Hilarisch. Wordt geïnterviewd door AT5 en zegt “dit zenden jullie toch niet uit”.quote:Op maandag 18 januari 2021 09:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hij staat in het BIG
[ twitter ]
Mag dit soort fakenews weg? @modjesquote:
Het is het meest bekeken filmpje van deze demonstratiequote:Op maandag 18 januari 2021 09:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hilarisch. Wordt geïnterviewd door AT5 en zegt “dit zenden jullie toch niet uit”.
Interviewer: “dit is live op teevee”.
Verliest BIG registratie en is strafbaar als hij zich nog langer praktiserend arts noemt.
Groeit? Het is altijd hetzelfde clubje jankerds.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:13 schreef Harlon het volgende:
Ergens wel mooi dat het protest tegen de absurde maatregelen groeit. Het staat gewoon totaal niet meer in verhouding met wat het oplevert.
Wat mij betreft is er een groeiende afkeer aan eikels die niet snappen waarom de maatregelen nodig zijn.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:13 schreef Harlon het volgende:
Ergens wel mooi dat het protest tegen de absurde maatregelen groeit. Het staat gewoon totaal niet meer in verhouding met wat het oplevert.
Dat deden ze bij de protesten in den haag ook.quote:
Waar baseer je je feit op dat het fakenews zou zijn? Omdat het niet binnen je straatje past?quote:Op maandag 18 januari 2021 09:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mag dit soort fakenews weg? @:modjes
Als het uit de hand loopt zijn er “stillen” die de grootste onruststokers snel en onopgemerkt oppakken. Die lopen dus undercover door het publiek. Doel is dat als je de grootste relschoppers oppakt en de rust wederkeert.
Ik vermoed dat veel van die figuren normaal naar voetbalwedstrijden gaan om daar rotzooi te trappen, maar omdat dat nu niet kan, gaan ze nu naar dit soort 'demonstraties' om te vechten. Dat verbaast me ook niet echt, dat soort figuren heeft vaak weinig op met gezag, politie en regeltjes, dus in die zin scharen ze zich in 1 groep met de zeurwappies.quote:Op maandag 18 januari 2021 08:52 schreef Yon_Wip het volgende:
Ligt het aan mij of staan al die wappies helemaal strak op die filmpjes. Manmanman, daar moet een partij coke in zitten.
Ja dat frame wil men maar al te graag gebruiken.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vermoed dat veel van die figuren normaal naar voetbalwedstrijden gaan om daar rotzooi te trappen, maar omdat dat nu niet kan, gaan ze nu naar dit soort 'demonstraties' om te vechten.
Klopt Scottie.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wat mij betreft is er een groeiende afkeer aan eikels die niet snappen waarom de maatregelen nodig zijn.
En aan het gebrek aan besef bij deze mensen dat als we allemaal even door de zure appel heenbijten we des te sneller weer leuke dingen kunnen doen met elkaar.
Een vriendin van mevrouw Pippen was ook bij de demo gisteren. Vandaag is haar facebook account opgeschort omdat haar posts tegen de richtlijnen van FB ingaan.
Ah!quote:Op maandag 18 januari 2021 10:34 schreef Leonos het volgende:
Stille bestaan al 30 jarig, groot ergenis bij het voetbal.
Waren wel altijd zeer makkelijk eruit te pikken.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:34 schreef Leonos het volgende:
Soms let je daar niet op hequote:Op maandag 18 januari 2021 10:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waren wel altijd zeer makkelijk eruit te pikken.
Dat ook. Wij waren altijd gericht op schoenen.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mooi dan werkt het dus goed!quote:Op maandag 18 januari 2021 10:34 schreef Leonos het volgende:
Ja precies, meestal gaan ze snel weg als je er een praatje mee gaat makenquote:Op maandag 18 januari 2021 10:44 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan heb je het er doorgaans ook wel een beetje zelf naar gemaakt inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, meestal gaan ze snel weg als je er een praatje mee gaat maken
En eerlijk is eerlijk, over het algemeen is het ook gewoon terecht als je door die lui opeens uit de menigte wordt getrokken
Als je wil gaan lopen rellen inderdaad. Niet als zij het uitlokken. Wat in mijn ervaring 9/10 het geval is.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja precies, meestal gaan ze snel weg als je er een praatje mee gaat maken
En eerlijk is eerlijk, over het algemeen is het ook gewoon terecht als je door die lui opeens uit de menigte wordt getrokken
Als je met je doorgesnoven harses iedereen staat op te jutten ja.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:50 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan heb je het er doorgaans ook wel een beetje zelf naar gemaakt inderdaad.
Dat is mijn ervaring dan weer niet. Ga vrijwel elke uitwedstrijd op eigen vervoer, in het thuisvak, ken ook die stillen die dan even een kijkje komen nemen in de kroeg waar je vooraf zit van de voetbaleenheid Rotterdam en die laten je gewoon met rust als jij ook bewezen normaal doet.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Als je met je doorgesnoven harses iedereen staat op te jutten ja.
Als je met je groepje een biertje staat te doen en lekker staat te zingen op een plein en die gasten gaan express lopen duwen, elleboogjes geven, irritant doen/uitlokken, opgefokte sfeer creëren dan niet. En dat laatste is juist mijn ervaring wel bij het voetbal.
Kan me niet voorstellen dat het bij andere bijeenkomsten anders is, want waarom zouden ze veranderen van MO?
Ik moet toegeven dat ik natuurlijk ook niet weet wanneer ze ongemerkt een kijkje zijn komen nemen. Maar de momenten dat ik het doorhad, waren zij diegene die de sfeer lieten omslaan.quote:Op maandag 18 januari 2021 10:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring dan weer niet. Ga vrijwel elke uitwedstrijd op eigen vervoer, in het thuisvak, ken ook die stillen die dan even een kijkje komen nemen in de kroeg waar je vooraf zit van de voetbaleenheid Rotterdam en die laten je gewoon met rust als jij ook bewezen normaal doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |