abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197499647
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je weet dat het door dit soort gedrag nog langer gaat duren?
Welk gedrag bedoel je? Ik geef hier alleen mijn mening over het geheel en dat ik me vooralsnog altijd aan de regels heb gehouden. is dat niet genoeg dan?

Heb je liever dat ik de hele dag gedrogeerd in bed blijf liggen dan, of is iets van mijn leven proberen te maken zonder de regels te overtreden ook al teveel gevraagd.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:36:55 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197499695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:29 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Welk gedrag bedoel je? Ik geef hier alleen mijn mening over het geheel en dat ik me vooralsnog altijd aan de regels heb gehouden. is dat niet genoeg dan?

Heb je liever dat ik de hele dag gedrogeerd in bed blijf liggen dan, of is iets van mijn leven proberen te maken zonder de regels te overtreden ook al teveel gevraagd.
Je zegt dat je de regels gaat overtreden als er een avondklok komt.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197499749
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je zegt dat je de regels gaat overtreden als er een avondklok komt.
Ja dat klopt inderdaad, ik vind een avonklok een schandalige maatregel. En ik ben niet van plan om me eraan te houden. (zet wel wat geld apart voor eventuele boetes, maar buiten de grote steden verwacht ik weinig problemen)
Maar dat wil niet zeggen dat ik de rest van de regels ga overtreden.

Trouwens, veel regels waar ik het niet mee eens ben kan ik nieteens overtreden, al zou ik dat willen.
pi_197499794
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:52 schreef Harlon het volgende:

niet iedereen is een grijze muis zonder vrienden, sommige van ons hebben wel een sociaal leven. Sommige van ons parisiteren ook niet op de samenleving en gaan dus naar hun werk.
Dus omdat ik thuis werk kan ik niet naar mijn werk toe gaan en parasiteer ik op de samenleving?

Oh ik heb genoeg waar ik naar toe kan gaan, maar misschien ben je het vergeten: Corona.
En die enkele keer dat ik nog wel even overweeg naar iemand toe te gaan dan doe ik dat overdag (en ja ondanks mijn werk kan ik dat doen), vroeg in de avond of in het weekend.

Niet iedereen zit autistisch vast aan een schema.
En ik heb geen wappie club zoals jij waar je heen moet.
pi_197499857
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:34 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

17.5 miljoen onschuldige burgers gijzelen vergelijken met het gevangen zetten van misdadigers :N

En dat vingertje wijzen wordt wie de schuldige is word ik ook doodmoe van. Niemand kan er wat aan doen dat dit virus zich verspreid.

Solidariteit heeft ook zijn grenzen.
Ik ga op bezoek bij wie en wanneer ik wil(in mijn eentje dus vooralsnog binnen de regels) en laat me dat door Niemand afnemen
Heeft Noord-Korea 17,5 miljoen inwoners?

Ik ben niet degene die rare vergelijkingen maakt, dat doe jij.
Jij doet net alsof wij gevangen zitten en niets mogen. Alsof we een dictatuur hebben en een politiestaat.
Nou of jij moet in een gevangenis wonen of niet in Nederland. Maar ik kan echt alle kanten op die ik wil.
Ik heb echt nergens last van, ja ik kan niet echt met vrienden afspreken. Nah ja heel jammer maar is niet anders.

Dat je gezondheidsbescherming durft te vergelijken met gijzelen is gewoon walgelijk.

Je kunt er genoeg aan doen toch?
Al die wappies die constant in grote groepen bij elkaar rondhangen zonder enige bescherming is een bron van besmettingen. En dat is al vanaf het begin zo. En ook de iets mindere wappies die nog overal heen gaan zijn een bron van alles doorgeven.

Wappies vinden het dan wel leuk om de overheid de schuld te geven van de maatregelen.
Maar die kunnen ook niet anders. Wij als burgers moeten er met elkaar op letten en dan waren we zo van de maatregelen af.
pi_197500651
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:04 schreef DW457 het volgende:

[..]

Ik moet altijd wel n beetje grinniken om dit soort posts. Meestal als puntje bij paaltje komt, wordt er dan alsnog de regels opgevolgd of wordt er vervolgens geklaagd over n boete (ja, maar zij!).
Nee in dit geval niet, natuurlijk klaag ik bij alle maatregelen die genomen worden maar zal me er altijd aan houden in de praktijk.

Maar regels die mijn fundamentele behoeftes aantasten zal ik met voeten treden wanneer er geen workaround voor is.
pi_197500701
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:28 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
Ik heb wel weer zin in een verzetje. Plus die "arts" hoeft dan niet zo ver te rijden op zijn 80ste
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_197500830
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:49 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Heeft Noord-Korea 17,5 miljoen inwoners?

Ik ben niet degene die rare vergelijkingen maakt, dat doe jij.
Jij doet net alsof wij gevangen zitten en niets mogen. Alsof we een dictatuur hebben en een politiestaat.
Nou of jij moet in een gevangenis wonen of niet in Nederland. Maar ik kan echt alle kanten op die ik wil.
Ik heb echt nergens last van, ja ik kan niet echt met vrienden afspreken. Nah ja heel jammer maar is niet anders.

Dat je gezondheidsbescherming durft te vergelijken met gijzelen is gewoon walgelijk.

Je kunt er genoeg aan doen toch?
Al die wappies die constant in grote groepen bij elkaar rondhangen zonder enige bescherming is een bron van besmettingen. En dat is al vanaf het begin zo. En ook de iets mindere wappies die nog overal heen gaan zijn een bron van alles doorgeven.

Wappies vinden het dan wel leuk om de overheid de schuld te geven van de maatregelen.
Maar die kunnen ook niet anders. Wij als burgers moeten er met elkaar op letten en dan waren we zo van de maatregelen af.
Nee we leven nog niet in een politie staat, gelukkig niet, maar die komt wel steeds dichterbij als je straks je huis niet meer uit mag.
En ja, als die gezondheids bescherming zo ver gaat als het nu dreigt te gaan is het gewoon ordinaire gijzeling of Illegale detentie, valt me nog mee dat de burgers geen enkelband krijgen om de de avondklok te handhaven, maar dat zullen mensen zoals jij ook vast wel prima vinden toch?

Je zou preventief ruimen van besmette mensen ook als gezondheidsbescherming kunnen classificeren maar daarmee nog wel moreel verwerpelijk.

Nogmaals, het is niemands schuld dat de besmettingen opliepen, ook mijn schuld niet want ik doe alles binnen de regels.
Maar het is wel de schuld van de overheid die als een angsthaas met maatregelen smijt die schadelijker zijn dan het virus zelf.

Ik weet dat ankdotisch bewijs geen bewijs is, maar ik ken in mijn omgeving werkelijk niemand die zich ook maar enigszins druk maakt om dat virus, hieronder ook genoeg 60 plussers (op mijn moeder na dan, die ervoor kiest niemand te ontvangen) maar bijna allemaal maken ze zich zorgen om hun vrijheden en de gevolgen van de maatregelen.
pi_197500881
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Nee in dit geval niet, natuurlijk klaag ik bij alle maatregelen die genomen worden maar zal me er altijd aan houden in de praktijk.

Maar regels die mijn fundamentele behoeftes aantasten zal ik met voeten treden wanneer er geen workaround voor is.
Eerst zien, dan geloven.
pi_197500980
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:09 schreef DW457 het volgende:

[..]

Eerst zien, dan geloven.
Zolang er geen militairen met machinegeweren door de straten schieten zal ik huisarrest of een te vroeg ingaande avondklok gewoon negeren wanneer dat nodig is.

En nee, dat is wellicht niet zo voor een ommetje voor de lol, maar zeker wel om samen te zijn met mijn geliefde.

Mensen kunnen veel pikken en goedvinden maar op een gegeven moment is echt de grens bereikt. Ik laat me niet straffen omdat we door omstandigheden niet samen kunnen wonen.
pi_197501053
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Zolang er geen militairen met machinegeweren door de straten schieten zal ik huisarrest of een te vroeg ingaande avondklok gewoon negeren wanneer dat nodig is.

En nee, dat is wellicht niet zo voor een ommetje voor de lol, maar zeker wel om samen te zijn met mijn geliefde.

Mensen kunnen veel pikken en goedvinden maar op een gegeven moment is echt de grens bereikt. Ik laat me niet straffen omdat we door omstandigheden niet samen kunnen wonen.

Ok :O
pi_197502399
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:44 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dus omdat ik thuis werk kan ik niet naar mijn werk toe gaan en parasiteer ik op de samenleving?

Oh ik heb genoeg waar ik naar toe kan gaan, maar misschien ben je het vergeten: Corona.
En die enkele keer dat ik nog wel even overweeg naar iemand toe te gaan dan doe ik dat overdag (en ja ondanks mijn werk kan ik dat doen), vroeg in de avond of in het weekend.

Niet iedereen zit autistisch vast aan een schema.
En ik heb geen wappie club zoals jij waar je heen moet.
Fijn dat je dat zelf inziet ^O^

En tja, sommige mensen zijn inderdaad gewend om vrijwel nooit iemand te zien en hebben dus genoeg aan sporadisch sociaal contact, maar de normale mensen hebben dat wel en hebben vaak ook een normale baan en gaan dus 's avonds bij mensen op bezoek.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197502706
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:06 schreef LanaMyst het volgende:
maar die komt wel steeds dichterbij als je straks je huis niet meer uit mag.
Onzin... We wonen in een zeer zeer vrij land.
Dat je even in de nacht er niet uit zou mogen zonder reden doet daar niets aan af.

quote:
En ja, als die gezondheids bescherming zo ver gaat als het nu dreigt te gaan is het gewoon ordinaire gijzeling of Illegale detentie, valt me nog mee dat de burgers geen enkelband krijgen om de de avondklok te handhaven, maar dat zullen mensen zoals jij ook vast wel prima vinden toch?
Een enkelband gaat heel wat verder dan het niet toelaten dat mensen onnodig in de nacht naar buiten mogen.
Niemand heeft bv na 9 uur nog iets buiten te zoeken (tenzij je moet werken bv).
Dus dat je gaat zeiken en het vergelijken met gijzeling of detentie slaat natuurlijk nergens op.

quote:
Je zou preventief ruimen van besmette mensen ook als gezondheidsbescherming kunnen classificeren maar daarmee nog wel moreel verwerpelijk.
Wappies hebben gewoon geen argumenten en daarom blazen ze echt alles op.
Van politiestaten, dictaturen, detenties, gijzelingen tot preventief ruimen.
''Een nucleaire bom op een muis gooien'' verhaal.

quote:
Nogmaals, het is niemands schuld dat de besmettingen opliepen, ook mijn schuld niet want ik doe alles binnen de regels.
Maar het is wel de schuld van de overheid die als een angsthaas met maatregelen smijt die schadelijker zijn dan het virus zelf.
Ja daar hebben wel heel veel mensen schuld aan.
Kijk naar die mafkezen afgelopen weekend. Als je daar met zulke groepen gaat staan dan heb je er volledig schuld aan dat je voor verspreidingen zorgt.
Dan moeten de wappies achteraf ook niet gaan janken dat de overheid niets anders kan dan maatregelen aanhouden, want mensen zijn niet gehoorzaam en daardoor blijven er teveel besmettingen.

