abonnement Unibet Coolblue
pi_197482154
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja precies, meestal gaan ze snel weg als je er een praatje mee gaat maken

En eerlijk is eerlijk, over het algemeen is het ook gewoon terecht als je door die lui opeens uit de menigte wordt getrokken
Dan heb je het er doorgaans ook wel een beetje zelf naar gemaakt inderdaad. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 18 januari 2021 @ 10:50:30 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482157
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja precies, meestal gaan ze snel weg als je er een praatje mee gaat maken

En eerlijk is eerlijk, over het algemeen is het ook gewoon terecht als je door die lui opeens uit de menigte wordt getrokken
Als je wil gaan lopen rellen inderdaad. Niet als zij het uitlokken. Wat in mijn ervaring 9/10 het geval is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 10:53:11 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482198
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan heb je het er doorgaans ook wel een beetje zelf naar gemaakt inderdaad. :')
Als je met je doorgesnoven harses iedereen staat op te jutten ja.
Als je met je groepje een biertje staat te doen en lekker staat te zingen op een plein en die gasten gaan express lopen duwen, elleboogjes geven, irritant doen/uitlokken, opgefokte sfeer creëren dan niet. En dat laatste is juist mijn ervaring wel bij het voetbal.

Kan me niet voorstellen dat het bij andere bijeenkomsten anders is, want waarom zouden ze veranderen van MO?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 10:57:15 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197482261
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je met je doorgesnoven harses iedereen staat op te jutten ja.
Als je met je groepje een biertje staat te doen en lekker staat te zingen op een plein en die gasten gaan express lopen duwen, elleboogjes geven, irritant doen/uitlokken, opgefokte sfeer creëren dan niet. En dat laatste is juist mijn ervaring wel bij het voetbal.

Kan me niet voorstellen dat het bij andere bijeenkomsten anders is, want waarom zouden ze veranderen van MO?
Dat is mijn ervaring dan weer niet. Ga vrijwel elke uitwedstrijd op eigen vervoer, in het thuisvak, ken ook die stillen die dan even een kijkje komen nemen in de kroeg waar je vooraf zit van de voetbaleenheid Rotterdam en die laten je gewoon met rust als jij ook bewezen normaal doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 januari 2021 @ 11:06:27 #275
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482383
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring dan weer niet. Ga vrijwel elke uitwedstrijd op eigen vervoer, in het thuisvak, ken ook die stillen die dan even een kijkje komen nemen in de kroeg waar je vooraf zit van de voetbaleenheid Rotterdam en die laten je gewoon met rust als jij ook bewezen normaal doet.
Ik moet toegeven dat ik natuurlijk ook niet weet wanneer ze ongemerkt een kijkje zijn komen nemen. Maar de momenten dat ik het doorhad, waren zij diegene die de sfeer lieten omslaan.

Even wel: ik ben niet iemand die voor een rel naar het stadion gaat. Ik ga voor het voetbal en mijn club aan te moedigen. Dus ik vind het altijd echt heel irritant als de sfeer opgefokt raakt. De laatste keer met rellen was Ajax-juve 2019 kwartfinale CL en was ook weer zo'n geweldig en fijn voorbeeld van beeldig gedrag van de agenten daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 11:10:46 #276
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_197482465
quote:
1s.gif Op zondag 17 januari 2021 22:48 schreef DW457 het volgende:
Ik vind het btw zo irritant dat al die demonstratiegekkies denken dat ze spreken "namens het volk". Echt, donder op, jullie spreken niet namens het volk: een groot deel, dat deel met n IQ boven de 80, kotst jullie uit. Ga gewoon naar huis en ga los op feesboek ofzo... Met dit soort demonstraties zorgen ze er alleen maar voor dat de lockdown langer duurt |:(
Het bekendste kenmerk van populisme. 'De elite' VS. Het volk. De elite is voor de meesten gister in Amsterdam de regering en 'de media', oftewel alle media die niet meegaat in de complottheorieën. Lachen om gekkies is leuk, totdat het gevaarlijk wordt. Omdat elke instantie + iedereen die kan en wil aantonen dat het onzin is wat verkondigd wordt per direct wordt weggezet als de vijand of naïeveling is er weinig aan te doen.

En dat is gevaarlijk. 1000+ (?) mensen hielden gister geen afstand van elkaar en hulpverleners en blijven dat doen.

Maar veel gevaarlijker zijn mensen als Thierry Baudet, die zich nu richten tot deze groep. Hij gaat lekker mee in het verspreiden van onzin en het in diskrediet brengen van iedereen die hem tegenspreekt.
:')
  maandag 18 januari 2021 @ 11:11:46 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197482482
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:06 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Ik moet toegeven dat ik natuurlijk ook niet weet wanneer ze ongemerkt een kijkje zijn komen nemen. Maar de momenten dat ik het doorhad, waren zij diegene die de sfeer lieten omslaan.

Even wel: ik ben niet iemand die voor een rel naar het stadion gaat. Ik ga voor het voetbal en mijn club aan te moedigen. Dus ik vind het altijd echt heel irritant als de sfeer opgefokt raakt. De laatste keer met rellen was Ajax-juve 2019 kwartfinale CL en was ook weer zo'n geweldig en fijn voorbeeld van beeldig gedrag van de agenten daar.
Ja, omdat die lui ook alleen maar in actie komen wanneer de sfeer omslaat. Maar dan haal je wellicht oorzaak en gevolg door elkaar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197482611
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:21 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er een groeiende afkeer aan eikels die niet snappen waarom de maatregelen nodig zijn.

En aan het gebrek aan besef bij deze mensen dat als we allemaal even door de zure appel heenbijten we des te sneller weer leuke dingen kunnen doen met elkaar.

Een vriendin van mevrouw Pippen was ook bij de demo gisteren. Vandaag is haar facebook account opgeschort omdat haar posts tegen de richtlijnen van FB ingaan.
Allemaal "even" door de zure appel heenbijten. Het zou "even" een korte harde lockdown zijn. Inmiddels heeft men het over een avondklok. "Even" is na racist en respect zo'n beetje de meest loze term geworden die te pas en te onpas gebruikt word maar niets meer betekent. Het zal wel weer doorgaan tot ergens April omdat we dan het virusseizoen hebben gehad en wat hebben we er dan aan over gehouden? Een volledig gesloopte economie, geen geld meer om de zorg te betalen en een lading oudjes die we nog een jaartje langer in leven hebben gehouden. Whooptido. #worth.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 18 januari 2021 @ 11:18:50 #279
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482613
quote:
10s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja, omdat die lui ook alleen maar in actie komen wanneer de sfeer omslaat. Maar dan haal je wellicht oorzaak en gevolg door elkaar.
Hoe kan het dan zijn dat de als de sfeer omslaat 9/10 keer 30 minuten daarvoor een politie / me busje het plein op komt rijden?

[ Bericht 2% gewijzigd door Red_85 op 18-01-2021 11:30:02 ]
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 11:19:52 #280
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482630
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:18 schreef Harlon het volgende:

[..]

Allemaal "even" door de zure appel heenbijten. Het zou "even" een korte harde lockdown zijn. Inmiddels heeft men het over een avondklok. "Even" is na racist en respect zo'n beetje de meest loze term geworden die te pas en te onpas gebruikt word maar niets meer betekent. Het zal wel weer doorgaan tot ergens April omdat we dan het virusseizoen hebben gehad en wat hebben we er dan aan over gehouden? Een volledig gesloopte economie, geen geld meer om de zorg te betalen en een lading oudjes die we nog een jaartje langer in leven hebben gehouden. Whooptido. #worth.
Zo waar dit.
Nog te zwijgen over de gevolgen op sociaal en maatschappelijk vlak...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 januari 2021 @ 11:20:42 #281
426493 crew  PippenScottie
pi_197482647
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:18 schreef Harlon het volgende:

[..]

