domme die ik gehoord heb straks worden jouw kinderen ook gevaccineerd.
Corona en de maatregelen is voor hun alleen een middel om te wijzen naar die grote boze Rutte jij bent de reden dat
wij een miezerig bestaan leiden. Dat ligt volledig aan hun zelf maar boos zijn op een ander is makkelijker.
De voordelen van een zwaar repressieve overheid.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_197566264
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik zit helemaal niet op zo'n Chinese overheid te wachten. Waar ik wel al maanden mee klaar ben is de egoïstische groep Nederlanders die hard gilt puur uit eigenbelang omdat ze geen uitje hebben. Walgelijke mensen zijn het want laten we wel wezen die eenzame Nederlander zonder socisle contacten staat nu niet op de barricaden. Dat zijn de mensen wiens leven voor corona al mislukt was zoals die dokter, en dat tokkie wijf wat wij staan achter de linie stond te brullen afgelopen zomer.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  vrijdag 22 januari 2021 @ 07:54:30 #164
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566287
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:51 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik zit helemaal niet op zo'n Chinese overheid te wachten. Waar ik wel al maanden mee klaar ben is de egoïstische groep Nederlanders die hard gilt puur uit eigenbelang omdat ze geen uitje hebben. Walgelijke mensen zijn het want laten we wel wezen die eenzame Nederlander zonder socisle contacten staat nu niet op de barricaden. Dat zijn de mensen wiens leven voor corona al mislukt was zoals die dokter, en dat tokkie wijf wat wij staan achter de linie stond te brullen afgelopen zomer.
Dat heb je in elk land.

Tenzij je dus een zwaar repressieve overheid hebt.

En het “gillen” is niet omdat er “geen uitje meer is”. Dat gaat wel wat dieper, psychologisch gezien.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  vrijdag 22 januari 2021 @ 08:48:37 #165
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197566676
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:32 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ach jongen/meisje toch, je mag van mij gerust op excursie naar Wit-Rusland of Eritrea en kom dan weer zeiken (als je uit die laatste uberhaupt terug komt). Met je repressie.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 22 januari 2021 @ 08:49:23 #166
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197566685
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 08:48 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ach jongen/meisje toch, je mag van mij gerust op excursie naar Wit-Rusland of Eritrea en kom dan weer zeiken (als je uit die laatste uberhaupt terug komt). Met je repressie.
Ik had het over China he ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_197567584
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 07:54 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat heb je in elk land.

Tenzij je dus een zwaar repressieve overheid hebt.

En het “gillen” is niet omdat er “geen uitje meer is”. Dat gaat wel wat dieper, psychologisch gezien.
Ja bij die 2000 in Amsterdam vorige week gaat het dieper het zijn stuk voor stuk mislukkingen waar je als maatschappij helemaal niet aan hebt.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 09:53:39 #168
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197567625
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ja bij die 2000 in Amsterdam vorige week gaat het dieper het zijn stuk voor stuk mislukkingen waar je als maatschappij helemaal niet aan hebt.
Blijkbaar ken je ze
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  vrijdag 22 januari 2021 @ 10:07:36 #169
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197567867
Morgen gaan ze toch ‘koffie drinken’ op het Museumplein?
Ik ben inmiddels overleden
  vrijdag 22 januari 2021 @ 11:36:35 #170
487315 Arius80
Ik rij dus ik ben
pi_197569402
Dus jesuividere is de aivd of iets dergelijks die weer is tactiek van naming and shaming toepast? Want op de site niemand te zien van dit groepje enkel anderen die te kakken worden gezet. Zoals alles inmiddels in NL, lekker goedkoop..
pi_197570135
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:53 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Blijkbaar ken je ze
Nee geen een voor zover ik weet maar in mijn ogen waren het voor corona en tijdens corona mislukkingen en over een jaar zijn het nog steeds mislukkingen. Want dan hebben ze wel wat anders gevonden om naar te wijzen. Het bier op het festival is te duur, de auto van de buurman is groter de premies van de zorgverzekering moet lager, vluchtelingen díe een guis krijgen verzin zelf maar iets.
  vrijdag 22 januari 2021 @ 12:38:16 #172
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_197570380
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 12:20 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee geen een voor zover ik weet maar in mijn ogen waren het voor corona en tijdens corona mislukkingen en over een jaar zijn het nog steeds mislukkingen. Want dan hebben ze wel wat anders gevonden om naar te wijzen. Het bier op het festival is te duur, de auto van de buurman is groter de premies van de zorgverzekering moet lager, vluchtelingen díe een guis krijgen verzin zelf maar iets.
Is protesteren volgens jou per definitie voor mislukkingen? Of alleen als er geprotesteerd wordt voor iets wat niet jouw mening is?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 januari 2021 @ 12:39:45 #173
426493 crew  PippenScottie
pi_197570406
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 januari 2021 09:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik ken er één persoonlijk en ik kan alleen voor haar spreken. Ze is een ondernemer, moeder en een lieve, slimme vrouw.
Blijkbaar was ze vatbaar voor de propaganda en is ze diep in de algoritmefuik gevallen.

Ze zal vast niet de enige zijn. Ik ga ze niet allemaal als mislukkeling bestempelen.
My friends all drive horses
pi_197570738
quote:
0s.gif Op donderdag 21 januari 2021 15:11 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Das waar, die draconische maatregelen in China hebben inderdaad fantastisch geholpen :N

https://www.volkskrant.nl(...)-te-dammen~b021dfb3/
Inderdaad, China heeft nog steeds te maken met Corona.
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 24 januari 2021 @ 10:49:01 #175
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197604809
quote:
Signalen dat gewapende mensen naar Eindhoven komen: binnenstad is veiligheidsrisicogebied

Het centrum van Eindhoven is vanaf elf uur zondagochtend tot elf uur zondagavond aangewezen als veiligheidsrisicogebied. Dit heeft burgemeester van Eindhoven John Jorritsma in overleg met de politie en het Openbaar Ministerie besloten. Er zijn signalen binnengekomen dat mensen met wapens en zwaar vuurwerk naar de stad willen komen en bereid zijn geweld te plegen, laat de gemeente zondagochtend weten.

Eerder kondigde anti-islambeweging Pegida aan om in Eindhoven te willen demonstreren. Die demonstratie werd verboden. Toch heeft de politie de burgemeester Jorritsma laten weten 'dat de vrees bestaat voor verstoring van de openbare orde door aanwezigheid van wapens'. Mensen zouden actief zijn opgeroepen geweld te gebruiken.

De politie heeft aangegeven te verwachten dat grote groepen mensen zich tegen haar wil keren. De oproep is daarbij 'onherkenbaar te zijn' en 'wapens en zwaar vuurwerk te gebruiken'. Dat het centrum van Eindhoven nu is aangewezen als veiligheidsrisicogebied betekent dat iedereen die daar aanwezig is preventief kan worden gefouilleerd. Ook wordt er volgens de burgemeester extra cameratoezicht ingezet.

Nederland in Verzet
Behalve Pegida kondigde eerder ook de groepering Nederland in Verzet een demonstratie in Eindhoven aan. Die werd geannuleerd. Maar mogelijk komen er toch demonstranten van die groep naar Eindhoven, om onder het mom van De Koffie Club in het openbaar koffie te drinken. Dit zonder dat de organisator daarvoor verantwoordelijkheid draagt.

Gemeente, politie en OM herhalen zondagochtend het dringende verzoek aan iedereen om niet naar Eindhoven te komen.

Het blauw gearceerde gebied is uitgeroepen tot veiligheidsrisicogebied:

https://www.omroepbrabant(...)ligheidsrisicogebied
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197604873
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:49 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Betoogd pegida tegenwoordig al tegen corona maatregelen ? :P
  zondag 24 januari 2021 @ 10:55:22 #177
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197604945
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Gezien de hoeveelheid extreemrechtse figuren die op dit soort demonstraties afkomen kijk ik hier niet van op :P
pi_197605055
Tactiek van NiV is dus eerst een demonstratie aankondigen, die daarna weer ‘afblazen’, maar de mensen komen dan toch om met elkaar ‘koffie te drinken’? :')
  zondag 24 januari 2021 @ 11:05:54 #179
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197605114
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:01 schreef Tourniquet het volgende:
Tactiek van NiV is dus eerst een demonstratie aankondigen, die daarna weer ‘afblazen’, maar de mensen komen dan toch om met elkaar ‘koffie te drinken’? :')
Ja :')

En die organisator loopt er evengoed tussen en roept ook op tot koffiedrinken. Dus ik neem aan dat er wel eea mogelijk is om hem te vervolgen voor het organiseren van een verboden demonstratie
  zondag 24 januari 2021 @ 11:06:58 #180
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_197605129
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 10:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

BetoogT. Pegida = 3e persoon enkelvoud. Stam + t.

BetoogD is het voltooid deelwoord.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 24 januari 2021 @ 11:17:22 #181
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197605303
Vanmorgen om 7 uur hebben ze er eentje opgepakt *O*

twitter
pi_197605444
twitter

Lol :D

Zo te zien gaan ze het bij voorbaat helemaal afzetten of goed in de gaten houden
pi_197605531
Het staat helemaal vol met politie in Eindhoven iig.
ME wagens, stuk of 30 op fiets. Stuk of 50 met te voet en veel wagens.
En waterkanon is zojuist gearriveerd.

Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197605585
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:28 schreef RipCity het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mag je wel een BLM demo doen?
  zondag 24 januari 2021 @ 11:32:27 #185
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_197605591
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:24 schreef StephanL het volgende:
[ twitter ]
Lol :D

Zo te zien gaan ze het bij voorbaat helemaal afzetten of goed in de gaten houden
Hopelijk gaan ze preventief fouilleren dan op koffie.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 24 januari 2021 @ 11:43:47 #186
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197605772
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Blij dat de burgemeester zo hard optreedt.
pi_197605833
quote:
2s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Hopelijk gaan ze preventief fouilleren dan op koffie.
Iedereen met flinke grote ogen door de sterke koffie. _O-
  zondag 24 januari 2021 @ 11:47:39 #188
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197605852
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nice! Waterkanon _O_
  zondag 24 januari 2021 @ 12:10:05 #189
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197606250
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:06 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

BetoogT. Pegida = 3e persoon enkelvoud. Stam + t.

BetoogD is het voltooid deelwoord.
3de, derDe.
pi_197606268
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:17 schreef Starhopper het volgende:
Vanmorgen om 7 uur hebben ze er eentje opgepakt *O*

[ twitter ]
twitter

:D
  zondag 24 januari 2021 @ 12:23:18 #192
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606405
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]

_O- :D
pi_197606461
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:14 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

[ twitter ]

O nee geen rokershoest lijf wappiestreem van het gebeuren, booohoooo
  zondag 24 januari 2021 @ 12:28:43 #194
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606470
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:28 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Wimpertroela is live:

https://www.facebook.com/100000418599103/videos/4003797726310808/
pi_197606485
quote:
"koffie erbij?"
"ik drink eigelijk nooit koffie"

Ahja, je bent ergens om koffie te drinken... maar eeeh.... ja.......
  zondag 24 januari 2021 @ 12:30:53 #196
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606504
Politiepaarden O+ O+
pi_197606512
quote:
Oeh het begint.
*pakt popcorn*
Twiddel
pi_197606545
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:28 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Ze heeft vanmorgen nog wel gepost op Facebook, dus of het waar is weet ik niet. De foto bij die tweet is sowieso een oude.
  zondag 24 januari 2021 @ 12:37:05 #199
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197606601
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:33 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ze heeft vanmorgen nog wel gepost op Facebook, dus of het waar is weet ik niet. De foto bij die tweet is sowieso een oude.
Ze heeft ook een redactie die dingen plaatsen op revrouwlutie, zegt ze. Maarja, we zullen t later wel horen :T
pi_197606751
Mita wordt nu kritisch ondervraagd over haar nep perskaart. :P

- "Van welk persbureau bent u dan"
- "Dat wil ik liever niet zeggen"
- "Wil ik toch graag weten"
- "Ja, is een Duits bureau, Freelancing blablabla"

Later:
"Ik denk dat u vandaag weinig beelden kunt schieten, want we bonjouren iedereen naar buiten".
  zondag 24 januari 2021 @ 12:52:57 #201
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197606877
'hoi, hoe is het op het stadhuisplein?,leeg?,oh.'
pi_197606881

:P
pi_197606898
quote:
10s.gif Op zondag 24 januari 2021 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'hoi, hoe is het op het stadhuisplein?,leeg?,oh.'
"Hoe is het in Amsterdam mensen?"

:')
  zondag 24 januari 2021 @ 12:58:21 #204
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197606991
Een soort van noodverordening en een soort van veligheidsituatie... :')
  zondag 24 januari 2021 @ 13:04:51 #205
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607103
Laat alleen de mensen met vervalsde perskaarten toe, en ze gaan elkaar interviewen.
pi_197607109
Wat een aanfluiting weer :')
Twiddel
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2021 @ 13:05:25 #207
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197607117
quote:
Zo te zien is de Eindhoven demo cancellee
  zondag 24 januari 2021 @ 13:08:04 #208
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197607160
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 11:32 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Mag je wel een BLM demo doen?
Dat wel als t maar deugt
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_197607169
Vorderingen om Eindhoven te verlaten hah, genot
  zondag 24 januari 2021 @ 13:09:36 #210
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197607189
Is er ergens een stream te zien (ik heb geen Facebook)?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2021 @ 13:09:47 #211
pi_197607192
Arnold Karskens is er ook weer hoor :')
pi_197607199
quote:
1s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:09 schreef StateOfMind het volgende:
Is er ergens een stream te zien (ik heb geen Facebook)?
https://www.twitch.tv/barryhendelson
Twiddel
  zondag 24 januari 2021 @ 13:11:57 #213
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607243
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Arnold Karskens is er ook weer hoor :')
Zal ook wel beteuterd zijn dat het geen oorlog is.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:11:57 #214
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197607244
quote:
^O^
Hopelijk krijgt de ME nog een leuke middag :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2021 @ 13:13:28 #215
pi_197607277
Wanneer zijn die demo's in Amsterdam en Eindhoven gepland dan :?
  zondag 24 januari 2021 @ 13:13:58 #216
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607286
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
29 februari.
pi_197607293
Ik moet zeggen dat die Mitra mevrouw verdacht veel aan het sniffelen is de hele tijd. :X
Twiddel
pi_197607296
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je bedoelt het "koffie drinken"? A'dam om 14.00 ofzo.

Voor Eindhoven heeft streammevrouwtje geen idee wanneer "alles gepland staat" lol.
  † In Memoriam † zondag 24 januari 2021 @ 13:15:47 #219
pi_197607317
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:14 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Je bedoelt het "koffie drinken"? A'dam om 14.00 ofzo.

