abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197481240
twitter
pi_197481269
Echt te gek voor woorden hoe die wappies hier weer op reageren.

Doen net alsof de Nederlandse overheid totalitair is en keihard optreed tegen de eigen burger.
Omdat de politie een illegaal protest schoonveegde? En optreedt tegen mensen die zelf geweld gebruiken?
Echt wat zijn sommige mensen ongelofelijk gestoord.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 januari 2021 @ 09:48:02 #253
426493 crew  PippenScottie
pi_197481334
quote:
84s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Hij staat in het BIG
[ twitter ]
Hilarisch. Wordt geïnterviewd door AT5 en zegt “dit zenden jullie toch niet uit”.
Interviewer: “dit is live op teevee”.

Verliest BIG registratie en is strafbaar als hij zich nog langer praktiserend arts noemt. :')
My friends all drive horses
  maandag 18 januari 2021 @ 09:48:45 #254
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197481343
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:40 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Mag dit soort fakenews weg? @modjes

Als het uit de hand loopt zijn er “stillen” die de grootste onruststokers snel en onopgemerkt oppakken. Die lopen dus undercover door het publiek. Doel is dat als je de grootste relschoppers oppakt en de rust wederkeert.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 18 januari 2021 @ 09:49:17 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197481350
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Hilarisch. Wordt geïnterviewd door AT5 en zegt “dit zenden jullie toch niet uit”.
Interviewer: “dit is live op teevee”.

Verliest BIG registratie en is strafbaar als hij zich nog langer praktiserend arts noemt. :')
Het is het meest bekeken filmpje van deze demonstratie _O- _O- _O-
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_197481641
Ergens wel mooi dat het protest tegen de absurde maatregelen groeit. Het staat gewoon totaal niet meer in verhouding met wat het oplevert.
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
  maandag 18 januari 2021 @ 10:16:51 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_197481694
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:13 schreef Harlon het volgende:
Ergens wel mooi dat het protest tegen de absurde maatregelen groeit. Het staat gewoon totaal niet meer in verhouding met wat het oplevert.
Groeit? Het is altijd hetzelfde clubje jankerds.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 18 januari 2021 @ 10:21:07 #258
426493 crew  PippenScottie
pi_197481759
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:13 schreef Harlon het volgende:
Wat mij betreft is er een groeiende afkeer aan eikels die niet snappen waarom de maatregelen nodig zijn.

En aan het gebrek aan besef bij deze mensen dat als we allemaal even door de zure appel heenbijten we des te sneller weer leuke dingen kunnen doen met elkaar.

Een vriendin van mevrouw Pippen was ook bij de demo gisteren. Vandaag is haar facebook account opgeschort omdat haar posts tegen de richtlijnen van FB ingaan.
My friends all drive horses
  maandag 18 januari 2021 @ 10:28:21 #259
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197481857
quote:
9s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:40 schreef Poepz0r het volgende:
[ twitter ]
Dat deden ze bij de protesten in den haag ook.
Leuk dat het op film staat nu want vroeger werd je als voetbalsupporter niet geloofd. Want 'in NL doet de overheid dat soort dingen niet'. Yeah, right. Dat is dus al een tactiek die minimaal 20 jaar bestaat. En iedere keer is het 't zelfde, je staat lekker een biertje te doen voor de wedstrijd en niks aan de hand, je ziet 1 busje met politie/me, half uur later slaat de sfeer om.

Blijkt maar weer wat voor een enorme spin campagne er achter zit. En het is ook niet op een kleine schaal om de agressieve elementen (individuen) er uit te halen, nee dit zijn in totaal een man of 20 alleen al op deze 2 filmpjes.

Lekker rellen uitlokken en daarna naar de pers roepen dat het allemaal rellende gekken zijn ipv vredige demonstranten. En hier vinden we het nu wappies. Goed hoor, jezelf voor de gek laten houden.