Allemaal "even" door de zure appel heenbijten. Het zou "even" een korte harde lockdown zijn. Inmiddels heeft men het over een avondklok. "Even" is na racist en respect zo'n beetje de meest loze term geworden die te pas en te onpas gebruikt word maar niets meer betekent. Het zal wel weer doorgaan tot ergens April omdat we dan het virusseizoen hebben gehad en wat hebben we er dan aan over gehouden? Een volledig gesloopte economie, geen geld meer om de zorg te betalen en een lading oudjes die we nog een jaartje langer in leven hebben gehouden. Whooptido. #worth.
We konden het in maart en april ook.
Dan moet het nu ook kunnen.
pi_197482689
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:20 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

We konden het in maart en april ook.
Dan moet het nu ook kunnen.
Toen kregen wij een perspectief van 3 weken.
pi_197482692
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:41 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Klopt Scottie.
1,5 meter, social distancing, kwetsbaren beschermen, thuis werken, geen evenementen, tijdelijk niet naar restaurants, bla. Allemaal met grote liefde en geheel begrijpelijk.

Het wordt echter wat anders als je de overheid continu hoort praten 'als het vaccin komt wordt het beter, dan kunnen we weer starten met normaal leven', maar de vaccins liggen eerst 6 weken te verstoffen voordat ze worden gebruikt omdat ze in de voorgaande 10 maanden het niet voor elkaar hebben gekregen een fatsoenlijk vaccinatieprogramma op te zetten. Dan heb je je prio niet op orde.

Zet daarbij alle symboolmaatregelen die ingevoerd voor het uitstralen van de 'urgentie', omdat er iets gedaan moet worden. Maskers die niet/nauwelijks werken, maar gewoon voor de uitstraling. Sportscholen en bouwmarkten die worden dichtgezet. Maatregelen die met korte termijn in het oog worden afgekondigd, maar doodleuk iedere keer worden verlengd.

En dan nu nog eens een sperrtijd omdat ze niets meer hebben en de angst er is voor een mutant? Om alleen maar de jeugd niet meer te laten afspreken? Terwijl iedereen overdag wordt binnengehouden door thuiswerk, thuisscholing en eindelijk eens na het eten een luchtje kan scheppen en dat nu ook wordt afgepakt?

Dat is ver over de rode lijn. Symboolmaatregel na symboolmaatregel, fout op fout en het enige wat je in kan zetten om terug te gaan naar een open samenleving laat je verstoffen in de vriezer.
Nee, ik snap het wel waarom het vertrouwen daalt op het moment.
Yup. Als het nou ook nog een keer iets zou helpen, maar je bent nu alleen maar aan het zorgen dat mensen bij elkaar komen op de paar plekken waar ze nog mogen komen. Als je nou zorgt dat mensen verspreid worden, bijvoorbeeld door gewoon alles open te gooien, dan zit men tenminste niet meer hutje mutje bij elkaar en krijg je wat minder verspreidingen. En als de zorg het niet meer aan kan, dan is dat maar zo. Dan hebben we na de crisis een paar oudjes minder. Of zoals little finger zei "if it lasts longer, we'll have fewer peasants". Dat is voor een paar mensen wat persoonlijk leed, maar in het grote plaatje boeit het natuurlijk geen ster. De economische schade die we nu aanrichten is enorm.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 18 januari 2021 @ 11:24:00 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197482719
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe kan het dan zijn dat de als de sfeer omslaat 9/10 keer 30 minuten daarvoor een politie* Red_85 busje het plein op komt rijden?
Waarschijnlijk omdat het nodig is. In Nederland is de ME/politie bij demonstraties, voetbalwedstrijden etc. ook heel erg zichtbaar en aanwezig. Een enorm verschil als ik het afzet tegenover bijvoorbeeld het VK waar ik ook vrij regelmatig heenga om al dan niet beladen wedstrijden te bezoeken.