De maatregelen zijn, buiten economisch, niet schadelijk.
Angsthaas? Mwah. Corona is amper gevaarlijk, helemaal mee eens.
Maar de Nederlandse overheid is echt een watje wat optreden betreft. Kijk naar China, daar gingen ze er snel op in en konden ze snel weer open. Maar nee hier moet alles lafjes want stel de burgers worden boos.

quote:
Ik weet dat ankdotisch bewijs geen bewijs is, maar ik ken in mijn omgeving werkelijk niemand die zich ook maar enigszins druk maakt om dat virus, hieronder ook genoeg 60 plussers (op mijn moeder na dan, die ervoor kiest niemand te ontvangen) maar bijna allemaal maken ze zich zorgen om hun vrijheden en de gevolgen van de maatregelen.
Misschien omdat wappies alleen wappies opzoeken?

Ik ken een gemengde groep.
Een deel die zich (teveel) zorgen maakt. En het virus overdrijft net zoals bv de NOS dat doet.
En een deel die Corona niet zo gevaarlijk vindt (waaronder ik ook val).

Ik ken echter helemaal niemand die zich berooft voelt van vrijheden of wat dan ook. Echt niemand.
Waarschijnlijk omdat ik niet om ga met wappies, alu hoedjes, complotgekkies en dat soort volk.
pi_197502776
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 10:15 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Stel je lekker aan omdat je niet midden in de macht je ommetje kan maken.
Huil huil.

Ga lekker overdag, begin van de avond of in het weekend wat doen man.
Je weet wat het woord flexibel inhoudt toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 11:38 schreef Harlon het volgende:

[..]

Fijn dat je dat zelf inziet ^O^

En tja, sommige mensen zijn inderdaad gewend om vrijwel nooit iemand te zien en hebben dus genoeg aan sporadisch sociaal contact, maar de normale mensen hebben dat wel en hebben vaak ook een normale baan en gaan dus 's avonds bij mensen op bezoek.
Dus in deze situatie is thuis werken niet normaal?
Gek wereldbeeld heb jij.

En omdat ik niet tegen de regels in ga door elke avond en nacht met vriendengroepen bij elkaar te komen ben ik niet goed en sociaal nergens mee bezig?
Buiten dat ik daar sowieso geen belang bij heb om dat elke dag te doen trouwens.
Maar zoals ik al zei zou ik onder normale omstandigheden ook regelmatig later dan een 9 uur van huis zijn met vrienden. Dat kan nou niet, nou heel jammer. Ik Zoom veel, ook met vrienden.
Af en toe wel fysiek ook met vrienden, binnen de regels. En dat kan makkelijk voor een 8 of 9 uur.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 11:59:54 #135
80382 manny
30 is best veel
pi_197502870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:41 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja dat klopt inderdaad, ik vind een avonklok een schandalige maatregel. En ik ben niet van plan om me eraan te houden. (zet wel wat geld apart voor eventuele boetes, maar buiten de grote steden verwacht ik weinig problemen)
Maar dat wil niet zeggen dat ik de rest van de regels ga overtreden.

Trouwens, veel regels waar ik het niet mee eens ben kan ik nieteens overtreden, al zou ik dat willen.
Perfecte attitude ten opzichte van regels. Je alleen houden aan die regels die jouw bevallen / goed uitkomen.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:37:36 #136
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197503695
Nou, zet u maar schrap. Er is ook een Duitse mutatie gefunden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197503836
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:37 schreef Red_85 het volgende:
Nou, zet u maar schrap. Er is ook een Duitse mutatie gefunden.
ganz toll. En in dld gaat de lockwon verlengt worden tot half feb. Dus dat zal hier ook wel.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:48:43 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197503906
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:45 schreef Basp1 het volgende:

[..]

ganz toll. En in dld gaat de lockwon verlengt worden tot half feb. Dus dat zal hier ook wel.
Jep. Want als mutti merkel in de sloot springt, gaat rutte er achter aan.

