abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 januari 2021 @ 19:59:41 #101
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197492962
quote:
:D :D _O- _O- _O-

Staat nog veel meer op zie ik, wat een tijd moet ie daar in gestoken hebben _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197493050
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 16:53 schreef hartloper het volgende:

[..]

Beloof je me niet te gaan huilen @:Harlon als papa of mama of je broer of zus of iemand van je goeie vrienden sterft aan het beademingsmasker en de vrieskist in moet?

Economische gevolgen snap ik wel, maar de gezondheid van een mens blijft toch op 1 staan
Deels mee eens, maar voor de gezondheid van een klein aantal mensen hoeft geen hele samenleving maandenlang te bloeden.
Enorme economische en mentale schade omdat er 1200 mensen in het ziekenhuis liggen, waar gaat dit over?

Avondklok of elke vorm van huisarrest is totale waanzin. Maar wat ik eigenlijk nog veel erger vind zijn de mensen die dit soort maatregelen verdedigen en goedpraten.
Al zijn er 20 varianten van het virus die besmettelijker en dodelijker zijn. Van persoonlijke bewegingsvrijheid hoort de overheid in een vrij democratisch land ten alle tijden af te blijven in vredestijd. Dat de bevolking in buurlanden dit zomaar slikt verbaasd me ook enorm.
pi_197494548
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197495166
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 19:27 schreef Harlon het volgende:

Als je na het krijgen van covid geen antistoffen hebt dan helpt vaccineren ook niet, aangezien die in principe hetzelfde doen. Dus in tegenstelling tot het domme gelul van jou is natuurlijke immuniteit wel degelijk een optie, slechts een handjevol is opnieuw besmet geraakt en het ging dan vooral om mensen die bijvoorbeeld net een chemo kuur hadden gehad en dus geen enkele vorm van weerstand hadden.
In tegenstelling tot het domme gelul van jou is gebleken dat je gewoon geen immuniteit opbouwt tegen Corona.
Je lichaam zal sneller reageren, eerder vol opgebouwd zijn. Maar het gaat niet voorkomen (met zekerheid) dat je geen Corona weer kan krijgen.

Dus een heel leuke idee om iedereen maar Corona te laten krijgen, zou mij ook echt niet boeien.
Als het zo was geweest had ik het ook niet erg gevonden om Corona te krijgen.
Helaas is gebleken dat je het dood leuk nog een keer kan krijgen.

Je kunt dus simpelweg die zekerheid niet geven of je daarna immuun bent. Oftewel hou je met elkaar aan de regels, ook de wappies, en het vaccin gaat immuniteit geven.
pi_197495237
Zondag weer feest!!! Ditmaal in 040

https://www.ed.nl/eindhov(...)terdam-br~ac1c1a9f9/
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_197495250
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 20:02 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Deels mee eens, maar voor de gezondheid van een klein aantal mensen hoeft geen hele samenleving maandenlang te bloeden.
Enorme economische en mentale schade omdat er 1200 mensen in het ziekenhuis liggen, waar gaat dit over?

Avondklok of elke vorm van huisarrest is totale waanzin. Maar wat ik eigenlijk nog veel erger vind zijn de mensen die dit soort maatregelen verdedigen en goedpraten.
Al zijn er 20 varianten van het virus die besmettelijker en dodelijker zijn. Van persoonlijke bewegingsvrijheid hoort de overheid in een vrij democratisch land ten alle tijden af te blijven in vredestijd. Dat de bevolking in buurlanden dit zomaar slikt verbaasd me ook enorm.
Er is geen enkele vorm van huisarrest.
Dat overdrijven die paar wappies dus constant.

Persoonlijke bewegingsvrijheid moet je vanaf blijven? Dus onder geen beding mag er iets kleins gedaan worden ter bescherming? Oftewel je mag ook geen mensen in de gevangenis zetten?
Het is echt onzin wat die wappies allemaal ons allemaal proberen te doen geloven alsof de maatregelen je helemaal vast zetten.
We hebben nog volle bewegingsvrijheid, we zitten helemaal niet vast. En wat nou als er een avondklok komt?
Boeiend. Je kunt nog alles doen, een paar uurtjes in de nacht niet. Nou ga lekker slapen dan.

De samenleving hoeft er niet voor te bloeden?
Ja en nee.
Als de samenleving zich nou wat beter aan alle regels had gehouden dan hadden we er ook niet zo lang mee gezeten. En je kunt ook niet simpel als niet kwetsbare zeggen ik ga alle kanten op en boeiend dat al die ouderen dood gaan (waaronder je eigen familie bv).
pi_197495253
Respect voor iedereen die gisteren op het Museumplein gestreden heeft voor de vrijheid! ❤
pi_197495267
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef Moofasah het volgende:
Respect voor iedereen die gisteren op het Museumplein gestreden heeft voor de vrijheid! ❤
Dit is geen wappie hol.
Onzin sub forum is een deurtje verder.