Daar is veel meer het idee dat de politie wel massaal aanwezig moet zijn, maar daar parkeren ze zichzelf gewoon een blokje verder en komen ze pas in actie wanneer dat echt nodig is en dat gaat eigenlijk ook vrijwel altijd goed, ook omdat je daar natuurlijk op elke milimeter van je lichaam gefilmd wordt.

Je kan erover disucssieren wat een betere strategie is maar dat de PoLiTiE hEt UiTlOkT is natuurlijk wel een beetje een tokkiestandpunt en zelden de waarheid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 januari 2021 @ 11:24:08 #285
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482721
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:20 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

We konden het in maart en april ook.
Dan moet het nu ook kunnen.
Als wij alles op alles moeten zetten als samenleving, waarom doet de politiek dat dan niet?
Die hebben hun plannen niet klaar als het moment vaccineren daar is, die laten vaccins 6 weken verstoffen voordat ze gezet worden, die blijven vrijheid nemen nemen en nemen.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197482724
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:20 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

We konden het in maart en april ook.
Dan moet het nu ook kunnen.
We konden het in Maart en April ook omdat mensen toen nog bang waren voor het virus. Inmiddels weet iedereen dat bijna niemand er last van heeft en is dus niemand meer bang voor het virus. Verder kan je van mensen misschien vragen om zich een maandje aan te passen, hooguit 2 maanden maar daarna is het wel klaar. Nu duurt het inmiddels meer dan en jaar en is het wel zo'n beetje mooi geweest. Alles weer open, terug naar normaal en dan ruimen we de scherven vanzelf wel weer op.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 januari 2021 @ 11:24:32 #287
426493 crew  PippenScottie
pi_197482728
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:22 schreef maan_man het volgende:

[..]

Toen kregen wij een perspectief van 3 weken.
Je bent afhankelijk van een "perspectief" om te doen wat moet gebeuren? Dat is kinderachtig zeg :')
pi_197482756
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als wij alles op alles moeten zetten als samenleving, waarom doet de politiek dat dan niet?
Die hebben hun plannen niet klaar als het moment vaccineren daar is, die laten vaccins 6 weken verstoffen voordat ze gezet worden, die blijven vrijheid nemen nemen en nemen.
En dit ook nog een keer, het constante gepruts door de overheid. En die lutsers van de GGZ ook nog een keer in een interview "symbolisch prikken red je niets mee, wij doen het zorgvuldig". Volgevreten nietsnutten.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197482803
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:24 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Je bent afhankelijk van een "perspectief" om te doen wat moet gebeuren? Dat is kinderachtig zeg :')
Moet gebeuren? Nee zeker niet dat het MOET gebeuren. Het was misschien mooi voor even, maar inmiddels is het voor iedereen duidelijk dat de kosten en de baten totaal niet meer in verhouding staan. De kosten? Je complete economie naar de taffes, de baten? Een paar oudjes die een jaar langer mee gaan.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 18 januari 2021 @ 11:29:11 #290
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482817
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:22 schreef Harlon het volgende:

[..]

Yup. Als het nou ook nog een keer iets zou helpen, maar je bent nu alleen maar aan het zorgen dat mensen bij elkaar komen op de paar plekken waar ze nog mogen komen. Als je nou zorgt dat mensen verspreid worden, bijvoorbeeld door gewoon alles open te gooien, dan zit men tenminste niet meer hutje mutje bij elkaar en krijg je wat minder verspreidingen. En als de zorg het niet meer aan kan, dan is dat maar zo. Dan hebben we na de crisis een paar oudjes minder. Of zoals little finger zei "if it lasts longer, we'll have fewer peasants". Dat is voor een paar mensen wat persoonlijk leed, maar in het grote plaatje boeit het natuurlijk geen ster. De economische schade die we nu aanrichten is enorm.
Daarom is die sperrtijd ook zo bizar.
Juist omdat de supermarkten langer op kunnen zijn heb je minder mensen tegelijkertijd in een winkel en is niet zo druk. Straks die sperrtijd om 2000, winkels dicht om 1900, dus netto 3 uur minder tijd. Zorgt alleen maar weer voor een grotere piek aan drukte.
Zelfde met de rest van de winkels. Het was zo druk voor kerst omdat iedereen in een kortere tijd inkopen ging doen omdat de winkels eerder dicht moesten.