Vlak voor de verkiezingen wordt er pas versoepeld onder het mom van 'ons beleid werkt, kijk eens hoe goed we zijn'. Daarbij zijn mensen in een hosana stemming geneigd te stemmen op de zittende macht, dus weet de vvd heel goed wat ze doen.
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 12:54:21 #139
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197504000
:D :D _O- _O-

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:17:54 #140
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197508632
https://www.rtlnieuws.nl/(...)oering-nog-deze-week

Avondklok is er dus door. Met dank aan pvda en gl die hun poot niet kunnen vasthouden. In ieder geval tot 9 februari maar waarschijnlijk langer omdat:
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 14:50 schreef belanov het volgende:
Hierbij alvast de beslisboom voor 9 februari:

* Stijgen de besmettingen? Dan hebben 'we' ons niet genoeg aan de maatregelen gehouden maar is erger leed gelukkig voorkomen door het daadkrachtige ingrijpen van het kabinet: zonder avondklok was het immers #codezwart geweest.
* Blijft het gelijk? Zie bovenstaand
* Dalen de besmettingen? Avondklok werkt! Maar nu opheffen is te riskant.
Bereid je maar voor op meer van dit soort demo's.

Rechtsstaat afgebroken, grondrechten met voeten getreden, vrijheid afgepakt, economie naar de klote en de maatschappij stuk. Mensen stem toch geen vvd/cda meer. Niet meer doen.
1947-2016
  dinsdag 19 januari 2021 @ 16:41:01 #141
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_197509179
quote:
Opgelicht: organisatie Museumplein-protest betaalde zelf voor tegenactie

Achter een vliegtuigje dat zondag boven de verboden demonstratie op het Museumplein cirkelde, hing de tekst ‘Koud he?! Videre’. Eigenlijk had er ‘Nooit meer kabinet Rutte’ en ‘Vrijheid = Blijheid’ moeten staan. Het blijkt om een tegenactie te gaan.

Een actiegroep die zich Videre noemt en zegt ‘wappies te bestrijden’, zocht in de dagen voor de demonstratie contact met organisator Michel Reijinga van Nederland in Verzet. Uit openbaar gemaakte sms-gesprekken en e-mails blijkt dat Videre via het pseudoniem Gerda Groen in contact kwam met Reijinga en aanbood om luchtreclame boven het Museumplein te regelen tijdens de demonstratie. Reijinga reageert daar enthousiast op.

Na een mailwisseling geeft hij aan maximaal 850 euro te kunnen missen voor de actie, waarbij twee vliegtuigen 30 minuten boven het Museumplein zullen cirkelen. Afgesproken wordt dat achter de vliegtuigen de teksten ‘Nooit meer kabinet Rutte’ en ‘Vrijheid = Blijheid’ komt te hangen. Groen stuurt een factuur door die iets hoger ligt dan de door Reijinga betaalde 850 euro, maar zegt het restant op zich te willen nemen om zo ‘iets te betekenen’ voor de actie.

Opgelicht

Groen geeft aan tussen 14.00 en 14.45 uur Reijinga te berichten als de vliegtuigjes in de buurt van het Museumplein zijn. Maar als afgelopen zondagmiddag niet twee, maar één vliegtuigje boven het Museumplein verschijnt, lezen demonstranten niet de afgesproken teksten, maar ‘Koud he?! Videre’ in de lucht.

Reijinga was voor commentaar niet bereikbaar, maar zegt tegen het Noordhollands Dagblad geïrriteerd te zijn over de actie en opgelicht te zijn. Hij zegt alles zelf te regelen en het erg druk te hebben. “Dus ik was blij dat iemand aanbood dit uit te zoeken. De afgelopen weken heb ik twee keer meer dan 24 uur achter elkaar doorgewerkt voor de demonstratie,” zegt hij tegen de krant.