Daar mag je samen met al die museumplein onzin mensjes al die onzin spuwen.
pi_197495286
quote:
Dit soort idioten werden in betere tijden met pek en veren de stad uitgetrapt.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_197495292
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Dit is geen wappie hol.
Onzin sub forum is een deurtje verder.

Daar mag je samen met al die museumplein onzin mensjes al die onzin spuwen.
🖕
  maandag 18 januari 2021 @ 21:38:17 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495364
quote:
Manmanman! Die man denk dat hij autisme kan genezen en dat autisme door vaccins komt :') Die kerel maakt zichzelf nog belachelijker _O- _O- _O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 18 januari 2021 @ 21:39:00 #112
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495395
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:34 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dit soort idioten werden in betere tijden met pek en veren de stad uitgetrapt.
Ze flikkeren hem iig met pek en veren uit het BIG _O-
  maandag 18 januari 2021 @ 21:39:31 #113
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495407
quote:
:r :r :r :r
  maandag 18 januari 2021 @ 21:44:13 #114
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197495520
quote:
#Jesuisvidere
pi_197496968
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:29 schreef bianconeri het volgende:

[..]

In tegenstelling tot het domme gelul van jou is gebleken dat je gewoon geen immuniteit opbouwt tegen Corona.
Je lichaam zal sneller reageren, eerder vol opgebouwd zijn. Maar het gaat niet voorkomen (met zekerheid) dat je geen Corona weer kan krijgen.

Dus een heel leuke idee om iedereen maar Corona te laten krijgen, zou mij ook echt niet boeien.
Als het zo was geweest had ik het ook niet erg gevonden om Corona te krijgen.
Helaas is gebleken dat je het dood leuk nog een keer kan krijgen.

Je kunt dus simpelweg die zekerheid niet geven of je daarna immuun bent. Oftewel hou je met elkaar aan de regels, ook de wappies, en het vaccin gaat immuniteit geven.
Net zoals een vaccin geen 100% garantie is tegen covid, je kan het nog steeds krijgen. Het vaccin dat hier het meeste gebruikt word is gewoon gebaseerd op het virus en doet hetzelfde als het virus. Ik ging er vanuit dat dat iedereen inmiddels wel duidelijk was, maar sommige mensen zijn nou eenmaal niet zo snel. Is niet erg hoor.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197496994
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Persoonlijke bewegingsvrijheid moet je vanaf blijven? Dus onder geen beding mag er iets kleins gedaan worden ter bescherming? Oftewel je mag ook geen mensen in de gevangenis zetten?
Het is echt onzin wat die wappies allemaal ons allemaal proberen te doen geloven alsof de maatregelen je helemaal vast zetten.
We hebben nog volle bewegingsvrijheid, we zitten helemaal niet vast. En wat nou als er een avondklok komt?
Boeiend. Je kunt nog alles doen, een paar uurtjes in de nacht niet. Nou ga lekker slapen dan.

Ja en nee.
Als de samenleving zich nou wat beter aan alle regels had gehouden dan hadden we er ook niet zo lang mee gezeten. En je kunt ook niet simpel als niet kwetsbare zeggen ik ga alle kanten op en boeiend dat al die ouderen dood gaan (waaronder je eigen familie bv).
niet iedereen is een grijze muis zonder vrienden, sommige van ons hebben wel een sociaal leven. Sommige van ons parisiteren ook niet op de samenleving en gaan dus naar hun werk.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197497747
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 21:32 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Ja en nee.
17.5 miljoen onschuldige burgers gijzelen vergelijken met het gevangen zetten van misdadigers :N

En dat vingertje wijzen wordt wie de schuldige is word ik ook doodmoe van. Niemand kan er wat aan doen dat dit virus zich verspreid.

Het middel is al sinds oktober erger dan de kwaal en het lijkt alleen maar erger te worden.
Maar goed. Ik heb me tot nu toe gewoon aan de regels gehouden maar als er avondklokken of uitgaansverbod ingevoerd wordt kunnen ze de pot op en is dat afgelopen.

Solidariteit heeft ook zijn grenzen.
Ik ga op bezoek bij wie en wanneer ik wil(in mijn eentje dus vooralsnog binnen de regels) en laat me dat door Niemand afnemen
pi_197499474
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 23:34 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

17.5 miljoen onschuldige burgers gijzelen vergelijken met het gevangen zetten van misdadigers :N

En dat vingertje wijzen wordt wie de schuldige is word ik ook doodmoe van. Niemand kan er wat aan doen dat dit virus zich verspreid.