Frustreert enorm dat we 10 maanden de tijd hebben gehad om te leren leven met de omstandigheden en wij het ook willen. Alleen de regering niet die alles maar preventief blijft verbieden.
Straks zitten we er door een mutant waar het vaccin geen vat op heeft 3 jaar langer aan vast, want met dit trage vaccineren is dat een kans. En dan? Iedereen op kot blijven voor de rest van ons leven?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197482839
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daarom is die sperrtijd ook zo bizar.
Juist omdat de supermarkten langer op kunnen zijn heb je minder mensen tegelijkertijd in een winkel en is niet zo druk. Straks die sperrtijd om 2000, winkels dicht om 1900, dus netto 3 uur minder tijd. Zorgt alleen maar weer voor een grotere piek aan drukte.
Zelfde met de rest van de winkels. Het was zo druk voor kerst omdat iedereen in een kortere tijd inkopen ging doen omdat de winkels eerder dicht moesten.

Frustreert enorm dat we 10 maanden de tijd hebben gehad om te leren leven met de omstandigheden en wij het ook willen. Alleen de regering niet die alles maar preventief blijft verbieden.
Straks zitten we er door een mutant waar het vaccin geen vat op heeft 3 jaar langer aan vast, want met dit trage vaccineren is dat een kans. En dan? Iedereen op kot blijven voor de rest van ons leven?
Ja inderdaad, je krijgt gewoon dat mensen nog meer op een kluitje komen te staan. Gelukkig is er in de 2e kamer geen meerderheid voor, ik hoop ook heel erg dat ze het als optie gaan verbieden.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 18 januari 2021 @ 11:30:28 #292
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_197482841
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:20 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

We konden het in maart en april ook.
Dan moet het nu ook kunnen.
Je bedoeld toen werd het mooi weer vanaf april en dan neemt het virusseizoen altijd af.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_197482853
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:29 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Daarom is die sperrtijd ook zo bizar.
Juist omdat de supermarkten langer op kunnen zijn heb je minder mensen tegelijkertijd in een winkel en is niet zo druk. Straks die sperrtijd om 2000, winkels dicht om 1900, dus netto 3 uur minder tijd. Zorgt alleen maar weer voor een grotere piek aan drukte.
Zelfde met de rest van de winkels. Het was zo druk voor kerst omdat iedereen in een kortere tijd inkopen ging doen omdat de winkels eerder dicht moesten.

Frustreert enorm dat we 10 maanden de tijd hebben gehad om te leren leven met de omstandigheden en wij het ook willen. Alleen de regering niet die alles maar preventief blijft verbieden.
Straks zitten we er door een mutant waar het vaccin geen vat op heeft 3 jaar langer aan vast, want met dit trage vaccineren is dat een kans. En dan? Iedereen op kot blijven voor de rest van ons leven?
Nee, gewoon op natuurlijke wijze immuniteit opbouwen dan. Dan maar wat minder van die graftakken die toch alleen maar in de weg lopen.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_197482901
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het nodig is. In Nederland is de ME/politie bij demonstraties, voetbalwedstrijden etc. ook heel erg zichtbaar en aanwezig. Een enorm verschil als ik het afzet tegenover bijvoorbeeld het VK waar ik ook vrij regelmatig heenga om al dan niet beladen wedstrijden te bezoeken.