Ploertendoders, boxbeugels, vuurwerkbommen zijn echt veel te ver wat mij betreft, maar dit is net zo kwalijk.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_197481913
quote:
84s.gif Op maandag 18 januari 2021 09:48 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Mag dit soort fakenews weg? @:modjes

Als het uit de hand loopt zijn er “stillen” die de grootste onruststokers snel en onopgemerkt oppakken. Die lopen dus undercover door het publiek. Doel is dat als je de grootste relschoppers oppakt en de rust wederkeert.
Waar baseer je je feit op dat het fakenews zou zijn? Omdat het niet binnen je straatje past?
pi_197481922
Stille bestaan al 30 jarig, groot ergenis bij het voetbal.
  maandag 18 januari 2021 @ 10:36:51 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197481953
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 08:52 schreef Yon_Wip het volgende:
Ligt het aan mij of staan al die wappies helemaal strak op die filmpjes. Manmanman, daar moet een partij coke in zitten.
Ik vermoed dat veel van die figuren normaal naar voetbalwedstrijden gaan om daar rotzooi te trappen, maar omdat dat nu niet kan, gaan ze nu naar dit soort 'demonstraties' om te vechten. Dat verbaast me ook niet echt, dat soort figuren heeft vaak weinig op met gezag, politie en regeltjes, dus in die zin scharen ze zich in 1 groep met de zeurwappies.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 18 januari 2021 @ 10:37:57 #263
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197481971
quote:
2s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik vermoed dat veel van die figuren normaal naar voetbalwedstrijden gaan om daar rotzooi te trappen, maar omdat dat nu niet kan, gaan ze nu naar dit soort 'demonstraties' om te vechten.
Ja dat frame wil men maar al te graag gebruiken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 januari 2021 @ 10:41:19 #264
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482025
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:21 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Wat mij betreft is er een groeiende afkeer aan eikels die niet snappen waarom de maatregelen nodig zijn.

En aan het gebrek aan besef bij deze mensen dat als we allemaal even door de zure appel heenbijten we des te sneller weer leuke dingen kunnen doen met elkaar.

Een vriendin van mevrouw Pippen was ook bij de demo gisteren. Vandaag is haar facebook account opgeschort omdat haar posts tegen de richtlijnen van FB ingaan.
Klopt Scottie.
1,5 meter, social distancing, kwetsbaren beschermen, thuis werken, geen evenementen, tijdelijk niet naar restaurants, bla. Allemaal met grote liefde en geheel begrijpelijk.

Het wordt echter wat anders als je de overheid continu hoort praten 'als het vaccin komt wordt het beter, dan kunnen we weer starten met normaal leven', maar de vaccins liggen eerst 6 weken te verstoffen voordat ze worden gebruikt omdat ze in de voorgaande 10 maanden het niet voor elkaar hebben gekregen een fatsoenlijk vaccinatieprogramma op te zetten. Dan heb je je prio niet op orde.

Zet daarbij alle symboolmaatregelen die ingevoerd voor het uitstralen van de 'urgentie', omdat er iets gedaan moet worden. Maskers die niet/nauwelijks werken, maar gewoon voor de uitstraling. Sportscholen en bouwmarkten die worden dichtgezet. Maatregelen die met korte termijn in het oog worden afgekondigd, maar doodleuk iedere keer worden verlengd.

En dan nu nog eens een sperrtijd omdat ze niets meer hebben en de angst er is voor een mutant? Om alleen maar de jeugd niet meer te laten afspreken? Terwijl iedereen overdag wordt binnengehouden door thuiswerk, thuisscholing en eindelijk eens na het eten een luchtje kan scheppen en dat nu ook wordt afgepakt?

Dat is ver over de rode lijn. Symboolmaatregel na symboolmaatregel, fout op fout en het enige wat je in kan zetten om terug te gaan naar een open samenleving laat je verstoffen in de vriezer.
Nee, ik snap het wel waarom het vertrouwen daalt op het moment.
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 10:44:02 #265
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482071
quote:
4s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:34 schreef Leonos het volgende:
Ah!
AFCA.. denk dat wij deels dezelfde ervaring delen op dit punt
1947-2016
pi_197482078
quote:
Waren wel altijd zeer makkelijk eruit te pikken.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_197482089
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:44 schreef Hathor het volgende:

[..]