Het middel is al sinds oktober erger dan de kwaal en het lijkt alleen maar erger te worden.
Maar goed. Ik heb me tot nu toe gewoon aan de regels gehouden maar als er avondklokken of uitgaansverbod ingevoerd wordt kunnen ze de pot op en is dat afgelopen.

Ik ga op bezoek bij wie en wanneer ik wil(in mijn eentje dus vooralsnog binnen de regels) en laat me dat door Niemand afnemen
Ik moet altijd wel n beetje grinniken om dit soort posts. Meestal als puntje bij paaltje komt, wordt er dan alsnog de regels opgevolgd of wordt er vervolgens geklaagd over n boete (ja, maar zij!).
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:15:07 #119
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197499533
quote:

[..]

Je weet dat het door dit soort gedrag nog langer gaat duren?
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:28:39 #120
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197499639
twitter
pi_197499647
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:15 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je weet dat het door dit soort gedrag nog langer gaat duren?
Welk gedrag bedoel je? Ik geef hier alleen mijn mening over het geheel en dat ik me vooralsnog altijd aan de regels heb gehouden. is dat niet genoeg dan?

Heb je liever dat ik de hele dag gedrogeerd in bed blijf liggen dan, of is iets van mijn leven proberen te maken zonder de regels te overtreden ook al teveel gevraagd.
  dinsdag 19 januari 2021 @ 08:36:55 #122
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197499695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:29 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Welk gedrag bedoel je? Ik geef hier alleen mijn mening over het geheel en dat ik me vooralsnog altijd aan de regels heb gehouden. is dat niet genoeg dan?

Heb je liever dat ik de hele dag gedrogeerd in bed blijf liggen dan, of is iets van mijn leven proberen te maken zonder de regels te overtreden ook al teveel gevraagd.
Je zegt dat je de regels gaat overtreden als er een avondklok komt.
pi_197499749
quote:
84s.gif Op dinsdag 19 januari 2021 08:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Je zegt dat je de regels gaat overtreden als er een avondklok komt.
Ja dat klopt inderdaad, ik vind een avonklok een schandalige maatregel. En ik ben niet van plan om me eraan te houden. (zet wel wat geld apart voor eventuele boetes, maar buiten de grote steden verwacht ik weinig problemen)
Maar dat wil niet zeggen dat ik de rest van de regels ga overtreden.

Trouwens, veel regels waar ik het niet mee eens ben kan ik nieteens overtreden, al zou ik dat willen.
pi_197499794
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 22:52 schreef Harlon het volgende:

niet iedereen is een grijze muis zonder vrienden, sommige van ons hebben wel een sociaal leven. Sommige van ons parisiteren ook niet op de samenleving en gaan dus naar hun werk.
Dus omdat ik thuis werk kan ik niet naar mijn werk toe gaan en parasiteer ik op de samenleving?

Oh ik heb genoeg waar ik naar toe kan gaan, maar misschien ben je het vergeten: Corona.
En die enkele keer dat ik nog wel even overweeg naar iemand toe te gaan dan doe ik dat overdag (en ja ondanks mijn werk kan ik dat doen), vroeg in de avond of in het weekend.

Niet iedereen zit autistisch vast aan een schema.
En ik heb geen wappie club zoals jij waar je heen moet.
pi_197499857
quote:

[..]

Heeft Noord-Korea 17,5 miljoen inwoners?

Ik ben niet degene die rare vergelijkingen maakt, dat doe jij.
Jij doet net alsof wij gevangen zitten en niets mogen. Alsof we een dictatuur hebben en een politiestaat.
Nou of jij moet in een gevangenis wonen of niet in Nederland. Maar ik kan echt alle kanten op die ik wil.
Ik heb echt nergens last van, ja ik kan niet echt met vrienden afspreken. Nah ja heel jammer maar is niet anders.

Dat je gezondheidsbescherming durft te vergelijken met gijzelen is gewoon walgelijk.

Je kunt er genoeg aan doen toch?
Al die wappies die constant in grote groepen bij elkaar rondhangen zonder enige bescherming is een bron van besmettingen. En dat is al vanaf het begin zo. En ook de iets mindere wappies die nog overal heen gaan zijn een bron van alles doorgeven.

Wappies vinden het dan wel leuk om de overheid de schuld te geven van de maatregelen.
Maar die kunnen ook niet anders. Wij als burgers moeten er met elkaar op letten en dan waren we zo van de maatregelen af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')