Voor Eindhoven heeft streammevrouwtje geen idee wanneer "alles gepland staat" lol.
Eindhoven wordt niks zo.
Niet allemaal naar dezelfde plek gaan :')
  zondag 24 januari 2021 @ 13:15:48 #220
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607319
'Ik heb ook geen duidelijk beeld hoe het vandaag geplanned staat' :')
pi_197607338
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie Mini :7
pi_197607341
quote:
14s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
'Ik heb ook geen duidelijk beeld hoe het vandaag geplanned staat' :')
:Y :Y :Y :Y Je zou denken dat als je een afspraak maakt om koffie te drinken, je het daadwerkelijke tijdstip weet.
  zondag 24 januari 2021 @ 13:19:28 #223
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607377
Als je naar hamelen moet en je zit in Amsterdam ben je wel erg verdwaald.
pi_197607485
Hey "Video in Verzet", nog meer topjournalistiek die gaat lijfstreemen
  zondag 24 januari 2021 @ 13:28:27 #225
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197607560
kunnen ze gewoon niet iedere wappie 10 dagen in quarantaine houden, scheelt een derde van de demonstraties.
pi_197607731
Nou hopelijk krijgen we weer mooie beelden van janklui.
pi_197607846
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:25 schreef VelitoX het volgende:
Hey "Video in Verzet", nog meer topjournalistiek die gaat lijfstreemen
Zijn er ook normale nieuwszenders aanwezig vorige week heb ik me vermaakt met NH nieuws
pi_197607874
quote:
Goed zo, eindelijk een burgemeester die zorgt voor voldoende politie zodat het grondwettelijke recht op demonstratie veilig uitgeoefend kan worden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_197607928
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:42 schreef vipergts het volgende:
Zijn er ook normale nieuwszenders aanwezig vorige week heb ik me vermaakt met NH nieuws
Yea die zie je in duidelijk zichtbare hesjes rondlopen vooral idd. Niet alleen een thuisgeprintte "perskaart".
pi_197607947
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:45 schreef VelitoX het volgende:

[..]

Yea die zie je in duidelijk zichtbare hesjes rondlopen vooral idd. Niet alleen een thuisgeprintte "perskaart".
Met livestreams?
pi_197607972
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 13:46 schreef vipergts het volgende:

[..]

Met livestreams?
Nah, vooral fotografen enzo, en 1 videoploeg gespot van wss tv noord-brabant ofzo.

"Hoe meer vrije pers hoe beter" :')
pi_197608119
Hier net als vorige week weer wat vliegtuigjes voorbij met teksten van viruswaarheid
pi_197608481
Druk in Eindhoven :D
pi_197608504
quote:
Hij houdt zijn telefoon niet stil net tennis
pi_197608557
Revrouwlutie is ook live nu :Y
pi_197608609
Hoop gejoel in Eindhoven nu
pi_197608622
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:13 schreef StephanL het volgende:
Oké, tweet klopte dus niet.
  zondag 24 januari 2021 @ 14:16:49 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608634
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:16 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Oké, tweet klopte dus niet.
Jammer!
  zondag 24 januari 2021 @ 14:16:59 #240
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608638
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:13 schreef StephanL het volgende:
Die staat in Amsterdam?
pi_197608670
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:16 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Die staat in Amsterdam?
Eindhoven.

Ze gaan vegen in Eindhoven!
  zondag 24 januari 2021 @ 14:18:57 #242
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608682
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:18 schreef StephanL het volgende:

[..]

Eindhoven.

Ze gaan vegen in Eindhoven!
Ik zie het ja :P Ze zijn 'kankermongolen' aan het roepen :') Wat een triest volk!
pi_197608690
Ja ja het begint bijna in Eindhoven, ME is er klaar voor. Vegen met die handel.
pi_197608714
Paarden naar voren nu, af en toe harde knallen van vuurwerk, veeg de wappies *O*
  zondag 24 januari 2021 @ 14:20:20 #245
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608717
Jaaaa!!! Ze kreeg klappen _O-
pi_197608724
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:20 schreef Starhopper het volgende:
Jaaaa!!! Ze kreeg klappen _O-
HAHAHA JA
  zondag 24 januari 2021 @ 14:20:39 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608725
Arm paard :'( :'( :'(
pi_197608729
Paard gevallen :{
pi_197608741
Wtf!
pi_197608747
Paard glijdt uit en verliest berijder 'ren voor je leven' :') Ja in alleen het verkeer is zo'n dier beter af muts