Soms let je daar niet op he :P
  maandag 18 januari 2021 @ 10:48:17 #268
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482128
quote:

[..]

Dat ook. Wij waren altijd gericht op schoenen.
Zodra mensen onbekende in 'burger' kleding in de buurt kwamen, was het eerste wat we deden naar de schoenen kijken. Waren het politiekisten 'ssst!!!!'.
Meestal pakte ik mijn biezen, dronk mn biertje op en liep ergens anders naar toe, maar wat zijn dat een stel irritantjes. Juist zij lokken alles uit. En de volgende dag staat er weer in de krant 'voetbalrel.. supporters... bla'
1947-2016
pi_197482133
quote:
Mooi dan werkt het dus goed!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 18 januari 2021 @ 10:49:16 #270
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197482143
quote:

[..]

Ja precies, meestal gaan ze snel weg als je er een praatje mee gaat maken

En eerlijk is eerlijk, over het algemeen is het ook gewoon terecht als je door die lui opeens uit de menigte wordt getrokken
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_197482154
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:49 schreef Caland het volgende:

[..]

En eerlijk is eerlijk, over het algemeen is het ook gewoon terecht als je door die lui opeens uit de menigte wordt getrokken
Dan heb je het er doorgaans ook wel een beetje zelf naar gemaakt inderdaad. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 18 januari 2021 @ 10:50:30 #272
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482157
quote:
1s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:49 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je wil gaan lopen rellen inderdaad. Niet als zij het uitlokken. Wat in mijn ervaring 9/10 het geval is.
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 10:53:11 #273
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482198
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:50 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dan heb je het er doorgaans ook wel een beetje zelf naar gemaakt inderdaad. :')
Als je met je doorgesnoven harses iedereen staat op te jutten ja.
Als je met je groepje een biertje staat te doen en lekker staat te zingen op een plein en die gasten gaan express lopen duwen, elleboogjes geven, irritant doen/uitlokken, opgefokte sfeer creëren dan niet. En dat laatste is juist mijn ervaring wel bij het voetbal.

Kan me niet voorstellen dat het bij andere bijeenkomsten anders is, want waarom zouden ze veranderen van MO?
1947-2016
  maandag 18 januari 2021 @ 10:57:15 #274
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_197482261
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Als je met je doorgesnoven harses iedereen staat op te jutten ja.
Als je met je groepje een biertje staat te doen en lekker staat te zingen op een plein en die gasten gaan express lopen duwen, elleboogjes geven, irritant doen/uitlokken, opgefokte sfeer creëren dan niet. En dat laatste is juist mijn ervaring wel bij het voetbal.

Kan me niet voorstellen dat het bij andere bijeenkomsten anders is, want waarom zouden ze veranderen van MO?
Dat is mijn ervaring dan weer niet. Ga vrijwel elke uitwedstrijd op eigen vervoer, in het thuisvak, ken ook die stillen die dan even een kijkje komen nemen in de kroeg waar je vooraf zit van de voetbaleenheid Rotterdam en die laten je gewoon met rust als jij ook bewezen normaal doet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 18 januari 2021 @ 11:06:27 #275
168739 Red_85
'echt wel'
pi_197482383
quote:
14s.gif Op maandag 18 januari 2021 10:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring dan weer niet. Ga vrijwel elke uitwedstrijd op eigen vervoer, in het thuisvak, ken ook die stillen die dan even een kijkje komen nemen in de kroeg waar je vooraf zit van de voetbaleenheid Rotterdam en die laten je gewoon met rust als jij ook bewezen normaal doet.
Ik moet toegeven dat ik natuurlijk ook niet weet wanneer ze ongemerkt een kijkje zijn komen nemen. Maar de momenten dat ik het doorhad, waren zij diegene die de sfeer lieten omslaan.

Even wel: ik ben niet iemand die voor een rel naar het stadion gaat. Ik ga voor het voetbal en mijn club aan te moedigen. Dus ik vind het altijd echt heel irritant als de sfeer opgefokt raakt. De laatste keer met rellen was Ajax-juve 2019 kwartfinale CL en was ook weer zo'n geweldig en fijn voorbeeld van beeldig gedrag van de agenten daar.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')