Daar is veel meer het idee dat de politie wel massaal aanwezig moet zijn, maar daar parkeren ze zichzelf gewoon een blokje verder en komen ze pas in actie wanneer dat echt nodig is en dat gaat eigenlijk ook vrijwel altijd goed, ook omdat je daar natuurlijk op elke milimeter van je lichaam gefilmd wordt.

Je kan erover disucssieren wat een betere strategie is maar dat de PoLiTiE hEt UiTlOkT is natuurlijk wel een beetje een tokkiestandpunt en zelden de waarheid.
Ik heb het in een lang en duister verleden wel een keer meegemaakt dat er in een ME bus die de Feyenoord aanhang moest begeiden een Ajax sjaal voor een raampje werd gehangen, dat is natuurlijk wel vragen om ellende. Ik denk dat ik er verder niet bij hoef te zeggen dat die bus op een regen van stenen werd getrakteerd.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 18 januari 2021 @ 11:34:40 #295
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482926
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:24 schreef Caland het volgende:
Je kan erover disucssieren wat een betere strategie is maar dat de PoLiTiE hEt UiTlOkT is natuurlijk wel een beetje een tokkiestandpunt en zelden de waarheid.
Beeldvorming is gelukt dus dat het de supporters zelf zijn. Als je op de Nieuwmarkt gewoon een biertje staat te drinken en het is de zoveelste keer raak, dan weet ik wel anders. Noem het anekdotisch, noem het persoonlijke ervaring..
Ik ben het oneens.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 januari 2021 @ 11:38:42 #296
426493 crew  PippenScottie
pi_197483013
Met mensen die zo weinig waarde hechten aan een menselijk leven lijkt mij verdere discussie zinloos
  maandag 18 januari 2021 @ 11:39:51 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197483034
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb het in een lang en duister verleden wel een keer meegemaakt dat er in een ME bus die de Feyenoord aanhang moest begeiden een Ajax sjaal voor een raampje werd gehangen, dat is natuurlijk wel vragen om ellende. Ik denk dat ik er verder niet bij hoef te zeggen dat die bus op een regen van stenen werd getrakteerd.
Oh, die gasten houden er ook wel van hoor, absoluut. Maar het is wat dat betreft een beetje geven en nemen van twee kanten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197483090
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:24 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Je bent afhankelijk van een "perspectief" om te doen wat moet gebeuren? Dat is kinderachtig zeg :')
Om te doen wat moet gebeuren? Moet een avondklok? Wat levert het op?
  maandag 18 januari 2021 @ 11:43:31 #299
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197483108
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:33 schreef Hathor het volgende:

[..]

Ik heb het in een lang en duister verleden wel een keer meegemaakt dat er in een ME bus die de Feyenoord aanhang moest begeiden een Ajax sjaal voor een raampje werd gehangen, dat is natuurlijk wel vragen om ellende. Ik denk dat ik er verder niet bij hoef te zeggen dat die bus op een regen van stenen werd getrakteerd.
Dit is ook zo'n voorbeeld. 600 mensen preventief insluiten op een brug, letterlijk de bus in slaan en ook geen rekening houden met zwangere vrouwen. Daarna gewoon laten gaan alsof er niks aan de hand was.

quote:
De 600 Feyenoord-supporters die tot hun oprechte verbazing op het viaduct werden
gearresteerd wegens het niet voldoen aan een – niet gegeven - vordering, werden in de
media geconfronteerd met autoriteiten die hoog opgaven van de effectiviteit van het
politieoptreden. Een meer terughoudend commentaar op het eigen optreden was op zijn
plaats geweest. Bovendien had openheid gegeven moeten worden over de erbarmelijke
omstandigheden waaronder de ten onrechte gearresteerden waren opgehouden.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197483130
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 11:38 schreef PippenScottie het volgende:
Met mensen die zo weinig waarde hechten aan een menselijk leven lijkt mij verdere discussie zinloos
Het leven is meer dan overleven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')