Paard liep nog helemaal rad, dus vond het niet zo naar.
pi_197608766
Eindhoven stream?!!?
pi_197608767
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:21 schreef Chia het volgende:
Paard glijdt uit en verliest berijder 'ren voor je leven' :') Ja in alleen het verkeer is zo'n dier beter af muts

Paard liep nog helemaal rad, dus vond het niet zo naar.
Ohw gelukkig maar.
  zondag 24 januari 2021 @ 14:22:04 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608770
Wat sta je te janken? Dat paard was daar omdat jullie daar demonstreren...... Blijf gewoon thuis neusringvrouw .
pi_197608775
Ze doet net alsof het beest live geslacht is :')
Twiddel
pi_197608778
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:21 schreef RipCity het volgende:
Eindhoven stream?!!?
https://www.facebook.com/revrouwlutie
  zondag 24 januari 2021 @ 14:23:26 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608806
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:22 schreef summer2bird het volgende:
Ze doet net alsof het beest live geslacht is :')
Ze staat te janken daar :') Manmanman. Wat een dom wijf.
pi_197608831
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:20 schreef Tourniquet het volgende:
Paard gevallen :{
Dat vind ze zielig maar dat het komt door het vuurwerk snapt ze niet
  zondag 24 januari 2021 @ 14:24:43 #260
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608838
Charge *O*
  zondag 24 januari 2021 @ 14:25:09 #261
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608847
"wij staan hier ook voor jullie rechten en jullie kinderen" schreeuwen ze tegen de politie :')
pi_197608857
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:24 schreef vipergts het volgende:

[..]

Dat vind ze zielig maar dat het komt door het vuurwerk snapt ze niet
Ze denkt zeker dat paarden die op een gewone dag zonder onrust in de stad ook zomaar uitglijden.
  zondag 24 januari 2021 @ 14:25:24 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197608859
"Niet te hard trekken!"

Waar denken deze mensen dat de ME voor ingeschakeld wordt? Een lief verzoek om te vertrekken? :')
  zondag 24 januari 2021 @ 14:26:00 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608876
Waterkanon *O* *O* *O*
pi_197608888
Omroep Brabant is live in Eindhoven
  zondag 24 januari 2021 @ 14:27:11 #268
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_197608903
DICTATUUR! DICTATUUR!
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_197608910
Chaos :o
  zondag 24 januari 2021 @ 14:28:16 #271
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608926
quote:
Manmanman... Daar ook veel volk :r :r
pi_197608928
quote:
Hier mogen ze gewoon rustig blijven staan?
  zondag 24 januari 2021 @ 14:28:41 #273
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608935
quote:
Oohnee, dat is die kerel die vorige week klappen heeft gehad
pi_197608944
'Wij betalen jullie salaris!' :')
  zondag 24 januari 2021 @ 14:30:05 #275
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197608960
Waterkanongenot! Jammer dat het niet vriest
pi_197608980
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:28 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Oohnee, dat is die kerel die vorige week klappen heeft gehad
Arie Paap
pi_197609000
quote:
82s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:28 schreef Chia het volgende:

[..]

Hier mogen ze gewoon rustig blijven staan?
demonstreren is een recht, voor als je het nog niet wist
pi_197609002
Oh van ReVrouwLutie mag je een andere mening hebben, maar gaan lopen trollen of gaan lopen schapen mag niet.
pi_197609006
"De redactie is onlijn, als je gaat trollen of schapen dan wordt je meteen geblokt!"

pi_197609009
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:32 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Volgens mij mogen ze daar in het Westerpark gewoon demonstreren hoor. Vorige week iig nog wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2021 14:32:47 ]
pi_197609031
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:30 schreef Starhopper het volgende:
Waterkanongenot! Jammer dat het niet vriest
Ze moeten dat waterkanon ook vullen met koeienstront.
pi_197609036
De roma's :D
  zondag 24 januari 2021 @ 14:34:39 #283
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609048
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:32 schreef Wegenbouwer het volgende:

[..]