Aankomende zondag wil Reijinga weer gaan demonstreren op het Museumplein. Zelf noemt hij het op Facebook ‘koffiedrinken’. ‘Mijn goed recht als Amsterdammer,’ schrijft hij. Afgelopen zondag liep een demonstratie op het plein flink uit de hand. 143 mensen werden gearresteerd en het was lang onrustig rondom het plein.
Mits het geld terug betaald wordt , briljante aktie _O-
Ik ben inmiddels overleden
pi_197509511
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 12:54 schreef Starhopper het volgende:
:D :D _O- _O-

[ twitter ]
quote:
Eén van de drie vroeg wat er ging gebeuren op het cellencomplex. Ik kon het niet laten om er een grapje van te maken en te antwoorden dat ze allemaal op het cellencomplex gevaccineerd zouden worden tegen corona en dat ze daarna weer naar huis mochten. Ik had mijn zondag inderdaad anders in willen vullen gisteren, maar de blik van die gasten op mijn grapje maakte alles goed.
_O- briljant!!! _O_
pi_197509530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 09:51 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Nou, je kan aan de bak! Ik ben heel benieuwd! Pak ze!
pi_197509585
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:54 schreef DW457 het volgende:

[..]

Nou, je kan aan de bak! Ik ben heel benieuwd! Pak ze!
Misschien is er nog een workaround, avondklok is nog wel omheen te werken mits deze niet te vroeg ingaat.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 19 januari 2021 @ 16:56:50 #145
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197509591
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:17 schreef Red_85 het volgende:

Avondklok is er dus door. Met dank aan pvda en gl die hun poot niet kunnen vasthouden. In ieder geval tot 9 februari maar waarschijnlijk langer omdat:
[..]

Rechtsstaat afgebroken, grondrechten met voeten getreden, vrijheid afgepakt, economie naar de klote en de maatschappij stuk. Mensen stem toch geen vvd/cda meer. Niet meer doen.
Altijd leuk, al die mensen die roepen 'stem toch niet meer op xxx!!'. Maar op wie wel dan? Want niet stemmen is niet echt een realistische optie, en extreme partijen als FvD en PVV voor mij ook niet, en minipartijtjes ook niet, en themapartijtjes als de SGP of 50PLUS ook niet.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197509626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:56 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Misschien is er nog een workaround, avondklok is nog wel omheen te werken mits deze niet te vroeg ingaat.
Oh, toch maar wel aan de regels houden?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:02:50 #147
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_197509741
quote:

[..]

De reden dat mensen juist op deze partijen stemmen is omdat men geen zin heeft in een regering die als deze al te vormen valt, geen stabiele indruk zal maken, betekent ook dat als er teveel gepeild word deze mensen makkelijker bereid zijn om op een andere partij te stemmen waarvan men met zekerheid denkt te weten dat deze niet met x of y een regering in gaat.
pi_197509765
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 16:58 schreef DW457 het volgende:

[..]

Oh, toch maar wel aan de regels houden?
Dan heb je me niet begrepen, mijn fundamentele behoeftes zijn primair het samenzijn met mijn partner (LAT) en secundair met een drietal vrienden uit mijn kleine sociale bubble. (rest zie ik al maanden niet meer)
Met een avondklok zal ik mijn planning iets aan moeten passen (workaround). Met een bezoekverbod of als die avondklok om 18:00 al in zou gaan is er geen workaround meer. Ja dan hou ik me er niet meer aan.

Ik heb dan toch het gevoel dat ik niets meer te verliezen heb, ik ga dan weliswaar gewoon op pad maar prettig is natuurlijk anders.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:06:41 #149
3542 Gia
User under construction
pi_197509828
quote:

[..]

Gelukkig kan ik zoveel en zo vaak naar buiten als ik wil.
Zeker als het weer wat minder koud is.

Lekker de tuin voorbereiden op het voorjaar. Zaden planten, terrassen schoonspuiten.

Heel veel zin in het voorjaar.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 17:10:35 #150
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197509939
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Gelukkig kan ik zoveel en zo vaak naar buiten als ik wil.
Zeker als het weer wat minder koud is.

Lekker de tuin voorbereiden op het voorjaar. Zaden planten, terrassen schoonspuiten.

Heel veel zin in het voorjaar.
Als je een grote tuin hebt kun je iig nog wat doen. Of een weiland.
Velen hebben die mogelijkheid niet en wordt dus nu defacto huisarrest gegeven.

Omdat? Het kabinet in paniek is.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')