Dat is niet waar. Zie onder. Er werd in verschillende groepen opgroepen tot geweld.

Het recht om te demonstreren is echter geen absoluut grondrecht. Artikel 9 lid 2 van de Grondwet en de Nederlandse demonstratiewet – de Wet openbare manifestaties – bieden de burgemeester de bevoegdheid om een demonstratie te beperken en in een uiterst geval zelfs te verbieden. Dit mag hij alleen doen wanneer dit noodzakelijk is in het kader van drie doelcriteria:
1. ter bescherming van de gezondheid;
2. in het belang van het verkeer;
3. ter bestrijding of voorkoming van wanordelijkheden.
pi_197609061
Is bij jullie ReVrouwLutie ook al een tijdje heel pixelig?
  zondag 24 januari 2021 @ 14:35:46 #286
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609067
quote:
Gemist helaas ;(
  zondag 24 januari 2021 @ 14:36:32 #287
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609076
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:35 schreef Chia het volgende:
:Y
pi_197609077
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:35 schreef Chia het volgende:
Ja
pi_197609091
quote:
Omroep branband is ook deapstate
pi_197609093
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:35 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Gemist helaas ;(
Gozer stond groep ME-ers uit te dagen en werd vanaf achter keihard onderuit geramd en opgepakt door een groepje Romeo's die uit een busje kwamen rennen.
  zondag 24 januari 2021 @ 14:37:39 #291
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609094
quote:
9s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Chia het volgende:

[..]

:') :') _O- _O-
pi_197609099
quote:
9s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Chia het volgende:

[..]

:') _O-
  zondag 24 januari 2021 @ 14:37:55 #293
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609101
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Gozer stond groep ME-ers uit te dagen en werd vanaf achter keihard onderuit geramd en opgepakt door een groepje Romeo's die uit een busje kwamen rennen.
Nice! _O-
pi_197609109
Mita schuilt achter een boompie, maar heeft al wel dr helm op gedaan!
pi_197609111
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:37 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Nice! _O-
Kan niet terugspoelen helaas, was een mooi gifje geweest. :P
  zondag 24 januari 2021 @ 14:38:46 #296
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_197609114
ME busjes komen nu ook vanuit de Dommelstraat / Groene Toren.
pi_197609119
Daar loopt die met zijn witte mutsje ook weer wat vorige week onder de speed oid zat.

Wat een zielige mensen zijn me daar weer op de been.
Niveau laat zich ook weer zien
pi_197609126
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:39 schreef hartloper het volgende:
Daar loopt die met zijn witte mutsje ook weer wat vorige week onder de speed oid zat.
Amsterdam of Eindhoven? en welke stream kijk jij?
pi_197609136
quote:
0s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:39 schreef Chia het volgende:

[..]

Amsterdam of Eindhoven? en welke stream kijk jij?
Eindhoven.
Nou kijken ... zet het zo weer af, want ik erger me groen en geel op dit soort volk
  zondag 24 januari 2021 @ 14:41:10 #300
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197609162
Hopelijk worden ze allemaa opgepakt
pi_197609194
quote:
84s.gif Op zondag 24 januari 2021 14:41 schreef Starhopper het volgende:
Hopelijk worden ze allemaa opgepakt
Inderdaad en bont en blauw geslagen.

zou die gast met zijn witte mutsje wat vorge week zo strak als een malloot een interview hield afgelopen week ook gewerkt hebben? Of zal hij de hele week op de bank hebben gelegen en zich voorbereid op vandaag?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')